کار بر روی بازی Anthem Next متوقف شد

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
ریبوت بازی Anthem که قرار بود یک بازبینی بزرگ باشد و تغییر و تحولاتی را در برخی از ساختارهای بازی به وجود بیاورد، کنسل شده است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Anthem

مدتی پیش گزارشی از سوی بلومبرگ منتشر شد که از احتمال متوقف شدن کار بر روی Anthem Next خبر می‌داد. طبق این گزارش، قرار بر این بوده که شرکت EA طی یک جلسه در مورد آینده این بازی تصمیم بگیرد و مشخص شود که آیا ادامه کار بر روی این پروژه و پشتیبانی از آن نتیجه‌بخش خواهد بود یا خیر.

همان‌طور که بسیاری حدس می‌زدند، تصمیم نهایی الکترونیک آرتز این بوده که بازی Anthem Next کنسل شود و تیم توسعه‌دهنده تمرکز خود را بر روی نسخه بعدی Dragon Age و سری Mass Effect بگذارد. آقای Christian Dailey که مدیریت پروژه انتم را بر عهده داشت، به‌تازگی با انتشار یک پیام این موضوع را تأیید کرده است.

به گفته او، شیوع بیماری کرونا و کار کردن از خانه بر روی کارکرد مؤثر تیم سازنده تأثیر گذاشته است. او همچنین ذکر کرد رسیدن به برخی از برنامه‌هایی که بایوور تا قبل از شیوع بیماری در نظر داشته، بدون قرار دادن تیم سازنده تحت استرس بیش از حد و غیرضروری، ممکن نیست.

"می‌دانم این برای جامعه پلیرهای Anthem که بابت دیدن بهبودهایی که بر روی آن کار کرده‌ایم هیجان داشتند، ناامید کننده است. همچنین این موضوع برای تیم سازنده که کارهای شگفت‌انگیزی انجام می‌دادند نیز ناامید کننده است. و برای من شخصا، Anthem چیزی بود که من را به BioWare آورد، و دو سال گذشته برای من برخی از چالش برانگیزترین و باارزش‌ترین تجربه‌ها در دوران کاری‌ام را رقم زده‌اند."

بازی Anthem ابتدا در سال 2019 عرضه شده بود اما از زمان انتشار با انتقادات شدیدی بابت لانچ ضعیف مواجه شد. مراحل تکراری، محتویات نه‌چندان خوب پس از عرضه و بسیاری از موارد دیگر این عنوان را به یک شکست تبدیل کردند.

Continue reading...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر