چرخ دنده های شینجی میکامی

این دیگه یه چیز اثبات شده ست هرچقدر اکشن بازی بیشتر و روندش سریعتر بشه داستان کم ارزش تر میشه. نمونه اش هم از عناوین کلاسیک تا جدید زیاده.
اکثرا تو این سبک ها داستان واسه نشون دادن یه تصویر کلی از فضای بازین و خیلی وقتا هم نبودشون بهتر از بودنشونه.

خب جز سگا با بقیه ی شرکت ها هم همین مشکل بوده. حالا این که بخش که برای بازیهاش درست تبلیغات نکردن سیاست های غلط شرکتها بوده و مشکل از اوناست.
ولی تو بحث بازار یابی فقط تبلیغات مستقیم فقط یه بخششه و خود بازی ساز هم تو جذب بازار نقش خیلی پر رنگی داره.
یه بخشش برمیگرده به شخصیت خود میکامی که همیشه بی سر و صدا فقط تمرکز خودش رو روی بازی گذاشته و بدون هاشیه کار خودش رو کرده. خیلی ها هستن که با هاشیه و بوق و کرنا کردن خودشونو بالا میبرن و کارهاشون رو هایپ میکنن. البته این جنبه از شخصیتش رو خودم خیلی دوست دارم برعکس بعضی ها که فقط دنبال هاشیه درست کردند میکامی وقتشو صرف کارش میکنه ولی خب بازم کارگردانی با این شهرت خیلی میتونست به شناخته شدن بازیهاش کمک کنه.
مهمتر از این قرار دادن المانهایی واسه جذب بیشتر مشتری واسه بازی هاست. تو خیلی از بازی هاش با این که قرار دادن یا ندادن بعضی چیزها خیلی میتونسته باعث جذب شدن و همه پسندتر شدن کارهاش بشه ولی ترجیح داده از مسیر اصلش منحرف نشه که باعث شده خیلی از کارهاش مخاطبهای خاص تری رو جذب کنه... ولی انحصارا برای این بازی بخش مولتی خیلی خیلی میتونست موثر باشه هم با توجه به این که یه ip جدید بوده در تبلیغات و شناخته شدن بیشترش و هم بالابردن ارزش زمان بازی. البته میدونم که بنظرشون یه بخش اضافه بوده و... ولی بخش اضافه ضروری ای بوده.

موافقم.کلا میکامی رسانه ای نیست. اما اگر دقت کنی به اویل ویتین ،میبینی که بتسدا چقدر خوب برای بازی تبلیغ کرد.هر چند خود میکامی هم این بار بیشتر از قبل صحبت کرد و تاثیر به سزایی در شناخت بازی برای مخاطب داشت.نتیجه هم فروش خیلی خوب بازی بود

به هر حال امیدوارم نسخه دوم بازی معرفی شه
 
ا
موافقم.کلا میکامی رسانه ای نیست. اما اگر دقت کنی به اویل ویتین ،میبینی که بتسدا چقدر خوب برای بازی تبلیغ کرد.هر چند خود میکامی هم این بار بیشتر از قبل صحبت کرد و تاثیر به سزایی در شناخت بازی برای مخاطب داشت.نتیجه هم فروش خیلی خوب بازی بود

به هر حال امیدوارم نسخه دوم بازی معرفی شه
آره دقیقا سر اویل ویدین بالاخره خوب عمل کردن، صحبت کردن های میکامی هم احتمالا با اصرار زیاد بتسدا بوده... بهرحال خوب تونستن از شهرت استاد هم استفاده کنن.
ولی با این که دوست دارم موفقیت اویل تکرار شه اصلا دوست ندارم تو بازی ساختن همین روند رو ادامه بده. شاید بشه گفت کم ریسک ترین بازی سالهای فعالتش بود. با وجود بستر مناسب به هیچ وجه ریسک قرار دادن ایده های جدید رو نکرد و همون المان های تایید شده گذشته رو توش بکار گرفت؛ بقدری که اگه بازی به اسم رزیدنت اویل عرضه میشد تا یه عنوان جدید الی رقم این که داستانشون هیچ ربطی بهم نداشت میتونست بهترین دنباله چندسال اخیر برای رزیدنت باشه.
احتمال عرضه نسخه دوم بازی کمه ولی تو این مورد خاص امیدوارم خود میکامی یه نسخه از ونکوییش هم با یه اسم جدید واسه بتسدا بسازه.:D
 
  • Like
Reactions: BROTHER LOUIE
ا

آره دقیقا سر اویل ویدین بالاخره خوب عمل کردن، صحبت کردن های میکامی هم احتمالا با اصرار زیاد بتسدا بوده... بهرحال خوب تونستن از شهرت استاد هم استفاده کنن.
ولی با این که دوست دارم موفقیت اویل تکرار شه اصلا دوست ندارم تو بازی ساختن همین روند رو ادامه بده. شاید بشه گفت کم ریسک ترین بازی سالهای فعالتش بود. با وجود بستر مناسب به هیچ وجه ریسک قرار دادن ایده های جدید رو نکرد و همون المان های تایید شده گذشته رو توش بکار گرفت؛ بقدری که اگه بازی به اسم رزیدنت اویل عرضه میشد تا یه عنوان جدید الی رقم این که داستانشون هیچ ربطی بهم نداشت میتونست بهترین دنباله چندسال اخیر برای رزیدنت باشه.
احتمال عرضه نسخه دوم بازی کمه ولی تو این مورد خاص امیدوارم خود میکامی یه نسخه از ونکوییش هم با یه اسم جدید واسه بتسدا بسازه.:D

ریسک کردن یا نکردن یک بخشی بزرگیش به حال و روز صنعت بازی برمیگرده.با این حال ساخت یک بازی ترسناک AAA ان هم در سال 2014 کار بزرگی بود.:fearscream:

این را قبول دارم که اویل ویتین نکته ی جدیدی از بعد گیم پلی نداشت اما ان چیزی که هوادارن سبک وحشت میخواستند را براورده کرد.تلفیق اکشن و ترس و داشتن یک داستان قدرتمند و جذاب.:hearteyes:

با این حال بگذریم!:tearsofjoy:

قطعا ونکوییش 2 ساخته خواهد شد ولی همان طور که خودت گفتی قطعا میکامی باز هم از این دست بازیها خواهد ساخت.کلا تنگو جولانگاه میکامی خواهد بود.مطمئن باش هر ایده ای که تو ذهن میکامی بوده و توی کپکام قابل اجرا نبوده اینجا به اجرا میاد!:tearsofjoy:

در اینده ای نزدیک این استدیو تبدیل به یکی از برترین استدیوها جهان میشه.همان طور که پلاتینوم گیمز شد:kissingheart:
 
  • Like
Reactions: leonpro
@leonpro

صحبت های یوروگیمر راجع به ونکوییش

Vanquish is another Platinum Games title that still stands alone: think about how many third-person shooters we see, and six years after release not a one can touch it

A brief history of one of gaming's greatest studios

عنوان Vanquish یکی دیگر از عناوین "پلتینوم گیمز" (Platinum Games) است که همچنان به تنهایی در تاریخچه این شرکت می درخشد. طی این 6 سال، صدها بازی با سبک «شوتر سوم شخص» منتشر شده درحالی که هیچ کدام حتی نتوانستند Vanquish را لمس کنند.

آقای تاتسویا مینامی درمورد ایشان می گوید :

"آقای میکامی، همیشه می خواست که مرد خود باشد، یعنی بازیساز خودش باشد. به عنوان یکی از بنیانگذاران Production Studio 4 و Clover Studios ، او نسبت به هر سازنده ای که در دستیابی به یک هدف همیار او بودند، احساس مسئولیت خاصی داشت. زمانی که Clover منحل شد و کار پلتینوم گیمز شروع شد، او تعهد کرد که با آن دسته از افراد، یک بازی بسازد. ما همیشه در مورد آینده صحبت می کردیم. او می خواست که همه چیز را در محیط کاری «خودش» بسازد و شرکت «خودش» را تاسیس کند. وقتی ساخت بازی Vanquish به پایان رسید، او همانطور که می خواست، شرکت را ترک کرد. ما نسبت به آقای میکامی احترام ویژه ای قائلیم و کار او را به شدت تحسین می کنیم."
 
@leonpro
@ps4best

سخنی از بزرگان

Vanquish was innovative

5 Game Sequels Or Revivals We Would Love To See | This Is Xbox

The best games on PlayStation 3

Vanquish is a Platinum Games action game which passes itself off as a shooter – but it’s really all about movement. Fast-paced, challenging, in-your-face, constant movement. A generation of western shooter fans may struggle to adapt; you certainly won’t be wandering through levels as AI does all the work for you here. Perhaps one of the best shooters ever.

لیست بر اساس حروف الفبا هست.
 
نمی تونم هیچی بگم=(( ، بزار اول خبر ریمستر شدن نسخه اول بیاد

خجالت هم نمیکشن.این سگا کلا تو انتشار و بازاریابی صفره!ریمستر کنند قطعا این بار فروش خوبی میکنه.حالا اصلا مشخص نیست قسمت دوم را کلید ساختشو زدن یا نه
 
خجالت هم نمیکشن.این سگا کلا تو انتشار و بازاریابی صفره!ریمستر کنند قطعا این بار فروش خوبی میکنه.حالا اصلا مشخص نیست قسمت دوم را کلید ساختشو زدن یا نه
مگه چقدر کار میخواد؟ ، ناشر هم که خود سگا بود و بازی هم انحصاری کنسول خاصی هم نبوده ، خیلی کم کاری میکنن ، اصلا علاقه فن های بازی براشون مهم نیست
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or