پیوستن به Team XBOX . برای بار سوم

درود بر دوستان خوب بازیسنتر گیمر های برجسته.

من به عنوان یک بازیباز به قول گفتی Old school همیشه به pc و مایکروسافت گرایش داشته ام ولی به ندرت به خودم اجازه داده ام دچار فن بازی و بحث های بیهوده شوم. سونی را با پلی استیشن در بسیاری از مواقع به دلیل تعدادی از سری بازیهای مورد علاقه ام رو پلتفرم دوست داشته ام و همینطور نینتندو را. در کل هر پلتفرمی که برای من در دسترس باشد سعی میکنم آن را تهیه کنم . ( هنوز ps1 و ps3 fat اورجنیال را دارم و با آنها بازی میکنم و کلکسیون عالی از بهترین بازی هاشان را سالهاست جمع آوری نموده ام .) زمان عرضه نسل یک xbox من پی سی گیمر بودم و به ندرت روی کنسول بازی میکردم اما زمان 360 به xbox پیوستم ، نسل پیش هم با ایکس باکس one x و سوییچ و ps4 pro تجربیات بسیار لذت بخشی داشتم .از تجربه ماریو ادیسی و زلدا و اجرای گیرز 3 روی one x در 4k و فورزا هورایزن 3 و 4 که براحتی میتوان آنها را بهترین بازی های ریسینگ تاریخ نامید تا ریبوت God of war روی Ps و بلادبورن و ... در کل نسل برای من خیره کننده بود. تا اینکه اخبار 5 و سریز x رسید و به دلیل تجربه زیاد داشتن در بخش بک کامپت یا پشتیبانی از نسل قدیم روی ایکس باکس از مایکرو خیالم راحت بود و با خیال راحت One x رو فروختم . ps4 pro هم بعد از شنیدن خبر اینکه سونی به سمت پشتیبانی از backward compatible رفته است بسیار خوشحال شدم و اکانت ها را ایمن نموده و ps را هم فروختم و 5 ماهی را در دنیای خیره کننده نینتندو سوییچ گذارندم.هنوز astral Chain دود از سرم بلند میکند!!خرید روز یک کنسول را هیج وقت پیشنهاد نمیدهم چون هم قیمت ها هایپ بیخود دارند هم این نسل که کلا شورتج سیلیکون است و کلا تولید سخت افزار دچار مشکل و هم مشکل هیومن مالاور !!!!LOL و عدم لانچ رسمی در کشور ما و عدم ارائه گارانتی و.... درکل خرید سیستم های بازی در روز اول برای من کمی ترسناک است. از طرفی بعد از 6 ماه صبر سیستم ها ماچور میشوند و رشد میکنند و باگ های چه نرم افزاری یا چه سخت افزاری مشخص میشوند و اپدیت ها عرضه می شوند و و بسیار مزایای دیگر.

دیروز بعد از کلی انتظار به باز به سراغ xbox رفتم آنهم غول مایکرو یعنی سریز X. از تجربیاتم برای شما خواهم گفت، ضمنا دوستان گرامی سئوالی بود میتوانید مطرح کنید در هر بخشی از پلتفرم و سرویس ها اگر قصد پیوستن به تیم ایکس باکس را دارید در خدمت خواهم بود.

IMG_20210731_231209.jpg

اکثرا مواقع میشنویم Ps بخرید xbox بد است !!؟ یا با اینکه xbox گهگاهی قیمت جهانی بالاتری دارد در کشور ارزان تر است باز کمتر سمتش میرویم ! دلایل شامل لاگین های اونلاین و مشکل تحریم و DNS و اینکه ps بهتر است و ... اینها تفکرات وابسته به نظرات شخصی هستند که متاسفانه از خیلی ها میشنوم و حتی فرد نمیتواند خیلی مواقع گفته های خود را پشتیبانی کند . اینکه فردی بدون اینکه حتی برای 1 ساعت هم تجربه یک پلتفرم را نداشته باشد و فقط صرف اینکه از شخصی دیگر شنیده یک پلتفرم را بکوبد هم بسیار خنده دار و هم بسیار نادرست است .باتجربه ای که از one x کسب کرده بودم آماده داشبورد ایکس باکس و یک نقل و انتقال بدون دردسر بودم و دقیقا همین اتفاق افتاد به طوری که من ساعت 3 کنسول دستم رسید و ساعت 6 درحال انجام بازی فورتنایت بودم!! حالا روز بعد بیش از 400 گیگ بازی روی کنسول دانلود کرده ام .

برخلاف نظرات عمومی و نقدهای بسیار برجسته در برخی از فروشگاه های اونلاین بسیار معتبر !!! و کاربران متخصص که نظراتی عجیب میدهند! ایکس باکس وپلتفرم آن به طور کل یکی از بهترین های دنیای بازی است وبسیار یوزرفرندلی می باشد و بعد از اتصال کابل لن و کابل hdmi و برق و روشن نمودن کنسول با مراحلی بسیار آسان روبرو خواهید بود به طوری که اگرقبلا کنسول xBOX راه انداخته باشید مثل من موقع گرفتن آپدیت اولیه روی یک پلتفرم دیگر مثل سوییچ بازی تان را ادامه میدهید !چند تا نکست بعد از 799 مگ اپدیت اولیه و تمام شما در داشبورد هستید . اینجا پیشنهاد میدهم بلافاصله به Setting رفته و در بخش تنظیمات شبکه در advanced یک dns واردکنید . تعدادی dns خوب برای کاربران ایکس باکس موجود است و حتی برخلاف خیلی از نظرات موجود که dns سخت است و بسته ایم و فیلتریم و و محدود و پینگ بالاست و .... به ندرت به مشکلی برمیخورید. حتی خود مایکرو برای کاربرانی که در مناطق خارج از محدوه پشتیبانی هستند پیشنهاد استفاده از dns البته dns های ایمن را میدهد.



IMG_20210414_141910.jpg


اجرای بازی های حتی دهه های پیش هم براحتی روی سریز ایکس ممکن است . نسخه اصلی فیزیکی را درایو قرار دهید آپدیت را گرفته و روی ایمولاتور 360 گیرز 3 را روی 4K تجربه کنید. رویایی...
بعد از وارد نمودن dns اولیه و ثانویه شما به مهمترین بخش میرسید وارد کردن اکانت مایکروی خود . اکانت مایکروی من سالهاست که ایجاد شده از زمان ویندوز 7 بود فکر میکنم و مدتها از آن استفاده نمودم و حتی در فرایند به دست آوردن رایگان کلید ویندوز 10 به دلیل اینکه یک ویندوز 7 لایسنس اصلی داشتم موفق به اپگرید به نسخه اصلی ویندو 10 home شدم و اکانت معتبری را برای حساب مایکروسافتم در hotmail خود شرکت ایجاد نمودم . در استور ویندوز 10 و نهایتا xbox تعدادزیادی بازی خریداری کردم که همه اکنون در سریز x در دسترس هستند تازه با آپدیت هایی رویایی.



IMG_20210731_231104.jpg


سریز ایکس از روز اول لانچ همانند اجدادش براحتی از اکسترنال درایو پشتیبانی میکند و قادر بازی های نسل قبل را اجرا و نسل جدید را بر روی درایو های اکسترنال ذخیره سازی کند .من هم از خجالت پورت های USB در آمده ام !هارد های اکسترنال به راحتی می تواند محل ذخیره سازی جانبی برای جدید و محل اجرای بازی های نسل های گذشته باشند .من ساعتهای بیشماری روی هارد های اکسترنال روی وان ایکس بازی کردم و هرگز مشکلی پیدا نکردم . در صورت نیاز به کپی به روی درایو اینترنال به دلیل سرعت بسیار بالا نهایتاً فقط چند دقیقه معطل خواهید شد .

درکل برتر ی مایکرو و پلتفرم X واقعاً برای من مشخص است نه اینکه 5 نمیگیرم نه!!! با ارائه اولین تریلر از دنباله GOW قطعا Ps5 را هم تهیه خواهم نمود. اما Gamepass سلطان بی چون چرای است چرا ؟! چون من اکنون که دارم باشما صحبت میکنم با باندل همراه ایکس باکس سریز ایکس 3 ماه گیم پس التیمت رایگان دریافت نمودم که این خود برابر است با 3 ماه fun بی انتها! تعداد بازی هایی که میتوان در این سه ماه به صورت رایگان بازی کرد و تبدیل هزینه شان روی دیگر پلتفرم ها ارزش واقعی gamepass را نشان خواهد داد. یک بازی outrider را که من اکنون در حال تجربه اش هستم فقط همین یک بازی هزینه خرید نسخه اصلی آن از یک سال gamepass التیمیت بیشتر است حالا شما ea paly , بتسدا و خود انحصاری های مایکرو را هم وارد میدان کن تا متوجه شوید game pass چه ارزش بالایی دارد.

بعد از DNS وارد نمودن از دیروز تا الان حتی برای یکبار هم مشکل لاگ اوت یا ارور نداشتم و حتی به انجام بازی های فورت نایت و حتی بازی Outrider که مشکلات لاگین و شبکه ای بیشماری دارد پرداختم و بیش از 5 ساعت بازی Outriders را بدون هیچ مشکل قطع شدن یا لاگ اوت شدن انجام دادم. ضمنا اجرای خیره کننده فورتنایت روی series x فراموش نشدنی است 4kHDR60 فریم قفل واقعا بازی روی سریز x زیباست . ضمنا شما با دستگاهی تقریبا غیر قابل شنیدن روبرو خواهید بود من حتی موقع اجرای بازی گوشم دقیقا در کنار دستگاه قرار دادم صدایی وجود ندارد. gamersnexus بخوبی بحث ترمال و اکوستیک کنسول را بررسی کرده است اگر علاقه مند باشید .


IMG_20210412_211041.jpg


سرعت دانلود از سرور های xbox برای من روی LTE بسیار بیشتر از ADSL می باشد چاره ای نیست


wireless .....this is the way



IMG_20210731_231018.jpg



من از مودم naztech با سیم کارت دیتای همراه اول واتصال کابل لن به جای هات اسپات گوشی و مودم Adsl استفاده میکنم . متاسفانه ADSL شهر ما سرعت بالای ندارد و به سختی به 700 کیلوبایت در ثانیه میرسد در حالی که با lte 4g و مودم نامبرده براحتی سرعت 105 مگابیت را هم تجربه نمودم حدودا 13 مگ بر ثانیه . در کل پینگ فورتنایت هم بین 70 تا 100 نوسان دارد که اینجور که بررسی کردم تقریبا بهترین پینگ موجود در کشور در همین حوالی قرار دارد و دسترسی به پینگ پایین تر لااقل برای منطقه جغرافیایی من امکان ندارد . از طرفی سرعت دانلود عالی است و پکیج بازی های سریز ایکس از فشرده سازی بالایی استفاده میکند و حجم پایین تری دارد برای مثال warzone حدود 90 گیگ و فورتنایت 23 گیگ دانلود دارند در حالی که حجم اصلی آنها 170 گیگ برای وارزون و 36 گیگ برای فورتنایت است . سرعت دانلود برای من روی پلفترم عالی بود و فورت نایت در زمانی تقریبا دوساعت و نیم دانلود شد و در چند ساعت شب هم رو بسته نامحدود بازی وارزون با حجم 90 گیگ دانلود شد و حتی 30 گیگ هم دانلود از نسخه اپدیت بازی بوردرلندز 3 ام نسخه نسل جدید داشتم تقریبا 130 گیگ دانلود در چند ساعت بسیار خوب و امیدوار کننده به نظر میرسد .


IMG_20210414_140227.jpg

سریز ایکس کوچ به نسل بعد را بی نهایت آسان میکند .اینجا قدرت smart delivery مشخص میشود.

مدیریت سیستم عامل کنسول کلاً در وان ایکس هم بسیار عالی عمل میکرد برای مثال بعد از اتصال یک هارد اکسترنا 2 ترا شامل تعدادی بازی نسل پیش به سریز ایکس ، series x خیلی هوشمندانه در بخش آپدیت ها لیستی از عناوینی که برای آنها بروز رسانی ارائه شده است را طبق حجم آپدیت هاشان مرتب نمود و ارائه داد و من براحتی میتوانستم از روی الویت حجمی یا بسته به اینکه کدام بازی را دوست دارم تست کنم اقدام به بروزرسانی کنم.

IMG_20210412_163916.jpg

تا سریز ایکس از راه برسد با نینتندو دورانی داشتیم!! به امید عرضه هرچه سریعتر skyward sword!!

در کل یک روز تجربه من با سریز ایکس عالی و بدون خطا بود و پر بود از بازیهای عالی . به محض اتصال دو عدد هارد 2 ترا که بازی های نسل قبلی متعلق به one x را در خود داشتند کنسول تمام بازی ها را شناسایی نمود و سوالی پرسید مبنی بر اینکه آیا اجازه دارد همه بازی های نسل قبلی روی هارد های اکسترنال ر ا برای وجود اپدیت چک کند یا بگذارد هر موقع شما خود تان مایل بودید آپدیت ها را بررسی کنید بسیار عالی . من چون گرفتار دانلود بازیهای خاصی برای تست کنسول بودم خودم تک تک سرحوصله آنها برا جدا جدا بروز رسانی خواهم نمود تا از شلوغ بازی دانلود مننجر کنسول جلوگیری شود و ضمنا بدلیل استفاده از شبکه 4g lte و هزینه بسته های بالاتر ترجیح میدهم رایگان بروزرسانی کنم .

IMG_20210413_121543.jpg

کنترلر سریز ایکس تقریبا ظاهری بدون تغییر دارد ولی یک ضرب المثل وجود دارد که می گوید if it ain't broke, don't fix it اگر خراب نیست سعی نکن تعمیرش کنی ! کنترلر های ایکس باکس همیشه کنترلر های خوبی بوده اند این نسل هم با تغییرات جزیی مثل تغییر سطح تکسچر گریپ های کنترلر دسته خوب در دستاتان قرار میگیرد و توازن عالی در بخش وزن و ارگونومی دارد . دی پد بسیارعالی هم برای کنترلر همانند الیت در نظر گرفته شده است و متاسفانه باطری پکی قابل شارژی که برای دسته ایکس وان تهیه کردم در بخش باطری سریز ایکس جا نمیگیرد ولی ایرادی ندارد زیرا باطری های 2400 NI-mh Cycle energy سونی هر جفت قادرند بیش از یک هفته یا حتی بیشتر نیاز شما را برای انجام حتی پرمصرف ترین بازی ها از لحاظ باطری (مثل Horizon با فیدبک های وابراتوری ) برآورده کنند.

IMG_20210413_121403.jpg

مودم 4G LTE نزتچ در این چند وقت کارایی بسیار خوب و قابل اطمینانی از خود نشان داده است و من از کابل با کیفیت CAT6 برای اتصال به سریز ایکس استفاده نمودم .
خلاصه آنقدر راه اندازی و اماده سازی و اجرای بازی و دانلود و پشتیبانی از بازی های قدیمی تر نسل قبل راحت بود که فکر میکنم دیروز من اصلا کنسول نخریدم بلکه همچنان روی وان ایکس در حال بازی هستم.

IMG_20210414_142127.jpg

ویژگی جدید کامپتیبلیتی اجازه میدهد بازی هایی که مایکرو به آنها اجازه داده از overhead بالای پردازشی سریز ایکس برای اجرای بازی ها در HDR یا فریم ریت بالاتر استفاده کنند. فالوت 4 اکنون در 1080 60 فریم قفل قابل بازی است . ضمناً 4K 30 فریم این بازی بدلیل توان پردازشی بسیار بالاتر CPU سریز ایکس تقریبا ً بی نقص است .

IMG_20210414_142307.jpg

پک 4 تایی باطری های نای میکل 2400 سونی را برای کنترلر های این نسل پیشنهاد میدهم . ارزش خرید این پک در مقایسه با خرید باطری یا استفاده از کابل قابل مقایسه نیست.
این متن کوتاه را خیلی سریع نوشتم تا تجربه خودم را با شما در این چند ساعت استفاده درمیان بگذارم و بگویم xbox سریز x حقیقتاً کنسول خیره کننده ای است و پلتفرم xbox حالا به یک پختگی بالایی رسیده و میتواند نقطه شروع عالی برای علاقه مندان بازی باشد.

رضا قاسمی
 

Attachments

  • IMG_20210412_180941.jpg
    IMG_20210412_180941.jpg
    387.7 KB · مشاهده: 248
  • IMG_20210412_180941.jpg
    IMG_20210412_180941.jpg
    522.9 KB · مشاهده: 1,520
آخرین ویرایش:

darksider666

کاربر سایت
Mar 8, 2016
1,049
نام
رضا قاسمی
سلام, البته برای بازیهای free to play.
اگه کلا حذف میشد که عالی میشد.
کلا که بعید میدونم بله برای f2pها .بازم خوبه من روی ایکس زیاد ایپکس و فورت بازی میکنم که خبر خوشی است چون بجز اسن دو‌بازی بندرت پیش میاد اونلاین بازی کنم ۹۰درصد دنبال سینگل هستم.
 

Amir-Splinter

کاربر سایت
Apr 24, 2021
220
درود دوستان مقاله gamepass من در نخل مارکت منتشر شد علاقه مندان میتوانند مطالعه کنند خوشحال میشوم دوستان افتخار بدهند.سپاس
لینک
رضا جان مقاله بسیار کاربردی و مفیدی بود ،ممنون بابت وقتی ک گذاشتی و نوشتی.
منم بعضی وقتا به این فکر میکنم ک اگه آدم بازیهارو روی سرویس گیم پس بازی کنه واسش ارزونتر درمیاد و دیگه چ دلیلی داره بخواد بره نسخه جدا رو تهیه کنه و واسه سازنده ضرر ایجاد میکنه.

مگه اینکه تایم موندنشون رو گیم پس کم باشه یا چیز دیگه ایی.

البته تا جایی ک متوجه شدم بازیهای ماکروسافت و EA واسه همیشه روش میمونن.
 
  • Like
Reactions: darksider666

darksider666

کاربر سایت
Mar 8, 2016
1,049
نام
رضا قاسمی
رضا جان مقاله بسیار کاربردی و مفیدی بود ،ممنون بابت وقتی ک گذاشتی و نوشتی.
منم بعضی وقتا به این فکر میکنم ک اگه آدم بازیهارو روی سرویس گیم پس بازی کنه واسش ارزونتر درمیاد و دیگه چ دلیلی داره بخواد بره نسخه جدا رو تهیه کنه و واسه سازنده ضرر ایجاد میکنه.

مگه اینکه تایم موندنشون رو گیم پس کم باشه یا چیز دیگه ایی.

البته تا جایی ک متوجه شدم بازیهای ماکروسافت و EA واسه همیشه روش میمونن.
درود بر شما قطعا صحیح میفرمایید گیم پس به شکلی عجیب برای بازیباز ایرانی گرفتار در شرایط عجیب و غریب اقتصادی بهترین سرویس ممکنه واقعا کمک میکنه که بازیباز ها به سمت پایرسی نرن و سعی کنن به دولوپر احترام بزارن و در شرایط بد اقتصادی لااقل از سرکرمی مورد علاق شون جدا نشن‌.
 

darksider666

کاربر سایت
Mar 8, 2016
1,049
نام
رضا قاسمی
درود بردوستان بازی مورد علاقه ام رسید بازم بریم خدمت عالیجناب میازاکی نسخه اکبند خریداری شد برای ارشیو منتهی تمام نسخه های بازی به gotyاپدیت میشوند.
انباکسینگ‌ بازی . من عاشق بوی بازی نو در اول‌صبح ام ....
IMG_20210428_220802.jpg
بازی به گوتی اپدیت میشه به رایگان ۱۲ گیگ نصب و ۵.۵ گیگ از شبکه میگیره
IMG_20210428_220904.jpg
IMG_20210428_221032.jpg
بازی xbox one x enhance است ولی series x داره در بک کامپت اجراش میکنه در واقع دقیقا نسخه وان ایکس داره اجرا میشه من دوست دارم بازی بزرگی‌مثل این یا کلا همهgotyها پچ نکست جن بگیرن ولی فرام زیاد تو این فاز ها نیست حتی بلادبورن رو‌هم پشتیبانی نکردن ولی باز وان ایکس اینهاس است این بازی، بسیار خبر خوب! داره روی ۳۲۰۰ در ۱۸۰۰ اجرا میشه تقریبا هفتاد درصد اکسس های 4kمنتهی بخاطر توان خیلی بالاتر اصلا دیگه رزلوشن دینامیک کاهش نمیده درواقع قفلید روی‌این رز با فریم تقریبا قفل ۶۰ با HDR.
f1df14de-51d8-49b1-a43f-64a8944d6c4a_compress9.jpg
بازی دایم در رزلوشن ۱۸۰۰پی قفله برای همین بسیار شارپ به نظر میاد.

در کل به کمک این پشتیبانی های عالی بک کامپت مایکروسافت و وان ایکس enhanceهاست که ما دسترسی بسیار خوبی به چنین بازی خوبی در یک شرایط عالی روی سخت افزار نسب بعد خودش داریم .
Screenshot_20210428_231224_com.microsoft.xboxone.smartglass.jpg
جا داره از اپ عالی ایکس باکس هم‌صحبت کنم من داره میشه دو سال ازش استفاده میکنم بسیار عالی شده .
از مدیریت سخت افزار و‌حجم درایو‌ها تا لیست بازی ها و‌تروفی ها و‌اخبار بازی ها و‌بعد از همه بهتر قابلیت لانچ بازی از طریق اپ و همچنین مدیریت تصاویر اپلود شده به ایکس لایو. من اتو‌اپلود روخاموش‌کردم کپچر هم روی ۴کا hdrاست منتهی sdrهم‌نمایش داده میشه بعد هر کدوم رو‌میخواستم‌استفاده کنم مثل همین اسکرین شات بازی‌براحتی از منوی‌کنسول اپلود میکنم‌به ایکس لایو‌و حتی اپ توی گوشی .
پیغام ترفوفی انلاک کردن و‌اسکرین شات اپلود کردن رو‌نشون میده ،میتونید راحت دانلود کنیدو هر جا خواستید استفاده کنید.بسیار کاربردی .
او ضمنا بازی به اینترنال درایو‌ کپی شدبا اینکه بازی بک کامپت است و دسترسیlow level نداره ولی سرعت لود میشه در حد ۲ یا ۳ ثانیه .برای بازی که زیاد کشته میشید و باید لود کنید بزرگترین غنیمته.
 
آخرین ویرایش:

pvt.miller

کاربر سایت
May 13, 2013
828
نام
Arya Faraji
من نسل 8 کلا یه دونه دیسک گرفتم اونم واسه بتمن آرکام نایت بود، نسل 9 هنوز دیسک نگرفتم تو فکر خرید دیسک مس افکت لجندری ادیشن هستم، فقط یه بحثی که هست اکثر این دیسک هایی که میفروشن یا شاید هم حتی صد در صدش مال ریجن امارات و عرب ها و اینا هست درسته؟
داخل این ریجن ها سانسور و حذف محتوا ندارن احیانا؟ چون اگه اینجوری باشه اصلا ارزش نداره، من چون زیاد دیسک نگرفتم در جریان نیستم
 
  • Like
Reactions: darksider666

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,083
نام
پوریا
@darksider666 سلام رضا جان. خوبی عزیز؟ تقریبا مطمعنم همون رضایی هستی که میدونم. پوریام. هی بهم میگفتی بیام توی فروم همسایه ولی نیومدم. بی معرفتی از خودم بود، میدونم عزیز. یادش به خیر دم در خونه تون یا پشت تلفن کلی از گیم حرف میزدیم. یادش به خیر. خوشحالم که هنوزم توی دنیای بازی قرار داری. رفتی سراغ Xbox؟ خوشحالم که راضی هستی. مقاله ات خیلی خوب و جامع بود. واقعا عالی بود. خسته نباشی.

پ.ن: اگه اهل دیسکورد هستی و یوزر داری، بگو که اددت کنم. مثل همون روزا ولی اینبار توی دیسکورد حرف بزنیم.
 

darksider666

کاربر سایت
Mar 8, 2016
1,049
نام
رضا قاسمی
@darksider666 سلام رضا جان. خوبی عزیز؟ تقریبا مطمعنم همون رضایی هستی که میدونم. پوریام. هی بهم میگفتی بیام توی فروم همسایه ولی نیومدم. بی معرفتی از خودم بود، میدونم عزیز. یادش به خیر دم در خونه تون یا پشت تلفن کلی از گیم حرف میزدیم. یادش به خیر. خوشحالم که هنوزم توی دنیای بازی قرار داری. رفتی سراغ Xbox؟ خوشحالم که راضی هستی. مقاله ات خیلی خوب و جامع بود. واقعا عالی بود. خسته نباشی.

پ.ن: اگه اهل دیسکورد هستی و یوزر داری، بگو که اددت کنم. مثل همون روزا ولی اینبار توی دیسکورد حرف بزنیم.
درود اقا پوریا عزیزمی . حال شما؟؟ نه خواهش اشکالی نیست در خدمتم والا دیسکورد که فیلتره حالا یکجور باهم صحبت میکنیم
 
  • Like
Reactions: -Poormaz-

simplexcomic96

کاربر سایت
Jun 12, 2014
676
من نسل 8 کلا یه دونه دیسک گرفتم اونم واسه بتمن آرکام نایت بود، نسل 9 هنوز دیسک نگرفتم تو فکر خرید دیسک مس افکت لجندری ادیشن هستم، فقط یه بحثی که هست اکثر این دیسک هایی که میفروشن یا شاید هم حتی صد در صدش مال ریجن امارات و عرب ها و اینا هست درسته؟
داخل این ریجن ها سانسور و حذف محتوا ندارن احیانا؟ چون اگه اینجوری باشه اصلا ارزش نداره، من چون زیاد دیسک نگرفتم در جریان نیستم
حذفيات دارن بعضي بازيا ، بهترينش همون ريجن يكه ESRB
 
  • Angry
Reactions: pvt.miller

darksider666

کاربر سایت
Mar 8, 2016
1,049
نام
رضا قاسمی
من نسل 8 کلا یه دونه دیسک گرفتم اونم واسه بتمن آرکام نایت بود، نسل 9 هنوز دیسک نگرفتم تو فکر خرید دیسک مس افکت لجندری ادیشن هستم، فقط یه بحثی که هست اکثر این دیسک هایی که میفروشن یا شاید هم حتی صد در صدش مال ریجن امارات و عرب ها و اینا هست درسته؟
داخل این ریجن ها سانسور و حذف محتوا ندارن احیانا؟ چون اگه اینجوری باشه اصلا ارزش نداره، من چون زیاد دیسک نگرفتم در جریان نیستم
دروو والا من زیاد گرفتم دیسک xbox -ندیدم چیزی حذف بشه دقیقا نمیدونم ولی شاید بعضی از بازی هایی که دیگه خیلی بحث برانگیز باشن سانسوری چیزی داشته باشن .من ندیدم خودم- البته فیزیکی خوبه ولی دیجیتالی من زیاد میگیرم توی تخفیفات . خیلی به صرفه تره- البته با Gold همدر ترکیب با گیم پس التیمت بعضی از مواقع تخفیفات اساسی میخورن بازیها.
 

darksider666

کاربر سایت
Mar 8, 2016
1,049
نام
رضا قاسمی
درود دوستان re 8 village رو تست دمو ش رو بررسی کردم باید بگم که واقعا شگفت زده شدم.
اولا بحث خود بازی که قطعا مقالاتی جداگانه میطلبه به کنار. این هم دمو هست و نمیشه با قاطعیت درباره کیفیت داستان و روایت سینمایی صحبت کرد. ولی یک چیز مشخصه در بخش گیم پلی احتمالا با نسخه ارتقا یافته 7 روبرو هستیم که ذاتا جذابیت های زیادی داشت و مرموز و تاریک بود. من دمو رو فقط بخش روستا رو جهت نمایش گرافیکی بازی بررسی کردم و سعی کردم تا حدممکن از اسپویلر ها دوری کنم.
اولا سایز دمو نزدیک به ده گیگ است و بازی هم سریز ایکس اینهاس است پس نیازمند نصب روی اینترنال درایو است. من لوکیشن دانلود هام همیشه هارد اکسترنال است. بعد از دانلود بازی کپی شد روی اینترنال یک سری تنظیمات hdrو با لود بسیار سریع در حد چند ثانیه وارد بازی شدم و بلافاصله از گرافیک بازی و تواناییre engineشگفت زده شدم. بازی تنظیمات گرافیکی زیادی نداره و فقط یک ray tracing خاموش روشن داره.
ef031430-7569-4adb-b18d-f14d2d933f57_compress4.jpg
بازی روی سریز ایکس در 4کا 60 فریم اجرا میشه و فریم ریت هم اینجور که من در محیط تاب خوردم بسیار پایدار بود و محیط ها بسیار زیبا. نورپردازی بازی بسیار زیباست و تکسچر ورک در حد اعلا. البته مشخصه که با یک بازی بین نسلی روبرو هستیم چون محیط ها با در های زیادی تفکیک شده اند. هنوز نمیدونم دقیقا سیستم طراحی مرحله بازی به چه صورته ولی محیط ها بسیار واقع گرایانه در عین حال گوتیک و فانتزی طراحی شده اند. بازی محیط هاش و جوش بشدت یاداور رزیدنت 4 هستند.
نماهای دوردست محیط خیره کننده از کار در امده اند و قلعه دوردست پوشیده در مه واقعا بلاد بورن وار کار شده.
4dba77ad-0ba1-4b48-b2e8-dfde7ddf7503_compress18.jpg
تکسچر ورک و نورپردازی و پست پراسیسنگ در حد اعلا کار شده اند و در برخی نماها واقعا فوتو ریلیزم به چشم می آیند.
ab27dd96-06c8-4914-9659-48bd83dcd83e_compress65.jpg

با فعال کردن ری ترسینگ فریم ریت روی سریز ایکس انلاک میشه و در محدوده 4کا تا 45 فریم اجرا میشه البته 45 فریم رو خوب دراورده اند و بازی همچنان روان به نظر میاد. من انچنان تفاوتی در اجرای بازی ندیدم. ولی ری ترسینگ روشن در بخش روستاکه بخش های رفلکتیو زیادی نیست بازم تغییرات جالبی در بخش نورپردازی ایجاد کرد. در کل نورپردازی وسایه های بازی توی محیط های تاریک و هوای گرگ میش بازی خیلی خو ب کار شده است.
باید بگم که بازی از بعد بصری بسیار زیباست و بزودی هم عرضه خواهد شد البته نکات جالب زیادی در دمو بود که به اونها بخاطر اسپویل نشدن اشاره ای نمیکنم ولی در کل فکر میکنم با یک عنوان بزرگ در سری روبروباشیم.
 
آخرین ویرایش:

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,083
نام
پوریا
درود دوستان re 8 village رو تست دمو ش رو بررسیکزدم باید بگم که واقعا شگفت زده شدم.
اولا بحث خود بازی که قطعا مقالاتی جداگانه میطلبه به کنار. این هم دمو هست و نمیشه با قاطعیت درباره کیفیت داستان و روایت سینمایی صحبت کرد. ولی یکچیز مشخصه در بخش گیم پلی احتمالا با نسخه ارتقا یافته 7 روبرو هستیم که ذاتا جذابیت های زیادی داشت و مرموز و تاریک بود. من دمو رو فقط بخش روستا رو جهت نمایش گرافیکی بازی بررسی کردم و سعی کردم تا حدممکن از اسپویلر ها دوری کنم.
اولا سایز دمو نزدیک به ده گیگ است و بازی هم سریز ایکس اینهاس است پس نیازمند نصب روی اینترنال درایو است. من لوکیشن دانلود هام همیشه هارد اکسترنال است کپی شد بازی رو اینترنال یک سری تنظیمات hdrو با لود بسیار سریع در حد چند ثانیه وارد بازی شدم. بلافاصله از گرافیک بازی و تواناییre engineشگفت زده شدم. بازی تنظیمات گرافیکی زیادی نداره و فقط یک ray tracing خاموش روشن داره.
رضا مونیتور داری یا TV؟
 
  • Like
Reactions: darksider666

darksider666

کاربر سایت
Mar 8, 2016
1,049
نام
رضا قاسمی
رضا مونیتور داری یا TV؟
تی وی 4k سامسونگ. البته دارم بزودی یک 120 هرتز مجهز به vrr و فری سینک میگیرم. احتمالا سونی شاید هم سامسونگ تا ماه های اینده قصد خرید دارم عکس زیر با موبایل با دوربین 20 مگا از خود تی وی 4کا گرفته شده :
IMG_20210503_202308_compress53.jpg
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر