کارگردان inFAMOUS : SS : نمی توانم تصور کنم که ناشر بهتری از Sony وجود داشته باشد

  • Thread starter Thread starter Wąnda
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Infamous_screens-670x376.jpg

کارگردان بازی inFAMOUS: Second Son آقای Nate Fox طی خبری اعلام کردند که از همکاری با شرکت Sony بسیار خرسند هستند.
آنها به ما آزادی کاملی در روند ساخت بازی داده اند، اینکه به ما اعتماد زیادی دارند خیلی برای ما خوب است.
"اوه پسر، شرکت Sony کارش حرف نداره. منظورم این هست که اونها به ما آزادی عمل کاملی دادن. ما هرکاری بخوایم می تونیم روی پروژه هامون انجام بدیم. من فکر کنم بهترین قسمت کار در استودیوی Sucker Punch همین آزادی ها و جستجوی چیزهای جالب و هیجان انگیز برای پروژه هاتون هست. من نمی تونم ناشر بهتری از شرکت Sony رو در ذهنم تصور کنم."
Fox همچنین به قدرت هایی که به طور رسمی معرفی نشده اند نیز اشاره کرد:
"قدرت های دیگه ای که شما در طول بازی به دست می آورید به شما احساس تازه ای از تجربه بازی را القاء خواهد کرد."
اگر تا بحال شما این قدرت ها رو دیده اید که هیچی (اگر ندیده اید من نمی تونم چیزی به شما بگم) فقط تکرار می کنم که با چیزهایی که شما فکر می کنید کلا تفاوت دارند و حس تازه ای به شما در تجربه این بازی خواهند بخشید.
[source]
 
لزومی نداره اسپم بدی میتونی نظرتو تو دل نازنینت نگه داری.ما هم حالمون از مایکرو و محصولاتش بهم میخوره.بی تعصب گفتم.باور کن:-&

عزیز دل من اصلا کاری به این چیزا ندارم ولی هایپ کردن های این استدیو خیلی مسخره هستش ( من فن مایکرو هستم ولی حالم از محصولات سونی اصلا بهم نمیخوره عاشق خیلی از بازی هاش و کنسول هاش هم هستم )
 
البته سونی سر استدیو ها 1th party خودش خیلی خردمندانه عمل میکنه انصافا. تا وقتی استدیو خودشو ثابت نکنه ازادی عمل کامل نخواهد داشت مثلا همین ناتی داگ برای خلق سری آنچارتد قصد داشت بار محتوایی بازی رو تخیلی تر بکنه بطوریکه بازی زیر اب جریان داشت تا جایی که طبق گفته خودشون با بایوشاک قابل مقایسه بود اما سونی جلوشونو گرفت و بازی رو به شکل فعلی درآورد اما بعد از اینکه اعتماد سونی به ناتی داگ کامل شد دیدیم چه اتفاقاتی افتاد.
حالا هم که به ساکرپانچ اعتماد پیدا کردن از این به بعد میتونیم شاهد اوج گیری این استدیو باشیم چون بشدت استدیو خلاقی هست و بعد مدیا مولکول خلاق ترین استدیو داخلی سونی هست. دیگه از این به بعد باید انتظارتتون رو از این ها بالا ببرید:d
 
سورنا جان شما که کلا وضعیت فن بودنت مشخصه ;)
یکی مثل سونی همه از روی عشق باهاش کار میکنند یکی هم مثل مایکرو همه ازش فراری اند , از ایندی سازها گرفته تا AAA سازها ... !

من کلا ادمی نیستم که بخوام 4 ساعت بحث کنم و واقعا شرمنده هستم اگه از این پستم ناراحت شدین بنده گفتم حالم از این استدیو هایی که به این شکل هایپ میکنن بهم میخوره حالا اون مثال هاش بود و اصلا این کامنت بنده نه ربطی به موفقیت بازی اینفیموس داشت و نه ربطی به شرکت سونی مربوط به استدیو ها بود حالا چه استدیو های مایکروسافت چه سونی :x:d

- - -ویرایش - - -

البته سونی سر استدیو ها 1th party خودش خیلی خردمندانه عمل میکنه انصافا. تا وقتی استدیو خودشو ثابت نکنه ازادی عمل کامل نخواهد داشت مثلا همین ناتی داگ برای خلق سری آنچارتد قصد داشت بار محتوایی بازی رو تخیلی تر بکنه بطوریکه بازی زیر اب جریان داشت تا جایی که طبق گفته خودشون با بایوشاک قابل مقایسه بود اما سونی جلوشونو گرفت و بازی رو به شکل فعلی درآورد اما بعد از اینکه اعتماد سونی به ناتی داگ کامل شد دیدیم چه اتفاقاتی افتاد.
حالا هم که به ساکرپانچ اعتماد پیدا کردن از این به بعد میتونیم شاهد اوج گیری این استدیو باشیم چون بشدت استدیو خلاقی هست و بعد مدیا مولکول خلاق ترین استدیو داخلی سونی هست. دیگه از این به بعد باید انتظارتتون رو از این ها بالا ببرید:d

:d درود انتظارات همینطوری هم بالا هست :d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or