کارمک: Doom 4 از قابلیت Radeon 7970 یعنی PRT پشتیبانی خواهد کرد

mamad2010

Google Search:Yanet Garcia
Loyal Member
Doom 4 در دست ساخت است و طبق اخرین توییت کارمک این بازی از قابلیت AMD Radeon 7970 یعنی Partially Resident Texture پشتیبانی خواهد کرد.

پیشبینی می شود

PRT جزوی از موتور هایی که برای نسل بعد ساخته می شوند شود
پس شاید این عنوان در نسل بعد عرضه شود



 
Partially Resident Texture

یک تکنولوژی هست که تکسچرها رو به قسمت های کوچکی تقسیم میکنه و برای هر قسمت یه آدرس قرار میده
هنگام لود تسچر فقط قیمت هایی که نیاز باشه لود میشه و قسمت هایی هم که اهمیت پایینی دارند با کیفیت پاین بارگزاری میشن
در نهایت سرعت بارگزاری افزایش چشمگیری پیدا میکنه ( و مشکل megatexture این داش کارمک ما رو حل میکنه )


من هنوز نفهمیدم که مشکل Rage کجا بود!؟
حاجی من دارم با PC بازی میکنم ، روی SMALL TEXTURE باز این مشکلی که بهنام گفت رو دارم (VGA 6850 OC )
سرت رو میچرخونی همش شروع میکنه به لود تکسچر :|
 
رو کنسول که هیچی رو pcهم که تمام بازیهارا از رو هارد اجرا میشه همه چیز دیر لود میشوند ! ما اگه بخواهیم یکی دیگه doom4را بساز ه کی را باید ببینیم
دوم زیره دسته این آقا شده doom. قسمت سومش رو تا اخر نرفتم ولی واقعا عالی بود
 
حسین چرا خشن میشی؟
کارمک تو Rage فقط توبخش گرافیک بود. ولی تو Doom 4 کارگردان هم هست. (به نوعی میشه گفت Doom زیر دست و بال خودش هست).

مسئول بخش گرافیکی بود‌Texture ها لود نمیشدن،مسئول کل گیم بشه متیرسم کل بازی لود نشه. :d


اتفاقا حسین راست میگه اگه قراره با این مشکلات بیرون بیاد،چه بهتر که نیاد.
اون اوایل که اومد رسما غیر قابل بازی بود

البته در مورد گیمپلی مطمئن هستم از ایشون:d
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][/FONT]
 
آخرین ویرایش:
آقا یکی بگه این یعنی چی . این چیکار می کنه دقیقا . گنگ ِ این توضیحات ِ تو عکس ِ . تو عکس ِ نوشته که به مگاتکسچرینگ سرعت می بخشه :دی عجب ...


این همون تکنولوژی خود کارمکه ولی کاملتر که روی rage هم اعمال کرد و قراره تو سری جدید کارت گرافیک های amd استفاده بشه که الان gpu ها به صورت درون ساختی ازش استفاده کنند .
دقیقا همون حرفی که زده شده بود که تو اینده بازی ها میرن طرف تکنولوژی مگاتکسچر .
الان کارت های سری 7970 میتونند بدون مشکل این تکنیک را کاملا بهبود بدند و اجراش کنند و بافت های غیر ضروری را هم حذف کنه و مبتونه بافت های بزرگ و کوچیک در ابعاد مختلف و سایزهای مختلف بدون ریختگی تکسچر کنار هم بچینه که این باعث میشه کارایی سیستم و نتیحه کار که تو جزئیات محیطی هست خیلی بالا بره .

RagePage_575px.jpg

خود amd هم باور داره که اکثر بازی های ابنده میرن طرف این تکنولوژی در اینجا میتونی اطلاعات داده شده را بخونی :
AnandTech - AMD Radeon HD 7970 Review: 28nm And Graphics Core Next, Together As One

اینم یکی از دلایلی که کارمک همیشه جلوتر از زمان حرکت میکنه ! و خوبه که الان amd هم داره از این تکنیک برای نسل بعد حمایت کامل میکنه ............. ولی کارمک به نظر بعضی ها گند زده
lol.gif



ما اگه بخواهیم یکی دیگه doom4را بساز ه کی را باید ببینیم
لول !!
 
آخرین ویرایش:
Doom هم آخر میشه مثل Rage
ایشون فقط بلده بیخودی فک بزنه و این بالایی من هم هایپ کنه کارای ایشونو( فرخ :d)

از فردا میگیم MGS هم دیوید گیج بسازه
آریان استاد دیوید :d
 
مسئول بخش گرافیکی بود‌Texture ها لود نمیشدن،مسئول کل گیم بشه متیرسم کل بازی لود نشه. :d


اتفاقا حسین راست میگه اگه قراره با این مشکلات بیرون بیاد،چه بهتر که نیاد.
اون اوایل که اومد رسما غیر قابل بازی بود

البته در مورد گیمپلی مطمئن هستم از ایشون:d
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][/FONT]
Rage چون کنسولیزه شد تو بخش گرافیک واسه PC مشکلات زیاد داشت. کارمک هم خودش اعتراف کرد و ابراز پشیمونی کردن که چرا لید Rage کنسول بود. واسه همین هم لید دوم 4 PC خواهد بود.
اینقد هم زود قضاوت نکن تو که اینطوری نبودی؟:| یعنی اینقد نسبت به استاد بی اعتماد هستی؟ :|
برای همتون متاسف هستم.

جان کارمک کارگردان Rage نبوده که حالا شما از هر گوشش خوشت نیومد به ایشون نسبت بدی .جان کارمک فقط انجین بازی رو نوشته ولی بازی DOOM 4 بحثش جداست و اگه اشتباه نکنم کارمک کارگردان بازیه...
کارگردانش استاد هست. ناسلامتی ژانر FPS با استاد و دست پروردش یعنی Doom متولد شد.
 
Doom هم آخر میشه مثل Rage
ایشون فقط بلده بیخودی فک بزنه و این بالایی من هم هایپ کنه کارای ایشونو( فرخ :d)

جان کارمک کارگردان Rage نبوده که حالا شما از هر گوشش خوشت نیومد به ایشون نسبت بدی .جان کارمک فقط انجین بازی رو نوشته ولی بازی DOOM 4 بحثش جداست و اگه اشتباه نکنم کارمک کارگردان بازیه...
 
جان کارمک کارگردان Rage نبوده که حالا شما از هر گوشش خوشت نیومد به ایشون نسبت بدی .جان کارمک فقط انجین بازی رو نوشته ولی بازی DOOM 4 بحثش جداست و اگه اشتباه نکنم کارمک کارگردان بازیه...

جزء کسایی بوده که ایده ساختش رو داده ! اما 2 و 3 هیچ کدوم Design Director نبوده و همون نقش تکنیکی بازی رو داشته ! این آخری رو هم نمیدونم
 
منم هیچ کدوم از مشکلات rage رو ندارم...... البته یه پچ زدم تنگش ولی به هر حال الان هیچ مشکل لود تکسچری توش نیست....

انقدر این بازی رو واسه اینکه رو کنسول مشکلاتی داشته له نکنید.... به خدا کنسول مال 7 سال پیشه. ( جون من دوباره نگید این بازی اون بازی که همچین مشکلی نداره. کلی میگم )
 
باز هم شاهد انحراف هستیم در برخی پستها . دوستان ، برداران ، خواهران . والا به پیر به پیغمبر کارمک سازنده امروز و دیروز نیست لااقل برید سوابق این بابارو بخونید . برید بازیهای قبلی که ساخته رو ببینید . حالا یه Rage اومده همه یاد گرفتن . اصولا مد شده کوبیدن افراد موثر تو صنعت بازی .!!!!

همونطور که Doom 3 از زمان خودش جلوتر بود و دنیا رو به زانو در اورد مطمئن باشید در Doo4 هم همینطوره .
 
الان Doom3 اشغال بود؟ افتضاح بود؟
حالا کارمک یه بار اشتباه کرده و همه با تیر بار افتادن به جونش!!!
خوب شد اون زمانی که Doom3 اومد،گرافیکش یه نسل جلوتر بود.اون زمان بیشترین گرافیک رو ماریو داشت!!!
در ضمن کارمک یه برنامه نویس هست و توی پروژه Rage دست و بالش بسته بود اما Doom4 مطمئنا از این مشکلات نداره.........
 
باز هم شاهد انحراف هستیم در برخی پستها . دوستان ، برداران ، خواهران . والا به پیر به پیغمبر کارمک سازنده امروز و دیروز نیست لااقل برید سوابق این بابارو بخونید . برید بازیهای قبلی که ساخته رو ببینید . حالا یه Rage اومده همه یاد گرفتن . اصولا مد شده کوبیدن افراد موثر تو صنعت بازی .!!!!

همونطور که Doom 3 از زمان خودش جلوتر بود و دنیا رو به زانو در اورد مطمئن باشید در Doo4 هم همینطوره .

فرهاد فقط من از یه چیزی می ترسم:
دووم 3 اسیر گرافیک وحشتناکش شد، به همین خاطر تو گیم پلی یه کم لنگ میزد.
امیدوارم دوم 4 اسیر گرافیکش نشه، و گیم پلی لذت بخشی مثل Rage دست ملت بده.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or