کنسول سوئیچ بر روی داک قدرتمندتر عمل خواهد کرد

Democracy

Stay hungry. Stay foolish.
کاربر سایت
upload_2017-2-21_21-30-16.png

بر اساس اطلاعات فنی که ظاهراً توسط یک سازنده چینی در مورد کنسول نینتندو سوئیچ به بیرون درز کرده است می‌توان دریافت که در صورت استفاده از حالت‌های قابل‌حمل یا نصب‌شده بر روی داک این کنسول، شاهد تفاوت‌های مهمی در پردازش بازی‌ها خواهید بود.

در حالتی که کنسول به‌صورت قابل‌حمل استفاده می‌شود، فرکانس کاری CPU سوئیچ برای هسته‌های صفر و سه برابر 314 مگاهرتز و برای هسته‌های یک و دو 726 مگاهرتز بوده و نرخ کلاک GPU معادل 275 مگاهرتز است. با توجه به بنچمارکی که در این حالت انجام شده است، توان پردازشی این کنسول در این حالت 375 گیگافلاپس است.

در حالت دوم و در حالی که کنسول بر روی داک نصب شده و از آن استفاده می‌شود، تغییرات زیادی در مقادیر فرکانس کاری و توان پردازی کنسول ایجاد خواهد شد. در این حالت تمام هسته‌های پردازنده مرکزی با فرکانس کلاک 2143 مگاهرتز کار خواهد کرد؛ اما نرخ کلاک پردازنده گرافیکی کنسول نینتندو سوئیچ به 1005 مگاهرتز افزایش پیدا خواهد کرد. بر اساس بنچمارک انجام شده در این حالت توان پردازشی کنسول به مقدار875.77 گیگافلاپس می‌رسد.

با توجه به این بنچمارک، در حالت نصب شده بر روی داک نرخ فریم پردازنده‌ها معادل 806 FPS است و اگر بخواهیم آن را با کنسول‌های رقیب مقایسه کنیم باید بدانید که این نرخ برای کنسول Xbox One برابر 1060 FPS، برای PS4 معادل 1349 FPS و برای PS4 Pro برابر 2983 FPS است.

منبع
 
تو تست های دیجیتال فاندری از بازی زلدا مشخص شده که حتی در حالت Docked ضعیف تر عمل میکنه ( حتی جاهایی ضعیف تر از Wii U)!!!. رسما فاجعس این کنسول .
View attachment 72554 View attachment 72555 View attachment 72556 View attachment 72557 View attachment 72558 View attachment 72559
زیر بار رندر این کاغذ رنگی ها مونده .
البته به این شوری هم نه. کامل کنم فرمایش شما رو

هر دو تنظیمات کاملا مشابهی دارن. روی سوییچ بازی 900p هست و روی wiiu میشه 720p . این خودش 56 در صد رزولوشن بیشتر. هر دو کنسول افت فریم دارن و به یک اندازه ولی در جاهای مختلف یعنی یه جاهایی سوییچ افت داره و جاهای دیگه wiiu اینه که در مجوع ورژن سوییچ با توجه به اینکه میتونه قابل حمل هم باشه ورژن بهتریست. منتها من خودم بشخصه بخاطر دوآل اسکرین بودن wiiu ترجیح میدم رو وی یو بازی کنم
 
اینجا هم شده تاپیک .......، یعنی از پست اول بخونید تا آخر
یکی میگه اطلاعات غلطه
یکی میگه پیچیده است
یکی میگه میدونیم داک باشه پردازش بهتره
یکی میگه داک باشه پردازش پردازش بدتره
یکی میگه..................
8-|
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: playstation1
تو تست های دیجیتال فاندری از بازی زلدا مشخص شده که حتی در حالت Docked ضعیف تر عمل میکنه ( حتی جاهایی ضعیف تر از Wii U)!!!. رسما فاجعس این کنسول .
View attachment 72554 View attachment 72555 View attachment 72556 View attachment 72557 View attachment 72558 View attachment 72559
زیر بار رندر این کاغذ رنگی ها مونده .

این فکر میکنم روی حالت پرتابلش باشه , طبق اطلاعات که آیدی دموکراثی داده بودن تو تاپیک خبری با همین موضوع - switch تو حالت پرتابل قدرتش در حد یه گوشی اندرویدی منسوخ قدیمی مثلا اندروید 2.2 ه اما رو داک قدرتش خیلی بالاتر میره
اگر اشتباه نکنم تو اون تاپیک نوشته بود رو حالت پرتابل سی پیو کلا 1000 مگاهرتزه - گرافیک 256 مگابایته و .......
اما رو حالت داک سی پیو 2120 گیگاهرتز میشه و ......
بعد اینکه اصلا این بازی برای wii u بود که انقدر طولشدادن به سوییچ هم رسید در اصل نسخه سوییچ پورتی حساب میشه بازیا پورتی هم معمولا افت دارن
 
آخرین ویرایش:
این فکر میکنم روی حالت پرتابلش باشه , طبق اطلاعات که آیدی دموکراثی داده بودن تو تاپیک خبری با همین موضوع - switch تو حالت پرتابل قدرتش در حد یه گوشی اندرویدی منسوخ قدیمی مثلا اندروید 2.2 ه اما رو داک قدرتش خیلی بالاتر میره
اگر اشتباه نکنم تو اون تاپیک نوشته بود رو حالت پرتابل سی پیو کلا 1000 مگاهرتزه - گرافیک 256 مگابایته و .......
اما رو حالت داک سی پیو 2120 گیگاهرتز میشه و ......
بعد اینکه اصلا این بازی برای wii u بود که انقدر طولشدادن به سوییچ هم رسید در اصل نسخه سوییچ پورتی حساب میشه بازیا پورتی هم معمولا افت دارن
نه مال حالت پورتابل نیست روی اون حالت رزولوشنش 720 هست فریمشم زیاد فرقی نمیکنه یه مقدار جیومتری هم کاهش پیدا میکنه.

البته یادمون قدرت کنسولها رو هیچوقت نباید با بازیهای لانچشون محک زد

خیلی مقایسش با گوشی و اینا هم بنظرم منطقی نیست. چون گوشی ها روی کاغذ خیلی قوین ولی دست آخر اندروید سیستم عامل خیلی ضعیفیه و بازی سازها هم خیلی وقت و پول صرف بازیهای آنچنانی نمیکنن در نهایت روی اندروید چه از لحاظ بازی چه گرافیک نمیشه حساب باز کرد.
از اونطرف سوییچ بهترین بازی سازای دنیا رو پشت خودش داره. کنسولی هم هست که خیلی از لحاظ فنی طراحی خوبی داره مطمئن باشید که از لحاظ گرافیکی هم حرفی برای گفتن خواهد داشت. حالا نه در حد هورایزن ولی در حد خودش

ویتا رو برای مقایسه در نظر بگیرید روی کاغذ در مقابل گوشی های اندرویدی جوکه ولی هنوز من بازی در حد گرافیک کیلزون ویتا روی اندروید ندیدم
 
آخرین ویرایش:
کلا نینتندو طرفدارای خاص خودشو داره و اونا هم خیلی روی گرافیک حساس نیستن! بیشتر به تجربه خاص بازیهاش علاقه دارن! پس کم بودن گرافیک زلدا ضرری براش نداره همونطور که میدونید حداقل تا اینجا بهترین امتیاز نسل رو گرفته و احتمال زیاد بهترین بازی سال 2017 هم میشه!
اما یه چیزی برام همیشه سوال بوده! خب از WiiU تا الان کلی هزینه ساخت کنسول اومده پایین! چرا نینتندو نیومد یکم توان گرافیکی رو ببره بالاتر! الان با این مشخصات (البته اگه راست باشه) زیاد تفاوتی با wiiU نداره! میتونستن حداقل باطری بهتری بزارن تا مردم رو به تجربه لذت بخش nds نزدیک کنن
 
در مورد Breath of the wild و کیفیتی که اجرا میشه، روی Switch و حالت پرتابل روی رزولوشن 720p و با 30 فریم اجرا میشه، DF فریم دراپ خاصی توی این حالت ندیده و گفتن کلا بهترین حالت برای بازی کردن روی حالت پرتابل هست.
روی Dock با رزولوشن 900p و "30" فریم اجرا میشه، ولی فریم دراپ های تابلو داره :| :D روی Wii U هم با رزولوشن 720p اجرا میشه.
و اما دلیل اینکه چرا تا 20 فریم دراپ میشه و مکان های دراپ روی 2 کنسول متفاوت هست، چیزی که معلومه توی مکان های مختلف بازی نیمتونه فریم رو روی 30 نگه داره و در مورد این هم DF یه تئوری دادن،( پهنای باند ram و ... ) ولی به نظرم نکته ی مهمتر این هست:
Breath of the Wild targets a v-synced 30fps on Wii U and Switch, but that huge open world design creates problems sustaining it. Because this is a double-buffered form of v-sync, when it can't sustain 30fps on either console, it drops to the next major factor down, hard-locking to 20fps.
بخاطر وجود v-sync وقتی بازی نمیتونه فریم بازی رو روی 30 نگه داره فریم رو میبره روی 20 (و طبیعتا وقتی میتونه بازی رو روی 30 فریم اجرا کنه باز فریم میره بالا :| :D ) بخاطر همینه که بعضی جاها دیده میشه که فریم روی یه کنسول از اون یکی خیلی پایین تر هست.
+
گوشی اندرویدی منسوخ شده از کجا اومد :|
 
من نمیدونم اینا چرا با راکستار همکاری نمیکنن اومدن یک نسخه متفاوت از GTA یا همین LA Noire خیلی میتونه کمک کنه به کنسول های دستی..
قبلا این کار رو کردن. هیچ کمکی نکرد
Grand Theft Auto: Chinatown Wars - Wikipedia
Chinatown Wars generated lower than expected sales in its first week in the United Kingdom, and did not even sell to level with the debut of Vice City Stories, which was Rockstar's expectation. In the United States, it sold just under 90,000 units during its first two weeks on the American market.
 
قبلا این کار رو کردن. هیچ کمکی نکرد
Grand Theft Auto: Chinatown Wars - Wikipedia
Chinatown Wars generated lower than expected sales in its first week in the United Kingdom, and did not even sell to level with the debut of Vice City Stories, which was Rockstar's expectation. In the United States, it sold just under 90,000 units during its first two weeks on the American market.

منم بازی کردم اصلا حال نداد بهم , همون کیفیت و گرافیک و ..... بود اما خسته کننده بود برام
انگار بازیا کنسول ها دستی باید متفاوت باشه شاید بخاطر همینه بازیا موبایلی انقدر طرفدار پیدا کردن فروش کنسول ها بازی دستی کم شده
چون بازیا موبایلی همونیه که مردم میخوان بازیا فانتزی - شاد - سریع - آسان در کل بازیا مفرح و راحت
فکرکنم همین جور بازیام روی کنسول ها دستی جواب میده البته بازیا rpg هم خیلی موفقن روی کنسول ها دستی ولی من خوشم نمیاد از این بازیا همش توش حرف میزنن همش نوشته اس :D مثل داستان ها کمیک میمونن :D
 
آخرین ویرایش:
The first major enhancement is resolution. On Fast Racing Neo on Wii U, Shin'en employs a temporal upscaling of sorts, transforming a 640x720 image into a 1280x720 one. Wii U's scaling works but shimmering and combing artefacts are prevalent, giving the impression that the game is running at a lower overall resolution. On Switch, Fast RMX ditches the temporal upscaling technique entirely and instead makes the jump to an adaptive resolution feature, where the game dynamically adjusts rendering resolution based on GPU load.

In docked mode, the game jumps regularly between 900p and 1080p - or even lower in very select circumstances - while portable mode drops the resolution ceiling to 720p where minor drops in pixel-count can also occur, mostly in pre-race fly-bys.

Fast RMX showcases Switch's technological leap over Wii U


photo_2017-03-11_14-19-08.jpg photo_2017-03-11_14-19-13.jpg photo_2017-03-11_14-19-17.jpg
 
نشانه های هک خیلی زود اومد:D

0835_c6m42xfuwaap6qg.jpg


طرف گفته اگه سوییچ رو به MacBook وصل کنید بجای اینکه سوییچ شارژ بشه MacBook شارژ میشه!:DNintendo power bank:D

is84_vbk2lp2.jpg
 
در مورد این عکس میشه توضیح بدهید
تشکر
منبعش این هست:
qwertyoruiop on Twitter
با استفاده از مرورگر ساده ای که سویچ داره و یه webkit exploit میشه کد های ساده رو بجای مرورگر اجرا کرد، با این exploit شاید در اینده بشه homebrew های ساده رو اجرا کرد ولی برای دسترسی زیاد به کرنل ( و احرای بازی کپی های کپی و کلا تغییرات زیاد) کافی نیست، ولی به هر حال میشه گفت قدم اول توی هک کردن کنسول هستش.
 
این اکسپلویت همونه که iOS رو روی ۹.۳ جیلبریک کرد از همون کد استفاده کرده بدون هیچ تغییری تو عکس هم ببینید نوشته iOS 9.3 :)))
ولی خب اپل تو ۹.۳.۴ درستش کرد اینا درستش نکردن
در حد اکسپلویت کرنل نیست که بشه گفت جیلبریک کامل شده ولی همین یه نشونست که امنیت خیلی شاخی نداره


Sent from my Gooshi using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: ehsanservat
برای من مهم نیست قدرت کنسول سوییچ چقدر از Wii U ،PS4 ، XBOX ONE و ... بالاتر یا پایین تر هست دست کم باید از نسل هفتم به این طرف جا اوفتاده باشه برامون که نینتندو در زمینه قدرت پردازش کنسولی رقابت نمیکنه با دو شرکت دیگه چیزی که باعث میشه منی که کنسولی از نینتندو رو تا به حال نداشتم به سمتش برم نوآوری و طراحی کنسول و گیم پلی بسیار قوی بازیهای انحصاریش باشه حالا اون بازی چه ماریو باشه چه زلدا و چه عناوین دیگش ، این موارد هست که منو پیگیر می کنه برای خرید سوییچ نه قدرتش چون نسل هفتم قدرت کنسول Wii چیزی در اندازه کنسول های نسل ششم بود با اندک فرکانسهای بیشتر در پردازشگره گرافیکی و سی پی یو ولی چیزی که باعث پیروزیش شد همین مواردی بود که بالا اشاره کردم، این مشکلاتم که دوستان اشاره کردن عادی هست در زمان لانچ کنسول و همه شرکتها کنسولهاشون در زمان لانچ بدتر نبوده باشه وضعش بهترم نبوده و در زمینه کیفیت پردازشی بازیها هم خب همه میدونیم که تا سازنده ها شناخت پیدا کنن و از نهایت قدرت یک پلتفرم استفاده کنن دو سه سالی طول میکشه ، ولی پیشنهاد من به اون دسته از افرادی که مانند من قصد خرید سوییچ رو دارن اینه که صبر کنن تا سری های تولید بعدی بیاد و مشکلات زمان لانچش برطرف بشه بعد برای خرید اقدام کنن
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or