کن لوین : درباره فردا هیجان زده ام

PD

کاربر سایت
Mar 29, 2009
131
نام
Ali
infinite-header-bioshock-march.jpg

کن لوین کارگردان BioShock Infinite فردا رونمایی احتمالا مربوطی به BioShock Infinite خواهد داشت. و گویا همه حتی خود او درباره ی آن هیجان زده اند. لوین در تویت مبهی گفت "درباره ی فردا هیجان زده ام."

حدس های مختلفی در مورد این نظر بیان میشود، اما طرفدارن امیدوارند خبری در مورد DLC برای BioShock Infinite باشد.

گفتنی است که Irrational Games در ماه ژوئن تایید کرد که DLC جدیدی در راه است، همچنین وعده ی اطلاعات بیشتری تا پایان جولای را داد. که گویا آنها سر وقت بوده اند. به هر حال اگر نظر لوین مربوط به DLC بشود می توان منتظر خبر آن در ساعات کاری ایلات متحده در روز دوشنبه بود.

به روز رسانی :

DLC عنوان BioShock Infinite با نام Burial at Sea شامل مراحلی است که داستان آن در رپچر هنگام شب عید سال نو اتفاق می افتد. این DLC که دو قسمتی است ، قسمت اولش پاییز امسال عرضه خواهد شد. و در آن شخصیت بازی بوکر به رپچر می رود، جایی که الیزابت بزرگ شده نیز در آنجا هست. شما در نقش هر دو کرکتر بازی میکنید و با Big Daddy ها در طول بازی مواجه میشوید.

هر کدام از قسمت های این DLC قیمتی برابر 9.99 پوند یا 1200 ماکروسافت پوینت دارند. همچنین هر دوی آنها شامل Season Pass بازی هستند.

همچنین مود چالش برانگیزی با نام Clash in the Clouds برای بازی در نظرگرفته شده است که شما را دربرابر موج نگهبانان کلمبیا قرار میدهد. هر ویو شامل جوایزی برای کارهایی مثل از بین بردن همه ی دشمنان در تایم خاص و یا دیگر ماموریت ها در مکان های مختلف قرار دارد، میشود. لوین بیان میکند که این مود برای افرادی است که خواستار تجربه ی اکشن خالص در بازی بودند. Clash in the Clouds امروز با قیمت 400 ماکروسافت پوینت عرضه شده است.

به روز رسانی 2 :
91

در مصاحبه یورو گیمر با کارگردان بازی آقای کن لوین، ایشان DLC بازی خودشان را داستانی کارگاهی توصیف کردند. جایی که بوکر یک کارگاه خصوصی در رپچر است و الیزابت با او برخورد میکند. و هر دوی آنها یکدیگر را نمی شناسند.

" در اول بازی شما بوکر کارگاه خصوصی در رپچر هستید. و هنگامی که در دفترتان به سر میبرید، این خانم وارد میشود. شما یکدیگر را نمی شناسید، وما این را توضیح نمی دهیم. ما همیشه علاقه داریم مردم را در جایی بگذاریم که داستان بطور منطقی تمام شود اما ما نمی خواهیم که آشکار باشد. ما دوست داریم که مردم فورا حس تعجب از این که چیزی اتفاق می افتد داشته باشند."

" داستان بازی در شب سال نو 1958 اتفاق می افتد (یک سال قبل از اتفاقات Bioshock 1 ). شبی که بمباران در رپچر اصلی رخ میدهد و انقلاب شروع میشود، و ما بسیار خوشحالیم که این همه کار را روی این جمعیت انجام داده ایم – یک جمعیت زنده و در حال تنفس کلمبیا – زیرا رپچر یک مقبره بوده است، می دونید که ؟ در اصل ما می خواستیم که رپچر را وقتی که کاملا زنده بوده نشان بدهیم. اما این کار را با زمینه ی یک داستان جذاب بکنیم. نه این فقط برگردیم و درمورد Midi-chlorians حرف بزنیم. می دونید ؟ این کار رو توی یک راه جامع انجام بدیم اما برای گفتن داستان، ما فکر میکنیم که مهم است با این کرکتر های این کار را بکنیم."

لوین همچنین بیان کرد که مبارزات بازی شبیه تر به Bioshock 1 احساس میشوند و او برای اینکه تجربه بازی به یک تجربه رپچری تبدیل شود، تلاش بسیاری کرده است.

منبع
 
آخرین ویرایش:

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
نمیدونم جدیدا بچه های BC چرا عصبی شدن !! خب دوست عزیز نظر منم به کسی ربطی نداره دیگه !! من دارم بحث میکنم باهم دیگه دعوا که نداریم !!
کجای این بحثه شما با یک حالتی آمدی کل اساس بازی و داستان رو زیر سوال می‌بری بعد انتظار داری feedback خوب دریافت کنی؟ نه این طور نیست نظر منم اینه هرجایی نمیان بگن نظر شخصیم اینه منم خیلی نظر شخصی دارم ایا باید هرجایی اعلام کنم؟ طرفدارای بازی دوست دارند درمورد داستان و مفاهیم داستان با هم بحث کنند این رو کسی حقی نداره بگه چرا.
شما هروقت از بازیهای محبوبت بت نساختی بقیه هم نمی‌سازند هر وقت مثل پتک تو سر بقیه نکوبوندی بقیه هم نمی‌کوبند.
منم طرفدار این سری بازیم و بایوشوک1 ، جزو بازیای محبوبمه اما خب دلیل نمیشه ببرمش رو عرش !! حمایت کورکورانه رو کاری ندارم
کاملا واضحه. روی عرشه بردن رو عرش نمی‌خواد. هرکسی دوست داره می‌تونه ببر رو عرش به خودش مربوطه ولی نه اینکه ببری زیر سوال. همین موارد کافیه تا من فکر کنم شما هیچ وقت نتونستی با بی‌نهایت ارتباط برقرار کنی.
 
آخرین ویرایش:

gtx680

کاربر سایت
Jul 13, 2013
400
تورو خدا دیگه بیخیال شین و به نظرات همدیگه احترام بزارین .
------------------------------------------------------------------------------
این dlc کی میاد؟
 

M ξ λ δ ζ

کاربر سایت
Feb 11, 2011
6,215
نام
مهدی
کجای این بحثه شما با یک حالتی آمدی کل اساس بازی و داستان رو زیر سوال می‌بری بعد انتظار داری feedback خوب دریافت کنی؟ نه این طور نیست نظر منم اینه هرجایی نمیان بگن نظر شخصیم اینه منم خیلی نظر شخصی دارم ایا باید هرجایی اعلام کنم؟ طرفدارای بازی دوست دارند درمورد داستان و مفاهیم داستان با هم بحث کنند این رو کسی حقی نداره بگه چرا.
شما هروقت از بازیهای محبوبت بت نساختی بقیه هم نمی‌سازند هر وقت مثل پتک تو سر بقیه نکوبوندی بقیه هم نمی‌کوبند.

منم طرفدار این سری بازیم و بایوشوک1 ، جزو بازیای محبوبمه اما خب دلیل نمیشه ببرمش رو عرش !! حمایت کورکورانه رو کاری ندارم
 

OMG

کاربر سایت
Sep 17, 2012
4,223
نام
امیرحسین
خب راس میگم دیگه !! حالا ربط داره ولی دلیل میشه با توهین جواب داد ؟! /:)
الان من بیام TLOU رو در حد Ride To Hell بیارم پایین بعد بگم:
خب راس میگم دیگه !! حالا ربط داره ولی دلیل میشه با توهین جواب داد ؟! /:)
شما ناراحت نمیشید؟
 

DON MICHAEL

کاربر سایت
Jun 4, 2012
390
نام
علیرضا
شخصيت پردازيه كه در اين بازي هست و تعامل ورابطه بين بوكر واليزابت يه رابطه تكراري و دسته چندمي

فکر کنم شما اینجا رو با تاپیک فیلم های هندی اشتباه گرفتی !

نظيرشو به دفعات زياد قبل تر در اثاري به مراتب قوي تر ازاين ديديم
نام ببرید لطفا!

حتي نوع روايتش هم چيز معمولي هست.و زياد هم مخاطب رو تحت تاثير قرار نمي داد.

شما رو زیاد تحت تاثیر قرار نداد عزیز ! شما جزئی از مخاطبین یه بازی هستید ولی همشون نیستید ! پس از زبون یه دنیا گیمر ، بیانیه صادر نکنید! خدا رو شکر تاثیر عظیمی که این بازی روی مخاطبینش گذاشته از سایت ها و تاپیک های مختلف کاملا مشهوده!

جالبه تمامی قسمت هایی که ایراد گرفتید ، جزو نکات مثبت داستان این بازی محسوب میشن !

----------------------------------------------------------------------------------------

چرتی بیش نبود !! باور کنید اصلا خیلیاتون داستانشو نفهمیدید فقط الکی جو میدید

این حرف شما در حد همون نظر کاملا شخصی باقی بمونه ، بهتره ! حداقل اینطوری ،کمتر شرم آور به نظر میرسه !

--------------------------------------------------------------------------------------------

خیلی جالبه ! بعضی وقت ها آدم با یه سری کامنت ها مواجه میشه که اصلا رغبتش رو برای بحث کردن به صفر میرسونه !

نبوغ Ken Levine کاملا اثبات شده ! اصلا دنیایی که در Bioshock و Bioshock Infinite خلق کرد و داستانی که در این بازیا قرار داد ، کاملا مشخص میکنه که نمیتونه زاییده فکر یه آدم عادی باشه ! به نظر من ، نگاهی که Ken Levine به بازیسازی داره ، کاملا صحیح و بی نقصه ! یعنی به یه بازی باید در تمامی آیتم ها و بخش ها (گیم پلی ، داستان ، گرافیک ، موسیقی و ....) ،به یک اندازه اهمیت داد!!!
 

max93

کاربر سایت
May 29, 2012
354
بابا بیخیال! بسه دیگه ! باور کنید بازی بهتر از این 2 تا هم تو صنعت گیم هست (bs & tlou ) ! ول کنید ! اگه فقط میخواید پست بدید از مدیران سایت خواهش مندم یه تاپیک با عنوان هر چه میخواهد دل تنگت بگو بزاره واسه این مساءل !
 

LBJ4Ever

FedExpress
کاربر سایت
Apr 11, 2011
6,289
نام
Afshin
دوستان ديگه مبالغه هم حدي داره داستان bs i خوب بود ولي ديگه انقلابي در عرصه داستان سرايي در صنعت گيمينگ و اينها مبالغه به نظر ميرسه .
شخصيت پردازيه كه در اين بازي هست و تعامل ورابطه بين بوكر واليزابت يه رابطه تكراري و دسته چندمي كه نظيرشو به دفعات زياد قبل تر در اثاري به مراتب قوي تر ازاين ديديم. حتي نوع روايتش هم چيز معمولي هست.و زياد هم مخاطب رو تحت تاثير قرار نمي داد.
صرف اينكه نكات فلسفي رو وارد داستان يه بازي بكني كه نميشه گفت انقلاب !!!!......گيم كلاس فلسفه نيست.

فقط Joel و The Last Of Us :bighug:
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر