کنترلر PS4، اینبار بهتر برای شوترهای اول شخص(FPS)

-Prime-

کاربر سایت
با سلام:
attachment.php

Mark Cenry، از جمله معماران شاغل در سونی، تایید کرده است که در برهه ای از زمان تولید PS4، سونی به فکر استفاده از سنسورهای بیومتریک(بیولوژیک) در کنترلر PS4 افتاد و همچنین اینکه طراحی نهایی DualShock 4 با مد نظر قرار گرفتن بازیهای FPS(شوتر اول شخص) صورت گرفته است.

در گفتگو با Stuff، او گفت که پروسه خلق DualShock4 زمان زیادی به طول انجامید.همچنین او اعلام کرد که در نقطه ای از این زمان طولانی، سنسورهایی بیولوژیکی تعبیه شدند که میتوانستند اطلاعات مربوط به احساس بازیباز را ردیابی کنند.این قابلیت در طراحی نهایی حذف شد. درباره سنسورها او گفت :
ایا آنها در اندازه گیری واکنش گالوانیکی پوست کمکی میکردند؟؟ ما تعداد بیشماری چیزها(ـی مختلف) را امتحان کردیم و سپس به سراغ تیم های (ساخت) بازی رفتیم که از آنها بخواهیم درباره اینکه چه استفاده هایی از این قابلیت میتوان کرد، فکر کنند.

با تایید اینکه طراحی کنترلر با توجه به شوترهای اول شخص صورت گرفته است، او در ادامه افزود :
ما بارها شنیده ایم که کنترلرهای ما برای شوتر های اول شخص مناسب نبوده اند، بنابراین میخواستیم مطمئن شویم که چیزی داشته باشیم که برای آن ژانر بسیار بهتر باشد.ما حرکت و محل دکمه ها و triggerها را بعلاوه اینکه چه مقدار فشار احتیاج دارند مورد بررسی قرا دادیم.ما به جوی استیک ها و تحدب و تقعر (برآمدگی و فرورفتگی) آنها نگاهی انداختیم.هنوز نظری منفی درباره این امر(دکمه ها و جوی استیک ها) نشنیده ام.برای کنترلری با عامل فرم(form factor) بسیار متفاوت، این چیزی عالیست.

همچنین در مصاحبه ای که اخیرا سازنده بازی Wraframe، استدیو Digital Extremes، انجام داده بود، اعلام کرده بود که DualShock 4 بهترین کنترلری است که تا به حال دیده است.


منبع
 
تا ادم خودش بازی نکنه نمیشه نظر داد

تنها برتری که کنترلر ps3 به 360 داشت dpad بود که از هم جدا بود
نمی دونم مایکروسافت چه اصراری داره این مشکل درست نمی کنه:-w
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or