کمپانی «Valve» در نمایشگاه «Gamescom 2018» حضور می‌یابد

MR Spidy

کاربر سایت
Apr 14, 2018
122
بر طبق لیست نمایشگاه Gamescom 2018، کمپانی «Valve» از جمله شرکت کنندگان در این نمایشگاه است و به نظر می‌آید به زودی اطلاعات جدیدی از دو عنوان «Artifact: The Dota Card Game» و «In the Valley of Gods» را مشاهده خواهیم کرد.

artifact-600x337.jpg


Artifact اولین بار در مسابقات قهرمانی Dota در سال گذشته رونمایی شد و برای عرضه در سال جاری میلادی در نظر گرفته شده و احتمالا در حین نمایشگاه Gamescom اطلاعات جدید و تاریخ عرضه آن منتشر می‌شود. چند ماه پیش، ریاست استودیو، آقای «Gabe Newell» اعلام کرد که منتظر عناوین جدیدی از سمت Valve باشید و Artifact فقط یکی از این عناوین است. « Artifact یکی از چندین بازی است که ما در حال ساخت آن هستیم، متاسفانه ما انتظار نداریم که «Half-Life 3» یکی از این عناوین باشد.» این سخنان Gabe Newell در اوایل سال 2018 است. به علاوه احتمال دارد که نمایش جدیدی از In the Valley of Gods را شاهد باشیم، عنوانی که در سال 2017 و در جریان مراسم The Game Award معرفی شد و چند ماه بعد نیز استودیو سازنده آن، «Campo Santo»، تحت مالکیت Valve درآمد. این بازی برای عرضه در سال 2019 برای PC در نظر گرفته شده است. نمایشگاه Gamescom از تاریخ 21 تا 25 آگوست در جریان است و باید دید آیا حضور Valve صرفا به نمایش عناوین معرفی شده سپری می‌گردد یا اینکه بازی جدیدی نیز از سوی آن‌ها رونمایی خواهد شد.

Read the whole post here.
 

IMANOKA

کاربر سایت
Sep 11, 2014
6,312
با رفتن سازنده های اصلی half life حتی یک درصدم نمیشه احتمال داد که بازیشون hl باشه8-| اگه میخوان بازی بدن یه چیزی بدن که به عظمت و خوبی hl باشه هنوزم مرحله اخر بازی بنظرم عجیب و در عین حال شگفت انگیزه در غیر اون صورت باید بزاریم چاقالو بره با بازی استیمش حال کنه:))
اشتباه بزرگی کردی به لرد گیبن توهین کردی،نباید میکردی:|
 

genaveh

کاربر سایت
Mar 6, 2006
1,430
نام
علی
HL3 ناخواسته تبدیل به یه افسانه شده و ملت اینقدر بزرگش کردن که خود ولو هم میترسه بسازتش. در واقع طنز قضیه اینجاست که ولو میاد HL3 رو میسازه و یه بازی عالی و خوش ساخت هم میشه اما ناخواسته با HL2 مقایسه میشه و در سطح پایین تری قرار میگیره:D کلا یه چیزیه که بعد از این همه سال به شکل تصاعدی به درصد افسانه بودنش اضافه شده و ملت فکر میکنن چیزی نمیتونه روی دستش بیاد:D

چرا سطح پایین تری قرار بگیره؟! این بازی همیشه به اندازه ی کافی نوآوری داشته و داستانش هم گیرا و جذاب بوده که خود به خود سطح بازی رو بالا میبره !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر