شایعه کوجیما برای PSVR2 بازی می‌سازد

RED_BEARD39

Ghost of Sparta
کاربر سایت
May 16, 2009
6,360
نام
Ǝـــحـــســـان
براساس شایعات اخیر و طبق گفته اکانت توییتری Oops Leaks، هیدئو کوجیمبو (خالق ژانر Strand) مشغول ساخت یک بازی برای PSVR 2 است. بر اساس گزارشات، استودیو Kojima Productions در نوامبر سال 2021 نمونه اولیه این هدست را دریافت کرده و مشغول ساخت بازی به عنوان یک پروژه فرعی و کوچک برای آن هستند. علاوه بر این، کوجیما در این پروژه با سلین ترایکارت، نویسنده‌ای که گویا چندین جایزه برنده شده و در بحث VR تخصص دارد، همکاری میکند.

272848414-481328156685329-2443876898701065073-n.jpg

کوجیما در سال 2019 نسبت به VR ابزار علاقه کرده بود و گفت: «من واقعا به VR علاقه دارم اما فعلا وقتش را ندارم.»

در حال حاضر می‌دانیم که استودیوی کوجیما روی دو پروژه کار می‌کند. پروژه اول یک اثر بزرگ و همه‌پسند خواهد بود و پروژه دوم هم طبق گفته کوجیما «یک چالش جدید» به حساب می‌آید. هنوز هیچ اطلاعات دقیق و معتبری درباره این پروژه‌ها نداریم.

این روزها کوجیما در دفتر خود معمولا دو تا چهار ساعت به صورت ویدیویی با نیکلاس ویندینگ رفن - یکی از کاراکترهای بازی دث استرندینگ - صحبت می‌کند. علاوه بر این، طبق آنالیز طرفداران ریزبین و بررسی لیوان قهوه کوجیما، هواداران تایید کرده‌اند که او روی قسمت جدید Silent Hill کار می‌کند.

با این همه، کوجیما چند روز پیش پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که نشان می‌داد او فولدر جدیدی با نام New Project روی کامپیوتر خود ایجاد کرده است.

منبع
 
آخرین ویرایش:

Big_Solid_Snake

کاربر سایت
Jan 6, 2021
67
نام
amir
ایشالا که این بازی جدیداش مثل بازی قبلیش نه شبیه ساز کولبری باشه نه کلش ویس باشه توی شماره قبلیاشم توی کدک صبحت میکردی لاقل دوتا تصویر اون وسطا از مکالمه دونفر میدیدیم توی mgsv شورش رو در اورده بود دیگه کل داستان تو نوار بود حالا که باز یه چیز متوسط ناقص تحویل داد سر یه مشکلاتی لاقل این دفعه یه چیز درست درمون بسازه تحویل بده دل فنای قدیمیش مثل خودم رو دوباره بدست بیاره ترول بازیم بزاره کنار مثل ادم بازیشو معرفی کنه بره خسته شدیم به مولا:bored:
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر