کارگردان سابق Need for Speed از الان در فکر PS5 و Xbox Two است

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
cxve_playstation-5.jpg




«PlayStation 5» در مورد بازی‌هایی با جهان‌های پویاتر و بسیار طبیعی‌تر خواهد بود. در ادامه با بازی‌سنتر همراه شوید.


«Paul Ross»، کارگردان فنی سابق «Criterion» که اکنون در حال همکاری با «Fields Entertainment» و عرضه بازی جدید یعنی «Dangerous Golf» است که برای «PS4» و «Xbox One» منتشر خواهد شد. ارائه بازی جدید برای کنسول‌های نسل حاضر مانع از اندیشیدن پال راس به «PlayStation 5» و «Xbox Two» نمی‌شود.

طی مصاحبه‌ای با «Edge» آقای راس به این‌شکل توضیح داد که چگونه هنگام شروع به ساخت بازی جدیدشان در فکر کنسول‌های نسل آینده بودند:
« یک بازی PlayStation 5 یا یک بازی Xbox Two چه شکلی خواهد بود؟ در PS4 ما شاهد افزایش کیفیت در جهان‌های بازی‌ها بودیم اما در PS5 شاهد جهان‌های پویا تر و تعامل بیشتر با محیط و بسیار باورپذیر تر خواهیم بود. »

راس همچنین اشاره کرد که موتورهای فیزیک در بازی‌ها از زمانی که وی مشغول ساخت بازی برای «Dreamcast» بود تغییری نکرده اند.
وی به این شکل ادامه داد:
« آن‌ها فقط در مورد اجسام صلب و ثابت بودند. اما ما شاهد یک تغییر اساسی در الگو‌ها هستیم چرا که بازی ما دارای شبیه سازی فیزیک در سطح مولکولی خواهد بود که در اوایل کار مشکل بسیار سختی برای ما بود. »

Dangerous Golf یک بازی برپایه‌ی فیزیک است که در آن در محیط‌های بسته نظیر قصرهای قرون وسطی یا ایستگاه پمپ بنزین با بازی کردن گلف به شکستن اجسام مختلف خواهید پرداخت.

بازی در ماه «مه» سال 2016 میلادی برای پلتفورم‌های PS4، X1 و PC منتشر خواهد شد.



=====
منبع
 
خب نسل قبل تازه شروع این مُدل بحثا بود :دی
تو سایت خودمون بچه‌ها صد صفحه در مورد مقایسه گرافیک گیرز3 و آنچارتد با هم بحث می‌کردن :دی

سال به سال هم داره توجه به مسائل تکنیکی بیشتر می‌شه و دیگه یه بازی با فریم 20-25 (مثل یونیتی) بشدت مورد انتقاد قرار می‌گیره. سازنده هم مجبور می‌شه از گرافیک بازی کم کنه تا بتونه پرفرمنسِ بهتری از سخت‌افزار بگیره (Syndicate). نتیجش این می‌شه که یه عده می‌گن گرافیک در جا زده و ... .

والا تا سال 2013 که کنسولا لانچ شدن هیشکی اصلا به رزولوشن و اینا توجه نمی کرد یادمه بحث جنگای کنسولی که بود همه شات میزاشتن و صفخات پر میشد از گیف و عکس بازیهای انحصاری.:d بعداز نسل جدیده که حالا DF رو نقل میکنن و بحثا فنی تر شده. این به نوبه خودش چیز خوبیه. منتها اینم در سطح کاربرای حرفه ای سایتای مختلفه وگرنه عموم مردم هنوز هم اطلاعی از این چیزا ندارن. قدیما مثلا RE4 رو روی PS2 و GC مقایسه میکردن هیشکی نمیدونست که ورژن PS2 واید اسکرین رو ساپورت میکنه و این خودش یعنی 50 درصد پیکسل بیشتر ( حدودی گفتم). ولی الان اگر همچین موردی باشه حتما بهش اشاره میشه
 
والا تا سال 2013 که کنسولا لانچ شدن هیشکی اصلا به رزولوشن و اینا توجه نمی کرد یادمه بحث جنگای کنسولی که بود همه شات میزاشتن و صفخات پر میشد از گیف و عکس بازیهای انحصاری.:d بعداز نسل جدیده که حالا DF رو نقل میکنن و بحثا فنی تر شده. این به نوبه خودش چیز خوبیه. منتها اینم در سطح کاربرای حرفه ای سایتای مختلفه وگرنه عموم مردم هنوز هم اطلاعی از این چیزا ندارن. قدیما مثلا RE4 رو روی PS2 و GC مقایسه میکردن هیشکی نمیدونست که ورژن PS2 واید اسکرین رو ساپورت میکنه و این خودش یعنی 50 درصد پیکسل بیشتر ( حدودی گفتم). ولی الان اگر همچین موردی باشه حتما بهش اشاره میشه

دوست عزیز خود شما و بقیه دوستای اهل فن از sub hd بودن halo 3 و alan wake و kill zone 2 و...و..و..میگفتین و آنالیز میکردین:d
بحث پر طرفدار و شیرینی هم بوده و هست چون معمولا کل کل ها به صحبتای جالبی میرسه:d
 
دوست عزیز خود شما و بقیه دوستای اهل فن از sub hd بودن halo 3 و alan wake و kill zone 2 و...و..و..میگفتین و آنالیز میکردین:d
بحث پر طرفدار و شیرینی هم بوده و هست چون معمولا کل کل ها به صحبتای جالبی میرسه:d

بله گاهگاهی صحبتش میشد ولی اصلا اهمیتش مثل الان نبود. الان واقعا اوضاع اینترنت خیلی عجیب غریب شده . حتی تعداد فریم و پیکشل ها تا صدم درصد حساب میشه قدیما نهایتا میگفتن ساب اچ دی و تمام. تو این دوره زمونه DF تا صدم درصد تعداد پیکسلا رو در نیاره بیخیال نمیشه.

چند روز توی تاپیکی در گف دیدم صحبتش بود بازیهای ریترو( قدیمی) هم فیس آفش رو منتشر کنن. یکی از اعضای DF هم پست گذاشت که فکر خیلی خوبیه شاید بکنن اینکارو. جالبه مثلا SF AlpghIII رو روی ساترن و پلی استیشن مقایسه کنن یا RE4 رو روی GC و PS2.
 
بله گاهگاهی صحبتش میشد ولی اصلا اهمیتش مثل الان نبود. الان واقعا اوضاع اینترنت خیلی عجیب غریب شده . حتی تعداد فریم و پیکشل ها تا صدم درصد حساب میشه قدیما نهایتا میگفتن ساب اچ دی و تمام. تو این دوره زمونه DF تا صدم درصد تعداد پیکسلا رو در نیاره بیخیال نمیشه.

چند روز توی تاپیکی در گف دیدم صحبتش بود بازیهای ریترو( قدیمی) هم فیس آفش رو منتشر کنن. یکی از اعضای DF هم پست گذاشت که فکر خیلی خوبیه شاید بکنن اینکارو. جالبه مثلا SF AlpghIII رو روی ساترن و پلی استیشن مقایسه کنن یا RE4 رو روی GC و PS2.

دمشون گرم:))=))
ولی خدایش همونی که با witcher رو کنسول سونی 1080 30fps لذت برد کنسول ماکروسافتم بدی بهش 900p گاها 23 fps هم حالشو میبره:d
منتهی سوزه و سرگرمی دیگه ای نیست این نسل هم با این حرفا و کل کلا باید بگذره:d
بنظرم این نسل با این حساسیت ها دارم با حاشیه لذت بازی کردن رو از خودمون میگیریم (نظر شخصی)
 
ورژن PS2 اویل 4 رزولوشن یکسانی با Gamecube داشت فقط بازی روی Gamecube قابلیت حذف کردن بلک بارها رو روی تی وی واید نداشت که اون موقع ها تازه داشتن وارد بازار میشدن ولی نسخه PS2 که بعدها ریلیز شد این قابلیت رو داشت که روی تی وی واید بدون بلک بار تصویرو پخش کنه که نتیجشم فاجعه بود چون یه آپ اسکیل فاجعه انجام میداد که باعث میشد AA بدتر بشه تفاوت دیگه این بود که کات سینهای بازی روی GC ریل تایم بود ولی روی PS2 از قبل رندر شده بودن خیلی از افکتهای گرافیکی روی PS2 حذف شده بودن مثل دود و بعضی واتر افکتها و تکسچرها رزولوشن پایینتری داشتن اکثر آبجکتا هم پلیگن کمتری داشتن فریم ریتم روی PS2 کمتر بود.

Resident Evil 4 - Resident Evil Wiki - Wikia

IGN Insider Head to Head: Resident Evil 4 PS2 Vs GC - NeoGAF

Proper widescreen for PS2 Resi 4 • Eurogamer.net
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or