کارگردان روایی سری بازی Assassin’s Creed از یوبیسافت جدا می‌شود

  • Thread starter Thread starter Ludens
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
آقای Darby McDevitt که سابقه بیش از ده سال فعالیت در استودیوی Ubisoft Montreal را دارد، از این کمپانی جدا می‌شود. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Assassin's Creed Valhalla

مک دویت جدایی خود از شرکت Ubisoft را با انتشار توئیتی اعلام کرده است. او ضمن تشکر و قدردانی از حمایت طرفداران در سال‌های اخیر، عنوان کرد که قصد دارند ماجراجویی‌های جدیدی را دنبال کند. مک دویت در حال حاضر مقصد بعدی خود را مشخص نکرده است.

او که از سال 2011 وارد یوبیسافت مونترال شده بود، نویسنده ارشد نسخه‌های مختلفی از سری Assassin's Creed مانند Black Flag و Unity به‌شمار می‌آید. در سال 2017، او به کارگردان روایی استودیو تبدیل گشت و بر روی بازی Assassin’s Creed Origins و پس از آن بازی Assassin’s Creed Valhalla که سال گذشته عرضه شد، کار کرد.

با توجه به تمرکز کلی و مسیری که مک دویت در سال‌های اخیر به عنوان کارگردان روایی بر روی Assassin's Creed پیاده کرده، مطمئنا یوبیسافت و این فرنچایز مهره بسیار مهمی را از دست داده‌اند.

Continue reading...
 
تا وقتی یوبی سافت نخواد از این فرمولش دست بکشه که به جای محتوای خوب فقط بخواد مپ رو با ایکون های رنگارنگ و مراحل تکراری پر کنه 10 تا کارگردان هم عوض بشه فایده ای نداره
فرمول یوبی مشکلی نداره بسیار هم موفق ,AC های اخیر هم بازی های خیلی خوبی بودن
مشکل اینکه گیمر ها هدف یوبی اشتباه گرفتن
هدف یوبی ساخت شاهکار نیست , هدف یوبی فقط پول
View attachment Muneh.mp4
 
من سری جدید را بازی نکرده بودم سال قبل ادیسی را روی PS4 خواستم بازی کنم موندم چجوری اینو ملت با این وضعیت اصلا میتونن بازی کنن. هربار به Eagle Eyes سوییچ میکنی نیم ساعت باید بشینی لودینگ ببینی. چطور ممکنه آخه یک مکانیزم گیم پلی لودینگ بخاد. ساختار بازی هم که کلا یکجوری بود مدام باید اینکار را میکردی. اصلا بازی به لحاظ تکنیکی قابل تحمل نبود برام. نگه داشتم روی نسل جدید و ssd بازی کنم با این وضعیت فریم دهی و لودینگ عذاب الهی هستش روی PS4,ONE.
 
  • Like
Reactions: m.d.makan
مشکل اینه این ۳گانه اخیر اساسین نیست ولی باژی های خوبی هستنند ولی اساسین نیست

اساسین باژی یاذاوری خاطره هست ولی یوبی امتخاب دیالوگ براش گزاشته ??مگه میشه تو‌ یاداوری گذشته کسی دخل و تصرف کرد ؟
 
من اتفاقا شدیدا دارم با این سه گانه جدید حال میکنم. البته هنوز ولهالا رو تجربه نکردم و اودیسه رو هنوز 20 و خورده ای ساعت رفتم، ولی چه اودیسه (تا اینجاش اقلا) و چه اوریجینز شدیدا خوب بودن... اودیسه که رسما عاشقش شدم :D تمام کار و زندگی و خانواده رو گذاشتم کنار تا میتونم دارم بازی میکنم :D اودیسه رو تقریبا میشه قبول کرد AC نیست ولی این توجیه داستانی داره بیشتر. وگرنه همون Origins تا حد خوبی AC بود...

اتفاقا زمان اواخر دوره کلاسیک حتی از نسخه 3 به بعد واقعا حجم هیت ها به "تکراری بودن" داشت زیاد میشد توی سری. به این مسائل مشکلات فنی هر ساله مثل نسخه های سوم و چهارم و UNITY هم اضافه کنید (سیندیکیت با اینکه کلا بهتر بود در موقع لانچ از نظر فنی، دقیقا سیکوئنس آخر و دو مرحله مونده تموم شه به باگی خورد بازی که رسما گند خورد به saveـم و مجبور به خدافظی با بازی شدم :D بقیشو هم تو یوتیوب دیدم :D ). این تغییرات واقعا اجتناب ناپذیر بود و واقعا روحی جدیدی به بازی دمید (با تمام احترام به نسخه های کلاسیک مخصوصا unity... اتفاقا هفته های اخیر AC 3 Remastered رو میزدم-روی 360 نصفه رفتم و دیسکش مشکل دار شد :D - و واقعا لذت بخش بود. مخصوصا مراحل داستانی نیمه دوم بازی)... هرچند میشه کمی به فرمول کلاسیک نزدیک تر کرد و شاید از نظر داستانی بشه گفت ژانر RPG مخصوصا اونم با حالت انتخاب داستان و پیشروی کاراکتر که تو اودیسه و گویا ولهالا وجود داره، یکم با اون اسسین هایی که تو ذهن داریم متفاوته ولی در کل من شدیدا این تصمیم یوبی رو تحسین میکنم. (هرجور فکر کنید نشان دادن داستان های شروع فرقه و قدیم تر نمیتونست توی گیمپلی کلاسیک و شهر های بزرگ قرار بگیره.)

و امیدوارم با اتمام این سه گانه باستانی (Open World RPG) یک ریبوت جدید توی سری برن و فاز های جدیدتری رو بیارن داخل بازی... شاید بنظرم بهترین و رویایی ترین حالت ممکن یک گیمپلی بینابین سگانه جدید و بازی های کلاسیک توی ژاپن و یا چین ببینیم :D شهر های بزرگ، پارکور روی ساختمون های غربی و همچنین محیط های جنگلی و دشت و کوهستان های اون سمت :D دوربین روی شونه به سبک GoW هم جالب میشه... :D

پ.ن. سر همین اودیسه و اوریجینز با خودم میگفتم اگه فقط یک سال به تیم سازنده این بازی ها بیشتر زمان میدادن، واقعا یک شاهکار های +90 در میومد... هرچند الانشم واقعا لذت بخشن اینا...
اتفاقا منم با نسخه جدید مشکل خاصی ندارم سرگرمی خوبیه داستان خوب گیم پلی خوب مشکلی نداره و خودمم هر دو رو پلت کردم.
موضوع همون ریشه هاست که هر از گاهی بچه ها دلشون هواشون رو میکنه. حرف من همون تکرار مکرراته که اون Assassin's Creedـیی که 2007 تجربه کردیم که اون اتمسفر سنگین یا شخصیت کاریزماتیک یا اون داستان ممیزی ـه ساخت انسان توسط یک نژاد برتر که قبلا رو زمین زندگی میکردن، تئوری دولت تاریک که دنبال نظم نوین جهانی (البته به مدل اسسینز کریدی که خیلی مفصله ولی منظور بازی همون نظم نوین واقعی بود) رو پیش کشیده بود الان دیگه اصلا وجود نداره که بشه بهش برگشت. درواقع دیگه ریشه ای نیست انقدر که با اسمش بازی ساختن و اینور و اونور کردن شده یه چیزی مثل آبگوشت پلو با سوس قارچ مثلا :D چطوری میشه به ریشه های آبگوشت پلو با سوس قارچ برگشت ؟ ریشه ای نداره اصلا
داستان AC داشت تئوری ایلومیناتی و دولت تاریک و خاندان های ثروتمندی که به طور پنهانی کنترل دولت های تاثیر گذار رو در دست خودشون دارن رو به زبون خودش به نمایش میگذاشت. یادمه اول برادرهود دزموند در مورد تمپلارز میگه: They are in the business of control. Politics. Economics. Technology. They Won't stop until every single one of us serves them literally
همه چیز تو Lore حساب کتاب خودش داشت و خیلی گسترده بود. همه معماهای سابجکت 16 به یه سری اخبار واقعی و پشت پرده هینت میداد. ولی الان فقط داستان روی شخصیت اصلی متمرکزه و باقی مسائل حتی زمان حال و لیلا حسن ـه دلها :D فقط جنبه کاتالیزوری دارن که کار رو در بیارن
یادش بخیر تو تاپیک Assassin's Creed: Trivia چقدر درمورد زیر و بم داستان با رفقای قدیم تو بازیسنتر بحث میکردیم و نظریه صادر میکردیم :D ولی الان AC شده شبیه گیرز بدون کلیفی یا هیلو بدون بانجی. همه کس و کار اولیش رو از دست داده اصالتش رو از دست داده فقط اسمش آویزونه به بازی های یوبی. اون اوائل اسم Assassin's Creed یه صلابت و جذابیتی عجیبی داشت ولی الان از نظر کاریزما با چوب لباسی رقابت میکنه :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or