چرا CrackDown 3 به قدرت 20 کنسول Xbox One نیاز دارد؟

  • Thread starter Thread starter Bahram
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
روز گذشته در طول کنفرانس «گیمز کام» شرکت مایکروسافت در طول نمایش عنوان «کرک داون 3» اعلام کرد این عنوان به وسیله «Cloud» از قدرت 20 کنسول Xbox One بهره‌مند خواهد شد. اما حال سوالی پیش می‌آید که چرا این عنوان به این مقدار قدرت نیاز دارد. برای پیدا کردن پاسخ این سوال با ادامه خبر با سایت بازی‌سنتر همراه شوید.

4CKMx.jpg

قبل از شروع خبر لازم است به این نکته اشاره کنم که فعلا فقط اشاره شده بخش چند نفره بازی نیازمند این مقدار قدرت است و در خصوص تک چند نفره و استفاده آن از Cloud چیزی اعلام نشده است.

1- شما این قابلیت را خواهید داشت تا همه چیز و همه کس را نابود سازید.

هر چیزی که در شهر وجود دارد را می‌توانید نابود سازید. شما با اسلحه خود می‌توانید همه چیز را خورد و تکه تکه کنید، از دیوار گرفته تا کل ساختمان. میزان جزئیات واقعا حیرت انگیز است. با شلیک هر گلوله به دیوار می‌توانید جای گلوله و شکافی که در دیوار ایجاد شد‌ه‌است را پیدا کنید. در همین حال تکه‌هایی که از دیوار بر اثر شلیک اسلحه کنده شده بر روی زمین خواهد ریخت با هر شلیک شما و تخریب بیشتر، خورده‌های دیوار بر روی هم انباشته خواهد شد. همه‌چیز در بازی دارای فیزیک خاص خود خواهد بود و نسبت به عمل شما عکس‌العمل نشان خواهد داد. شما همچنین قادر خواهید بود کل شهر را به وسیله اسلحه‌های خود نابود و خراب کنید.

Y8TSW.png

2-با استفاده از Cloud تخریب‌های شما ثبت و ردیابی می‌شود.

از لحظه ای که شما تخریب را شروع می‌کنید و آن جسم خاص شروع به تکه تکه شدن می‌کند تا زمان تخریب کامل، کنسول Xbox One این توانایی را نخواهد داشت تا تمام عملیات را پردازش کند و این‌جا است که سرور های Cloud به کمک کنسول خواهد آمد. در واقع هر ساختمان توسط یک سرور Cloud ردیابی می‌شود و آن سرور وظیفه ثبت و ردیابی تکه تکه شدن قطعات و تخریب کامل را بر عهده دارد. زمانی که دو یا چند ساختمان بر اثر تخریب با یک دیگر بر خورد می‌کنند، سرور های Cloud مربوط به آن ساختمان ها به صورت مداوم و متصل به انجام عملیات تخریب و ثبت تخریب خواهند پرداخت تا مراحل تخریب به صورت کامل انجام و در نهایت خورده ها و تکه‌های ساختمان در یک قسمت ثبت شود.

aNzJC.jpg

3- CrackDown 3 می‌تواند در مواقع لزوم از قدرت 20 کنسول Xbox One استفاده کند.

هر تخریبی را که شما در یک زمان انجام دهید، نیازمند قدرت بیشتر برای پردازش است. تخریب چند ساختمان، جمع شدن تکه‌های ساختمان ها بر اثر تخریب، خرابی‌های ایجاد شده بر اثر شلیک گلوله‌ها و ... نیازمند قدرتی است که کنسول Xbox One به تنهایی قادر به پردازش آن نخواهد بود و با استفاده از تکنولوژی Cloud سازندگان بازی موفق شده‌اند از قدرتی برابر با 20 کنسول Xbox one برای پردازش عملیات مختلف در طول بازی استفاده کنند. البته این بدان معنا نیست که به محض شروع بازی کنسول شما به Cloud وصل خواهد شد و شروع به استفاده از قدرت 20 کنسول Xbox One خواهد کرد بلکه فقط در مواقع لزوم و با توجه به بار پردازشی، Cloud به کمک کنسول شما خواهد آمد. مثلا در نمایشی که در «گیمز کام» نشان داده شد، در زمان تخریب چند ساختمان از قدرتی برابر با پنج کنسول Xbox One برای پردازش استفاده شد.

2bVK3.jpg

4- تخریب پذیری فقط برای سرگرمی نخواهد بود.

تخریب پذیری در بازی فقط برای نشان دادن قدرت cloud نخواهد بود و شما می‌توانید برای پیش بردن استراتژی خود از آن استفاده کنید. به عنوان مثال در طول یکی از مراحل گروهی از دشمنان داخل یک ساختمان قرار دارند و شما می‌توانید با تخریب ساختمان، کل دشمنان را نابود سازید. در یکی دیگر از مراحل یکی از دشمنان در پشت دیوار مخفی شده‌است و شما می‌توانید با تیر اندازی به دیوار و عبور گلوله از آن به راحتی دشمن خود را از بین ببرید. با تخریب کردن پل ها می‌توانید ماشین هایی که در حال عبور هستند را متوفق و نابود سازید.

Pt9fp.jpg

5- ساختمان ها را کاملا نابود و یک دومینوی بزرگ در سطح شهر ایجاد کنید.

هماننید بازی دومینو می‌توانید با تخریب ساختمان ها یک دومینو عظیم ایجاد کنید. تنها کافی است ساختمان و جهت تخریب مناسب را انتخاب کنید و با نابود سازی آن ساختمان و سقوط آن بر روی ساختمان دیگر، در عرض چند دقیقه شاهد ایجاد یک دومینو عظیم و نابود سازی کل ساختمان‌های شهر باشید. فیزیک بازی به قدری دقیق است که کل مراحل پردازش را انجام خواهد داد.

blabX.jpg

6- اینترنت ندارید؟ نگران نباشید بازی دارای کمپین آفلاین هم خواهد بود.

بازی همانند شماره های قبلی دارای بخش کمپین تک نفره به صورت آفلاین هم خواهد بود. این بخش همانند شماره‌های قبلی با بخش داستانی و ماموریت‌های مختلف به این شماره باز خواهد گشت. در حالت آفلاین کمپین بازی بدون استفاده از Cloud اجرا خواهد شد و به همین دلیل دارای تخریب پذیری های عظیم نخواهد بود. البته هنوز مشخص نشده این بخش در حالت کلی از Cloud در حالت آنلاین استفاده خواهد کرد یا خیر. همچنین تایید شده که بازی دارای Co-Op چهار نفره خواهد بود.

عنوان کرک‌داون 3 در تاریخی نامشخص در سال 2016 به صورت انحصاری برای کنسول Xbox One منتشر خواهد شد. همچنین اعلام شده‌ بتا بخش چند نفره این عنوان در تابستان سال 2016 در دسترس کاربران Xbox One قرار خواهد گرفت.

منبع
 
آخرین ویرایش:
خیلی عالیه این بازی...
فقط امیدوارم اولا مپ بازی بزرگ باشه . دوما روی مولتی پلیر (گروه های بررگتر) بازی کار کنن... مولتی پلیر این یک چیز خیلی عالی ای میتونه باشه. سوما گجت های متفاوت و Coolی بزارن تو بازی...
بازی رسما دمو 10 دقیقه ایش Jaw Droping بود
 
سیستم Azure طوری هست که میتونه سرورها رو بطور شناور و به میزان لازم در اختیار هر مشترک قرار بده. برای همین هم احتمالاً تونستن کاری کنن که در مواقع لزوم بار پردازشی سنگین بازی تا 20 برابر هم بالاتر بره که در حالت عادی پایینتر از این هم میاد.

از نظر تکنولوژی بنظر میرسه که قدمهای خیلی خوبی برداشتن و باید بیشتر امیدوار باشیم که تیم سازنده بازی هم به اندازه کافی وقت و خلاقیت برای طراحی و دیزاین بازی و ... صرف کرده باشه تا نتیجه کار یک بازی خوب باشه و نه فقط یک Tech Demoـه خوب از قابلیتهای Cloud Compute مایکروسافت. همچنین بنظر میاد که مایکروسافت این تکنولوژی رو در کنار UE4 بکار گرفته و اگر کاری کنن که UE4 بتونه از این تکنولوژی بصورت دیفالت استفاده کنه (برای یکسری از محاسبات فیزیکی و ...) اون موقع شاهد استفاده روز افزون از این قابلیت خواهیم بود. آینده روشنی در پیش روی Cloud Compute هست.

همچنین امیدوارم این تاپیک هم بخاطر مزه پرانیهای بی مورد و ... یک عده به سرنوشت چند تاپیک دیگه دچار نشه و به جای بستن تاپیک با خود فرد برخورد بشه.
 
خوب الان اگه یکی زد کل شهرو ترکوند و از سیستم ابریم:d استفاده کرد و همه چی ثبت شد میخواد چجو بازیرو ادامه بده دقیقا همه چیو ترکونده ثبتم شده دیگه:-/:d
پ ن: CD باری خوبیه اما کلاس انحصاری نداره دقیقا مث سانست و IF SS و ازین دست بازیا معمولی رو به خوب:d
 
خوب الان اگه یکی زد کل شهرو ترکوند و از سیستم ابریم:d استفاده کرد و همه چی ثبت شد میخواد چجو بازیرو ادامه بده دقیقا همه چیو ترکونده ثبتم شده دیگه:-/:d
پ ن: CD باری خوبیه اما کلاس انحصاری نداره دقیقا مث سانست و IF SS و ازین دست بازیا معمولی رو به خوب:d

نزن این حرفو برادر من!!!!!:|
الان sunset پتانسل انحصاری رو نداره یا second son?????/:)
حتی cd هم نسل قبل ip خیلی خوبی بود که البته شماره دوم بدور از خلاقیت david jons به لطف ruffen games به عنوان معمولی تبدیل شد که امیدوارم دوباره به اوج خودش برگرده
 
خوب الان اگه یکی زد کل شهرو ترکوند و از سیستم ابریم:d استفاده کرد و همه چی ثبت شد میخواد چجو بازیرو ادامه بده دقیقا همه چیو ترکونده ثبتم شده دیگه:-/:d
پ ن: CD باری خوبیه اما کلاس انحصاری نداره دقیقا مث سانست و IF SS و ازین دست بازیا معمولی رو به خوب:d

تخریب پذیری 100% فعلاً فقط برای حالت آنلاین تأیید شده و ویدئوی دموی 10 دقیقه ای هم که در اون با شلیک تیربار میشه ساختمون رو آورد پایین فقط برای نمایش قابلیتهای تکنیکی بازی هست و برای این منظور دمیج وارده از تیربار رو به شکل غیر واقعی افزایش دادن. یعنی اینطوری هم نیست که راحت بتونید ساختمون رو بیارید پایین.
 
حرکت بسیار جالب و خوبی هست ولی برای ما ایرانی ها باید قید بازی رو بزنیم اگر قرار باشه نو بخش آنلاین بره رو حالت کلود نه حجمش رو داریم نه سرعتش

خوب الان اگه یکی زد کل شهرو ترکوند و از سیستم ابریم:d استفاده کرد و همه چی ثبت شد میخواد چجو بازیرو ادامه بده دقیقا همه چیو ترکونده ثبتم شده دیگه:-/:d
پ ن: CD باری خوبیه اما کلاس انحصاری نداره دقیقا مث سانست و IF SS و ازین دست بازیا معمولی رو به خوب:d

بخش آنلاین هست فکر کنم یک مچ که بری تموم میشه بر میگرده
 
You'd think this would require an immense internet connection to keep it rolling, not least when four players (this is the current maximum size for a multiplayer party, although it could increase) are doing the same thing in four separate corners of the city, but the relative ease of swapping information between Xbox and server means the strain is fairly small. Jones says that his team are optimising the game for a 2-4mbps connection.

Crackdown 3 effectively turns your Xbox One into the most powerful console ever made | GamesRadar

طبق گفته‌ی دیوید جونز دارن بازی رو برای پهنای باند 2-4 mbps بهینه میکنن. این سرعت حتی توی ایران هم دست یافتنی هست.

به عقیده مترو Crackdown 3 از نظر تکنیکی ممکنه چشمگیر بازی ای باشه که تا به حال ساخته شده:

Crackdown 3 hands-on preview – the Xbox One killer app



Crackdown 3 hands-on preview – the Xbox One killer app | Metro News

منطقی که به قضیه نگاه کنیم هیچ بازیی تا الان همچین فیزیک و تخریب پذیری‌ای‌ نداشته و از این نظر یک بازی نسل بعدی واقعی هست و کاملاً تو دنیای خودش سیر میکنه. من بیشتر امیدوار بودم همچین چیزی رو توی بازیهای دیگه (مثلاً برای هوش مصنوعی و جنگهای عظیم هیلو، یا آب و هوای داینامیک و چرخش شبانه روز و آسمان شبیه سازی شده در Forza و ... ) هم ببینیم.
 
آخرین ویرایش:
به عقیده مترو Crackdown 3 از نظر تکنیکی ممکنه چشمگیرترین بازی ای باشه که تا به حال ساخته شده:

Crackdown 3 hands-on preview – the Xbox One killer app

GameCentral reports back from Gamescom on what may be the most technically impressive console game ever made.

Crackdown 3 hands-on preview – the Xbox One killer app | Metro News
 
آخرین ویرایش:
6- اینترنت ندارید؟ نگران نباشید بازی دارای کمپین آفلاین هم خواهد بود.

وحشتناک نگرانی داشتیم سر این ماجرا ... اگه غیر از این بود به فروش بازی لطمه زیادی می خورد.
(البته فکر کنم این تصمیم خیلی وقته گرفته شده اما الان صاف و ساده گفته شد.)
 
منطقی که به قضیه نگاه کنیم هیچ بازیی تا الان همچین فیزیک و تخریب پذیری‌ای‌ نداشته و از این نظر یک بازی نسل بعدی واقعی هست و کاملاً تو دنیای خودش سیر میکنه. من بیشتر امیدوار بودم همچین چیزی رو توی بازیهای دیگه (مثلاً برای هوش مصنوعی و جنگهای عظیم هیلو، یا آب و هوای داینامیک و چرخش شبانه روز و آسمان شبیه سازی شده در Forza و ... ) هم ببینیم.

خوب این تازه شروع کاره، 100% تو آینده نزدیک بازیای بیشتری تاثیر میگیرن از این سرویس، مخصوصا بخش مولتی پلیر بازیهای معروف مثل COD و Battlefield خیلی احتمال داره توی نسخه های بعدی استفاده کنن از این قضیه چونکه با هم رقابت هم دارن این داستان میتونه برگ برنده خوبی برای هر کسی که زودتر استفاده کنه باشه، یه جورایی داستان Choose it or lose it هست.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or