کلیف بلزینسکی: Gears Of War 4 همه را شگفت زده خواهد کرد

.:BigBoss:.

کاربر سایت
درود


آقای کلیف بلزینسکی، خالق سه گانه «Gears Of War»، طی صحبتی با نویسنده «Gears Of War 4» به این نکته پی برد که داستان «Gears Of War 4» عالی بوده و طرفداران سری «GeOW» را شگفت زده می‌کند. در ادامه با «[URL="http://bazicenter.com"]بازی‌سنتر»[/URL] همراه شوید.


aag3_gears-of-war-4-box-art-700x350.jpg


بر اساس اطلاعاتی از بخشی از داستان که نویسنده «GeOW 4» به کلیف بلزینسکی داد، داستان به گونه ای بود که خالق این فرانچایز آن را سوپرایز کننده قلمداد کرد.

کلیف بلزینسکی همچنین پشتیبانی خود را از سازنده «GeOW 4» به صراحت اعلام کرد. نام استدیوی سازنده بازی Coalition است که سال 2014 مایکروسافت این ای پی را خرید و حق مالکیت آن را دارد.
در ادامه به این نکته اشاره کرد که هیچ در خواستی از وی جهت مداخله و مشارکت در ساخت «GeOW 4» نشده است ولی هرچند او این را نیز گفت که دوست دارد از ایده‌هایش به منظور بازخودهای بازی استفاده کنند.

بتای بخش چند نفره «GeOW 4» در بهار امسال در دسترس قرار می‌گیرد و همچنین بازی «GeOW 4» در پاییز امسال عرضه خواهد شد. بیش از 1 میلیون نفر نسخه «Ultimate Edition» را خریده‌اند که ریمستر اولین سری از این فرانچایز است.


منبع
 
دقیقاً، باید یکسری استدیو قدرتمند و کار بلد پشت سر همچین IPهایی باشن که بتونن بیشترین خروجی ممکن رو ازشون بگیرن. بهترین نمونش هم همین Halo 5 هست که علاوه بر داشتن سطح کیفی خیلی بالا و برآورده کردن خیلی از خواسته‌های طرفدارای بازی از نظر فروش هم موفق عمل کرده و بدون حضور بانجی همچنان سری در میون سرها داره. من فکر میکنم The Coalition با دسترسی به تجربیات 343i و ساخت نسخه UE میتونه در اولین کار خودش نتایج به مراتب بهتری از 343i بگیره.

نمیدونم چرا دوستان حرفهای شما رو بد فهمیدن، در صورتی که به نکات مهم و بجایی اشاره کردی در پستت. :)
منم دارم همینو بهشون میگم ; مثلا گوتی 2015 رو نگاه کن ببین Halo 5 با چه موفقیتی بینظیری روبه رو شده و بدون حضور بانجی همچنان سری در میون سرها داره که این برمیگرده به سطح کیفی خیلی بالای بازی و برآورده شدن خیلی از خواسته های طرفداراش.در مورد Geow4 هم اشاره کردم اگه یه همچین استودیویی پشتش باشه موفقیتشو میتونه تضمین کنه.

نمیدونم چرا دوستان حرفامو بد فهمیدن.باز خوبه کسایی مثل شما پیدا میشن که درک درستی از گفته های کاربرا داشته باشن.ممنون از شما
 
من یادمه از قبل معرفی رسمی Xbox 1 اخبار حاکی از این بود که Black Tusk داره روی Geears Of War بعدی کار میکنه.یعنی چیزی حدود 4 سال!چطور بعد این همه سال بازی میتونه بد باشه؟؟؟:|
من شرط میبندم دارن روی موتور بازی کار میکنن که توی دو سال بعد از انتشار هم نسخه 5 رو بدن!به هر حال نمیشه نسل 8 رو فقط با یدونه Gears تمام کرد:d
 
من یادمه از قبل معرفی رسمی Xbox 1 اخبار حاکی از این بود که Black Tusk داره روی Geears Of War بعدی کار میکنه.یعنی چیزی حدود 4 سال!چطور بعد این همه سال بازی میتونه بد باشه؟؟؟:|
من شرط میبندم دارن روی موتور بازی کار میکنن که توی دو سال بعد از انتشار هم نسخه 5 رو بدن!به هر حال نمیشه نسل 8 رو فقط با یدونه Gears تمام کرد:d

نه، BT یا همین TC در واقع از قبل از رونمایی از XB1 روی چند تا پروژه AAA داشته کار میکرده که یکیش مربوط به کینکت بوده و ... که در نهایت کنسل شدن و زمان رونمایی XB1 در سال 2013 هم یک پروژه رو که حتی اسمش رو هم نگفتن رونمایی کردن که بعداً با خبر خریداری شدن IP گیرز توسط مایکروسافت کنسل شد (توسط خود اعضای استدیو و با انتخاب خودشون) و فول تایم رفتن سراغ گیرز. تیمشون با UE4 آشنایی کامل و بالایی دارن و از خود Epic برای کار با انجین و ساخت بازی کمک گرفتن و میگیرن. در واقع کار استدیو روی گیرز از اوایل 2014 شروع شده و حتی بازی رو چند ماهی زودتر از زمان از پیش تعیین شده میخوان تحویل بدن.
 
به نظر من تمام نگرانی که بابت این بازی وجود داره بخاطر خود استدیو سازنده هست. برای نمایش بازی واقعا بی تجربگی کردن. دلیلی نداشت به این زودی گیم پلی نشون بدن. به عنوان مثال اولین نمایش UC4 توی E3 فقط یه تیزر کوتاه و نمایش گرافیک بود و بعدا سر فرصت رفتن سراغ گیم پلی. عقلانی تر بود نمایش اولیه GeoW4 هم اول یه تیزر فک برانداز گرافیکی باشه بعدا برن سراغ گیم پلی.

در نتیجه برای قضاوت درباری کیفیت بازی بیش از اندازه زوده. حالا بتا رو بازی کنیم ببینیم چیکار کردن!:دی با توجه به بی رقیب بودن کامبت GeoW، بیان همون مکانیک هارو عینن کپی پیست هم کنن نصف راهو رفتن!:دی اتمسفر و خشونت رو درست دربیارن حله.
 
دوستان از یه ویدئو گیم پلی چجوری فهمیدین خوب از آب در نمیاد؟:d این روش رو به منم یاد بدین چندتا بازی رو از لیستم خط بزنم و براشون منتظر نمونم/:)
و شمام بگو از یه ویدئو چطور فهمیدی بازی انقدر قرار موفق باشه؟:دی
بازی خوبی میشه شکی نیست. اما اینکه موفقیت سه گانه رو تکرار کنه یکم بعید به نظر میرسه
 
و شمام بگو از یه ویدئو چطور فهمیدی بازی انقدر قرار موفق باشه؟:دی
بازی خوبی میشه شکی نیست. اما اینکه موفقیت سه گانه رو تکرار کنه یکم بعید به نظر میرسه
والا من هر چی توی پستم نگاه میکنم، نمیبینم گفته باشم موفق میشه یا شکست میخوره:biggrin1:
اینکه از یه تریلر گیم پلی برداشت کنیم شکست میخوره یا موفق میشه کار مسخره ای هست.
من فقط با ممد موافقم که برای نشون دادن گیم پلی خیلی زود اقدام کردن. اگر اول یه تریلر CG نشون میدادن و در چند ماه آینده گیم پلی رو، تاثیر به مراتب بیشتری میگذاشت. البته اینا به این معنی نیست که نمایش گیم پلی به خودی خود "بد" بود. اتفاقا من با گیم پلی و اتمسفر به شدت حال کردم:biggrin1:
 
یکسری به فرگوسن هنوز ایمان نیاوردند! دیگه احتمالا به بلیزینسکی که اعتقاد دارن رو یک تریلر بازی تخریب نباید کرد منم میگم در بدترین حالتش در اندازه HALO نسل جدید میشه متاش
مولتی هم که شدیدا اعتیاد اوره و این تیم الان رو همین نسخه ریمستر خودشون اثبات کردن . فقز میمونه بخش داستانی که اونم دورنماش عالی میزنه فقط امیدوارم اسپنسر سیاست اشتباه نگیره که در قبال HALO کرد و این بازی فاصله 3-4 ساله منتشر کنن
و فقط این تیم مثل 343 نزارن رو گرز کار کنن و دستشون باز بزاره
 
با توجه به اینکه Coalition سر همین گرز UE ، کلی به جنبه های Competitive کار اهمیت داده، مطمئنا مولتی گرز4 بهتر و حرفه ای تر از نسخه های قبلی از آب درمیاد !

بخش داستانی هم که استاد تأییدش کرده ...

فقط باید دید چی به سری گرز اضافه خواهند کرد ! چه تو گیم پلی ، چه تو مود های جدید (مثل (3)Horde(2) , Overrun(J) , Beast) ...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or