چرا The Order: 1886 انحصاری PS4 شد؟

A.R.A.$.H

کاربر سایت
the_order_1886_header1.jpg


کارگردان بازی The Order : 1886 آقای Ru Weerasuriya در مصاحبه با GamesIndustry International به این سوال که چرا استدیو Ready at Dawn بازی خود را انحصاری PS4 اعلام کرد پاسخ دادند.
صحبت های آقای Weerasuriya :
ما به مدت 10 سال است که با سونی رابطه داریم و زمانی که صحبت های اولیه پیرامون این کنسول را دیدیم، یک کنسول را فقط انتخاب کردیم و ما معتقدیم که بازی را می تواند طوری که ما می خواهیم ارائه کند.موقعی که موارد داخلی این کنسول را بررسی کردیم با سونی صحبت هایی انجام دادیم.آنها از کار ما استقبال کردند و گفتند که این بازی چقدر می تواند بزرگ باشد و حتی بزرگتر از انتظارات.حال میبینیم که انتخاب هوشمندانه ای کردیم و نهایت استفاده را خواهیم برد
مسلما عرضه یک بازی بر روی یک کنسول به تنهایی، می تواند تعداد کلی مخاطبین را کاهش دهد و این چیزی است که آقای Weerasuriya از آن مطلع هستند.ایشان می گویند که Ready at Dawn همیشه خلاقیت و نوآوری را بر موارد مالی ترجیح می دهد.
اولین و مهمترین فاکتور برای ما همیشه خلاقیت است.ما طی 10 سال پیش همیشه خلق موارد جدید را به خیلی چیزهای دیگر ترجیح دادیم.بله اگر برای دو پلتفرم بازی را عرضه کنیم محبوبیت و پول بیشتری بدست خواهیم آورد اما ما این بازی را فقط برای یک پلتفرم خواهیم ساخت و بابت مسائل مالی و دیگر موارد پشیمان نمی شویم
بازی The Order: 1886 در کنفرانس E3 کمپانی سونی معرفی شد.تاریخ عرضه دقیقی مشخص نیست
EGM
 
آخرین ویرایش:
یکی از استدیو های با استعداده سونی نباید از دستش بده بزرگترین اشتباه سونی این چند ساله از دست دادن insomniac بود زمانی که باید این استدیو رو میخرید .
Insomniac با بازيه fuse نشون داد كه چه معدن استعدادي توي اين استديو بازي سازي خوابيده:)
 
Insomniac با بازيه fuse نشون داد كه چه معدن استعدادي توي اين استديو بازي سازي خوابيده:)
متاسفانه insomniac از وقتی بی خیال ساخت انحصاری شد داره همین جور گند میزنه:(. شاهکاری مثل resistance2 کجا و ***هایی از نوع fuse و sunset over drive کجا!!!
این 2 تا راچت کلانک آخریشون هم اصلا در حد و اندازه قبلی ها نبودن مخصوصا اون all4 one
 
Insomniac با بازيه fuse نشون داد كه چه معدن استعدادي توي اين استديو بازي سازي خوابيده:)

نه اتفاقا Fuse نشون داد وقتی بخوای بدونه برنامه با EA بازی جدید معرفی کنی و هیچی در چنته نداشته باشی و فقط بخوای یک چیزی بسازی که گفته باشی داری با EA کار میکنی این عنوان از آب در میاد وگرنه قبل از اون همین استدیو Resistance 3 ساخته که به نظر من شاهکاری بوده برای این نسل من بیشتر از R1,2 ازش خوشم امد .

استدیو با استعدادیه اما هم باید بهش وقت داد هم امکانات وقتی شروع به ساخت Fuse کرد مشخص بود زیر فشار EA کلی بازی تغییر کرد هم اسم بازی هم سبک بازی خوب انتظار نداری زیر این همه فشار بشه بازی ساخت .
 
نه اتفاقا Fuse نشون داد وقتی بخوای بدونه برنامه با EA بازی جدید معرفی کنی و هیچی در چنته نداشته باشی و فقط بخوای یک چیزی بسازی که گفته باشی داری با EA کار میکنی این عنوان از آب در میاد وگرنه قبل از اون همین استدیو Resistance 3 ساخته که به نظر من شاهکاری بوده برای این نسل من بیشتر از R1,2 ازش خوشم امد .
الان من یه چیزی بگم بچه ها با چوب چماق میریزن سرم :دی. R3 یکی از بهترین خط داستانی ها و کمپین رو داشت بین تمام انحصاری های سونی توی این نسل. شاید جزو 3تای اول باشه (بنظرم بالای U2: AT و پائین TloU :دی).
Insomniac سه-چهار تا شعبه داره که اون ژانگولر بازیهای FUSE و SSOD رو تیم اصلی (کالیفرنیا-تد پرایس) نمیسازن.
 
الان من یه چیزی بگم بچه ها با چوب چماق میریزن سرم :دی. R3 یکی از بهترین خط داستانی ها و کمپین رو داشت بین تمام انحصاری های سونی توی این نسل. شاید جزو 3تای اول باشه (بنظرم بالای U2: AT و پائین TloU :دی).
Insomniac سه-چهار تا شعبه داره که اون ژانگولر بازیهای FUSE و SSOD رو تیم اصلی (کالیفرنیا-تد پرایس) نمیسازن.

نه دیگه به خوبی U2 بود اما بهتر نه .:d
 
متاسفانه insomniac از وقتی بی خیال ساخت انحصاری شد داره همین جور گند میزنه:(. شاهکاری مثل resistance2 کجا و ***هایی از نوع fuse و sunset over drive کجا!!!
این 2 تا راچت کلانک آخریشون هم اصلا در حد و اندازه قبلی ها نبودن مخصوصا اون all4 one

sunset آشغاله؟از کجا فهمیدی؟
 
الان من یه چیزی بگم بچه ها با چوب چماق میریزن سرم :دی. R3 یکی از بهترین خط داستانی ها و کمپین رو داشت بین تمام انحصاری های سونی توی این نسل. شاید جزو 3تای اول باشه (بنظرم بالای U2: AT و پائین TloU :دی).
Insomniac سه-چهار تا شعبه داره که اون ژانگولر بازیهای FUSE و SSOD رو تیم اصلی (کالیفرنیا-تد پرایس) نمیسازن.

پس R3 خوب بود دیگه ؟! تیم اصلی و اینا ؟! اطلاعات میباره
محض اطلاع در مورد SSOD:

Marcus Smith (Creative Director, Resistance 3) and Drew Murray (Lead Designer, Resistance 3)

A Message From Ted – Sunset Overdrive | Insomniac Games
 
خوبه که سونی بتونه یه همچین شرکت هایی همکاری کنه که برای کنسولش انحصاری بسازن ... خوبی سونی هم اینه که شرایطی به وجود میاره که این شرکت ها بعد همکاری دیگه دلشون نمیخواد جای دیگه ای کار کنن ...!

ولی اگه سونی قرار بود شرکتی رو بخره بایدthatgamecompany رو میخرید ... حیفه بازی های این شرکت مولتی شه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or