کمپانی «Valve» در نمایشگاه «Gamescom 2018» حضور می‌یابد

MR Spidy

کاربر سایت
Apr 14, 2018
122
بر طبق لیست نمایشگاه Gamescom 2018، کمپانی «Valve» از جمله شرکت کنندگان در این نمایشگاه است و به نظر می‌آید به زودی اطلاعات جدیدی از دو عنوان «Artifact: The Dota Card Game» و «In the Valley of Gods» را مشاهده خواهیم کرد.

artifact-600x337.jpg


Artifact اولین بار در مسابقات قهرمانی Dota در سال گذشته رونمایی شد و برای عرضه در سال جاری میلادی در نظر گرفته شده و احتمالا در حین نمایشگاه Gamescom اطلاعات جدید و تاریخ عرضه آن منتشر می‌شود. چند ماه پیش، ریاست استودیو، آقای «Gabe Newell» اعلام کرد که منتظر عناوین جدیدی از سمت Valve باشید و Artifact فقط یکی از این عناوین است. « Artifact یکی از چندین بازی است که ما در حال ساخت آن هستیم، متاسفانه ما انتظار نداریم که «Half-Life 3» یکی از این عناوین باشد.» این سخنان Gabe Newell در اوایل سال 2018 است. به علاوه احتمال دارد که نمایش جدیدی از In the Valley of Gods را شاهد باشیم، عنوانی که در سال 2017 و در جریان مراسم The Game Award معرفی شد و چند ماه بعد نیز استودیو سازنده آن، «Campo Santo»، تحت مالکیت Valve درآمد. این بازی برای عرضه در سال 2019 برای PC در نظر گرفته شده است. نمایشگاه Gamescom از تاریخ 21 تا 25 آگوست در جریان است و باید دید آیا حضور Valve صرفا به نمایش عناوین معرفی شده سپری می‌گردد یا اینکه بازی جدیدی نیز از سوی آن‌ها رونمایی خواهد شد.

Read the whole post here.
 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,828
واقعا بعد از این همه وقت باید یه عنوان با محوریت داستانی و بخش تکنفره قدرتمند عرضه کنن. حالا همه میدونیم که half life 3 محاله که رونمایی و ساخته بشه ولی حتی یک عنوان جدید تکنفره هم میتوننه این کمپانی رو برگردونه به کورس رقابت.
portal 3 هم جزو آرزوهای محاله:D
 
  • Like
Reactions: x-x

x-x

کاربر سایت
Sep 19, 2009
668
نام
رضا
واقعا بعد از این همه وقت باید یه عنوان با محوریت داستانی و بخش تکنفره قدرتمند عرضه کنن. حالا همه میدونیم که half life 3 محاله که رونمایی و ساخته بشه ولی حتی یک عنوان جدید تکنفره هم میتوننه این کمپانی رو برگردونه به کورس رقابت.
portal 3 هم جزو آرزوهای محاله:D
اصلا half life 3 ای دیگه درکار نیست:Dportal باز محتمل تره که تازه نه الان بعدها یه فکری به حالش بکنن.
سبک کاری والو خیلی خاصه زیاد نباید مقایسه بشه با بقیه استدیو های دیگه.gabe اصلا آدم ریسکی نیست ولی کار بلد هست.
اسم ورسم والو مخصوصا تو نسل هشتم برای کنسول گیمرها زیاد خوشایند و جالب نیست که حق هم دارن.درحقیقت هیچی رو کنسول نداره نه به خاطر نخواستن بلکه به خاطر سبک 2 بازی که داره.
به هر حال فکر میکنم مدیریت دو بازی es بزرگ به اندازه کافی وقت گیرو هزینه بر هست در این صورت دیگه جایی برای عنوان جدید تک نفره نمیمونه.(خودم خیلی مشتاقم ولی میدونم اصلا نمیشه با این سیستمی که اینا درپیش گرفتن)
اگر والو دوتا رو نمیساخت حتی به half life 3 هم میشد امیدوار بود اما من یقین دارم اینا هیچ برنامه ای برای عرضه هیچی ندارن فعلا.
فروش استیم هم که بیشتر از سال پیش شده بعیده مشکلات مالی جدی داشته باشن.
خلاصه باید دید چه میکنه.
 

Killua Zoldyck

卍解・天鎖斬月
Gold User
Aug 30, 2014
169
نام
امیر
valve نیازی به HL3 نداره آخه
عین چی داره از dota 2 و cs go و خود steam پول میزنه
چرا باید ریسک کنه رو HL :|
HL بازی نیس که همینطوری بسازن باید روش سرمایه عظیم بزارن برای اینکه تو این نسل یه عنوان دهن پرکن شه
در این سرای نوبان هم فن های HL رو به انقراضن :D
 

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
Artifact دیگه به جاهای جالبش داره می رسه، حدس می زنم Open Betaـی چیزی بدن بیرون اون موقع. خیلی هیجان زده نشید به نظرم:D
 

genaveh

کاربر سایت
Mar 6, 2006
1,430
نام
علی
چی می شد Half Life 3 رو بسازن واقعا حیف این عنوان قدیمی و پرطرفدار با همچین شخصیت پردازی قوی وداستان جذاب نیست که نیمه کاره رها بشه و کم کم فراموش بشه. دلمون تنگ شده برای دکتر فریمن!!!
 
  • Like
Reactions: Milad_HW and uriel

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
HL3 ناخواسته تبدیل به یه افسانه شده و ملت اینقدر بزرگش کردن که خود ولو هم میترسه بسازتش. در واقع طنز قضیه اینجاست که ولو میاد HL3 رو میسازه و یه بازی عالی و خوش ساخت هم میشه اما ناخواسته با HL2 مقایسه میشه و در سطح پایین تری قرار میگیره:D کلا یه چیزیه که بعد از این همه سال به شکل تصاعدی به درصد افسانه بودنش اضافه شده و ملت فکر میکنن چیزی نمیتونه روی دستش بیاد:D
 

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
با رفتن سازنده های اصلی half life حتی یک درصدم نمیشه احتمال داد که بازیشون hl باشه8-| اگه میخوان بازی بدن یه چیزی بدن که به عظمت و خوبی hl باشه هنوزم مرحله اخر بازی بنظرم عجیب و در عین حال شگفت انگیزه در غیر اون صورت باید بزاریم چاقالو بره با بازی استیمش حال کنه:))
 

Ali Rz

کاربر سایت
Oct 1, 2015
277
محتمل ترین گزینه اگر قراره از آی پی های محبوب قبلی Valve باشه، احتمالا Left 4 Dead 3 هسته که یه سری شایعات اگر اشتباه نکنم درباره اش بود. HL3 که انصافا هر جور هم حساب کنیم بعید هسته حداقلش فعلا اینجوریه، ولی با این حال اصلا معرفی کنن، ما استقبال می کنیم:D حالا باز Portal 3 احتمالش بیشتره، اگر یادتون باشه چند وقت قبل یه بازی پل سازی بود که یه سری از المان های بازی پورتال داشت، شاید این نشونه ای برای بازگشت پورتال باشه:D یه چیز جالب الان داشتم به تعداد پلیرهای Left 4 Dead 2 نگاه می‌کردم، شما فقط حساب کنین بازی واسه 9 ساله پیشه هنوز 12000 پلیر داره، تازه این فقط واسه نسخه دومه، شماره اول هم الان حدودا 650 تا پلیری داره. دو تا لینک پایین میزارم خودتون تعداد پلیرها رو فقط نگاه کنین، یعنی واقعا این گیم پلی کواپ بازی چه قدر خوب بوده که هنوز اون احساس قدیمی شدن رو نمیده و هنوز که هنوزه تجربه بازی لذت بخشه و ملت دارن حالشو میبرن (خودمم گاهی اوقات جز ملت هستم:D)

Steamdb.info
Steamdb.info
 
آخرین ویرایش:

HITMAN 2000

کاربر سایت
Mar 22, 2018
170
این ولو دیگه اون ولو سابق نیست. مثل این میمونه یه کارگاه تولیدی مبلمان لوکس ناگهان به یه بنگاه معاملات ملکی تبدیل بشه. :D:|
 

xbla69

کاربر سایت
Oct 4, 2014
518
نام
سید
خیلی از اعضای مهم و کلیدی ولو از این شرکت رفتن و با توجه به اینکه با هر آپدیت بیشتر کانتر و بقیه بازیاشون رو مورد عنایت قرار میدن هیچ انتظار خاصی از ولو حاضر نمیشه داشت.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر