کمک درمورد نرم افزار های شبیه ساز کنسول

  • Thread starter Thread starter TY
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

TY

کاربر سایت
سلام دوستان عزیز من یک بازی ساز هستم با انجین سندباکس کار می کنم
و از شیردر نویسی و اسکریپت های بازی سازی حرفه ای هستم پس هم از بازی سازی سرم میشه هم برنامه نویسی بازی سازی از توابع گرافیکی هم سردر میارم به همین دلیل که در مورد نرم افزار های شبیه سازی کنسول های اطلاعاتی می خواهم این جور نرم افزار های آیا انجین هایی هستند که که در خلاصه نرم افزار های بزرگ قرار دارند با حجم کم که بازی را از دوباره باز خوانی و رندر می کنند یا چیز دیگه ای یک نوع پلاگیم خاصی هستند که می توانند فایل های داخلی اون منظورم تکس شر ها لایه و غیره.. را باز خوانی کنند و تک تک در کنار هم قرار بدهند و بازی از دوباره رندر کنند و یا بازهم چیز های دیگه من خودم با سایت های سازندشون صبحت می کنم نامه نگاری می کنم چیز درست و حسابی هم به ادم نمی گن که حالا اومدم از شما ها کمک بخواهم
باتشکر محمد طالبی
 
بالخره ما نفهمیدیم شما در مورد شیدر ها اطلاعات دارین یا نه و احتمالاً‌همونطور که میدونین شیدر های طراحی شده رو نمیشه با روش شبیه سازی فراخوانی کرد ... چون بسته به انجین مرجع خودشون نوشته میشن و فرمولی یکسان برای همشون وجود نداره.
اتفاقاً‌ من هم نامه نگاری کردم و در کمال تعججب جواب دادن...
این نرم افزار ها شبیه ساز‌های دِوکیت ِ کنسول اصلی هستند که با فراخوانی فایل‌های داخلی بازی و استفاده از تست آزمون و خطا سعی در شبیه سازی بازی رو دارند...در واقع یه چیزی شبیه بازخوانی اجزای انجین و کنار هم قرار دادن اون که خب مسلماً روش بسیار کندی هست(فریم ریت پایین از همین قضیه سرچشمه میگیره)...همین و بس...

در مورد پلاگین ها هم راست و دروغش با صاحب خبر اما گویا این ها حاوی تست‌های آزمون خطایی هستن که نتیجشون مشخصه و در واقع باعث میشن که شبیه ساز با برخورد به اطلاعات تکراری نتیجه‌ی اون رو از پلاگین سرمشق بگیره و مجدداً وقت صرف بازخوانی اون ها نذاره.
با تشکر.
 
پس به نوع انجینش بستگی داره
و این شبیه ساز ها نوعی انجین هستند که قابل ویرایش نیستند ولی قابل خواندن هستند که فایل های از قبل کامپایل شده خودشان را بازخوانی می کنند و دوباره به نمایش می دهند مثل این میمانه که شما اومدی بازی را با انجیم خاصی ساختی و گزینه ی نمایش را زدی و به شما از روی فایل های ذخیره شده
باز خوانی می کنند آیا نمیشه چیزی مثل کش همان حافظه میان رم و سی پی یو برایشان ساخت که سرعت
رندر کردنشان چه در خود انجین اصلی چه در شبیه ساز بالا بره.
بعشا من شیدر نویسی سرم می شه
 
اگر هم پلا گین هایش در مورد خود اجرا کننده باش خوب هر کسی می تونه با یکم دستکاری
و قرار دادن این پلاگین ها در نرم افزار های برنامه نویسی یک نوع شبیه ساز برای خودش بسازه
 
اینقدر ها هم ساده نیست...اول اینکه کیت این کنسول ها(که از شبیه ساز استفاده میشه) در دسترس برنامه نویس نیست...پس با آنالیز کنسول طبق نتایج برداشتی خودش پیش میره...دوم و مهمتر هم اینه که در مورد پلاگین ها...بیشتر شبیه یه درفترچه راهنما میمونن که نتیچجه تست های اشکار رو در خود دارن و سیستم رو معاف از محاسبه میکنن...در مورد پلاگین هم سورس نرم افزار مهمه...جدیداً‌سوروس شبیه ساز ها رو در دسترس عموم قرار میدن که کار کامل کردن کتابخانه‌ی پلاگین ها سریعتر بشه و هر کسی با مطالعه سورس شبیه ساز بتونه به روند ساخت پلاگین های از قبل آماده پی ببره تا هرچه زودتر آرشیو تست ها کامل بشه و کیفیت شبیه سازی بهتر بشه.
 
مثلا بیاییم کاری کنیم که با سی پی یو های ام ام دی هم ساز گاری کنه
همانطور که می دونین با سی پی یو های ای ام دی ساز گاری نداره
بیاییم دست کاری درونش کنیم که بیاد خودش تنظیمات را اوتومات ذخیره کنه دیگه نیاز به معرفی بایوس و پلاگین نباشه
 
راستی در مورد پلاگین ها آیا در مورد فرا خانی کتاب خانه ها یا همان دلل ها در ویزوآل بیسیک یا سی
اطلاعات دارین که می توان این ها را کامپونت کرد مثل ابجکت ویندوز مدیا پلیر که از دلل های خود نرمافزار گرفته شده که کار کاربر را راحت تر کرده دیگه لازم نیست بیاد از توابع فراخانی دکمه ها اوردن ایمیج به عنوان پرده نمایش .مثلا ما بیاییم از همون پلاگین های نرم افزار به این روش استفاده کنیم
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or