کارگردان عنوان Devil May Cry از نبود بازی جدید خود در E3 معذرت‌خواهی کرد

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,706
نام
Ebrahim
1.png

آقای Hideaki Itsuno کارگردان سری بازی‌های Devil May Cry و Dragon’s Dogma، در صفحه اصلی توییتر نوشته است که از نشان ندادن بازی جدید خود در E3 امسال معذرت‌خواهی کرد و به طرفداران اطمینان خاطر داد که پروژه «به‌خوبی» پیش می‌رود.

Hideaki Itsuno کارگردان قسمت دوم، سوم و چهارم سری بازی‌های معروف و محبوب «دویل می کرای » و دو قسمت بازی Power Stone و عنوان نقش‌آفرینی Dragon’s Dogma، قبلاً در اوایل همین سال اعلام کرده بود که در حال بر روی پروژه‌ای جدید است و برخی از افراد احتمال داده بودند که این بازی در E3 امسال نمایش داده می‌شود.

می‌توان این احتمال را داد که پروژه جدید آقای Hideaki Itsuno، در مراسم Tokyo Game Show امسال که در ماه سپتامبر برگزار می‌شود، نمایش داده خواهد شد.

بااینکه نام پروژه جدید آقای Itsuno مشخص نیست، ولی طرفداران دوست دارند که بعد از عنوان نه‌چندان موفق DmC: Devil May Cry اثر استودیو Ninja Theory، بر روی پروژه «دویل می کرای» خودش کار کند یعنی ادامه قسمت چهارم بازی ولی ممکن هم است که این عنوان نسخه جدید ای از بازی Dragon’s Dogma باشد.

منبع

Read the whole post here.
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,175
نام
ماکان
من شخصا از مخالفین DMC4 هستم و بخاطر یه سری مساول اصلا خوشم نمیاد ازش. DmC رو هم اول ازش متنفر بودم اما بعدا از اینکه کلا بازی رو تغییر دادن نفرت کم تر شد و وقتی بازی کردم کامل خوشم امد ازش. اما در مقام مقایسه DmC اصلا در مقابل DMC4 شوخیه. DMC4 از نظر گیم پلی خدا بود! گیمرهایی که حرفه ای HnS بازی میکنن میدونن تفاوت چقدره. DmC صرفا اون آشغالی که به نظر میرسید نبود، همین!:D گیم پلیش هم خوب بود اما به عمق 2 سانت!
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,299
نام
مــاکــان
همون روز اول که تاپیک زده شد میخواستم بیام این مکاشفه ای که کردم رو اعلام کنم اما هی نشد!:D
بنظر من نمایش بازی این آقا با تصمیم سونی برای کوتاه کردن زمان کنفرانس خط خورد.
==============
بحث مقایسه اینها که میشه فقط گیم پلی نیست که DmC نسبت به سری اصلی نه عمق کافیو داشت ونه اون جذابیت لازم رو ،شخصیت پردازی و طراحی های اونها هم چند رده بالاتر بود، با اینکه همشون کلیشه بودن ولی خیلی خیلی از شخصیتهای DmC جذابتر بودن و واقعا به یادموندنی.
فکر کنم علی بود که اشاره کرده به ابهت ویرجیل تو سری اصلی، خدائیش ویرجیل تو DmC چی بود؟
اصلا من شماره سوم رو بازی میکردم تا یک صحنه از ویرجیل ببینم.
لذت تکرار اون 3 شماره چقدر بالا بود (2 رو بازی نکردم)، خدائیش من که بعد تموم کردن DmC اصلا رغبتی نداشتم که دوباره بازی کنم، همون DLC رو هم بزور بازی کردم.
 
آخرین ویرایش:

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
من dmc4 . 1 تموم کردم تازه اومدم 3 رو برم دو روزه رسوندم مشن 17 ولی این چرا انقدر سخته:| دستام نابود شد انقدر کمبو زدم:| dmc 3 با این همه سختیش بازم یه سر گردن از dmc4 . Dmc بالا تره امیدوارم اگه بازیش قراره dmc باشه مثل 3 بسازتش اصن challenge این بازی تمام نشدنیه>:)
 

Arima Kishou

Kuro no Shinigami
کاربر سایت
Jul 14, 2014
5,356
نام
محمد
من dmc4 . 1 تموم کردم تازه اومدم 3 رو برم دو روزه رسوندم مشن 17 ولی این چرا انقدر سخته:| دستام نابود شد انقدر کمبو زدم:| dmc 3 با این همه سختیش بازم یه سر گردن از dmc4 . Dmc بالا تره امیدوارم اگه بازیش قراره dmc باشه مثل 3 بسازتش اصن challenge این بازی تمام نشدنیه>:)
با چه درجه سخی بازی میکردید؟
چون حالت نرمال بازی هارد نسخه ژاپنی هست:D مثل اینکه روی نرمال زیادی برای زاپنی ها اسون بوده برای همین تصمیم گرفته بودن نرمال رو با هارد توی نسخه غربی جایگزین کنن:-"
 

Pyramid Head

کاربر سایت
Jun 15, 2011
2,763
نام
محمد
من dmc4 . 1 تموم کردم تازه اومدم 3 رو برم دو روزه رسوندم مشن 17 ولی این چرا انقدر سخته:| دستام نابود شد انقدر کمبو زدم:| dmc 3 با این همه سختیش بازم یه سر گردن از dmc4 . Dmc بالا تره امیدوارم اگه بازیش قراره dmc باشه مثل 3 بسازتش اصن challenge این بازی تمام نشدنیه>:)
اصلا یک ثانیه داستان شماره سوم میارزه به کل شماره چهار و اون dmc آشغال:D ولی لامصب شماره سه از همشون سخت تر بود یعنی سه بار باید با این ورجیل می جنگیدی هر سه بار دهن آدمو سرویس می کرد و هر بار هم مبارزه سخت تر میشد :D یه مرحله اش هم بود باید کل باس هایی که از اول بازی زده بودی رو با یه جون می زدی :D البته اگه روی مپش حرکت می کردی چهار پنج تاشون رو بیشتر مجبور نبودی بزنی و در باز میشد
 
  • Like
Reactions: The Nostalgic Gamer

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
با چه درجه سخی بازی میکردید؟
چون حالت نرمال بازی هارد نسخه ژاپنی هست:D مثل اینکه روی نرمال زیادی برای زاپنی ها اسون بوده برای همین تصمیم گرفته بودن نرمال رو با هارد توی نسخه غربی جایگزین کنن:-"
نرماله البته خوب رفتمش ولی دستم ترکید وسطش گفتم غلط کردم ایزی بهتر بود:D
الان مراحل اخرم8-}
اصلا یک ثانیه داستان شماره سوم میارزه به کل شماره چهار و اون dmc آشغال:D ولی لامصب شماره سه از همشون سخت تر بود یعنی سه بار باید با این ورجیل می جنگیدی هر سه بار دهن آدمو سرویس می کرد و هر بار هم مبارزه سخت تر میشد :D یه مرحله اش هم بود باید کل باس هایی که از اول بازی زده بودی رو با یه جون می زدی :D البته اگه روی مپش حرکت می کردی چهار پنج تاشون رو بیشتر مجبور نبودی بزنی و در باز میشد
همون جام ولی تاجایی که میدونم همه رو باید زد:-?
 
  • Like
Reactions: The Nostalgic Gamer

Pyramid Head

کاربر سایت
Jun 15, 2011
2,763
نام
محمد
نرماله البته خوب رفتمش ولی دستم ترکید وسطش گفتم غلط کردم ایزی بهتر بود:D
الان مراحل اخرم8-}

همون جام ولی تاجایی که میدونم همه رو باید زد:-?
نه مجبور نیستی همه رو بزنی یه مپ تو همون جا هست که اگه طبق اون باس ها رو بزنی چهار یا پنج تاشون رو بیشتر نمی خواد بزنی که با رنگ ها مختلف مشخص کرده طبق رنگ ها بزن تا در باز بشه
هنوز به فاز آخر ورجیل نرسیدی لعنتی بد کوفتیه :D
 
  • Like
Reactions: The Nostalgic Gamer

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
نه مجبور نیستی همه رو بزنی یه مپ تو همون جا هست که اگه طبق اون باس ها رو بزنی چهار یا پنج تاشون رو بیشتر نمی خواد بزنی که با رنگ ها مختلف مشخص کرده طبق رنگ ها بزن تا در باز بشه
هنوز به فاز آخر ورجیل نرسیدی لعنتی بد کوفتیه :D
اتفاقن زدن ویرجیل بسیار بسیار اسونه نقطه ضعف هاش ضایع هست یعنی میگید نزدیک ترین رنگ ها رو به در تو مپ بزنم:-?
 

Pyramid Head

کاربر سایت
Jun 15, 2011
2,763
نام
محمد
اتفاقن زدن ویرجیل بسیار بسیار اسونه نقطه ضعف هاش ضایع هست یعنی میگید نزدیک ترین رنگ ها رو به در تو مپ بزنم:-?
من که با ورجیل خصوصا اون مبارزه آخر مشکل داشتم در مورد اون مرحله هم آره یه نگاه به نقشه بکن طبق نقشه و روی رنگ ها باس ها رو بزن تا مجبور نباشی با همشون بجنگی یه پازل خیلی ساده است

اما در مورد DMC 4 به نظرم فقط داستان مشکلش نبود مهم ترین مشکل DMC 4 لول دیزاین افتضاح بازی بود 10 تا مرحله رو با نیرو می رفتی بعد 10 تا مرحله بعدش رو با دانته بر می گشتی و کلا هیچی هم تغییر نکرده بود نه باس ها نه دشمنا هیچی خیلی افتضاح بود انصافا باس هاش هم به نظر من بیشترشون بیخود بود فقط گیم پلی خیلی خیلی خوب بازیه که نمی گذاره این مشکلات زیاد به چشم بیاد
dmc هم که به نظر من یه افتضاح تمام معنا بود یعنی اگه آشغالی مثل شماره دوم تو سری نبود بدون شک بدترین عنوان سری میشد اصلا ورجیلش خنده دار بود
 
  • Like
Reactions: The Nostalgic Gamer

The Philosophers

کاربر سایت
Mar 15, 2006
162
نام
H O S S E I N
پ.ن: وقت کردی این رو ببین. من وقتی این رو دیدم فهمیدم هیچی از DMC بارم نیست :D
DMC4_COMBO_MAD.mp4

حاجی دلمم تنگ شده بود برای بازی :D
اقا من دو مورد قبول دارم، یک این که نسخه چهارم بیشتر و بهتر از تم و ساختار سری یود و دوم اینکه تو کمبوها پیچیده تر بود.


اما در حالت کلی...
اختلاف نظر بیداد می کنه. البته که حداقل شکر خدا همه به شاهکار بودن نسخه 3 ایمان داریم.
قطعاً از سبک بازی های دویل و بایونتا کمبوهاشون رو بگیریم چیزی ارشون نمی مونه، شاخصه اصلا به کمبو ها و غیره وارد نمیشم...
بزرگترین دستاورد این سری بعد از سبک و گیم پلیش خاصش، طراحی محیط و کاراکتر ها در کنار انتخاب موسیقی درست بود.


بحث گیم پلی سلیقه ایه، DMC بازی شرقی بود که 4 شماره تو همون مدیوم عرضه شده و فن هاش رو با عادات شرقی بزرگ کرده،اما متاسفانه یا خوشبختانه DmC پر از اتفاق هایی که مربوط به غربه، از ریزه کاری های گیم پلی و بازی بار رنگ و فونت شرقی خبری نیست و کلی مثال دیگه... اصلا هم نمی گم کدوم گیم پلی به کدوم برتری داره، نظر من اینه DmC نتونست مثل ریشه های بازی ناب باشه اما چیزی رو هم که خلق کرد من مثل ریشه های بازی پسندیدم.
در مورد طراحی کارکتر دستم بالاست، کاملا به هرکی از هر سنی با هر سابقه گیم پلی از این سری می گم تو طراحی کاراکتر های DmC فاجعه بود چه تو پرداخت چه ارتباط برقرار کردن مخاطب...
اما واقا تو مسائلی مثل طراحی محیط !!! طراحی سلاح های بازیی، انتخاب موسیقی و صدا و خیلی موارد دیگه واقعا 4 جلوی DmC حرفی داشت؟
بازم می گم اگر IP جدید بود ضلع سوم بعد بایونتا و دویل میشد...

در کل من امید ندارم نه الان نا هیچ وقت دیگه از این سری چیزی شبیه به نسخه 3 خلق بشه.
اما دوست دارم بازی جدید تو خط، ژانر و سبک نسخه سوم باشه... اگر نبود DmC 2 :D
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
اما واقا تو مسائلی مثل طراحی محیط !!! طراحی سلاح های بازیی، انتخاب موسیقی و صدا و خیلی موارد دیگه واقعا 4 جلوی DmC حرفی داشت؟
انصافا طراحی محیط های DmC چه چیزش خوب بود دقیقا؟:D فقط اون قسمت شهرش خوب بود. بقیه-ش خلاصه شده بود توی کارخونه و دنیای وارونه و تکراری شیاطین.
در مورد سلاح ها هم نظر خاصی ندارم. دروغ چرا، من خیلی با Osiris و Eryx و Arbiter حال کردم ولی اصلا از Aquila خوشم نیومد. از اونطرف توی شماره 4 فقدان Cerberus و Agni & Rudra یا @Nevan (:D) به شدت حس میشد.
موسیقی هم به نظرم DmC متنوع تر بود. شماره 4 خوب بود اما یه یکی دوتا خلاصه میشد.
من به شخصه امیدوارم یه چیزی مثل شماره سوم ببینیم با گیم پلی شماره چهارم و صد البته رویارویی دوباره دانته و ورجیل :D
 
  • Like
Reactions: The Nostalgic Gamer

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
انصافا طراحی محیط های DmC چه چیزش خوب بود دقیقا؟:D فقط اون قسمت شهرش خوب بود. بقیه-ش خلاصه شده بود توی کارخونه و دنیای وارونه و تکراری شیاطین.
در مورد سلاح ها هم نظر خاصی ندارم. دروغ چرا، من خیلی با Osiris و Eryx و Arbiter حال کردم ولی اصلا از Aquila خوشم نیومد. از اونطرف توی شماره 4 فقدان Cerberus و Agni & Rudra یا @Nevan (:D) به شدت حس میشد.
موسیقی هم به نظرم DmC متنوع تر بود. شماره 4 خوب بود اما یه یکی دوتا خلاصه میشد.
من به شخصه امیدوارم یه چیزی مثل شماره سوم ببینیم با گیم پلی شماره چهارم و صد البته رویارویی دوباره دانته و ورجیل :D
مگه تو dmc1 ورجیل nelo angelo نبو که منفجر شد؟:-?تا قبل از اینکه 1 بازی کنم فکر میکردم زندس از اندرولد در میاد:p
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر