کرت راسل از متال گیر می گوید

Ali.jangi

کاربر سایت
Apr 12, 2021
1,565
pe6g7nmwbbn61.jpg

با وجود شباهت زیاد اسنیک در متال گیر سالید به شخصیت محبوب Snake Plissken از فیلم Escape from New York, بازیگر این شخصیت کرت راسل توضیح داد که چرا علاقه ای به صداگذاری یک شخصیت مشابه ندارد.

کرت راسل در ویدیوای از محبوب ترین نقش هایش در مورد شایعات پیشنهاد شدن نقش Naked Snake در متال گیر سالید 3 (نسخه اصلی) صحبت کرد, و این سوال از او پرسیده شد:

"یک سری بازی ای به نام متال گیر سالید وجود دارد, و شایعاتی در مورد یکی از شخصیت هایش هست که از روی اسنیک پلیسکین الهام گرفته شده, و گفته شده که آنها (کونامی) از شما خواستن که صداگذاریش کنید." مصاحبه کننده پرسید.

کرت راسل حقیقی بودن شایعه پیشنهاد نقش اسنیک را تایید نکرد اما در جواب گفت:" من به صورت طبیعی تنبلم, دفعات زیادی بود که افراد زیادی میخواستند یکاری انجام بدن... نمیدونم, من تو کار فیلمم, من از یه دوران متفاوت میام, من علاقه ای به گسترش سود از چیز و که ساختیم نداشتم." راسل این را بعد از اینکه اعلام کرد دوست دارد فقط یکبار در نقش شخصیت های نمادین ایفای نقش کند گفت.

هیدئو کوجیما در گذشته تا مرز دریافت شکایت از مالکین فیلم فرار از نیویورک رفت, که البته این شکایت ها به لطف کارگردان محبوب و خالق فیلم جان کارپنتر, هرگز صورت نگرفت.

ویدیو
منبع
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر