کالکشن Hitman Trilogy معرفی شد

WonderMahdi

کاربر سایت
Mar 21, 2020
609
نام
مهدی قربان‌زاده
به مناسبت سالگرد عرضه بازی Hitman 3، استودیو IO Interactive مجموعه Hitman Trilogy را که شامل سه‌گانه World of Assassination می‌شود، را معرفی کرده است.

Hitman-Trilogy.jpg


در کنار این رونمایی، محتوای سال دوم بازی Hitman 3 هم نمایش داده شد که شامل یک حالت روگ‌لایک جدید با نام Freelancer است که در بهار سال آینده عرضه خواهد شد. در این حالت، خانه امن مامور 47 به بازی اضافه خواهد شد تا بازیکنان بتوانند در آن به تمرین تیراندازی، شخصی‌سازی و یا برنامه‌ریزی برای مراحل بپردازند.

مراحل بازی برای حالت Freelancer بازسازی شده‌اند و شما با NPCهای جدیدی رو به رو خواهید شد. لازم به ذکر است که اگر اسلحه یا ابزاری را به خانه امن مامور 47 برنگردانید، قادر نخواهید بود تا آن را در مراحل بعدی Freelancer استفاده کنید. استودیو IO Interactive امیدوار است تا با افزودن Freelancer، تنوع مراحل و چالش‌های بازی را بالا ببرد.

همچنین سازندگان اعلام کرده‌اند که حالت RayTracing تا پایان سال 2022 به نسخه PC بازی Hitman 3 اضافه خواهد شد و شاهد پیشرفت کیفیت سایه‌ها و بازتاب‌ها در همه مراحل بازی خواهیم بود. در آخر هم نقشه جدیدی با نام Codename: Rocky معرفی شد که در زمان نامعلومی به Hitman 3 خواهد آمد.

کالکشن Hitman Trilogy در تاریخ سی‌ام دی ماه برای کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سریز اس، ایکس باکس سریز اکس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، فروشگاه اپیک گیمز و استیم عرضه خواهد شد و در روز عرضه بر روی سرویس Xbox Game Pass قرار خواهد گرفت.
 

HIGH VOLTAGE

کاربر سایت
Dec 2, 2011
1,524
نام
علی
دوستان سلام
من میخوام هیتمن رو برای اکس باکس بگیرم
منتها گیج شدم
هیتمن 1 و 2 و 3 هیچ کدوم رو ندارم
الان میخوام ببینم اگر تریلوژی رو بگیرم هر 3 تا ورژن استانداردشون میاد تو اکانتم ؟
اونوقت dlc های 1 و 2 و 3 رو چجوری میتونم بخرم ؟
منظورم اینه که بهتره من برم هر کدوم از ورژن ها رو deluxe بگیرم یا میتونم تریلوژی رو بخرم و هر کدوم رو dlc هاشون رو جدا جدا بگیرم ؟
ممنونم
 

sphac

کاربر سایت
Apr 24, 2021
298
من این نسخه اخرش که امتیازات خوبی هم گرفته بود خریدم
فقط توانستم نیم ساعت بازی کنیم بازی خیلی خشک و بی روح بود
 

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,358
من این نسخه اخرش که امتیازات خوبی هم گرفته بود خریدم
فقط توانستم نیم ساعت بازی کنیم بازی خیلی خشک و بی روح بود
این جور بازی ها سبک خاص و متفاوتی دارن و باید با سلیقه تون جور باشه
هیتمن خیلی بازی خوبیه :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر