پیش نمایش بر باری Sniper Ghost Warrior 2

Alkazar

کاربر سایت
Mar 1, 2012
3,150
نام
پویان
پیش نمایشی بر بازی Sniper Ghost warrior 2
این بازی در ادامه نسخه اول که در سال 2010 منتشر شد است. بازی اول یک بازی متوسط بود ولی به دلیل اینکه یک بازی تک تیراندازی بود یدون توجه به این که بازی از نظر فنی ضعیف بود مورد استقبال بازیباز ها قرار گرفت و با فروشی نزدیک به دو میلیون نسخه در سراسر جهان قرار گرفت .
بازی اول توسط موتور کروم انجین 4 ساخته شد این موتور از لحاظ فنی در سطح پایینی قرار داشت ولی این بار تیم سازنده بازی را با موتور قدرتمند کرای انجین 3 ساخته اند وان طور که از عکس ها وتریلر های بازی به دست می اید گرافیک بازی در سطح بسار بالایی قرار دارد .
داستان بازی در طول اتفاقات خونین وجنگ بوسنی در سال 1993 اتفاق میافتد و شما در نقش کاپیتان کودی اندرسون به همراه همرزمتان دست به عملیات های مخفیانه علیه دشمن (صرب ها ) بزنید . داستان بازی در یک برهه زمانی تاریخی روی میدهد وعلاوه بر شهرها در مناطق سرد هیمالیا و قطب جنوب نیز وجود دارد و مناطق جنگلی همانند نسخه قبل وجود دارد . داستان بای پیشرفت خوبی نسبت به داستان یازی قبل (داستان کلیشه ای یک دیکتاتور در کشور های آمریکای لاتین) کرده است .
گیم پلی بازی مانند نسخه قبل تاکید بر مخفی کاری است که البته بهتر وسریع ت شده و هوش مصنوعی دشمنان و یاران خودی نیز پیشرفت کرده است وقشمت های جدیدی مانند استفاده از وسایل نقلیه به بازی اضافه شده است ، خبر خوب اینکه مراحل اکشن بازی قبل که یک وصله ناجور بر پیکره یازی بود در این نسخه وجود ندارد .
به نظر می آید این بار تیم سازنده توانسته یک بازی خوب وبا کیفیت و بازیباز پسند (والبته منتقد پسند) بسازد . تا چند هفته دیگر بازی منتشر میشود و معلوم میشود که میتوانیم با این بازی روزهای گرم تابستان راسپری کنیم یا هنوز یاید منتظر یک بازی خوب دیگر باشیم ؟


 
آخرین ویرایش:

™kogima

کاربر سایت
Jul 7, 2011
140
نام
امیر علی
نه در حده پیشنمایش و نه در حد اولین نگاه و نه در حد معرفی و نه در حده، اخبارم نمیشه.

کلا باید این پیشنمایش بره رو 2000 کلمه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر