"چیزی تغییر نکرده" صحبت‌های Crytek درباره خرید حقوق Homefront

Hesam_1994

کاربر سایت
Jun 9, 2008
1,459
نام
حسام
Homefront یکی از چندین IPـی بود که در مزایده‌ی دارایی‌ های THQ به فروش رفت و شرکت Crytek با پرداخت 500 هزار دلار آن را خریداری کرد. 2 Homefront توسط Crytek UK (واقع در Nottingham انگلیس که قبلا با نام Free Radical شناخته میشد) در حال ساخت است.

homefront-2.jpg


Cevat Yerli یکی از بنیان‌گزاران کرایتک و مدیر عامل فعلی این شرکت گفت: "از زمانی که در مورد ساخت Homefront 2 [با THQ] به توافق رسیدیم، به این IP و پتانسیلی که در به هیجان آوردن و متحیر کردن بازیکنان دارد اعتقاد راسخ داشتیم. همکاری ما با THQ همیشه مثبت بوده و دوست دارم از آن‌ها به خاطر پشتیبانیشان در این دو سال تشکر کنم و با افرادی که [موقعیت شغلی آنها] تحت تاثیر اتفاقات اخیر این شرکت قرار گرفته ابراز همدردی کنم."

Nick Button-Brown مدیر کل بازی‌های Crytek اضافه کرد: "از روز اول، تیم Homefront 2 مسئول ساخت بازی‌ای بوده که این سری را به ارتفاعات جدید ببرد و سطح کیفی و نوآوری که کرایتک با آن در ارتباط است داشته باشد. از لحاظ توجه ما به ساخت این بازی چیزی تغییر نکرده و ما منتظر به اشتراک گذاشتن محصول نهایی با بازیکن‌ها هستیم."

طبق گفته‌های قبلی کرایتک، Homefront 2 از آخرین فناوری‌های موتور CryEngine استفاده می‌کند.

VG247
CVG
 
آخرین ویرایش:

alcatrez

کاربر سایت
Mar 9, 2011
593
نام
محمد
امیدوارم همینطور باشه که میگن اعضای free radical هم با بازی time splitters سابقه خوبی دارن اگه بتونه با این بازی موفق بشه هم Crytek رو محبوب تر میکنه و باعث میشه امتیاز ساخت IP های بیشتری رو از crytek بگیرن
پ.ن: دلم میخواد بدونم استدیو black sea چیکار میکنه Crytek خیلی وقته خریدتش ولی هیچ خبری ازش نیست !
 

magiteq

کاربر سایت
May 1, 2008
1,801
نام
Ata
شماره اولش که ترکیبی از COD و سینماتیک های احساسی وطن پرستانه امریکایی بود و شدیدا هم داستان سیاسی داشت.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر