چهارمین مود مولتی پلیر God Of War: Ascension + اطلاعات و تریلر

doostanehsoft

کاربر سایت
May 19, 2011
1,407
نام
Mojtaba
scream610.jpg

استودیوی Santa Monica چهارمین حالت چند نفره برای God Of War: Ascension را معرفی کرد، که عبارتند از: دادگاه خدایان (Trial of the Gods)، همراه با وفاداری به خدایان و خدای دریا (Poseidon).

Trial of the Gods اولین مود 2 نفره (two-player) است که در حالت آزمایشی Co-Op Time شما و دوستتان با هم به مبارزه با امواجی از دشمنان اساطیری می پردازید. این دشمنان شامل Satyrs Cerberuses Cyclopes ، Gorgons ،Juggernauts و بلکم بیشتر هستند. با شکست دادن هر یک از دشمنان، شما و دوستتان می توانید به Win Time خود (یعنی زمانی که برنده شدید) برگردید و دوباره با دشمن مبارزه کنید.

نقشه هایی که برای Trial of the Gods در دسترس خواهند بود عبارتند از: بیابان ارواح گمشده (Desert of Lost Souls)، انجمن هرکول ها (Forum of Hercules) و ساختمان گنبدی شکل از کوه آلپ (Rotunda of Olympus) با چیزهای بیشتر (به زودی).
trans.gif


طراح مراحل، Andrew Chrysafidis در وبلاگ PlayStation عنوان کرد:
"ما می خواستیم Trial of the Gods پُلی برای کمک به تجربه بازی تک نفره (single player) و چند نفره (multiplayer) باشد، که به گیمر شانس کار بر روی مهارت های خود و بدست گرفتن آن و همچنین تجربه ارزشمند همکاری با یک دوست را می دهد."
وی همچنین افزود:
"کار با Trial of the Gods نیز یک روش فوق العاده برای خرید برخی از تجربه های اضافی، خرید اسلحه و توانایی ها یا حتی تلاش برای سوگندی جدید (سوگند با خدایان) می باشد."

اگر تمایلی به اجرای چند نفره ندارید، Trial of the Gods قابلیت تک نفره را نیز برای شما فراهم می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون سوگند خود نسبت به خدای دریاها (Poseiden)، پروفایل او در وبسایت خدای جنگ را چک کنید. با پیش خرید God of War: Ascension، شما می توانید به پادشاه لئونیداس (King Leonidas) از 300 پادشاه دسترسی داشته باشید و پک قهرمانان افسانه ای به همراه پرزئوس (Perseus)، اُریون (Orion)، اودیزئوس (Odysseus) و آشیلز (Achilles) را دریافت کنید.

در ضمن ویدیوی این مود شگفت انگیز را می توانید در منبع خبری مشاهده کنید



منبع خبری

 
آخرین ویرایش:

doostanehsoft

کاربر سایت
May 19, 2011
1,407
نام
Mojtaba

Eury

کاربر سایت
Jul 13, 2008
4,050
نام
Afshin
تایید می شه.

---------- نوشته در 07:05 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 07:04 PM ارسال شده بود ----------



Trail وقتی با God میاد معنی دادگاه می گیره. + آزمون اینجا معنی نمی ده.
اتفاقا معنی آزمون میده!
توی این mode مولتی شما و دوستات جلوی امواج دشمنان قرار میگیرید و دشمنان قدرت خدایان رو می آزمایند
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر