نمایشگاه/رویداد کمپانی AMD طی مراسم GDC به صورت رسمی از FSR 3.1 رونمایی کرد

dantemaximum

کاربر سایت
Nov 18, 2009
312
AMD_FSR_3_1_blog_title_banner_1920x600.jpg

کمپانی AMD طی مراسم GDC به صورت رسمی از FSR 3.1 رونمایی کرد که قابلیتهای جالب توجه ای داره

🔻ویژگی های FSR 3.1 :
🔸 بهبود کیفیت تصویر و نوسان کم‌تر و سوسو کردن و لرزش تصاویر
🔸حفظ بهتر جزئیات
🔸 توسعه دهندگان کار راحت تری نسبت به قبل برای debug کردن دارند و برای سازگار کردن با نسخه های آینده مشکلی نخواند داشت
🔸پشتیبانی از کیت توسعه بازی ایکس باکس


همینطور این ویژگی بزودی در دسترس 40 بازی قرار خواهد گرفت

AMD_FSR_3_Supported_Games_Mar20.jpg AMD_FSR_3_Upcoming_Games_Mar20.jpg


اولین بازی اعلام شده که از FSR 3.1 بهره میبره بازی Ratchet & Clank: Rift Apart که میتونید تفاوت دو ورژن رو ببینید👇👇

FSR2.2
R&C_AMD_FSR 2_2_temporal_stability.gif

FSR3.1
R&C_AMD_FSR 3_1_temporal_stability.gif

FSR2.2
R&C_AMD_FSR 2_2_ghosting.gif

FSR3.1
R&C_AMD_FSR 3_1_ghosting.gif

منبع : AMD FSR 3.1 Announced at GDC 2024, FSR 3 Available and Upcoming in 40 Games
 
آخرین ویرایش:

m.a.t

کاربر سایت
Dec 31, 2005
3,101
نام
محمد علی
یه نکته مهمی که اعلام کردن اینه:
Decoupling FSR 3 upscaling from frame generation:
  • Allows FSR 3.1 frame generation technology to work with other upscaling solutions.
میشه توی بازی از آپ اسکیلینگی غیر از FSR مثل DLSS یا XCSS یا هرچیز دیگه‌ای استفاده کرد و فقط از FSR برای Frame Generation استفاده کرد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر