خبر رسمی کمپانی EA پنج درصد از نیروی کار خود را اخراج می کند

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,605
نام
alireza
ea.jpg

الکترونیک آرتز، EA، اعلام کرده است که قصد دارد حدود 5 درصد از نیروی کار خود را اخراج کند. طبق آخرین پرونده سالانه خود در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، EA تا مارس 2023، 13400 پرسنل استخدام کرده است، به این معنی که ممکن است حدود 670 شغل را کاهش دهد. این کاهش ها تنها بخشی از طرح بازسازی این شرکت است که شامل بستن برخی از دفاتر و لغو برخی از بازیها، مانند تعطیلی MLB Tap Sports و F1 Mobile Racing، می شود. این دومین بار در طی چند سال اخیر است که EA تحت یک طرح بازسازی، صدها کارمند را اخراج میکند. کمپانی EA در مارس گذشته، برنامه‌ای را برای کاهش تقریباً 6 درصدی کارکنان، حدود 775 نفر، را اعلام کرد.

در یادداشتی که روز چهارشنبه (از طریق CNBC) برای کارکنان ارسال شد، مدیر عامل EA، اندرو ویلسون، گفت: ما همچنان به بهینه سازی داراییهای خود ادامه می دهیم تا از کسب و کار خود به بهترین شکل حمایت کنیم. ما همچنین برخی از بازی‌های در حال توسعه که فکر نمی کنیم در صنعت در حال تغییر ما موفق باشد، را لغو میکنیم. این تمرکز بیشتر به ما امکان می‌دهد تا خلاقیت را به پیش ببریم، نوآوری را تسریع کنیم و از بزرگ‌ترین فرصت‌هایمان، مانند بازیهای ورزشی وبازیهای آنلاین عظیم، استفاده کنیم.

سایت GamesIndustry.biz گزارش می دهد که EA یک بازی دارای مجوز را به عنوان بخشی از این طرح لغو کرده است و تیم‌هایی که روی آن کار می‌کردند را به پروژه‌های دیگر انتقال داده است. یکی از نمایندگان EA به سایت گفت که بازی های Black Panther و Iron Man این شرکت هنوز در حال توسعه هستند. پیش از این نیز اعلام شده بود که استودیوی Star Wars Jedi Respawn در حال کار بر روی حداقل دو بازی Star Wars است.

اپدیت: بازی استودیو reapawn که سبکش fps بود، کنسل شد

Screenshot_20240229-020342_X.jpg
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر