پیوستن به Team XBOX . برای بار سوم

درود بر دوستان خوب بازیسنتر گیمر های برجسته.

من به عنوان یک بازیباز به قول گفتی Old school همیشه به pc و مایکروسافت گرایش داشته ام ولی به ندرت به خودم اجازه داده ام دچار فن بازی و بحث های بیهوده شوم. سونی را با پلی استیشن در بسیاری از مواقع به دلیل تعدادی از سری بازیهای مورد علاقه ام رو پلتفرم دوست داشته ام و همینطور نینتندو را. در کل هر پلتفرمی که برای من در دسترس باشد سعی میکنم آن را تهیه کنم . ( هنوز ps1 و ps3 fat اورجنیال را دارم و با آنها بازی میکنم و کلکسیون عالی از بهترین بازی هاشان را سالهاست جمع آوری نموده ام .) زمان عرضه نسل یک xbox من پی سی گیمر بودم و به ندرت روی کنسول بازی میکردم اما زمان 360 به xbox پیوستم ، نسل پیش هم با ایکس باکس one x و سوییچ و ps4 pro تجربیات بسیار لذت بخشی داشتم .از تجربه ماریو ادیسی و زلدا و اجرای گیرز 3 روی one x در 4k و فورزا هورایزن 3 و 4 که براحتی میتوان آنها را بهترین بازی های ریسینگ تاریخ نامید تا ریبوت God of war روی Ps و بلادبورن و ... در کل نسل برای من خیره کننده بود. تا اینکه اخبار 5 و سریز x رسید و به دلیل تجربه زیاد داشتن در بخش بک کامپت یا پشتیبانی از نسل قدیم روی ایکس باکس از مایکرو خیالم راحت بود و با خیال راحت One x رو فروختم . ps4 pro هم بعد از شنیدن خبر اینکه سونی به سمت پشتیبانی از backward compatible رفته است بسیار خوشحال شدم و اکانت ها را ایمن نموده و ps را هم فروختم و 5 ماهی را در دنیای خیره کننده نینتندو سوییچ گذارندم.هنوز astral Chain دود از سرم بلند میکند!!خرید روز یک کنسول را هیج وقت پیشنهاد نمیدهم چون هم قیمت ها هایپ بیخود دارند هم این نسل که کلا شورتج سیلیکون است و کلا تولید سخت افزار دچار مشکل و هم مشکل هیومن مالاور !!!!LOL و عدم لانچ رسمی در کشور ما و عدم ارائه گارانتی و.... درکل خرید سیستم های بازی در روز اول برای من کمی ترسناک است. از طرفی بعد از 6 ماه صبر سیستم ها ماچور میشوند و رشد میکنند و باگ های چه نرم افزاری یا چه سخت افزاری مشخص میشوند و اپدیت ها عرضه می شوند و و بسیار مزایای دیگر.

دیروز بعد از کلی انتظار به باز به سراغ xbox رفتم آنهم غول مایکرو یعنی سریز X. از تجربیاتم برای شما خواهم گفت، ضمنا دوستان گرامی سئوالی بود میتوانید مطرح کنید در هر بخشی از پلتفرم و سرویس ها اگر قصد پیوستن به تیم ایکس باکس را دارید در خدمت خواهم بود.

IMG_20210731_231209.jpg

اکثرا مواقع میشنویم Ps بخرید xbox بد است !!؟ یا با اینکه xbox گهگاهی قیمت جهانی بالاتری دارد در کشور ارزان تر است باز کمتر سمتش میرویم ! دلایل شامل لاگین های اونلاین و مشکل تحریم و DNS و اینکه ps بهتر است و ... اینها تفکرات وابسته به نظرات شخصی هستند که متاسفانه از خیلی ها میشنوم و حتی فرد نمیتواند خیلی مواقع گفته های خود را پشتیبانی کند . اینکه فردی بدون اینکه حتی برای 1 ساعت هم تجربه یک پلتفرم را نداشته باشد و فقط صرف اینکه از شخصی دیگر شنیده یک پلتفرم را بکوبد هم بسیار خنده دار و هم بسیار نادرست است .باتجربه ای که از one x کسب کرده بودم آماده داشبورد ایکس باکس و یک نقل و انتقال بدون دردسر بودم و دقیقا همین اتفاق افتاد به طوری که من ساعت 3 کنسول دستم رسید و ساعت 6 درحال انجام بازی فورتنایت بودم!! حالا روز بعد بیش از 400 گیگ بازی روی کنسول دانلود کرده ام .

برخلاف نظرات عمومی و نقدهای بسیار برجسته در برخی از فروشگاه های اونلاین بسیار معتبر !!! و کاربران متخصص که نظراتی عجیب میدهند! ایکس باکس وپلتفرم آن به طور کل یکی از بهترین های دنیای بازی است وبسیار یوزرفرندلی می باشد و بعد از اتصال کابل لن و کابل hdmi و برق و روشن نمودن کنسول با مراحلی بسیار آسان روبرو خواهید بود به طوری که اگرقبلا کنسول xBOX راه انداخته باشید مثل من موقع گرفتن آپدیت اولیه روی یک پلتفرم دیگر مثل سوییچ بازی تان را ادامه میدهید !چند تا نکست بعد از 799 مگ اپدیت اولیه و تمام شما در داشبورد هستید . اینجا پیشنهاد میدهم بلافاصله به Setting رفته و در بخش تنظیمات شبکه در advanced یک dns واردکنید . تعدادی dns خوب برای کاربران ایکس باکس موجود است و حتی برخلاف خیلی از نظرات موجود که dns سخت است و بسته ایم و فیلتریم و و محدود و پینگ بالاست و .... به ندرت به مشکلی برمیخورید. حتی خود مایکرو برای کاربرانی که در مناطق خارج از محدوه پشتیبانی هستند پیشنهاد استفاده از dns البته dns های ایمن را میدهد.



IMG_20210414_141910.jpg


اجرای بازی های حتی دهه های پیش هم براحتی روی سریز ایکس ممکن است . نسخه اصلی فیزیکی را درایو قرار دهید آپدیت را گرفته و روی ایمولاتور 360 گیرز 3 را روی 4K تجربه کنید. رویایی...
بعد از وارد نمودن dns اولیه و ثانویه شما به مهمترین بخش میرسید وارد کردن اکانت مایکروی خود . اکانت مایکروی من سالهاست که ایجاد شده از زمان ویندوز 7 بود فکر میکنم و مدتها از آن استفاده نمودم و حتی در فرایند به دست آوردن رایگان کلید ویندوز 10 به دلیل اینکه یک ویندوز 7 لایسنس اصلی داشتم موفق به اپگرید به نسخه اصلی ویندو 10 home شدم و اکانت معتبری را برای حساب مایکروسافتم در hotmail خود شرکت ایجاد نمودم . در استور ویندوز 10 و نهایتا xbox تعدادزیادی بازی خریداری کردم که همه اکنون در سریز x در دسترس هستند تازه با آپدیت هایی رویایی.



IMG_20210731_231104.jpg


سریز ایکس از روز اول لانچ همانند اجدادش براحتی از اکسترنال درایو پشتیبانی میکند و قادر بازی های نسل قبل را اجرا و نسل جدید را بر روی درایو های اکسترنال ذخیره سازی کند .من هم از خجالت پورت های USB در آمده ام !هارد های اکسترنال به راحتی می تواند محل ذخیره سازی جانبی برای جدید و محل اجرای بازی های نسل های گذشته باشند .من ساعتهای بیشماری روی هارد های اکسترنال روی وان ایکس بازی کردم و هرگز مشکلی پیدا نکردم . در صورت نیاز به کپی به روی درایو اینترنال به دلیل سرعت بسیار بالا نهایتاً فقط چند دقیقه معطل خواهید شد .

درکل برتر ی مایکرو و پلتفرم X واقعاً برای من مشخص است نه اینکه 5 نمیگیرم نه!!! با ارائه اولین تریلر از دنباله GOW قطعا Ps5 را هم تهیه خواهم نمود. اما Gamepass سلطان بی چون چرای است چرا ؟! چون من اکنون که دارم باشما صحبت میکنم با باندل همراه ایکس باکس سریز ایکس 3 ماه گیم پس التیمت رایگان دریافت نمودم که این خود برابر است با 3 ماه fun بی انتها! تعداد بازی هایی که میتوان در این سه ماه به صورت رایگان بازی کرد و تبدیل هزینه شان روی دیگر پلتفرم ها ارزش واقعی gamepass را نشان خواهد داد. یک بازی outrider را که من اکنون در حال تجربه اش هستم فقط همین یک بازی هزینه خرید نسخه اصلی آن از یک سال gamepass التیمیت بیشتر است حالا شما ea paly , بتسدا و خود انحصاری های مایکرو را هم وارد میدان کن تا متوجه شوید game pass چه ارزش بالایی دارد.

بعد از DNS وارد نمودن از دیروز تا الان حتی برای یکبار هم مشکل لاگ اوت یا ارور نداشتم و حتی به انجام بازی های فورت نایت و حتی بازی Outrider که مشکلات لاگین و شبکه ای بیشماری دارد پرداختم و بیش از 5 ساعت بازی Outriders را بدون هیچ مشکل قطع شدن یا لاگ اوت شدن انجام دادم. ضمنا اجرای خیره کننده فورتنایت روی series x فراموش نشدنی است 4kHDR60 فریم قفل واقعا بازی روی سریز x زیباست . ضمنا شما با دستگاهی تقریبا غیر قابل شنیدن روبرو خواهید بود من حتی موقع اجرای بازی گوشم دقیقا در کنار دستگاه قرار دادم صدایی وجود ندارد. gamersnexus بخوبی بحث ترمال و اکوستیک کنسول را بررسی کرده است اگر علاقه مند باشید .


IMG_20210412_211041.jpg


سرعت دانلود از سرور های xbox برای من روی LTE بسیار بیشتر از ADSL می باشد چاره ای نیست


wireless .....this is the way



IMG_20210731_231018.jpg



من از مودم naztech با سیم کارت دیتای همراه اول واتصال کابل لن به جای هات اسپات گوشی و مودم Adsl استفاده میکنم . متاسفانه ADSL شهر ما سرعت بالای ندارد و به سختی به 700 کیلوبایت در ثانیه میرسد در حالی که با lte 4g و مودم نامبرده براحتی سرعت 105 مگابیت را هم تجربه نمودم حدودا 13 مگ بر ثانیه . در کل پینگ فورتنایت هم بین 70 تا 100 نوسان دارد که اینجور که بررسی کردم تقریبا بهترین پینگ موجود در کشور در همین حوالی قرار دارد و دسترسی به پینگ پایین تر لااقل برای منطقه جغرافیایی من امکان ندارد . از طرفی سرعت دانلود عالی است و پکیج بازی های سریز ایکس از فشرده سازی بالایی استفاده میکند و حجم پایین تری دارد برای مثال warzone حدود 90 گیگ و فورتنایت 23 گیگ دانلود دارند در حالی که حجم اصلی آنها 170 گیگ برای وارزون و 36 گیگ برای فورتنایت است . سرعت دانلود برای من روی پلفترم عالی بود و فورت نایت در زمانی تقریبا دوساعت و نیم دانلود شد و در چند ساعت شب هم رو بسته نامحدود بازی وارزون با حجم 90 گیگ دانلود شد و حتی 30 گیگ هم دانلود از نسخه اپدیت بازی بوردرلندز 3 ام نسخه نسل جدید داشتم تقریبا 130 گیگ دانلود در چند ساعت بسیار خوب و امیدوار کننده به نظر میرسد .


IMG_20210414_140227.jpg

سریز ایکس کوچ به نسل بعد را بی نهایت آسان میکند .اینجا قدرت smart delivery مشخص میشود.

مدیریت سیستم عامل کنسول کلاً در وان ایکس هم بسیار عالی عمل میکرد برای مثال بعد از اتصال یک هارد اکسترنا 2 ترا شامل تعدادی بازی نسل پیش به سریز ایکس ، series x خیلی هوشمندانه در بخش آپدیت ها لیستی از عناوینی که برای آنها بروز رسانی ارائه شده است را طبق حجم آپدیت هاشان مرتب نمود و ارائه داد و من براحتی میتوانستم از روی الویت حجمی یا بسته به اینکه کدام بازی را دوست دارم تست کنم اقدام به بروزرسانی کنم.

IMG_20210412_163916.jpg

تا سریز ایکس از راه برسد با نینتندو دورانی داشتیم!! به امید عرضه هرچه سریعتر skyward sword!!

در کل یک روز تجربه من با سریز ایکس عالی و بدون خطا بود و پر بود از بازیهای عالی . به محض اتصال دو عدد هارد 2 ترا که بازی های نسل قبلی متعلق به one x را در خود داشتند کنسول تمام بازی ها را شناسایی نمود و سوالی پرسید مبنی بر اینکه آیا اجازه دارد همه بازی های نسل قبلی روی هارد های اکسترنال ر ا برای وجود اپدیت چک کند یا بگذارد هر موقع شما خود تان مایل بودید آپدیت ها را بررسی کنید بسیار عالی . من چون گرفتار دانلود بازیهای خاصی برای تست کنسول بودم خودم تک تک سرحوصله آنها برا جدا جدا بروز رسانی خواهم نمود تا از شلوغ بازی دانلود مننجر کنسول جلوگیری شود و ضمنا بدلیل استفاده از شبکه 4g lte و هزینه بسته های بالاتر ترجیح میدهم رایگان بروزرسانی کنم .

IMG_20210413_121543.jpg

کنترلر سریز ایکس تقریبا ظاهری بدون تغییر دارد ولی یک ضرب المثل وجود دارد که می گوید if it ain't broke, don't fix it اگر خراب نیست سعی نکن تعمیرش کنی ! کنترلر های ایکس باکس همیشه کنترلر های خوبی بوده اند این نسل هم با تغییرات جزیی مثل تغییر سطح تکسچر گریپ های کنترلر دسته خوب در دستاتان قرار میگیرد و توازن عالی در بخش وزن و ارگونومی دارد . دی پد بسیارعالی هم برای کنترلر همانند الیت در نظر گرفته شده است و متاسفانه باطری پکی قابل شارژی که برای دسته ایکس وان تهیه کردم در بخش باطری سریز ایکس جا نمیگیرد ولی ایرادی ندارد زیرا باطری های 2400 NI-mh Cycle energy سونی هر جفت قادرند بیش از یک هفته یا حتی بیشتر نیاز شما را برای انجام حتی پرمصرف ترین بازی ها از لحاظ باطری (مثل Horizon با فیدبک های وابراتوری ) برآورده کنند.

IMG_20210413_121403.jpg

مودم 4G LTE نزتچ در این چند وقت کارایی بسیار خوب و قابل اطمینانی از خود نشان داده است و من از کابل با کیفیت CAT6 برای اتصال به سریز ایکس استفاده نمودم .
خلاصه آنقدر راه اندازی و اماده سازی و اجرای بازی و دانلود و پشتیبانی از بازی های قدیمی تر نسل قبل راحت بود که فکر میکنم دیروز من اصلا کنسول نخریدم بلکه همچنان روی وان ایکس در حال بازی هستم.

IMG_20210414_142127.jpg

ویژگی جدید کامپتیبلیتی اجازه میدهد بازی هایی که مایکرو به آنها اجازه داده از overhead بالای پردازشی سریز ایکس برای اجرای بازی ها در HDR یا فریم ریت بالاتر استفاده کنند. فالوت 4 اکنون در 1080 60 فریم قفل قابل بازی است . ضمناً 4K 30 فریم این بازی بدلیل توان پردازشی بسیار بالاتر CPU سریز ایکس تقریبا ً بی نقص است .

IMG_20210414_142307.jpg

پک 4 تایی باطری های نای میکل 2400 سونی را برای کنترلر های این نسل پیشنهاد میدهم . ارزش خرید این پک در مقایسه با خرید باطری یا استفاده از کابل قابل مقایسه نیست.
این متن کوتاه را خیلی سریع نوشتم تا تجربه خودم را با شما در این چند ساعت استفاده درمیان بگذارم و بگویم xbox سریز x حقیقتاً کنسول خیره کننده ای است و پلتفرم xbox حالا به یک پختگی بالایی رسیده و میتواند نقطه شروع عالی برای علاقه مندان بازی باشد.

رضا قاسمی
 

Attachments

  • IMG_20210412_180941.jpg
    IMG_20210412_180941.jpg
    387.7 KB · مشاهده: 248
  • IMG_20210412_180941.jpg
    IMG_20210412_180941.jpg
    522.9 KB · مشاهده: 1,520
آخرین ویرایش:

darksider666

کاربر سایت
Mar 8, 2016
1,049
نام
رضا قاسمی
البته یه اشکالی که میشه گرفت اینه که باید دیتا رو دانلود کنه ونمیتونه از دیتا دیسک استفاده کنه
معلومه نمیشه گرامی! بباید دیتا رو از اول اماده کنن برای سخت افزار جدید باید اپدیت اضافه کنن باید با استروج پلتفرم جدید وفقش بدن اصلا داره روی‌یک‌معماری اجرا میشه. همه این کارها رایگان شما میگید دیسک بزار بازی کنید؟ نسل پیش روی‌پلتفرم های دیگه هر بازی رو‌یکم افزایش رزلوشن داده بودن شصت دلار می فروختن درحالی که همون بازی توی اکانت موجود بود . دوبار سه بار باید بازی رو‌میخریدید.این بکوارد ایکس باکس بود که همه رو مجبور کرد یوزر فرندلی باشن و مجبور به پشتیبانی از بازی های نسل پیششون کرد وگرنه هنوز داشتیم یکی شصت دلار بازی های نسل های پیش رو‌میخریدیم.
 

darksider666

کاربر سایت
Mar 8, 2016
1,049
نام
رضا قاسمی
هنوز‌برام سواله چطور گیرز دو‌ساخته شد اونموقع بعد شگفت انگیزه چطور میتونه یک افزایش رزلوشن ا بازی رو اینقدر شگفت انگیز کنه ؟گیرز دو روی بکوارد واقعا شبیه بازیهای مدرنه شاید انیمیشن صورت ها لو بده یا بعضی بافت ها ولی اگر کسی از دور روی صفحه تی وی ببینه فکر میکنه بازی مدرنه و گیم پلی هم هنوز بسیار بسیار جذاب .
1c41074f-dac3-435d-a92f-d10d780aa32a_resize_87.jpg
این عکس مرحله سینک هول و بعد جاینت ورم داخل شکمش هنوز برام سواله اپیک‌چطور این رو جمع کرد؟ بافت های گیرز دو این مرحله اصلا شبیه بازی سه نسل پیش نیست .

ba1a6a04-4413-4519-8f32-01524310c6a1_resize_53.jpg
 

simplexcomic96

کاربر سایت
Jun 12, 2014
685
معلومه نمیشه گرامی! بباید دیتا رو از اول اماده کنن برای سخت افزار جدید باید اپدیت اضافه کنن باید با استروج پلتفرم جدید وفقش بدن اصلا داره روی‌یک‌معماری اجرا میشه. همه این کارها رایگان شما میگید دیسک بزار بازی کنید؟ نسل پیش روی‌پلتفرم های دیگه هر بازی رو‌یکم افزایش رزلوشن داده بودن شصت دلار می فروختن درحالی که همون بازی توی اکانت موجود بود . دوبار سه بار باید بازی رو‌میخریدید.این بکوارد ایکس باکس بود که همه رو مجبور کرد یوزر فرندلی باشن و مجبور به پشتیبانی از بازی های نسل پیششون کرد وگرنه هنوز داشتیم یکی شصت دلار بازی های نسل های پیش رو‌میخریدیم.
اخه داره از طریق شبیه ساز اجرا میکنه وقاعدتا باید از دیتا اصلی استفاده کنه . اگه شما یادتون باشه اولین 360 هایی که بکوارد شدن تک دیسک بودن بعدش امکان بکوارد شدن بازی های 2 دیسک به بالا توسط مایکرو ایجاد شد . و خیلی از بازیای پر فروش و معروف جاشون تو لیست بکوارد خالیه .
 
  • Like
Reactions: darksider666

darksider666

کاربر سایت
Mar 8, 2016
1,049
نام
رضا قاسمی
اخه داره از طریق شبیه ساز اجرا میکنه وقاعدتا باید از دیتا اصلی استفاده کنه . اگه شما یادتون باشه اولین 360 هایی که بکوارد شدن تک دیسک بودن بعدش امکان بکوارد شدن بازی های 2 دیسک به بالا توسط مایکرو ایجاد شد . و خیلی از بازیای پر فروش و معروف جاشون تو لیست بکوارد خالیه .
ما بیشتر صحبت بکواردهای اینهانس رو‌اینجا میکنیم البته .اینکار رو‌میکنه که بهترین سازگاری ایجاد بشه باگ نباشه ضمنا ایکس لایو‌هم باید وصل بشه برای تروفی و سینک و ..

نه دیگه اکثریت بازی های مهم هستن و بکوارد اصلا جای ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ایراد گرفتن ازش نیست اینکه شما این همه ارشیو بازیت رو‌بعضا اینهانس حتی بازی کنی دیگه اصلا نمیشه گفت من نمیخوام شش گیگ دانلود کنم یا هفت گیگ یا دیک دی وی دی ناین. اون روزهای اول‌بود عزیزم‌داشتن تازه راه مینداختن شما اصلا نکات مثبت رو نمی بینید میگید من نمیخواک یک‌دیسک ۳۶۰دانلود کنم !خیلی عجیبه .بکوارد یک سیستم ایمولوت ساده نیست خیلی عناوین مهم اینهانس شده اند روش‌اینکه دیسک بندازی ورژن یک‌خام بازی بدون نه‌پجی نه اپدیتی که حتی روی خود کنسول اصلی هم مشکل داشت بازی کنی روی یک‌دستگاه دیگه خیلی دور از انتظاره . من ترجیح میدم همین طور فقط دیسک‌چک‌بشه و بازی هام دانلود بشن و بدون کوچک ترین مشکلی اجرا بشن .ضمنا جواب هم داده بسیار عالی همین گیرز دو رو‌شما ببین کلا ۷گیگ دانلوده یعنی حتی حجمش از همون دیسک ۳۶۰هم بیشتر نیست دیگه چهکار کنند برای ما؟
اینکه شما دیسک گیرز رو میزاری یا سرعن نت ما ده دقیقه هم نمیشه دانلود بشه ۴کابازی ده ۱۵سال پیش رو‌ بازی کنی دیگه جای ایراد نداره .
 

simplexcomic96

کاربر سایت
Jun 12, 2014
685
ما بیشتر صحبت بکواردهای اینهانس رو‌اینجا میکنیم البته .اینکار رو‌میکنه که بهترین سازگاری ایجاد بشه باگ نباشه ضمنا ایکس لایو‌هم باید وصل بشه برای تروفی و سینک و ..

نه دیگه اکثریت بازی های مهم هستن و بکوارد اصلا جای ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ایراد گرفتن ازش نیست اینکه شما این همه ارشیو بازیت رو‌بعضا اینهانس حتی بازی کنی دیگه اصلا نمیشه گفت من نمیخوام شش گیگ دانلود کنم یا هفت گیگ یا دیک دی وی دی ناین. اون روزهای اول‌بود عزیزم‌داشتن تازه راه مینداختن شما اصلا نکات مثبت رو نمی بینید میگید من نمیخواک یک‌دیسک ۳۶۰دانلود کنم !خیلی عجیبه .بکوارد یک سیستم ایمولوت ساده نیست خیلی عناوین مهم اینهانس شده اند روش‌اینکه دیسک بندازی ورژن یک‌خام بازی بدون نه‌پجی نه اپدیتی که حتی روی خود کنسول اصلی هم مشکل داشت بازی کنی روی یک‌دستگاه دیگه خیلی دور از انتظاره . من ترجیح میدم همین طور فقط دیسک‌چک‌بشه و بازی هام دانلود بشن و بدون کوچک ترین مشکلی اجرا بشن .ضمنا جواب هم داده بسیار عالی همین گیرز دو رو‌شما ببین کلا ۷گیگ دانلوده یعنی حتی حجمش از همون دیسک ۳۶۰هم بیشتر نیست دیگه چهکار کنند برای ما؟
اینکه شما دیسک گیرز رو میزاری یا سرعن نت ما ده دقیقه هم نمیشه دانلود بشه ۴کابازی ده ۱۵سال پیش رو‌ بازی کنی دیگه جای ایراد نداره .
جای max payne 3 و forza 4 و ridge racer و pgr و nfs , tony hawk به شدت خالیه تو لیست
 

darksider666

کاربر سایت
Mar 8, 2016
1,049
نام
رضا قاسمی
جای max payne 3 و forza 4 و ridge racer و pgr و nfs , tony hawk به شدت خالیه تو لیست
فکر‌میکنم یک‌سری‌مشکلات لایسنس هم‌‌هست یا اینکه تیم‌سازنده هم‌ممکنه اجازه نده یا هر چیزی ولی pgr شاهکار بود منتهی فکر میکنم بخاطر اینکه ریسینگ زیاد هست کلا کار نکردن دیگه ریسینگ‌ مکس پین‌سه‌هم شایعاتی بود مبنی بر اینکه نمیدونم راک استار خودش میخواد بده بیرون یا اجازه ندادن یا مشکلات سخت افزاری بوده اخرش نفهیدم من چرا کار نشدن چون تیم بکوارد حد مرز ندارن معلومه‌بازیبازن خودشون باید بازیباز باشی تا اینهمه خروجی کارت جالب باشه درباره بازی‌ها.
 
  • Like
Reactions: pbgame

reach usa

کاربر سایت
Dec 28, 2009
1,209
نام
hassan
هنوز‌برام سواله چطور گیرز دو‌ساخته شد اونموقع بعد شگفت انگیزه چطور میتونه یک افزایش رزلوشن ا بازی رو اینقدر شگفت انگیز کنه ؟گیرز دو روی بکوارد واقعا شبیه بازیهای مدرنه شاید انیمیشن صورت ها لو بده یا بعضی بافت ها ولی اگر کسی از دور روی صفحه تی وی ببینه فکر میکنه بازی مدرنه و گیم پلی هم هنوز بسیار بسیار جذاب .
View attachment 218909
این عکس مرحله سینک هول و بعد جاینت ورم داخل شکمش هنوز برام سواله اپیک‌چطور این رو جمع کرد؟ بافت های گیرز دو این مرحله اصلا شبیه بازی سه نسل پیش نیست .

View attachment 218910
رفیق اشکای منو در آوردی زمانی ک گیرز 2 رو شروع ب بازی کردم فکم از اول تا اخر بازی چسبیده بود حالا اینو رو سری ایکس بزنی باز اون حسو میده؟
 

darksider666

کاربر سایت
Mar 8, 2016
1,049
نام
رضا قاسمی
رفیق اشکای منو در آوردی زمانی ک گیرز 2 رو شروع ب بازی کردم فکم از اول تا اخر بازی چسبیده بود حالا اینو رو سری ایکس بزنی باز اون حسو میده؟
🤣🤣سه رو باید ببینید بله دقیقا همون حس منتهی با گرافیک بسیار خیره کننده تر گیرز 123 شاهکارن که تکرار نمیشوند
 
آخرین ویرایش:

pvt.miller

کاربر سایت
May 13, 2013
831
نام
Arya Faraji
یکی از بهترین تجربیات گیم اینه که با یکی از رفیقات کل ۶ تا گیم رو روی Insane بازی کنید
خوشبختانه نصیب من شد تو یه دوره قشنگ نشستیم پاش پشت به پشت تموم کردیم،
به نظرم گیرز اصلا نباید تنهایی بازی بشه سعی کنید حتما کو آپ بازی کنید
 

simplexcomic96

کاربر سایت
Jun 12, 2014
685
گیرز بعد از کلیف کیفیت خودشو از دست داد . اون از 4 که برداشته بود دشمنای جدیدشو از کالاف کپی کرده بود . البته 5 رو تا اخر نرفتم حوصلمو سر بردش تو اون مرحله برفی که اسکی میکرد
 

simplexcomic96

کاربر سایت
Jun 12, 2014
685
گیرز بعد از کلیف کیفیت خودشو از دست داد . اون از 4 که برداشته بود دشمنای جدیدشو از کالاف کپی کرده بود . البته 5 رو تا اخر نرفتم حوصلمو سر بردش تو اون مرحله برفی که اسکی میکرد
ادم اون معرفی بازی 3 که تو مرحله شهر خاکستر شده (فک کنم یه ash تو اسمش بود ) رو یادش میوفته به خودش میگه از کجا به این جا رسیدیم و یا تریلر مد ورد نسخه 1 بازی
 

darksider666

کاربر سایت
Mar 8, 2016
1,049
نام
رضا قاسمی
گیرز بعد از کلیف کیفیت خودشو از دست داد . اون از 4 که برداشته بود دشمنای جدیدشو از کالاف کپی کرده بود . البته 5 رو تا اخر نرفتم حوصلمو سر بردش تو اون مرحله برفی که اسکی میکرد
چهار بد نبود پایین تر از دو و سه بود پای داشتن شخصیت و‌ستینگ جدید معرفی میکردن معلومه ممکنه سخت باشه برای طرفدار قدیمی مثل اتفاقی که برای اندرومدا افتاد. ولی پنج بسیار خوب بود اتفاقا گیرز رو‌پیشرفت داد و از سقوط و تکرر افتادن جلو گیری کرد محیط های بزرگ با گشت وگذار چند تا باس خیلی عالی و گرافیک خیره کننده. و شخصت و داستان مرموز‌ و ... شوتر عالی سیستم استفاده از جک بسیار هوشمندانه .
شش رو‌بسیار امید دارم براش . گیرز ها همه خوب هستند همه و همه جذابیت ذاتی خودشون رو دارن .
دی ال سی پنج یکی از بهترین های سری گیرز بود .
اتفاقا مرحله جستجو و گشت گذار همه گیرز ها داشتن همین دو مرحله سنتار رو تو برف داشت . گیرز پنج با سیستم ارتقا اجازه داد بشه روی درجه سختی بالا هم بازی کنی چون همانطور که دوستمون گفت بازی یک و دو و سه روی اخرین درجه سختی فقط با آزمون و خطا ممکن بود پیروزی و یا کواپ ولی در پنج قدرت های کرایسیس گونه خیلی به بازی میومد.
 
آخرین ویرایش:

darksider666

کاربر سایت
Mar 8, 2016
1,049
نام
رضا قاسمی
سر کار کارم تمام شد گفتم چند تا وال بگیرم ببرم خونه برای پس زمینه گفتم برایدوستان هم اینجا بزارم شاید به کار کسی اومد
من والپیپیر مینیمالیستی دوست دارم زیاد شلوغ خوشم نمیاد البته رز و حجم بالا هم مهمه برای پس زمینه در 4k ولی خوب باید ببرم تست کنم!

4vqp4sr0u9011.jpg 978035.jpg JdMS41.jpg S9di3M.png wp7962961-xbox-series-x-logo-wallpapers.jpg wp7963045-xbox-series-x-logo-wallpapers.jpg wp7963122-xbox-series-x-logo-wallpapers.png x1bg-giant-xbox-sphere-orange.jpg xbox-wallpaper.jpeg wp7396898-aesthetic-xbox-1-wallpapers.jpg wp8636896-xbox-one-controller-wallpapers.png wp4043147-xbox-one-controller-wallpapers.jpg uwp553484.jpeg
 

Attachments

  • 4vqp4sr0u9011.jpg
    4vqp4sr0u9011.jpg
    489.8 KB · مشاهده: 11
  • xbox-wallpaper.jpeg
    xbox-wallpaper.jpeg
    79.2 KB · مشاهده: 10
  • wp4043147-xbox-one-controller-wallpapers.jpg
    wp4043147-xbox-one-controller-wallpapers.jpg
    251 KB · مشاهده: 5
  • uwp553484.jpeg
    uwp553484.jpeg
    200.9 KB · مشاهده: 5
  • uwp465380 (Copy).png
    uwp465380 (Copy).png
    2.3 MB · مشاهده: 6
  • uwp465380 (Copy).png
    uwp465380 (Copy).png
    2.3 MB · مشاهده: 12
آخرین ویرایش:

darksider666

کاربر سایت
Mar 8, 2016
1,049
نام
رضا قاسمی
نوبتی هم باشه نوبت شاهکار Bioware یعنی یکی از ده بازی برتر مورد علاقه ام Dragon Age: Inquisition است . دوستان بازی رو من سالها پیش زمان لانچ بازی کردم منتهی روی اورجینز فلیتر بود خیلی اذیت شدم مرتب لاگین و کد و ایمیل و ... ولی بهرحال لذت بردم از این شاهکار داستان سرایان بایوور . حالا دیشب شنیدم که هم auto HDR هم fps boost گرفته میجر نیلسون اعلام کرده بود چند وقت پیش که این بازی داره روش کار میشه البته اینهانس نشد کلا نسل پیش واقعا حیف که EA , و بایو ور کار نکردن روی این شاهکار .
اولا خود بازی اینقدر قوی کار شده از لحاظ توان فراست بایت واقعا قدیمی نشده الان بعد از این همه سال من دیشب تو تخفیف ها خریدم بسیار ارزون شده بود GOTY اش البته نسخه عادی در game pass ultimate موجوده ولی دی ال سی های دسنت و جاوز اف هکان خیره کننده ان .
اولا بازی رو منتقل کردم به اینترنال که اصلا بازی رو اینقدر سریع و یکپارچه میکنه که لذت دو چندان میشه بعد جالبه بازی هنوز زیباست قصد دارم برم برای تروفی هاش و البته صد ساعت بیشتر وقت میخواد .

IMG_20210802_103219.jpg

View attachment VID_20210802_123037_1280x720.mp4

IMG_20210802_123322.jpg
بازی همون نسخه ایکس وان است ولی الان با فریم قفل دو برابر اجرا میشه و بسیار روان و اکنش پذیره .


بازی اینکوزیشن اصلا یک چیز خاصی شد برای خودش از داستان سرایی وحشتناک بایوور تا شخصیت پردازی های خیره کننده (سولاس و کاسندرا و وریک و ...) بعضی هاشون به بهترین شخصیت هایی سینمایی تنه میزن .

بعد از بعد پریزنتیشن گرافیک خارق العاده هنوز چهره ها ونشون دادن حس صورت ها در این بازی عجیبه! بعد موسیقی شاهکار . لهجه ها صدا پیشه ها و ..... بینظیر از هر لحاظ که شما نام ببرید بدون شک یکی از بهترین های بایوور

. اگر کسی اینکوزیشن رو بازی نکرده حتماً تجربه کنه تا متوجه بشه کیفیت RPG بلاک باستر باید چی باشه/

از همون دقیقه اول بازی که تجربه اش کردم سالها پیش میخکوب بودم پاش تا آخر شاید باور نکنید سالها زبان انگلیسی خوندم چه آزاد چه در دانشگاه ها دلیل اش همین بازی های بایوور بود و درک لور و ستینگ پشت داستان و ....
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر