کمک کنید ایران جهان را بگیرد)ErePublik(

سلام دوستان

بازی Erepublik یک بازی تحت وبه که برای کاربرانی که از Dial-Up استفاده می کنن بسیار مفیده این ویژگی.

در این بازی شما جزو شهروندان هر کشوری که بخوایید می تونید باشد البته کشورهای عربی رو نداره و در اونجا به فعالیت بپردازید.

فعالیت های شما در چهار زمینه تقسیم بندی می شه:
1-اقتصادی:که شما باید سر کار برید تا پول واسه خرید وسایل مورد نیازتون داشته باشید
2-سیاسی:که شما در ابتدا به عنوان یکی از اعضای یک حذب کارتون رو شروع می کنید و در صورتی که خوب عمل کنید می تونید به مقام ریاست جمهوری هم برسید
3-نظامی:شما با ورودتون به ارتش به کسب مهارت می پردازید که در مواقع جنگ بتونید به کشورتون کمک کنید.
4-مطبوعاتی:اگه قصد دارید در محافل سیاسی جایی برای خودتون پیدا کنید این بخش رو جدی بگیرید و درش فعال باشید چون روزنامه ی شما نشون دهنده ی نقطه نظراتتونخ که بعد ها زیاد بدردتون می خوره.همینطور اگه به زبا انگلیسی تسلط داشته باشید می تونید مقالاتتون رو در سطح بین المللی بنویسید که در روابط برون مرزی کشورتون تاثیری بسزایی داره

شما می تونید از سایت بازدید کنید ولی برای عضو شدن نیاز به دعوت نامه دارید در این صورت می تونید در همین جا پست بدید

زمانی که وارد بازی شدید در صورتی که به زبان انگلیس مسلط باید می تونید ار Help خود بازی کمک بگیرید در غیر این صورت اگه سوال ایجاد شد بپرسی کمکتون می کنم(اما قسمت کمک بازی روون نوشته احتمالآ مشکلی پیدا نمی کنید


ادرس سایت اصلی :www.ErePublik.com

از اونجایی که در مضیغه ی دعوت نامه هستیم فقط در صورتی که راغب به بازی هستید پست بدید

فقط یه چیزی اگه قصد عضو شدن دارید بهتر سریعتر این کار رو بکنید چون ایران در بهبهه ی جنگ با پاکستان و ترکیه است(دو همسایه مزریمون)

یه چیز دیگه اگه جدآ قصد فعالیت ندارید عضو نشید چون در زمان جنگ روی تک تک نفرات غضو شده حساب می شه

به امید که ایران جهان رو فتح بکنه

موفق باشید ;)

ٍ
 

isa_daneshvar

کاربر سایت
Apr 4, 2008
101
نام
عيسي دانشور
عکس ایمیل رو بگیرید و اینجا بزارید تا راهنمایی کنیم! ایمیل فعال سازی خیلی وقته که عوض شده.

عزيزم اين كارا قديمي شده:mad:


از اين آموزشها منم بلدم اينجا :p
كسي آموزش درست و حسابي نداره؟؟؟:((
آموزش کامل بازی در انجمن eRepublik.ir موجود است. آدرس
http://erepublik.ir/forum/showthread.php?t=3
 

789

کاربر سایت
Oct 17, 2005
846
نام
رامتین
دوستان سلام این بازی پولی نیست؟ یعنی این که برای زودتر بالا رفتن مرحله و رتبه کاری نیست که پولی باشه؟ من یه بازی وب می خوام که مبناش پول نباشه و متکی به مهارت طرف باشه.
 

farrokh

کاربر سایت
May 20, 2008
8
بنظر من یکم صبر کنین و به بازی ادامه بدین چون اگه تا الان حتی 1 ساعت برای بازی های استراتژیک وقت گذاشته باشین شیفته این بازی می شین!
 

isa_daneshvar

کاربر سایت
Apr 4, 2008
101
نام
عيسي دانشور
دوستان سلام این بازی پولی نیست؟ یعنی این که برای زودتر بالا رفتن مرحله و رتبه کاری نیست که پولی باشه؟ من یه بازی وب می خوام که مبناش پول نباشه و متکی به مهارت طرف باشه.
با پول واقعی میشه طلا خرید! ولی قیمتش بالاست و حداقل ایرانی ها زیاد سراغش نمیرن! چون حساب Pay Pal لازم داره. :biggrin1:
 

Albis

کاربر سایت
Sep 11, 2008
1,764
فرستاده شد

فرستاده شد

اموزش بازی

فرقش اینه که به دعوت کنند وقتی شما به لول 10 رسیدید ، 5تا گلد میده .

دوستانی که عضو میشن حتما ایران رجین کنن تا بعد از رسیدن به لول 4 در جنگها شکرت کنن .

میدونید این نوع رفرال گیری برای بایت فایل خلاف قوانینه و اگه مثلا یکی ریپورت شما رو بده برای همیشه بن میشی ؟!
 

pkr_legend

کاربر سایت
Sep 15, 2006
183
سلام.کاربران عزیز ما الان در یک برهه ی زمانی هستیم که ایران از هر زمان بیشتر به شما احتیاج داره.
از یک طرف حمله ی رومانی به ایران و از طرف دیگه گرفتن کنگره ی چین و... خلاصه اینکه اگر می خواهید عضو بشید همین جا بگید یا تو یاهو مسنجرpedram258 بهم خبر بدید که دعوتنامه بفرستم البته خودتونم می تونید عضو بشید ولی اگر با دعوتنامه عضو بشید هم به نفع ایران هست و هم به نفع اونی که دعوتنامه می فرسته.(به آیدی یاهوم آف بزارید بهتره)
پس لطفا" یک بار امتحان کنید تا بفهمید این بازی یعنی چی! جمعیت بازی در حال حاظر تقریبا" 105000 نفر هست!
به نظر می رسه تاپیک غیرفعال شده
 

erepublik

کاربر سایت
Apr 17, 2009
6
گاهی اوقات زندگی روزمره به قدری کسل کننده می گردد که جذاب ترین سرگرمی ها و تفریحات هم نمی توانند مانع از یادآوری خاطرات خسته کننده آن بشوند. در این گونه موارد بهترین کار تغییر وضعیت می باشد. بسیاری از افراد به سرگرمی های مجازی روی می آورند و زندگی جدیدشان را دقیقا مطابق با میل خود بوجود می آورند. یکی از این سرگرمی های مجازی جمهوري اینترنتی www.erepublik.com است که به مرزهای جغرافیایی نیز رحم نمی کند.

Erepublik یک بازی به صورت دستوري (text) می باشد که حتی برای کاربرانی که از طریق خطوط dial-up به اینترنت متصل می شوند نیز به راحتی قابل استفاده می باشد و شما نیاز به سیستم خاص یا نصب برنامه ای نداريد. در این بازی شما میتوانید جزو شهروندان هر کشوری ( مانند ايران ) باشید. در ارپابلیک شما میتوانید دنبال کار بگردید و کار پيدا كنيد همچنین می توانید وارد حزب شوید ، وزیر شوید،رییس جمهور شوید، یا روزنامه بزنید و اخبار بنویسید و یا یک کمپانی بزنید و در آن فعاليت كنيد و اجناس خودرا در بازار به فروش بگذاريد ... از طرفی وارد ارتش می شوید و هر روز تمرین نظامی انجام می دهید و در بروز جنگ به یاری هموطنانتان می شتابید. این بازی مانند سایر بازیها محیط گرافیکی ندارد و بر پایه نوشتار طراحی شده است و اصولا یک بازی نیست و یک دنیا و اجتماع مجازی هست و درحقیقت شبیه ساز دنیای واقعی است و میتوانید کارخانه داری،نماینده مجلس بودن،ارتشی بودن،روزنامه نگار بودن،کارمند بودن و غیره را اینجا تجربه کنید و انجام بدید مثلا برای تمرین نظامی و کار معمول بازی تنها به 5 دقیقه وقت نیاز دارید، اما می توانید وارد اجتماعی مجازی از ایرانیان شده به فعالیت و بحث و گفتگو در مورد مسائل سیاسی، نظامی و اقتصادی بازی بپردازید و برای پیشرفت ایران و بازگرداندن آن به قدرت باستانی آن تلاش کنید.
2 ماه پیش ایران به بخشی از امپراطوری باستانی خود دست یافت و مرزهای خود را از شرق تا هند و چین گسترش داد و تبدیل به یکی از بزرگترین کشورهای جهان مجازی شد اما به خاطر جمعیت کم ایران نسبت به وسعت زیاد آن در حال از دست دادن فتوحات خود می باشد، هم اکنون ایران با اینکه تنها 3% از جهان مجازی را در اختیار دارد اما 11 امین کشور قوی جهان مجازی می باشد، اما به خاطر جمعیت کم ایران نسبت به سایر کشورها این موقعیت ایران نیز همانند سرزمین هایمان در خطر است و ایران مجازی به حضور تک تک افراد نیاز دارد. این بازی (اجتماع مجازی) طوری طراحی شده است که شما می توانید با توجه به زمان آزادی که دارید از روزی 5 دقیقه تا روزی 24 ساعت را به آن اختصاص دهید و بازی کنید، پس حتی اگر تنها روزی 5 دقیقه هم وقت آزاد دارید در این اجتماع عضو شوید و به پیشرفت ایران کمک کنید.
براي عضويت،بهتر است از طریق این لینک اقدام کنید و خودتون مستقیم در سایت عضو نشید چون با دعوت نامه هم خودتون و هم فردی که دعوت نامه میفرسته 5 گلد خواهید گرفت و به ایران امتیاز تعلق میگیرد.برای عضویت روی این لینک کلیک کنید.

آموزش ساده ایرپابلیک به زبان فارسی
 
آخرین ویرایش:

isa_daneshvar

کاربر سایت
Apr 4, 2008
101
نام
عيسي دانشور
براي عضويت،بهتر است از طریق دعوتنامه اقدام کنید و خودتون مستقیم در سایت عضو نشید چون با دعوت نامه هم خودتون و هم فردی که دعوت نامه میفرستد 5 گلد خواهند گرفت و به ایران امتیاز تعلق میگیرد.
همین جا درخواست بدید و ایمیل خود را بذارید تا سریع دعوت نامه برای شما ارسال بشه
یک سیستم جدید به قسمت دعوتنامه ها اضافه شده! به این صورت که هرکس لینک خودش رو در همه جا پخش میکنه و ملت می تونن از طریق اون لینک عضو بشن.

مثلا می تونید از لینک من برای ثبت نام استفاده کنید :biggrin1: http://www.erepublik.com/en/referrer/gonde
 

alimachal

کاربر سایت
May 7, 2008
44
مثل این که اینجا هم داره رونق می گیره باز
یک سیستم جدید به قسمت دعوتنامه ها اضافه شده! به این صورت که هرکس لینک خودش رو در همه جا پخش میکنه و ملت می تونن از طریق اون لینک عضو بشن.

مثلا می تونید از لینک من برای ثبت نام استفاده کنید :biggrin1: http://www.erepublik.com/en/referrer/gonde
خیلی دیر ادمین اینو درست کرد ولی چیز خوبیه
 
آخرین ویرایش:

Johnny_23

کاربر سایت
Jul 23, 2007
615
نام
JÄVID
دعوت نامه لازم نداری
روی لینک زیر کلیک کن و بیا توی بازی رجیستر کن :
http://www.erepublik.com/en/referrer/pejmaaan
یادت باشه بعد از اینکه وارد بازی شدی پیغامهای صندوق پستت رو نگاه کنی تا لینک آموزشهایی که برات فرستاده شده رو ببینی . موفق باشی

به به داش پژمان
اینطرفا
میبینم که این طرح آموزش ها بالاخره اوکی شده و یه راست میره تو ایندباکسشون
ایول به تو
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر