کار اگاه علوی

aanimator

کاربر سایت
Oct 20, 2009
11
نسخه آزمایشی اصلی بازی کاراگاه علوی منتشر شد

بعد از گذشت ۹ ماه از زمان انتشار نسخه آزمایشی بتا بازی کاراگاه علوی شاهد انتشار نسخه آزمایشی اصلی این بازی هستیم . که به گفته سازنده آن امیر هوشنگ امام جمعه این نسخه با نسخه قبلی آن تفاوت زیادی دارد و قابلیت های جدیدی به آن افزوده شده است .

از قابلیت جدیدی که میتوان به آن اشاره کرد . افزودن یک تایمر برای نشان دادن نقاط قابل جستجو در بازی است که بازی کننده می تواند با آن قسمت های قابل جستجو را نمایان کند . این تایمر به صورت زمانی بوده است و هرگاه زمان شما تمام بشود این قابلیت به حالت غیر استفاده در می آید و بازی کننده نمی تواند از آن استفاده نماید.
از دیگر قابلیت های جدید می توان به پازل های متعددی که در طول مسیر بازی تعبیه شده است اشاره کرده در این ویرایش اصلاحات گرافیکی انجام شده و گرافیک بازی به مراتب بهتر از نسخه قبلی آن است . اما به گفته سازنده آن در نسخه کامل بازی ، باز هم بر کیفیت گرافیکی آن افزوده خواهد شد . نکته قابل توجه در این ویرایش داشتن صدای کارکتر ها در آن است و سازنده با استفاده از دوبلرهای حرفه ای در ساخت آن سخن می گوید . در این نسخه چهره کارکتر کاراگاه علوی تغییر کرده است و به گفته امام جمعه سعی بر آن شده که نزدیک به چهره بازیگر اصلی سریال کاراگاه علوی شود همچنین حرکاتی در جهت زیبائی به کارکتر کاراگاه علوی ایجاد شده تا به زیبائی و گیرائی بازی بیفزاید . در پایان می توان گفت که این بازی در گونه خود منحصر بفرد بوده و سازنده آن امیدوار است که توانسته باشد استفاده کنندگان آن را خشنود و راضی کند . نسخه آزمایشی اصلی بر روی سایت متعلق به این بازی alavi.aanimator.com به صورت رایگان قرار گرفته شده است .
 
آخرین ویرایش:

cafe_game

کاربر سایت
Oct 9, 2009
169
خوب بود ولي يك مشكل اساسي داشت و اونم اين بود كه بازي فقط تاريكي مطلق بود!
و گاهه اشاره موش براي كار كردن روي چيزي مثلا اونجا كه جعبه هست وقتي روي جعبه موس رو ميبريم شكلش عوش نميشه كه بشه فهميد ميشه باهاش كاري كرد يا نه!
ولي بقيه چيز ها عاليي بودن!
 

aanimator

کاربر سایت
Oct 20, 2009
11
خوب بود ولي يك مشكل اساسي داشت و اونم اين بود كه بازي فقط تاريكي مطلق بود!
و گاهه اشاره موش براي كار كردن روي چيزي مثلا اونجا كه جعبه هست وقتي روي جعبه موس رو ميبريم شكلش عوش نميشه كه بشه فهميد ميشه باهاش كاري كرد يا نه!
ولي بقيه چيز ها عاليي بودن!

زمان به پایان رساندن شما چقدر بود ؟
 

cafe_game

کاربر سایت
Oct 9, 2009
169
والا من نتوستم چيزي بازي كنم اخه خيلي تاريك بود اعصابم خورد شد تا همون خونه يا همون جايي كه نميدونم كجاست رفتم يك چيز ابي پيدا كردم!
 

MILOOO

کاربر سایت
Dec 19, 2008
229
از كجا روشنش كنم؟؟؟
اون دیگه بر میگرده به این که ادونچر بازی باشی یا نه !!
ولی این عکس رو ببین و نقاطی رو که با مربع نارنجی نشون داده شده بگرد ؛ 6 تا چیز پیدا میکنی !


بعد برو تو همون محیط راهرو . این نقاط رو. هم بگرد :


بعد کنار در روی جای فیوز ها که تو عکس مشخص کردم کلیک کن ...


بعد با سیمهای قرمز و آبی رو با اون اون سیم چین سبز رنگ سرشونو ببر ( فقط سیم چین رو انتخاب کن و بعد روی هر کدوم از سیم ها ببر ) ؛ بعد سیم قرمز و آبی رو در حجای خودش روی ادامه ی سیم های قرمز و آبی قرار بده ...
بقیش رو هم خودت برو جلو کشف میکنی ...
;)
نکته : اگه روی تایمر سمت راست منوی وسایلت کلیک کنی نقاطی رو که باید بگردی نشون میده ولی محدودیت زمان داری که اگه تموم بشه ، دیگه نمیتونی استفاده کنی برای همنی دقت کن فقط جاهایی رو که گیر کردی استفاده کن ...
 

MILOOO

کاربر سایت
Dec 19, 2008
229
خب من نسخه آزمایشی رو تموم کردم ، عکس نقاطی رو که باید بگردید و پازل انجام بدین در طبقه پایین رو گذاشتم !
برای اینکه حذاب بمونه طبقه بالا رو نمیگذارم ! چیز خاصی هم نداره ! فقط باید بگردید !! و صحبت کنید !!






اینجا سیم رو روی دو نطقعه ای که سفید کردم باید قرار بدید ؛ البته باید اول با دم باریک سیم سر سیم ها رو ببرید !!
بعد هم باید لامپ و سرپیچ روباید ترکیب کنید و مثل سمت چپی در جای خودش قرار بدید ...


اینجا هم باید نقطه هایی رو که سفید کردم هم بگردید ؛ ضمنا وقتی کتاب رو از روی میز برداشتید زیر کتابخانه قرار بدید تا بتونید چیزی رو که در زیر کتابخانه هست رو بردارید !!

 

omid3098

کاربر سایت
Mar 10, 2009
47
نام
امید سعادت
25 دقیقه طول کشید.
معما ها هم جالب بود ولی بعضی قسمت ها منطقی نبود.
مثلا باید پول رو از زیر کمد پیدا میکردم تا به آدمی که قرار بود مراقب اطراف باشه بدم. مگه حودم پول تو جیبم نداشتم؟!
قشنگ ترین معما هم روشن کردن چراغ بود.. که دیگه داشت عصبیم میکرد!
محیط جالب بود ولی در بعضی از قسمتها نور پردازی کاراکتر با محیط همخونی نداشت.
صدا گذاری شخصیت ها و موسیقی بازی هم از 20 نمره 18 میدم ;)
 
May 24, 2008
1,156
نام
احسان
خیلی جالب بود:D اون یارو که دم در نشسته بود خیلی باحال بود:D فقط یکی از دوستانم گفت این معنی نمی ده که ما بریم بگردیم پول پیدا کنیم بدیم بهش خودمون اصولا باید پول داشته باشیم...
موفق باشید
 

Harry Potter

کاربر سایت
Nov 25, 2005
834
سلام :biggrin1:
بازی نسبت به نسخه قبلی هم از نظر گرافیکی و هم از نظر صدا خیلی خوب پیشرفت کرده! ( هر چند که صدا نداشت دفعه قبل! :biggrin1:) تا اینجا که خیلی خوب بوده،مخصوصا اونی که دم در نشسته بود دوبله اش خیلی خوب بود :biggrin1:

من یه سوال دارم این چراغ رو چه جوری باید روشن کنم؟ :confused::biggrin1: سیم های آبی و قرمز رو هم وصل کردم،ولی روشن نشده،چی کنم؟ :biggrin1:
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر