کارگردان Rise of the Tomb Raider استدیو Crystal Dynamics را ترک کرد

Heska

کاربر سایت
Jan 13, 2010
2,550
«Brian Horton»، کارگردان بازی «Rise of the Tomb Raider»، در صفحه «Tumblr» استدیو اعلام کرد که «Crystal Dynamics» را ترک کرده‌است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

9z5je5e7uqdenesitgxj.jpg


Horton کارگردان ارشد بخش آرت در ریبوت بازی «Tomb Raider» در سال 2013 بود و بعد از آن به عنوان کارگردان برای نسخه بعدی، یعنی Rise of the Tomb Raider، برگزیده شد.

Hortons گفت: «کار کردن در Crystal Dynamics و سری Tomb Raider، برای من یک افتخار بزرگ بود. من با طرفداران زیادی از تمام نقاط دنیا به صورت حضوری و آنلاین ملاقات کردم و علاقه‌ام را به این سری و «Lara Croft» با آنها به اشتراک گذاشتم.»

او در ادامه گفت که تصمیم دارد با خانواده‌اش به جنوب «کالیفرنیا» نقل مکان و یک ماجراجویی جدید را شروع کند ولی صحبتی در مورد ماندن در صنعت بازی‌ها نکرد. استدیوهایی مانند «ناوتی داگ»، «Riot Games» ،«Infinity Ward» و «Blizzard» در جنوب کالیفرنیا قرار دارند. آپدیت: با توجه به صفحه «LinkedIn»، به نظر می‌رسد Horton به استدیو Infinity Ward پیوسته است.

او افزود: «با اینکه از ترک Crystal ناراحت هستم، ولی برای بازی کردن بازی‌های آینده آنها هیجان زده‌ام. از پشتیبانی و بازخوردهای شما متشکرم و امیدوارم با شما به صورت آنلاین در ارتباط بمانم.»

درحال حاضر به نظر می‌رسد استدیو Crystal در توسعه نسخه سوم بازی Tomb Raider به سر می‌برد. همچنین یک سری صحبت‌هایی در مورد ساخت نسخه جدیدی از بازی «Legacy of Kain» توسط این استدیو شده‌است.

منبع
 
آخرین ویرایش:

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
یک جورایی خوشحال شدم چون به نظرم اصلا از پتانسیل کامل گیمپلی استفاده نشده بود. یعنی طراحی های مراحل یک چیز انقلابی نبود نسبت به نسخه قبلی با توجه به اینکه نسل هم عوض شد خب دسته سازنده ها هم باز تره ولی جدا از این مسائل تومب ها هم خیلی ساده طراحی شده بودند این گشت و گذار تو محیط میرفتی یک مقبره پیدا میکردی خیلی حس اپیک ماجراجویی داشت ولی خوده تومب ها نسبتا ساده بودند فقط به آون معدن طلا توجه کنید که باید ریل ها رو در مسیر درست قرار میدادیم خیلی ساده بود اگر همون مرحله از یک الگوریتم پیچیده تر استفاده میکرد چقدر تو ذهن ها باقی میموند! اکثرا تومب ها تو بازی نهایتا برای حلشون یک پروسه سه مرحله ای داشتند.
بعد هم به عنوان خیلی از قابلیت هایی که تو بازی اضافه شده بود یعنی لارا خیلی پیشرفت کرده بود ولی دشمن ها اونقدر چالش بر انگیز نبودن! یکجورایی خوده لارا باس فایت شده بود برای دشمن ها!
در کل به نظرم اگر بالای سره پروژه یک آدم کار درست تر بود با این ابزار هایی که در اختیار داشت خیلی چیزه خفن تری میتونست خلق بکنه.
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
حیف شد حقیقتا باز این بازی از اوجش فاصله می گیره بهترین بازی در این سبک همینه اصالت هم داره

Legacy of Kain

بسیار هم استقبال می شه
 

ArianAwesome

کاربر سایت
Aug 24, 2014
1,483
It Was All Microsoft plan... :D

جدا از شوخی امیدوارم هرجا میره موفق باشه این نسخه خیلی بیشتر از نسخه ی قبلی تومب ریدر بود!
گیم پلی خیلی خوبی داره و طراحی مراحل هم قابل قبول هستند! :) راضی هستم در کل...

- - -ویرایش - - -

یک جورایی خوشحال شدم چون به نظرم اصلا از پتانسیل کامل گیمپلی استفاده نشده بود. یعنی طراحی های مراحل یک چیز انقلابی نبود نسبت به نسخه قبلی با توجه به اینکه نسل هم عوض شد خب دسته سازنده ها هم باز تره ولی جدا از این مسائل تومب ها هم خیلی ساده طراحی شده بودند این گشت و گذار تو محیط میرفتی یک مقبره پیدا میکردی خیلی حس اپیک ماجراجویی داشت ولی خوده تومب ها نسبتا ساده بودند فقط به آون معدن طلا توجه کنید که باید ریل ها رو در مسیر درست قرار میدادیم خیلی ساده بود اگر همون مرحله از یک الگوریتم پیچیده تر استفاده میکرد چقدر تو ذهن ها باقی میموند! اکثرا تومب ها تو بازی نهایتا برای حلشون یک پروسه سه مرحله ای داشتند.
بعد هم به عنوان خیلی از قابلیت هایی که تو بازی اضافه شده بود یعنی لارا خیلی پیشرفت کرده بود ولی دشمن ها اونقدر چالش بر انگیز نبودن! یکجورایی خوده لارا باس فایت شده بود برای دشمن ها!
در کل به نظرم اگر بالای سره پروژه یک آدم کار درست تر بود با این ابزار هایی که در اختیار داشت خیلی چیزه خفن تری میتونست خلق بکنه.


نامیزون ترین بخش بازی پویزن ارو ها هستن...
یه گله آدمو با یکی دوتا تیر میکشی!
 

BatiGoal

-_____-
کاربر سایت
Nov 6, 2012
3,330
نام
Mohammad
IW چند ساله بازی نداده؟ متای COD جدید زیر 87 شد باید اعدامشون کنن با این همه نیروی جدید و وقت زیاد:D
آخرین کارشون Ghosts بود که 2013 ریلیز شد. شکست خورده‌س بازیِ امسال اگه بخواد تو سبک اون یا AW و BO3 باشه. بازی باید یه اتفاقی تو قرن بیستم رو روایت کنه وگرنه مثلِ این آخریا حال به هم زن می‌مونه.
 

A l i N T 7 7

کاربر سایت
May 3, 2014
764
نام
Ali
آخرین کارشون Ghosts بود که 2013 ریلیز شد. شکست خورده‌س بازیِ امسال اگه بخواد تو سبک اون یا AW و BO3 باشه. بازی باید یه اتفاقی تو قرن بیستم رو روایت کنه وگرنه مثلِ این آخریا حال به هم زن می‌مونه.

وقتی همین حال بهم زن ها 7 سال پشت هم میشن پرفروش ترین بازی سال , دیگه چرا ریسک کنن و فرمول بازی رو عوض کنن؟؟ شما بودی میکردی این ریسکو ؟
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,180
نام
ماکان
Brian Horton بعنوان کارگردان هنری به Infinity Ward پیوست.


یعنی بازی بعدی IW چی میتونه باشه؟ خیلی آدم های خفنی جذب کردن. از طرف دیگه همه از دم روی بازی های اکشن ادونچر کار کردن. کلا IW هرچی میسازه باید بازی جالبی باشه.
 

MEHRAN ARBABI

کاربر سایت
Aug 20, 2011
1,767
نام
mehran
یعنی با این همه آدم درست حسابی باز هم نمیتونیم یه کد خوب ببینیم ؟:(( مگه میشه ؟
واقعا بعضی وقت ها فکر میکنم تیم قبلی iw یه فرمول برای ساخت یه کد خوب رو برگه نوشته بودن وقتی خواستن برن اون ر آتیش زدن:d
 

BatiGoal

-_____-
کاربر سایت
Nov 6, 2012
3,330
نام
Mohammad
وقتی همین حال بهم زن ها 7 سال پشت هم میشن پرفروش ترین بازی سال , دیگه چرا ریسک کنن و فرمول بازی رو عوض کنن؟؟ شما بودی میکردی این ریسکو ؟
اتفاقا CoD انقدر گنده شده که هرکاری بکنن بازم بازی فروشش رو داره. همون طور که بازی رو از جنگ سرد و جنگای مدرن بردن به آینده دور، می‌تونن دوباره برگردن به قبل. مگه تغییر دادن فرمول MW ضرری زد به اکتیویژن؟
 

A l i N T 7 7

کاربر سایت
May 3, 2014
764
نام
Ali
اتفاقا CoD انقدر گنده شده که هرکاری بکنن بازم بازی فروشش رو داره. همون طور که بازی رو از جنگ سرد و جنگای مدرن بردن به آینده دور، می‌تونن دوباره برگردن به قبل. مگه تغییر دادن فرمول MW ضرری زد به اکتیویژن؟

درسته ولي تغيير فرمول يك بازي نسبت به نسخه قبل ، خيلي هزينه بر تر هست

تازه با برگشتن به زمان WW1-2 ، كلي از المان هاي گيمپلي از دست ميره بدون اينكه چيزي بتونه جاشو بگيره

مثلا با حذف exo-suite , چي ميخواد جايگزين بشه كه تو آنلاين انقدر فان باشه و كاربرد بهتر هم داشته باشه؟؟ foltun نصب كنن مثلا؟

كلا خيلي بعيده كاد به زمان گذشته برگرده...


Sent from my iPod touch using Tapatalk
 

kimsungbabak

کاربر سایت
Apr 15, 2011
3,303
نام
بابک
جدا خاک تو سر مایکروسافت :|:d
یعنی دقیقا گذاشتن بازی رو همزمان با fallout 4 عرضه کردن تبلیغاتش هم کلا یک دهم fallout نبودش :|
بازیش واقعا بازی خوبی هستش من فقط 15-20 دقیقه تو فروشگاه بازی کردم واقعا گرافیک و گیم پلی خوبی داشت. در حد آنچارتد نیست ولی واقعا خوشم اومد.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
اتفاقا CoD انقدر گنده شده که هرکاری بکنن بازم بازی فروشش رو داره. همون طور که بازی رو از جنگ سرد و جنگای مدرن بردن به آینده دور، می‌تونن دوباره برگردن به قبل. مگه تغییر دادن فرمول MW ضرری زد به اکتیویژن؟
البته شما نگاه کن در حال حاضر چند تا بازی شوتر اول شخص میبینی که در زمان حال حداقل اتفاق میوفته ؟ من فقط یه Sniper 3 حضور ذهن دارم که تا اونجایی که همه میدونیم خیلی سخت میشه تو دسته شوتر قرارش داد (اونم از نوع با کیفیتش) حقیقتی که الان وجود داره اینه که شوتر خوب + کمپین عالی داره وجودش به صفر میل میکنه یـ جورایی این سبک که زمانی برا خودش دورانی داشته داره تبدیل میشه به یـ سبک که فقط برای پول دراوردنه و خلاقیت تو داستان و طراحی مراحل جاشو داره میده به بخش مالتی پلیر و آنلاین (به غیر از استثنا هایی که میدونیم البته) کل خلاقیتی که تو این سبک صورت میگیره همین زیاد شدن امکانات و خلق وسایل منداوردی ـه که خوب کامل طراحی میشن برا متنوع کردن گیمپلی تو بخش آنلاین ! اونای که خالقان خود COD بودن توی ـه Titanfall بیخیال بخش کمپین شدن دیگه اینا که بماند درکل نمیشه انتظار داشت IW به این سمت بره چون یـ جورایی با شرایط فعلی عقب گرد محسوب میشه ! مگه اینکه توانایی ریسکای خیلی خفن اون زیر دست ناشری به نام اکتیویژن و صد البته زیر دست یـ فرد کاربلد و کلیدی رو داشته باشن که بعید میدونم ! در کل فعلا بهترین چیز که فعلا میتونیم انتظار داشته باشیم یـ بخش کمپین خوب در کنار مالتی فان ـه (زمان حال یا آیندش فرقی نمیکنه :D) ....
 

BatiGoal

-_____-
کاربر سایت
Nov 6, 2012
3,330
نام
Mohammad
البته شما نگاه کن در حال حاضر چند تا بازی شوتر اول شخص میبینی که در زمان حال حداقل اتفاق میوفته ؟ من فقط یه Sniper 3 حضور ذهن دارم که تا اونجایی که همه میدونیم خیلی سخت میشه تو دسته شوتر قرارش داد (اونم از نوع با کیفیتش) حقیقتی که الان وجود داره اینه که شوتر خوب + کمپین عالی داره وجودش به صفر میل میکنه یـ جورایی این سبک که زمانی برا خودش دورانی داشته داره تبدیل میشه به یـ سبک که فقط برای پول دراوردنه و خلاقیت تو داستان و طراحی مراحل جاشو داره میده به بخش مالتی پلیر و آنلاین (به غیر از استثنا هایی که میدونیم البته) کل خلاقیتی که تو این سبک صورت میگیره همین زیاد شدن امکانات و خلق وسایل منداوردی ـه که خوب کامل طراحی میشن برا متنوع کردن گیمپلی تو بخش آنلاین ! اونای که خالقان خود COD بودن توی ـه Titanfall بیخیال بخش کمپین شدن دیگه اینا که بماند درکل نمیشه انتظار داشت IW به این سمت بره چون یـ جورایی با شرایط فعلی عقب گرد محسوب میشه ! مگه اینکه توانایی ریسکای خیلی خفن اون زیر دست ناشری به نام اکتیویژن اونم تازه زیر دست یـ فرد کاربلد وکلیدی رو داشته باشن که بعید میدونم ! در کل فعلا بهریت چیز که میتونیم انتظار داشته باشیم یـ بخش کمیپین خوبه (زمان حال یا آیندش فرقی نمیکنه :D) ....
بحث اینه که کمپین تو این سری خیلی مهمه. در حالی که مثلا تو بتلفیلد انقدر مهم نیست. به من باشه میگم که کار این سری خیلی ساله تموم شده ولی حالا که میخواد منتشر شه، بهتره تجدید نظر کنن تو کمپین بازی. بلک آپس 3 گریه آوره واقعا و Aw هم بهتر نباید باشه (بازی نکردم)
آره بازی تو همه اتفاقات مهم قرن قبلی یه سرکی کشیده و واقعا مشکل کمبود ایده وجود داره ولی به نظر من یه چیز تکراری ولی با داستان خوب تو گذشته، بهتر از افتضاحاتیه که دارن میسازن. CoD واقعا تو بازیای نظامی ارزش داستان رو برد بالا ولی حالا خودش داره از سوژه های آبکی استفاده میکنه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر