کوجیما : عنوانDeath Stranding تا قبل از المپیک 2020 ژاپن عرضه خواهد شد

BROTHER LOUIE

کاربر سایت
Death-Stranding-1-500x265.jpg


همان طور که مطلع هستید عنوان جدید کوجیما ، Death Stranding در e3 2016 معرفی شد.در مراسم توکیو گیم شو 2016 ، کوجیما تاریخ عرضه ی بازی را اعلام کرده است.

کوجیما در مراسم توکیو گیم شو اعلام کرد که این بازی تا قبل از المپیک 2020 ژاپن و درست قبل از انتشار Akira منتشر خواهد شد.

کوجیما در رابطه با گیم پلی عنوان نیز صحبت هایی را ایراد کرد:

این بازی یک شکل جدید از co op را خواهد داشت.البته بازی بخش سینگل پلیر(تک نفره) هم خواهد داشت

علاوه بر این از او در رابطه با شایعاتی که حول و حوش عنوان متال گیر سوروایو است هم سوالاتی پرسیده شد که او اینگونه پاسخ داد:

این بازی ایده من نیست.برای من متال گیر یک بازی مخفی کاری با داستان سیاسی است.نه مبارزه با زامبیها!

 
آخرین ویرایش:
ناتی داگ U4 رو به فاصله دو سال از TLOU ساخت قبل اون هم TLOU رو به فاصله دو سال از U3 ساخته بود قبل اون هم U3 رو به فاصله دو سال از U2 ساخته بود
وقتی نمیتونی توجیه درست حسابی برای طولانی شدن کارهای کوجیما بیاری چه کاریه وارد این بحث بشی؟ ثابت شده تو دو سال هم میشه بازی طراز اول ساخت اما کوجیما عادت داره زمان ساخت بازی هاش طولانی بشه تو مصاحبه ها هم این سوال رو ازش پرسیدن تازه قبل این شرایط ایده عال بوده الان که نه تیم درست حسابی داره نه موتور داره نه بازی رو شروع کرده

واقعا نمی دونم چرا برای اثبات حرف بعضی وقتا یه عده مثل شما میان تحریف میکنن. الان از June 14, 2013 تا May 10, 2016 میشه 2 سال؟ این مقایسه ها هم سر و ته نداره، الان چون کوجیما اینقدر معروفه همه تو فازش هستن وگرنه اگر همه بازی ها رو کامل بخوای دنبال کنی می بینی که با اونی که فکر می کنی زمان بندیش کلی فرق داره. برای مثال "Naughty Dog began developing The Last of Us in 2009"، یعنی 4 سال ساخت این بازی طول کشیده حتی قبل ار اومدن Uncharted 3 شروع شده بود ساختش. شما برو یه مثال بیار یه بازی AAA از صفر تو دو سال ساخته شده باشه.
 
واقعا نمی دونم چرا برای اثبات حرف بعضی وقتا یه عده مثل شما میان تحریف میکنن. الان از June 14, 2013 تا May 10, 2016 میشه 2 سال؟ این مقایسه ها هم سر و ته نداره، الان چون کوجیما اینقدر معروفه همه تو فازش هستن وگرنه اگر همه بازی ها رو کامل بخوای دنبال کنی می بینی که با اونی که فکر می کنی زمان بندیش کلی فرق داره. برای مثال "Naughty Dog began developing The Last of Us in 2009"، یعنی 4 سال ساخت این بازی طول کشیده حتی قبل ار اومدن Uncharted 3 شروع شده بود ساختش. شما برو یه مثال بیار یه بازی AAA از صفر تو دو سال ساخته شده باشه.
نمیدونم ولی گیرز 1 فکنم طی 2 سال ساخته شد حالا شایدم قبل انریل. تورنمنت 2004 داشتن میساختن.ولی فکنم 2 ساله تمومش کردن.ولی خدایی بازیهایی که کوجیما میسازه با این جزئیاتی که بازیاش داره نیاز به 1 سال تحقیقه فقط.خداییش بازیهاش شسته رفته نیست تو ۲ سال تموم بشه.اونم با این تیمی که الان داره
 
نمیدونم ولی گیرز 1 فکنم طی 2 سال ساخته شد حالا شایدم قبل انریل. تورنمنت 2004 داشتن میساختن.ولی فکنم 2 ساله تمومش کردن.ولی خدایی بازیهایی که کوجیما میسازه با این جزئیاتی که بازیاش داره نیاز به 1 سال تحقیقه فقط.خداییش بازیهاش شسته رفته نیست تو ۲ سال تموم بشه.اونم با این تیمی که الان داره
The first concept for the game was conceived around the years 2000 and 2001.
اونم ربطی به جزییات نداره، نمیشه به جزییات اینا گیر داد. کلا الکی در مورد این چیزا ما بحث کنیم بیخوده، نه تجربه ای داریم، اگر هم داشته باشیم پروژه با پروژه فرق داره. نمیشه بگیم فلان شرکت تو این مدت ساخت پس بقیه هم بسازن.
 
  • Like
Reactions: amir code
ناتی داگ U4 رو به فاصله دو سال از TLOU ساخت قبل اون هم TLOU رو به فاصله دو سال از U3 ساخته بود قبل اون هم U3 رو به فاصله دو سال از U2 ساخته بود
وقتی نمیتونی توجیه درست حسابی برای طولانی شدن کارهای کوجیما بیاری چه کاریه وارد این بحث بشی؟ ثابت شده تو دو سال هم میشه بازی طراز اول ساخت اما کوجیما عادت داره زمان ساخت بازی هاش طولانی بشه تو مصاحبه ها هم این سوال رو ازش پرسیدن تازه قبل این شرایط ایده عال بوده الان که نه تیم درست حسابی داره نه موتور داره نه بازی رو شروع کرده
کل اطلاعاتت اشتباهه
 
خب ناتی داگ وضعش زمین تا آسمون با این کوجیما پروداکشنزی که می‌بینیم فرق داره. ناتی داگ انجینش آمادست و به همه ابزار دسترسی داره و همین‌طور یه تیم گسترده داره و همیشه این تیم براش حی و حاضره. ولی هیچ‌کدوم از این‌ها رو کوجیما پروداکشنز نداره. کوجیما پروداکشنز جدید کلاً با چهار نفر آدم (!) تأسیس شد. همین چند روز پیش تو TGS هم مشخص شد تازه بعد از چندین ماه انجین بازی رو انتخاب کردن و تازه وارد «ساخت کامل» شده و از pre-production در اومده. این یه بازی اوپن‌ورلد (و نه مثل مثال‌های شما بازی خطی) با کلی سلبریتی و داستان گسترده هستش (گسترده منظورم آدمی هست که برای یه نسخه فرعی مثل PW یک سال و نیم تحقیق می‌کنه و برای همون داستان ناقص MGSV شیش ساعت نوار می‌سازه و شونصدتا ارجاع مختلف توش می‌ده)؛ مقایسه اوضاع این‌ها با شرایط خفن ناتی داگ یه قیاس مع‌الفارقه. خب مشخصه با این وضعیتی که دارن انتظار بیهوده‌ای هست که بگیم بازی رو تو دو سال بیان بسازنش.
پ.ن: تو مصاحبه با گیم‌اسپات هم خود کوجیما گفت دیگه این رویه‌ی طول کشیدن ساخت بازی‌هام رو تغییر می‌دم. (یعنی ادامه نمی‌دم دیگه)
حرفای خودمو به خودم تحویل میدی؟ :|

واقعا نمی دونم چرا برای اثبات حرف بعضی وقتا یه عده مثل شما میان تحریف میکنن. الان از June 14, 2013 تا May 10, 2016 میشه 2 سال؟ این مقایسه ها هم سر و ته نداره، الان چون کوجیما اینقدر معروفه همه تو فازش هستن وگرنه اگر همه بازی ها رو کامل بخوای دنبال کنی می بینی که با اونی که فکر می کنی زمان بندیش کلی فرق داره. برای مثال "Naughty Dog began developing The Last of Us in 2009"، یعنی 4 سال ساخت این بازی طول کشیده حتی قبل ار اومدن Uncharted 3 شروع شده بود ساختش. شما برو یه مثال بیار یه بازی AAA از صفر تو دو سال ساخته شده باشه.
شما متوجه اصل موضوع نشدی! فقط خواستی بگی من اینجا چند ماه اشتباه کردم اونجا انقدر... حرف من اینه که بازی های کوجیما همیشه ساختشون نسبت به سازنده های دیگه طولانی تره! اون زمان که استدیو موتور و تیم درست حسابی داشته اینطور بوده الان که هیچکدوم رو نداره طبیعیه که بیشتر هم زمان ببره
کل اطلاعاتت اشتباهه
درستشو بگو می تونی؟ =))
 
شما متوجه اصل موضوع نشدی! فقط خواستی بگی من اینجا چند ماه اشتباه کردم اونجا انقدر... حرف من اینه که بازی های کوجیما همیشه ساختشون نسبت به سازنده های دیگه طولانی تره! اون زمان که استدیو موتور و تیم درست حسابی داشته اینطور بوده الان که هیچکدوم رو نداره طبیعیه که بیشتر هم زمان ببره

چند ماه؟ برای اثبات حرفت 3 سال رو تبدیل می کنی به 2 سال، تازه همونم غلط می گی (Last of Us از سال 2009 شروع شد، تا 2013 میشه 4 سال). حالا اگر کوجیما بازیش 2020 میاد خیلی هم طولانی و عجیب نیست، میشه 4 سال که معمولیه. شما یه بازی AAA رو که ادامه سازی هم نبوده برای من مثال بزن که تو 2 سال ساخته شده باشه، وقتی می گی ثابت شده میشه.
 
ناتی داگ U4 رو به فاصله دو سال از TLOU ساخت قبل اون هم TLOU رو به فاصله دو سال از U3 ساخته بود قبل اون هم U3 رو به فاصله دو سال از U2 ساخته بود
وقتی نمیتونی توجیه درست حسابی برای طولانی شدن کارهای کوجیما بیاری چه کاریه وارد این بحث بشی؟ ثابت شده تو دو سال هم میشه بازی طراز اول ساخت اما کوجیما عادت داره زمان ساخت بازی هاش طولانی بشه تو مصاحبه ها هم این سوال رو ازش پرسیدن تازه قبل این شرایط ایده عال بوده الان که نه تیم درست حسابی داره نه موتور داره نه بازی رو شروع کرده

چنتا نکته
1. فاصله بین عرضه the last of us با انچارتد 4 تقریبا سه سال بود و نه دو سال
2. لست تقریبا چهار سال در حال ساخت بوده نه دو سال !
3. بازی mgs v به گفته خوده کوجیما تنها 6 ماه تاخیر داشته اونم برای بهینه سازی بازی بوده که کونامی اینو نمیخواسته و دنبال عرضه سریع بازی بود و داستان هایی که پیش امد. پروسه ساخت mgs v فقط مربوط به ساخت بازی نبوده و ساخت انجین هم توش دخیل بوده و این وسط یک بازی دیگه ای مراحل ساختش پیش میرفته به اسم silent hills
4. واقعا داری زمان ساخت بازیهای خطی رو با بازیهای جهان باز مقایسه میکنی ؟ یوبیسافت که به صورت ماژولار کد های بازیهای مختلفش رو کپی پیست میکنه کاری باهاش نداریم ولی یکم به ساخت عناوین با کیفیت بازیهای جهان باز سالها اخیر توجه کنیم میبینیم این زمان 4 و سال خرده ای برای یک فرانچایز جدید تازه خوب هم هست ! به عنوان مثال راک استار غول بازیسازی که تازه انجین ساخت خودش هم داره و دستش خیلی جلو هست برای ساخت هر دو بازی gta v و red dead پنچ سال زمان گذاشت. بازی l a noire از سال 2004 مراحل ساختش شروع شده بوده و سال 2011 عرضه شد (البته این بازی مراحل ساختش به داستان خورد). فاصله عرضه بین دو نسخه batman arkham knight و arkham city چهار سال هست با اینکه بازی دنباله بوده !
 
ناتی داگ U4 رو به فاصله دو سال از TLOU ساخت قبل اون هم TLOU رو به فاصله دو سال از U3 ساخته بود قبل اون هم U3 رو به فاصله دو سال از U2 ساخته بود
وقتی نمیتونی توجیه درست حسابی برای طولانی شدن کارهای کوجیما بیاری چه کاریه وارد این بحث بشی؟ ثابت شده تو دو سال هم میشه بازی طراز اول ساخت اما کوجیما عادت داره زمان ساخت بازی هاش طولانی بشه تو مصاحبه ها هم این سوال رو ازش پرسیدن تازه قبل این شرایط ایده عال بوده الان که نه تیم درست حسابی داره نه موتور داره نه بازی رو شروع کرده

ناتی داگ نسل قبل به دو تیم تقسیم شد. یک تیم به رهبری نیل دراکمن و بروس استرلی و یک تیم به رهبری امی هنیگ و جاستین ریچموند. بعد از سال 2009 تیم دراکمن رفت سراغ ساخت Tlou و بعد از 4 سال و یک تاخیر کوتاه بازی منتشر شد. بعد تیم امی هنیگ هم رفت برای ساخت انچارتد 3 که سال 2011 عرضه شد. بعد از سال 2011 قرار بود تیم امی هنیگ انچارتد 4 بسازه و ساختش هم شروع شد اما سه سال بعدش بخاطر مشکلاتی که پیش اومد از استودیو جدا شدن و نیل و بروس ساخت بازیو ادامه دادن اما در ساخت بازی از خیلی از داشته‌های کارگردان‌های قبلی استفاده کردن.

ضمن اینکه اگر کوجیما بیاد این بازیو 4 ساله بدون تاخیر بسازه منطقی عمل کرده و چیز عجیب و غیرمتعارفی نیست. مشکل Death Stranding اینه زود معرفی شد اگر میذاشتن سال اینده معرفی کنن مدت زمانی که باید برای عرضه بازی صبر می‌کردیم منطقی می‌شد.
 
این دوستمون که درباره nd میگه
دوست عزیز بازی خطی با بازی جهان باز مدت زمان ساختش زمین تا اسمون فرق داره
این زیاد ربطی نداره... یه اپن ورد داریم پر از شهر ها و لوکیشن های مختلف هستش...
یدونه اپن ورد هم داریم فقط کویر و جنگل و محیط های پوچ...که فکر نکنم یک دهم یه بازی خطی برای لوکیشن هاش وقت گزاشته باشن:))
ـــــــــــــ
ولی به طور میانگین ۴ سال زمان استانداردی هستش...
حالا ممکنه بیشتر از اینم بشه...(منظورم ساخت مداوم بازی هست نه اینکه به خواب بره...) درست مثل dreams که 5 ماه دیگه 4 سال از زمان معرفیش می گزره و تاریخ انتشار هنوز نداره...
یا یکی مثل gears 4 که از زمان خرید ip توسط مایکی حدود دو سال و ۶ ماه ساختش طول کشیده تا عرضه بشه...
 
  • Like
Reactions: jhoobin
همچین بازی بزرگی در این وسعت رو امکان نداره بتونی از صفر زیر 3 سال بسازی. از هرکی که حتی با فلش هم کار کرده باشه بپرسی می دونه که بازی AAA رو نمی شه از صفر توی 2 سال ساخت. حتی اگه موتورت آماده باشه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or