کشتارگاه انسان در لندن به مناسبت آغاز عرضه ی رزیدنت اویل 6 امروز افتتاح میشود.

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
64874507904284315654.jpg



درود


کشتارگاه انسان در لندن به مناسبت آغاز عرضه ی رزیدنت اویل 6 در روز دوم اکتبر امروز افتتاح میشود.
فروشگاه گوشت و قصابی مشهور شهر لندن Smithfield میزبان چیدمان هنری مراسمی است که کپکام اسپانسر آن میباشد و اختصاص به آغاز عرضه ی رسمی بازی رزیدنت اویل 6 دارد.این فروشتگاه گوشت- کشتارگاه خانه انسان Wesker & Son Resident Evil نام گرفته است و به منظور ارتفا سطح کیفی فروش رزیدنت اویل 6 راه اندازی شده است.
کپکام از یکی از طراحان با استعداد در زمینه ی کار بر روی گوشت مواد غذایی خانم Sharon Baker خواست کرده است به آنها کمک کند تا فروشتگاه گوشت Smithfields را به یک مکان حولناک که در آن اعضای خودنی بدن انسان و همینطور یک مدل گوشتی از بدن خود شارون به چشم میخورد تبدیل کند. در این فروشتگاه مردم میتوانند تعداد زیادی از بسته های گوشت خوراکی که بصورت اعضای بدن انسان شبیه سازی شده مانند دست پا و حتی سر را خریداری کنند به علاوه ی این موارد تعدادی از ایتم های بازی و همچنین چاشنی های خوراکی انسانی مانند ادویه جات انسانی و سس لیمو و استیک قطعات تکه تکه شده ی ران جاوو به همراه گیاهان شفا دهند سبز و قرمز که در بازی رزیدنت اویل وجود دارند بخشی از لیست محصولات این فروشتگاه را تشکیل میدهند.
زامبی های خونی و بدنام بازیها بواسطه کشتن افراد و قطع اعضای بدن انها همواره یکی از تکان دهنده ترین موضوعات ترس هستند اما این قصابی با فروشگاه گوشت مسلما بسیار عجیب تر و تکان دهنده تر است. کپکام گفته است سود حاصل از فروش این گوشت های بدن انسان صرف امور انجمن خیریه the Limbless خواهد شد.

همچنین در این مراسم طرفدارن رزیدنت اویل به یک سخنرانی دو روزه در موزه ی آسیب شناسی بیمارستان St. Bartholomew دعوت خواهند شد موضوع این سخنرانی ها به اینکه چطور ایده ی بکار گرفته شده در سری بازی های رزیدنت اویل و بویژه رزیدنت اویل 6 و نظریه های مربوط به آن به تحقیقات داشمندان و زندگی واقعی در آینده ربط پیدا خواهد کرد مربوط میشود.

دکتر Morgaine Gaye که یک متخصص مواد غذایی در زمینه ی پیش بینی نقش غذا ها در آینده و بیماریهای مرتبط با آنها است در مورد آلودگی هایی که از مصرف خود سرانه ی اعضای بدن حشرات و همچنین گوشت انسان در آینده ناشی میشود صحبت خواهد کرد . و در روز دوم این مراسم پروفوسور ویروس شناس مشهور آقای John Oxford در مورد اینکه چطور یکی از ایده های رزیدنت اویل 6 جهش C-Virus میتواند حتی روزی به واقعیت بپیوندد صحبت خواهد کرد.
فروشگاه گوشت انسان - کشتارگاه انسان از امروز برای بازدید افتتاح خواهد شد رزیدنت اویل 6 در روز دوم اکتبر یعنی سه روز دیگر بطور رسمی عرضه خواهد شد.
سخنگویی کپکام UK بیانه ی منتشر کرده و اعلام کرده است که ما از آوردن Wesker & Son's به Smithfield بسیار هیجان زده هستیم
اگر قرار باشد C-Virus روزی به حقیقت بپیوندد هیچی امیدی برای مردم جهان باقی نخواهد ماند و ما میخواهیم آن تنش و ترسی که فن ها و پلیر های جدید در بازی رزیدنت اویل 6 تجربه خواهند کرد را به دنیای واقعی بیاوریم.

تصاویر مربوط به این فروشگاه بسیار منزجر کنند و ناخوشایند است و دیدن آنها را به شما پیشنهاد نمیکنیم.



 
آخرین ویرایش:

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza
آه، هایپ تبلیغاتی! :D

تصاویر مربوط به این فروشتگاه بسیار منزجر کنند و ناخوشایند است و دیدن آنها را به شما پیشنهاد نمیکنیم.

خب حداقل تو اسپویلر می ذاشتین که حق انتخاب داشته باشیم! :D

ویرایش: مرسی! :D
 
آخرین ویرایش:

Genesis

کاربر سایت
Dec 20, 2007
708
درباره یکی از عکسها،...:|:
دیگه هیچ قسمت بدن آدمیزاد نبود ببرنش. رفتن اونجاشونو رو بریدن! تازه مدل سیاه هم داره :d
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
واقعا کار مسخره ای انجام دادن. الان RE چه ربطی به این قصابی داره؟! RE یعنی زامبی و بیوشیمی و ویروس و ... این کاری که اینا انجام دادن بیشتر به درد سری فیلم های اره و کشتار با اره برقی میخوره. جمع کنید بابا مسخره بازی هاتونو.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر