BROTHER LOUIE
کاربر سایت
این دیگه یه چیز اثبات شده ست هرچقدر اکشن بازی بیشتر و روندش سریعتر بشه داستان کم ارزش تر میشه. نمونه اش هم از عناوین کلاسیک تا جدید زیاده.
اکثرا تو این سبک ها داستان واسه نشون دادن یه تصویر کلی از فضای بازین و خیلی وقتا هم نبودشون بهتر از بودنشونه.
خب جز سگا با بقیه ی شرکت ها هم همین مشکل بوده. حالا این که بخش که برای بازیهاش درست تبلیغات نکردن سیاست های غلط شرکتها بوده و مشکل از اوناست.
ولی تو بحث بازار یابی فقط تبلیغات مستقیم فقط یه بخششه و خود بازی ساز هم تو جذب بازار نقش خیلی پر رنگی داره.
یه بخشش برمیگرده به شخصیت خود میکامی که همیشه بی سر و صدا فقط تمرکز خودش رو روی بازی گذاشته و بدون هاشیه کار خودش رو کرده. خیلی ها هستن که با هاشیه و بوق و کرنا کردن خودشونو بالا میبرن و کارهاشون رو هایپ میکنن. البته این جنبه از شخصیتش رو خودم خیلی دوست دارم برعکس بعضی ها که فقط دنبال هاشیه درست کردند میکامی وقتشو صرف کارش میکنه ولی خب بازم کارگردانی با این شهرت خیلی میتونست به شناخته شدن بازیهاش کمک کنه.
مهمتر از این قرار دادن المانهایی واسه جذب بیشتر مشتری واسه بازی هاست. تو خیلی از بازی هاش با این که قرار دادن یا ندادن بعضی چیزها خیلی میتونسته باعث جذب شدن و همه پسندتر شدن کارهاش بشه ولی ترجیح داده از مسیر اصلش منحرف نشه که باعث شده خیلی از کارهاش مخاطبهای خاص تری رو جذب کنه... ولی انحصارا برای این بازی بخش مولتی خیلی خیلی میتونست موثر باشه هم با توجه به این که یه ip جدید بوده در تبلیغات و شناخته شدن بیشترش و هم بالابردن ارزش زمان بازی. البته میدونم که بنظرشون یه بخش اضافه بوده و... ولی بخش اضافه ضروری ای بوده.
موافقم.کلا میکامی رسانه ای نیست. اما اگر دقت کنی به اویل ویتین ،میبینی که بتسدا چقدر خوب برای بازی تبلیغ کرد.هر چند خود میکامی هم این بار بیشتر از قبل صحبت کرد و تاثیر به سزایی در شناخت بازی برای مخاطب داشت.نتیجه هم فروش خیلی خوب بازی بود
به هر حال امیدوارم نسخه دوم بازی معرفی شه