کنترل بلاگ های سایت قبل از ارسال

Lich King

Administrator
Sep 22, 2005
5,901
نام
اشکان
با سلام

همانطور که می دونید بخش بلاگ ها از روز اول به عنوان یک بخش جانبی که ارتباطی هم به دنیای بازی ندارد در نظر گرفته شد. کلیه افراد واجد شرایط می تونستن در چارچوب قوانین سایت به ارسال موضوعات شخصی یا عمومی بپردازند. اما این آزادی در ایجاد بلاگ باعث شد تا در چند سال گذشته این بخش دید کاملاً سلیقه ای به خود بگیرد و خیلی از افراد فراموش کنند که این بخش هنوز جزیی از سایت بازی سنتر هست نه یک صفحه مستقل و شخصی برای نوشتن هر مطلبی که دلشون می خواد. مواردی مثل توهین های غیر مستقیم به شخص یا افراد، بحث های سیاسی یا مذهبی و استفاده از عبارت کنایه دار به مسائل ممنوع در این بخش در چند وقت اخیر بیش از حد زیاد شده به طوریکه حتی رسیدگی و برخورد با افراد خاطی هم تاثیر خاصی در کاهش این رفتار نداشته است.
مدیران سایت پس از بررسی این موضوع در چند ماه گذشته تصمیم گرفتن یا یک تغییر کلی در این بخش بدن یا حتی در صورت لزوم اونو به طور کامل حذف کنن. در نهایت با توجه به نظرات و انتقادات برخی از کاربران در چند وقت گذشته در ارتباط با این موضوع تصمیم بر این شد که کلیه بلاگ ها به صورت تاییدی در بیایند. همچنین حیطه موضوعات بلاگ نیز دیگر به مانند گذشته خیلی باز و شخصی نیست و کاربران حق ایجاد بلاگ در مورد هر موضوعی را صرفا به این دید که این بلاگ شخصی منه ندارند! نمونه هایی از بلاگ هایی که تایید نمی شوند:
  • بلاگ های یک - دو خطی که هیچ هدفی را دنبال نمی کنند و صرفا شخص وضعیت یا احساسشو در حال حاضر (شوخی یا جدی) ارسال کرده است. توجه داشته باشید که اینجا twitter نیست!!
  • بلاگ هایی که متن آنها کپی پیست هایی از ایمیل و قیسبوک و این جور جاهاست و خود متن هم هیچ مورد به درد بخوری که ارزش خواندن یا بحث کردن داشته باشد ندارد.
  • بلاگ هایی که دارای توهین غیر مستقیم یا مستقیم به شخص یا حتی گروه باشند!
  • بلاگ هایی که در ارتباط با بحث های سیاسی، شخصیت های سیاسی یا مذهبی یا سعی در بیان جملات به صورت کنایه ای با مضمون موارد ذکر شده باشد. مشکلات دولت، کشور، گرونی، ارزونی، اقتصاد و موارد مشابه هیچ ربطی به این سایت ندارند!
حق تایید یا عدم تایید کلیه بلاگ ها برای مدیران مسئول محفوظ بوده و بلاگ پس از بررسی در صورتی که نوشته بلاگ دارای ایراد خاصی نباشد تایید می شود. کاربران حق بحث یا اعتراض نسبت به تایید یا عدم تایید بلاگ ها را ندارند. ممکن است مطلب یک شخص کپی پیست باشد ولی ارزش خواندن داشته باشد بنابراین تایید می شود ولی برای شخص دیگری نمی شود چون هیچ هدف خاصی در نوشته وجود نداشته است.

مورد دوم و مهمتر! نظرات بلاگ ها هستند...
از این به بعد کلیه نظرات بلاگ ها نیز به مانند خود نوشته بلاگ تاییدی هستند. قبلاً اختیاری بود این موضوع ولی الان اجازه یا عدم اجازه ارسال نظر، خارج از کنترل صاحبین بلاگ است. صاحبین بلاگ ها موظف هستند خودشان نظرات بلاگ هایشان را مدیریت و آنها را تایید کنند.
ولی این نکته اضافه شده است که افراد باید در تایید نظر ها دقت کامل نمایند تا هیچ مغایرتی با قوانین سایت نداشته باشد. در صورتی که نظری در بلاگی ارسال شود و شخص آنرا تایید کند، در صورتی که اون نظر خلاف قوانین سایت باشد نه تنها شخص خاطی بلکه صاحب بلاگ نیز به مدت 2 هفته اخراج می شود!


امیدواریم با این کار بشه یک بهبود کلی در کیفیت این بخش که کاملاً در وضعیت نامناسبی قرار دارد ایجاد کرد، چرا که در غیر این صورت مطمئناً در مرحله بعدی بلاگ ها به طور کامل از سایت حذف می شوند!

موفق باشید
 

Lich King

Administrator
Sep 22, 2005
5,901
نام
اشکان
الان یک بلاگی مثلا در مورد وضعیت تیم پرسپولیس بزنیم ، با قوانین مشکل داره ؟!
ارسال مطلب در ارتباط با فوتبال اشکالی نداره به شرطی که توهین به شخصی یا استفاده از جملات نامناسب توش نباشه (که متاسفانه اکثر اخبار مربوط به فوتبال باشگاه های ایران توهین به اشخاص یا هواداران تیم هاس.)
 

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
مثلا اشکان جان من یه بلاگ می زنم 1 خطی که یه موضوع کلی مثه غرور و اینا رو پوشش میده تو یه جمله ، این مشکل داره ؟
 

TOP Game

کاربر سایت
Feb 4, 2008
2,332
نام
Mohamad®eza
حق تایید یا عدم تایید کلیه بلاگ ها برای مدیران مسئول محفوظ بوده
یه سوال! حق تایید یا عدم تایید بلاگ ها فقط بر عهده ادمین ها و مدیران ارشد سایت هست؟! یا ناظمین هم میتونند به این بخش کنترول داشته باشند؟!
 

leonk13

کاربر سایت
Sep 8, 2009
2,151
نام
سجاد
بسیار هم عالی.

فقط دلیل تاییدی بودن کامنت ها رو من متوجه نشدم، اگه خوده بلاگ مشکلی نداشته باشه فکر نکنم که مشکلی توی کامنت هم به وجود بیاد. تا حالا هم اگه شده توی کامنتی مشکلی بوده باشه دلیلش این بود که خوده بلاگ مشکل دار بود.

به هر حال ممنون از اینکه به نظرات ما بها دادید و به جای حذف کلی بلاگ اینکار رو کردید.
 

Trunks

کاربر سایت
Jan 2, 2008
7,173
نام
Shahab
تشکر فراوان بابت این تغییر. یه سری خردسال بلاگ زنی رو با تیکه پروندن و خوشمزه بازی اشتباه گرفته بودن اخیرا.

البته من به نظرم مورد دوم یعنی تایید کامنت خیلی ضروری نبود. یه جورایی وقتی یه بحثی میشه، حتی اگه مفید هم باشه تبش میخوابه و یوزرها کمتر به بلاگ سر میزنن. به هر جهت ممنون.
 

7se7en7

Outlaw
کاربر سایت
Jun 5, 2010
4,621
نام
دانیال
نه بلاگ می زنم ، نه بلاگ میخونم.
اما به این دلیل که به نظر کاربر ها برای عدم حذف سیستم بلاگ احترام گذاشته شد خیلی خوشحالم. امیدوارم کاربران هم این احترام متقابل رو برای سایت و مدیرانش قائل باشند تا دیگه در این بخش مشکلی پیش نیاد . شاد باشید و سلامت.
 

Lich King

Administrator
Sep 22, 2005
5,901
نام
اشکان
میشه برای تک تک اون موارد یه مثالی بزنید ببینیم در چه حدی !
متاسفانه این درخواست شما اصلاً عملی نیست. دلیلشم اینکه اگر من اینجا مثالی بزنم همه می خوان خودشونو با اون مثال ها مطابقت بدن و فردا اگر بلاگشون تایید نشه میان می گن اونی که شما مثال زدی همینطوری و بود این چیزا. خوشبختانه انقدر در این چند سال اینجا بلاگ زده شده که با 5 صفحه ورق زدن بلاگ ها کلی مثال می تونین از این چیزا پیدا کنید.

مثلا اشکان جان من یه بلاگ می زنم 1 خطی که یه موضوع کلی مثه غرور و اینا رو پوشش میده تو یه جمله ، این مشکل داره ؟
فرار نیست خیلی سخت گیری بشه روی بلاگ ها که هیچی تایید نشه ولی بلاگ هایی که هیچ هدفی دنبال نمی کنند تایید نمی شن. ممکنه شما تو یک خط یک موضوع خیلی مهم رو اشاره کرده باشی در این صورت تایید می شه.

یه سوال! حق تایید یا عدم تایید بلاگ ها فقط بر عهده ادمین ها و مدیران ارشد سایت هست؟! یا ناظمین هم میتونند به این بخش کنترول داشته باشند؟!
حق تایید بلاگ ها علاوه بر ادمینا در اختیار 5 مدیر دیگر هست که شامل 2 مدیر سبز و 3 ناظم می شود. بقیه کنترلی در این بخش ندارند.
البته من به نظرم مورد دوم یعنی تایید کامنت خیلی ضروری نبود. یه جورایی وقتی یه بحثی میشه، حتی اگه مفید هم باشه تبش میخوابه و یوزرها کمتر به بلاگ سر میزنن. به هر جهت ممنون.
اتفاقا کامنت های بلاگ یکی از بخش های بسیار حساس این سایت بود چون چندین بار پیش اومده بود که به موضوعات کاملاً منحرف و درگیری کشیده شده بود و چون مدیران هم خیلی چک نمی کنن بلاگ ها رو باعث می شد در بعضی بلاگ ها حتی تا چندین صفحه پست های بسیار نامربوط دیده بشه.
امکانش هست نظرهای تایید نشده ی بلاگ توی بخش اطلاع رسانی بیاد؟
باید اینو ببررسی کنم ببینم یم شه پیادش کرد یا نه. الان جوابی نمی تونم بدم.
 

Kavigne

کاربر سایت
Sep 16, 2007
7,940
درود ؛ بنظرم بیش از حد داره سخت گیری میشه ، مخصوصا اون قسمتی که قرمز رنگ شده ...
بخصوص این که در بسیاری از موارد ، پیش میاد که نظر و عقیده نوسنده بلاگ ، با مدیران یکی نیست ، و خود زننده بلاگ بدرستی نتونه این حد رو تمییز بده .
علی ایّحال ، صلاح مملکت خویش ، خسروان دانند ...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر