درود
هیدئو کوجیما در مصاحبه ای که با Famitsu داشته اذعان کرده رابط کاربری Phantom Pain بسیار متفاوت با Ground Zeroes خواهد بود و وسعت بسیار بیشتری از Ground Zeroes خواهد داشت, GZ مقدمه ای است برای آشنایی بیشتر با دنیای جدید MGSV که شما با آن آشنا خواهید شد و در GZ برخی محدودیت ها وجود دارد که این محدودیت ها در Phantom Pain نیستند و جهان بزرگ و آزادتر به اضافه رابط کاربری پیشرفته تر از GZ را تجربه خواهید کرد.
در مورد زمان انتشار بازی صحبتی نمیکنم اما باید کمی بیشتر منتظر بمانید.
همچنین کوجیما در مصاحبه ای با سایت IGN در مورد موارد اضافه شده به گیم پلی بازی ( مارک کردن دشمنان ) هم گفت :
موارد اضافه شده مانند آهسته شدن و مارک کردن دشمنان باعث نمی شود MGSV بازی آسانی باشد و Metal Gear Solid V بازی آسانی نخواهد بود. GZ مفدمه TPP خواهد بود با نقشه ای حمع و جور تر برای آشنایی بازیکنان این سری و عادت کردن به تغییرات بازی ( Open World ).
منبع:
Siliconera
هیدئو کوجیما در مصاحبه ای که با Famitsu داشته اذعان کرده رابط کاربری Phantom Pain بسیار متفاوت با Ground Zeroes خواهد بود و وسعت بسیار بیشتری از Ground Zeroes خواهد داشت, GZ مقدمه ای است برای آشنایی بیشتر با دنیای جدید MGSV که شما با آن آشنا خواهید شد و در GZ برخی محدودیت ها وجود دارد که این محدودیت ها در Phantom Pain نیستند و جهان بزرگ و آزادتر به اضافه رابط کاربری پیشرفته تر از GZ را تجربه خواهید کرد.
در مورد زمان انتشار بازی صحبتی نمیکنم اما باید کمی بیشتر منتظر بمانید.
همچنین کوجیما در مصاحبه ای با سایت IGN در مورد موارد اضافه شده به گیم پلی بازی ( مارک کردن دشمنان ) هم گفت :
موارد اضافه شده مانند آهسته شدن و مارک کردن دشمنان باعث نمی شود MGSV بازی آسانی باشد و Metal Gear Solid V بازی آسانی نخواهد بود. GZ مفدمه TPP خواهد بود با نقشه ای حمع و جور تر برای آشنایی بازیکنان این سری و عادت کردن به تغییرات بازی ( Open World ).
منبع:
Siliconera