چرا LoS2 ضعیف عمل کرد: وضعیت اسفبار کارکنان Mercury Steamو مشکلات داخلی استدیو*اپديت*

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
19860750043573506091.jpg

Enric Alvarez رییس استدیو Mercury Steam

بعد از انتشار نمرات LoS2 تقریبا همه هوادارن و گیمرها شوکه شده بودند که چطور ممکن است تیمی که پشت عنوان زیبایی مثل LoS بوده چنان دنباله ضعیفی برای آن ساخته باشد. حال پس از گذشت چند روز کاربر معتبر Kingshango از فروم (Castlevania Dungeons) که قبلا ارتباط خود با یکی از اعضای Mercury Steam (به صورت ناشناس) را ثابت کرده، سخنان زیر را از جانب وی بیان کرده است:

خب دوست دارم یه سری از مسائل مربوط به ساخت این بازی (LoS2) رو بگم..... کار کردن روزانه در مرکوری استیم واقعا خسته کننده و آزار دهنده است. این حرفا رو بخاطر اشخاصی که هر روز مجبور بودن این جهنم رو تجربه کنند میگم، خصوصا اون کسایی که (این پروژه) رو به سمت افتضاحی که LoS 2 اسمشه هدایت کردن:

- کوجیما هیچ ارتباطی با ساخت نسخه اول بازی نداشت. اون اومد، از استدیو بازدید و تاییدش کرد و یه سری برگه رو هم امضا کرد و....... همین! مشارکتش توی MoF و LoS2 از این هم کمتر بود.

- اکثریت تیم میدونند بازیی که ساختیم آشغالی بیش نیست و کوچیکترین ارتباطی به عنوان با کیفیت قبلیمون (LoS1) نداره. هیچکس از نمرات پایینی که گرفتیم تعجب نکرده.

- اگه بخاطر LoS2 کسی رو بخواییم سرزنش کنیم اون شخص Enric Alvarez ـه. کسی که با بی توجهی به طراح ها، هنرمندا و برنامه نویس ها، توسعه بازی رو صرفا با توجه معیارها و عقاید خودش به پیش میبرد. شاید از دید سایت ها و مجلات آدم جالبی به نظر بیاد و دیوید کاکس و پیتر مولینکس اون رو یه Visionary و آینده نگر ببینند ولی این شخص (Enric Alvarez) یه سری مشکلات جدی داره. Enric یه آدم بدجنس و شیطونه و از زمان موفقیت Lords of Shadow 1 اینقدر غرورش زیاد شده که حتی جرات نمیکنی اگه توی راهرو یا جایی دیدیش بهش سلام کنی!

بی اعتمادیش به همکاران غیر قابل باوره. بیشتر اعضای تیم بعضی امکانات و Feature های بازی رو باید از خبرگزاری ها میفهمیدن تا اینکه از مسئول استدیو! اینجا اصلا فرهنگ همکاری وجود نداره..... فقط یه تعدادی آدم هستن که دارن به صورت کورکورانه تحت اختیار یک آدم به حساب آینده نگر (Enric) کار میکنند.

- ساختار استدیو همچنان بسیار قدیمیه. بزارید یه مثالی براتون بزنم: موتور مخصوص استدیو(که مشکلات زیادی هم داره) تنها توسط 2 نفر کدنویسی شده که یکی از اون ها هم از بنیانگذارهای استدیو و موزد اعتماد های Enric ـه. برنامه نویس های جدید حق دسترسی به کدهای انجین و آپدیت کردن و بهبود اون رو ندارن و روند کارها هنوز به صورت قدیمی طی میشه.

- تعداد زیادی از بنیانگذارای استدیو افرادی هستن که هیچگونه توانایی در اداره اون ندارن. اکثر اوقات توی استدیو توسعه دهنده های تازه کار اطلاعاتشون از رییساشون بیشتره. همچین ساختاری فقط به یه روند توسعه کند، پر از ایراد و بی معنی ختم میشه که نتیجه اش رو توی LoS2 داریم میبینیم.

- تک تک طرح ها باید توسط Enric Alvarez مورد بازبینی و تحریف قرار بگیرن. خیلی از طراح های بازی از این روند خسته شدن و استدیو رو ترک کردن.

- Art Direction این بازی(LoS2) دستخوش تغییرات و در واقع میشه گفت سلاخی شده. بعد از اینکه Enric تمام تصمیمات مهم و ایده های کارگردان هنری پروژه های قبلیمون (از جمله LoS1) رو رد کرد، اون تصمیم گرفت که از استدیو بره. در واقع میشه گفت یه مبارزه بین دو غرور بود که Enric اون رو شروع کرد (یکی از خصوصیاتش که از دوران حضورش در Rebel Act با خودش به اینجا آورده). در حال حاضر کارگردان هنری قبلیمون در همون مادردید حضور داره و به استدیو Tequila پیوسته و داره روی بازی RIME کار میکنه.

- تعداد زیادی از اعضای تیم که از وضعیت اینجا خسته شدن پیشنهاد هایی که سایر استدیو ها بهشون دادن رو قبول کرده و استدیو رو ترک کردن. تقریبا هر ماه یه تعداد از بازیساز ها رو میبینم که از استدیو میرن و دنبال فرصت های جدید شغلی میگردن -واقعا ناراحت کننده است-. خیلی جالبه که بزرگترین استدیوی تولید کننده عناوین AAA حتی حاضر نیست پیشنهاد جدیدی به اعضاش بده و اونا رو نگه داره. شرکت مرکوری استیم ارزشی برای افراد با استعدادی که براش کار میکنند قائل نیست. تا الان هیچ چیزی به اسم اضافه حقوق یا چیزایی از این دست به اعضای استدیو داده نشده. حتی خبری از تاییدیه های ساده ای مثل "آفرین تیم کارتان خوب بود" هم نیست.

- مدیریت تولیدی این پروژه افتضاح بوده، خیلی وقتا روسای هر بخش Deadline ها رو نادیده میگرفتن و معیارهای خودشون رو برای هر بخش قرار میدادن. به همین دلیل پروژه 6 ماه تاخیر خورد و هزینه سرمایه گذاری (این 6 ماه) هم از جیب خود Mercury Steam داده شد.

- خیلی ها دارن وضعیت فعلیمون رو با کمپانی قبلی که در اون کار میکردیم مقایسه میکنند: Pyro Studio(تیم سازنده Cammandos). با بخش QA (تضمین کیفیت) مثل حیوونا رفتار میشه، با حقوق خجالت آور و زورگویی تقریبا روزانه.

- آینده مون خیلی بد به نظر میاد.... اونم با ناشری مثل کونامی که بخاطر ساخت یه بازی ضعیف ازمون ناراضیه.

- بعد از کامل شدن LoS2 مرکوری استیم 35 نفر از کارمندانش رو اخراج کرد و واقعا خجالت آوره که هیچ سایت یا خبرنگاری به این موضوع نپرداخته. در چند روز آینده باید منتظر اخراجی های بیشتری نیز باشیم.

- و نهایتا میخوام بگم که همه چیز اینجا بد نیست. میخوام بگم که تیم واقعی پشت استدیو واقعا افراد خارق العاده ای هستند. اگه همه این افراد که به خاطر ساختار قدیمی استدیومون نمیتونند ترفیع بگیرن، شانس این رو داشتن تا آینده کمپانی رو تعیین کنند، آینده خیلی روشنی در انتظارمون میبود. علاقه و توانایی که توی این استدیو وجود داره رو من هیچ جا ندیدم، اما متاسفانه (این افراد) عقب نگه داشته شدن. من واقعا امیدورام کسانی که این متن رو میخونند درک کنند که ما اینجا چی کشیدیم. بهر حال یه نفر باید این حرفا رو بزنه تا بعد از عرضه بازی توی زمان گم نشه.

ممنون از اینکه به حرفام گوش دادید.
منبع

آپدیت :
یکی دیگه از اعضای MS هم جلو اومده و حرفا رو تایید کرده (فقط خواسته تا اسمش فاش نشه).

ظاهرا در خود استدیو تعدادی از اعضا با بخش های مخفی کاری، تبدیل شدن دراکولا به موش و بعضی مسائل دیگه مشکل داشتن و نمیخواستن توی بازی وجود داشته باشند. همچنین وسطای پروژه بعد از جدا شدن کارگردان هنری قبلی چندین کارگردان هنری مختلف اومدن و رفتن و برای همین طراحی محیط ها در بعضی بخش ها فوق العاده زیبا و در بخش های دیگه خیلی معمولیه. این منبع همچنین کنترل Alvarez روی همه چیز و همه تصمیمات و عدم دسترسی برنامه نویس ها به منابعی مثل انجین بازی رو نیز تایید کرده.

همچنین این منبع جدید گفته که هنوز وضعیت مرکوری استیم مشخص نیست چون سران استدیو هیچگونه جلسه ای نزاشتن و هیچ چیزی رو بهشون توضیح ندادن و تیم سازنده اصلا نمیدونه نظر کونامی در مورد LoS2 چیه و چه آینده ای در انتظارشونه. ظاهرا خود تیم هم باید خبرا رو از رسانه ها بشنوه نه از مسئولای استدیو.

آپدیت 2:
یکی دیگه از Developer های اسپانیایی هم پیش اومده و حرفا رو تایید کرده. ایشون یه سری توضیحات در مورد وضعیت صنعت بازیسازی در اسپانیا دادن و گفتن که به هیچ عنوان توقع نداشته باشید کسی بیاد به صورت عمومی یا حتی در یک جلسه خصوصی در مورد اینجور مسائل حرف برنه، چون نه تنها به راحتی اخراج میشه بلکه هیچ استدیو بازیسازی دیگه ای هم در اسپانیا استخدامش نمیکنه و تا آخر عمر باید صنعت رو کنار بزاره!

این منبع همچنین بیان کرده که مسئولای مرکوری بشدت دنبال شخصی هستند که اطلاعات رو به بیرون منتشر کرده و اون شخص با بیان این حقایق زندگی کاری خودش رو به خطر انداخته.

در آخر هم از خواننده ها خواسته تا احترام بیشتری به این افراد که زندگی کاری خودشون رو به خطر انداختن تا این وضعیت اسفبار رو بیان کنند، نشون بدن و همینجوری حرفاشون رو دروغ یا صرفا تنفر از رییسشون ندونند.

منبع
 
آخرین ویرایش:
کونامی از کوجیما استفاده ابزاری کرد تا برای LoS اعتبار بخره و اگه صادقانه صحبت کنیم باید بگیم از برند "کوجیما" برای تبلیغ و مارکتینگ بازی استفاده کرد تا از توانایی هاش برای خلق یک بازی HnS!

کوجیما مثلما یک کارگردان داستان گو هست تا دیزاینر! کلا هم به نظر من در حال حاضر بیشتر ازش یک اسم بزرگ مونده نه چیز دیگه ای. کماکان توی 20 سال پیش خودش داره دست و پا میزنه و سال هاست که هیچ چیز جدیدی ازش نمیبینیم! کوجیما میخواست هم نمیتونست سهمی در موفقیت LoS داشته باشه چون توانایی غیر از تکرار کردن MGS (انم نه به شکل جدید!) و کش دادن ان بواسطه استعاره های دموده و نخ نمای خودش نداره! مدت هاست که تنها چیزی که از کوجیما میبینیم تولید ورژن های جدید از شخصیت های MGS1 و سر هم کردن یه داستان جدید در کنار یه روایت منسوخ و قدیمیه!

کلا اینکه کوجیما اصلا بلد نیست یه بازی عین LoS بسازه! شک نکنید اگه تواناییش رو داشت حداقل یه IP بزرگ دیگه در کنار MGS خلق کرده بود! عین آدم های بزرگی عین میاموتو، ویل رایت، وارن اسپکتور، دیوید پری، اریک چاهی و ده ها آدم بزرگ دیکه که روی یه ایده خوب درجا نزدن و تو کارنامشون فقط یک اسم بزرگ و یک دوچین کلون از اون به چشم نمیخوره!
 
کونامی از کوجیما استفاده ابزاری کرد تا برای LoS اعتبار بخره و اگه صادقانه صحبت کنیم باید بگیم از برند "کوجیما" برای تبلیغ و مارکتینگ بازی استفاده کرد تا از توانایی هاش برای خلق یک بازی HnS!

کوجیما مثلما یک کارگردان داستان گو هست تا دیزاینر! کلا هم به نظر من در حال حاضر بیشتر ازش یک اسم بزرگ مونده نه چیز دیگه ای. کماکان توی 20 سال پیش خودش داره دست و پا میزنه و سال هاست که هیچ چیز جدیدی ازش نمیبینیم! کوجیما میخواست هم نمیتونست سهمی در موفقیت LoS داشته باشه چون توانایی غیر از تکرار کردن MGS (انم نه به شکل جدید!) و کش دادن ان بواسطه استعاره های دموده و نخ نمای خودش نداره! مدت هاست که تنها چیزی که از کوجیما میبینیم تولید ورژن های جدید از شخصیت های MGS1 و سر هم کردن یه داستان جدید در کنار یه روایت منسوخ و قدیمیه!

کلا اینکه کوجیما اصلا بلد نیست یه بازی عین LoS بسازه! شک نکنید اگه تواناییش رو داشت حداقل یه IP بزرگ دیگه در کنار MGS خلق کرده بود! عین آدم های بزرگی عین میاموتو، ویل رایت، وارن اسپکتور، دیوید پری، اریک چاهی و ده ها آدم بزرگ دیکه که روی یه ایده خوب درجا نزدن و تو کارنامشون فقط یک اسم بزرگ و یک دوچین کلون از اون به چشم نمیخوره!

اخوی خیلی دیگه تند رفتی !!!
در اینگونه مواقع اصولا می گن : آب که سربالا رود ....
 
کوجیما مثلما یک کارگردان داستان گو هست تا دیزاینر! کلا هم به نظر من در حال حاضر بیشتر ازش یک اسم بزرگ مونده نه چیز دیگه ای. کماکان توی 20 سال پیش خودش داره دست و پا میزنه و سال هاست که هیچ چیز جدیدی ازش نمیبینیم! کوجیما میخواست هم نمیتونست سهمی در موفقیت LoS داشته باشه چون توانایی غیر از تکرار کردن MGS (انم نه به شکل جدید!) و کش دادن ان بواسطه استعاره های دموده و نخ نمای خودش نداره! مدت هاست که تنها چیزی که از کوجیما میبینیم تولید ورژن های جدید از شخصیت های MGS1 و سر هم کردن یه داستان جدید در کنار یه روایت منسوخ و قدیمیه!

باز تو رفتی بالای منبر شروع کردی به فتوا صادر کردن؟ قبول دارم کوجیما بعد از ساخت MGS3 اون توانایی همیشگیش رو نداشته ولی تو دیگه غلو رو به حد اعلا رسوندی.

همه دنیا الکی کوجیما رو بزرگ کردن و تو فقط با درک و ریزبینی فوق العادت به این نتیجه رسیدی که کوجیما 20 ساله هیچی نبوده.... بذارید برگردیم به گذشته، تقریبا 15 سال پیش بود که MGS1 عرضه شد، ترکوند و همه کف و خون قاطی کردن، در حالی که کوجیما 20 ساله درجا زده. 6 سال بعدش MGS3 عرضه شد، به کلی شخصیت های جدید در کنار یه داشتان عالی خلق شدن و همون شخصیت ها از موندگارترین شخصیت های دنیای گیم شدن. گیم پلی و level design به حدی عالی کار شده بودن که هنوزم که هنوزه معدود بازی میتونه در زمینه level design و boss fight باهاش رقابت کنه. اما خب کوجیما 20 ساله که درجا زده و MGS3 هم چیز جز کلون MGS1 نبود. ماکان (ع)

ماکان جان دفعه دیگه که جوگیر شدی، سریع پست نده، قبلش یه کم فکر کن آرامش خودت رو به دست بیار... کسی که همچین پستی بده دوزار سواد تحلیل و بررسی بازی ها رو نداره، اونایی هم که زیر پستت رو لایک زدن عیضا :دی

کوجیما مثلما یک کارگردان داستان گو هست تا دیزاینر!

MGS3
 
قبول دارم کوجیما بعد از ساخت MGS3 اون توانایی همیشگیش رو نداشته
:| حالا به MGS4 رو کاری ندارم ولی هیچ ایرادی به MGS:PW وارد نیست :دی اصلا کوجیما معجزه کرد سر این بازی :دی واقعا ادامه ای بر حق به سری بود(حتی بیشتر از MGS4 :دی)
در ضمن PP هم فراموش نشه ...
اونایی هم که زیر پستت رو لایک زدن عیضا :biggrin1:
=)) کلا یه سری آماده باش وایستادن واسه اینجور پستا:دی
 
یه سوال این اقای دیکتاتوری که الان همه کاسه کوزه ها رو سرش شکوندن تو شماره 1 بازی کجا تشریف داشتن و چی کار میکردن ... کارگردان هنری شماره 1 بازی که قهر کرد رفت ... موقع ساخت شماره 1 ایده هاش رو به کی ارائه میداده و کی قبولشون میکرده ... کلا به نظر من که این متن از اول تا اخرش یه جور شونه خالی کردن و رفع مسئولیت و زیر اب زنی دشمنانه است .... و پر از دروغ ... هیچ وقت نمیشه یک طرفه به قاضی رفت اقای Enric Alvarez هم باید حرف های اون رو هم شنید ... و این اقای زیر اب زن هم که استودیو رو به یک تبعید گاه با ریاست استالین تشبیه کرده اصلا کی هست و خودش چی کاره بوده ....
 
کونامی از کوجیما استفاده ابزاری کرد تا برای LoS اعتبار بخره و اگه صادقانه صحبت کنیم باید بگیم از برند "کوجیما" برای تبلیغ و مارکتینگ بازی استفاده کرد تا از توانایی هاش برای خلق یک بازی HnS!

کوجیما مثلما یک کارگردان داستان گو هست تا دیزاینر! کلا هم به نظر من در حال حاضر بیشتر ازش یک اسم بزرگ مونده نه چیز دیگه ای. کماکان توی 20 سال پیش خودش داره دست و پا میزنه و سال هاست که هیچ چیز جدیدی ازش نمیبینیم! کوجیما میخواست هم نمیتونست سهمی در موفقیت LoS داشته باشه چون توانایی غیر از تکرار کردن MGS (انم نه به شکل جدید!) و کش دادن ان بواسطه استعاره های دموده و نخ نمای خودش نداره! مدت هاست که تنها چیزی که از کوجیما میبینیم تولید ورژن های جدید از شخصیت های MGS1 و سر هم کردن یه داستان جدید در کنار یه روایت منسوخ و قدیمیه!

کلا اینکه کوجیما اصلا بلد نیست یه بازی عین LoS بسازه! شک نکنید اگه تواناییش رو داشت حداقل یه IP بزرگ دیگه در کنار MGS خلق کرده بود! عین آدم های بزرگی عین میاموتو، ویل رایت، وارن اسپکتور، دیوید پری، اریک چاهی و ده ها آدم بزرگ دیکه که روی یه ایده خوب درجا نزدن و تو کارنامشون فقط یک اسم بزرگ و یک دوچین کلون از اون به چشم نمیخوره!
ماکان تو چرا؟!:d تو که خودت بیوگرافی این بشر رو بعد MGS4 نوشتی و کلی تعریف و تمجید کردی ازش!:d
 
کونامی از کوجیما استفاده ابزاری کرد تا برای LoS اعتبار بخره و اگه صادقانه صحبت کنیم باید بگیم از برند "کوجیما" برای تبلیغ و مارکتینگ بازی استفاده کرد تا از توانایی هاش برای خلق یک بازی HnS!

کوجیما مثلما یک کارگردان داستان گو هست تا دیزاینر! کلا هم به نظر من در حال حاضر بیشتر ازش یک اسم بزرگ مونده نه چیز دیگه ای. کماکان توی 20 سال پیش خودش داره دست و پا میزنه و سال هاست که هیچ چیز جدیدی ازش نمیبینیم! کوجیما میخواست هم نمیتونست سهمی در موفقیت LoS داشته باشه چون توانایی غیر از تکرار کردن MGS (انم نه به شکل جدید!) و کش دادن ان بواسطه استعاره های دموده و نخ نمای خودش نداره! مدت هاست که تنها چیزی که از کوجیما میبینیم تولید ورژن های جدید از شخصیت های MGS1 و سر هم کردن یه داستان جدید در کنار یه روایت منسوخ و قدیمیه!

کلا اینکه کوجیما اصلا بلد نیست یه بازی عین LoS بسازه! شک نکنید اگه تواناییش رو داشت حداقل یه IP بزرگ دیگه در کنار MGS خلق کرده بود! عین آدم های بزرگی عین میاموتو، ویل رایت، وارن اسپکتور، دیوید پری، اریک چاهی و ده ها آدم بزرگ دیکه که روی یه ایده خوب درجا نزدن و تو کارنامشون فقط یک اسم بزرگ و یک دوچین کلون از اون به چشم نمیخوره!

آقا اینجا چرا انقدر همه چیز افراط تفریطی با هاش برخورد میشه؟ کوجیما درسته بهترین بهترین نیست (هیچ کس نیست) ولی کسیه که MG، MG2 و SD Snatcher روی MSXدیزاین کرده.اون بازی ها دیزاین خالص اند با کلی نوآوری در مکانیزم های بازی
 
Victarion

من میگم کوجیما غیر از MGS ساختن کار دیگه ای بلد نیست و سال هاست که بازی هاش سیر نزولی رو دارن طی میکنن و افت به صورت مشهودی توی کاراش دیده میشه، بعد تو داری میگی MGS3 بازی خیلی خوبی بود. پس پر واضح هست که اصلا متوجه نشدی من دارم چی میگم چون من خودم فن MGS هستم و نسخه های قدیمیش رو خیلی دوست داشتم. در نتیجه بخثی باقی نمیمونه.


پ.ن: در راستای همین جمله بالا این پست ویرایش شد!:دی
 
به قیافه این یارو هم میخوره آدم مضخرفی باشه . نا مرد بی همه چیز زد همه امیدامون رو ... کرد )x

پ.ن : واقعا ناراحت شدم فهمیدم این بدبختا تو این شرایط بازی رو ساختن . البته یه مقدارشون هم بهونه هست به نظرم .
 
دیروز ایشون توی توییترش تمامی این مسائل رو توضیح داد.گفته که برای مردم متاسفم که این چیزا رو باور می کنند و شرایط استودیو هم زیاد خوب نیست و ... !! یکی دیگه از اعضای استودیو هم تمامی حرف ها رو تایید کرده و گفته هر چیزی که گفته شده درست هست. در واقع از اون چیزی که توی توییتر و منابع دیگری نوشته شده میشه فهمید که مشکلاتی در ساخت شماره دوم وجود داشته و روابط بین اعضا هم زیاد جالب نبوده.
=======
یک جمله معروفی در رابطه با شماره دوم هست که میگه : " تا ادم میاد با بازی حال کنه ، این مخفی کاریش گند میزنه به کل سیستم ! " :دی
من فقط میخوام بدونم کی این پیشنهاد مخفی کاری رو داده که مطمئنا تقصیر کار ایشون هستن.
من اوایل بازی به این موضوع ایمان داشتم اما هر چی جلو تر رفتم ، یواش یواش ایمانم تبدیل به یقین شد.:دی
 
آپدیت:
تاپیک رو بالا آوردم چون خودم تازه خبرش رو دیدم. یکی دیگه از اعضای MS هم جلو اومده و حرفا رو تایید کرده (فقط خواسته تا اسمش فاش نشه).

ظاهرا در خود استدیو تعدادی از اعضا با بخش های مخفی کاری، تبدیل شدن دراکولا به موش و بعضی مسائل دیگه مشکل داشتن و نمیخواستن توی بازی وجود داشته باشند. همچنین وسطای پروژه بعد از جدا شدن کارگردان هنری قبلی چندین کارگردان هنری مختلف اومدن و رفتن و برای همین طراحی محیط ها در بعضی بخش ها فوق العاده زیبا و در بخش های دیگه خیلی معمولیه. این منبع همچنین کنترل Alvarez روی همه چیز و همه تصمیمات و عدم دسترسی برنامه نویس ها به منابعی مثل انجین بازی رو نیز تایید کرده.

همچنین این منبع جدید گفته که هنوز وضعیت مرکوری استیم مشخص نیست چون سران استدیو هیچگونه جلسه ای نزاشتن و هیچ چیزی رو بهشون توضیح ندادن و تیم سازنده اصلا نمیدونه نظر کونامی در مورد LoS2 چیه و چه آینده ای در انتظارشونه. ظاهرا خود تیم هم باید خبرا رو از رسانه ها بشنوه نه از مسئولای استدیو.

آپدیت 2:
یکی دیگه از Developer های اسپانیایی هم پیش اومده و حرفا رو تایید کرده. ایشون یه سری توضیحات در مورد وضعیت صنعت بازیسازی در اسپانیا دادن و گفتن که به هیچ عنوان توقع نداشته باشید کسی بیاد به صورت عمومی یا حتی در یک جلسه خصوصی در مورد اینجور مسائل حرف برنه، چون نه تنها به راحتی اخراج میشه بلکه هیچ استدیو بازیسازی دیگه ای هم در اسپانیا استخدامش نمیکنه و تا آخر عمر باید صنعت رو کنار بزاره!

این منبع همچنین بیان کرده که مسئولای مرکوری بشدت دنبال شخصی هستند که اطلاعات رو به بیرون منتشر کرده و اون شخص با بیان این حقایق زندگی کاری خودش رو به خطر انداخته.

در آخر هم از خواننده ها خواسته تا احترام بیشتری به این افراد که زندگی کاری خودشون رو به خطر انداختن تا این وضعیت اسفبار رو بیان کنند، نشون بدن و همینجوری حرفاشون رو دروغ یا صرفا تنفر از رییسشون ندونند.

منبع
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or