پیش نمایش بازی : Resident Evil 5

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Anjelina Jolie

کاربر سایت
Apr 7, 2007
138
نام
هادی
با سلام :love:

پیش نمایش بازی اویل5 تقدیم به علاقه مندان سری بازی اویل به همراه چند عکس از بازی

2004471797033748459_rs.jpg

این بار مسئولان کپکام قصد ساخت چه شاهکاری را دارند!!!؟





انتشار براي كنسول هاي: ps3 - XBOX360
شركت : Capcom

تاريخ انتشار : تاریخ اولیه 20 جولای2007 ولی اکنون هنوز معلوم نیست
سبك : اكشن - ترسناك




شروع:بازی اویل،بازی که در ابتدا به دنبال علاقه مندان عام نبود و به دنبال خاصها می گشت.... در همان روزهایی که اولین اویل با زامبیهایش برروی پلی1 دیده شد همه را جذب خود نکرد ولی عده ای که جذب بازی شدند دیگر دست از سر بازی و سریهای بعدی آن برنداشتند بازی که در چندین سبک مختلف انجام می شد.در نگاه اول ساده ولی در درون پیچیده و تو در تو بود.سبکی خاص را نمی توان روی نسخه های اویل گذاشت چون هم فکری ، اکشن هستند و هم ترس و وحشت را درون شما به راه می اندازند. ولی بلاخره یک اویل عمومی ساخته شد اویلی که هم از نظر گیم پلی همه را جذب کرد و هم از نظر خط داستانی و گرافیک عالیش در زمان خود... بله بازی اویل4 بود که سری اویل را بیش از پیش به بازیکنان شناساند و همین مسئله هم باعث شد که سازندگان بازی دلایل موفقیت نسخه چهارم بازی خود را کشف کنند و بعد نسخه پنجمی را در دست ساخت بگیرند که نه تنها مشکلات نسخه قبلی خود را برطرف کنند بلکه طرفداران بیشتری را نیز برای خود جذب کنند
مقدمه:قدش نسبتا بلند است و به نظر در مسیری که می آمد هیچ جایی برای اصلاح صورت خود پیدا نکرده است.آرام مسیرش را ادامه می دهد مسیر روشن است ولی سکوتی عجیب در بین خانه ها کاهگلی وجود دارد. سکوتی که ترس را بیشتر از پیش القا می کند؟؟؟ در چند ماهه اخیر هر کس که از این مسیر گذشته است ناپدید شده است .... پس او در اینجا چه کار می کند؟؟در این سرزمین داغ و سوزان جایی برای او پیدا نخواهد شد...ولی او دست بردار نیست مسیر روبه رویش را ادامه می دهد. ناگهان صداها شکسته می شوند و کلاغهای سیاه به آسمان پر می کشند.مرد با شنیدن صدا به سرعت تفنگ خود را بیرون می کشد و به اطراف خود نگاهی می اندازد.هنوز هم همه جا سکوت برقرار است به جز صداهای غار غار و پر زدن که از بالای سر او می آید چیز دیگری نه دیده و نه شنیده نمی شود. سایه هایی از پشت به او نزدیک می شوند هنوز مرد متوجه آنها نشده است... ناگهان سرعت سایه ها بیشتر می شود و...​
2000458627144691471_rs.jpg

سایه هایی در حال نزدیک شدن به شما
داستان:یکی از حسن های سری بازی اویل داستان زیبای این بازی ها است که بسیار دلنشین و عالی است. داستان این بازی هنوز به صورت قطع ویقین معلوم نیست و اصلا داستان این بازی از طرف سازندگان اعلام نشده است ولی حدسهایی با استناد به اطلاعاتی جزئی از بازی می شود زد پس داستان از این قرار است: به دنبال ناپدید شدن افراد زیادی در منطقه ای در آفریقای جنوبی این منطقه به یک راه غیر قابل عبور تبدیل شده است... از همین رو ماموران زیادی به این منطقه برای شناسایی این منطقه رفتند ، هواپیماها و هلکوپترها به خاطر طوفان شن خطرناکی که در این منطقه وجود دارد نمی توانند برای بررسی به این مناطق بیایند از این رو فقط نیروهای زمینی می توانند به منطقه بروند از این رو یکی از زبده ترین مامور از گروهی با نام B S A A( اطلاعات کامل در مورد این گروه در جلوتر گفته میشود) استفاده کردند و او را به این منطقه اعزام کردند ولی بعد از گذشت مدتی هیچ خبری از او شنیده نمی شود.

به دنبال این اتفاق فردی دیگر به نام کریس ردفیلد به این گروه دعوت می شود. فردی که ماموریتهایی خطرناک برای گروه استارز انجام داد و او از گسترش ویروس در شهر راکون سیتی جلوگیری کرد و این شهر را پاک سازی کرد این بار با تجربه تر و با امکانات تر به سمت منطقه مرموز پا می گذارد. در ابتدا همه چیز برای او آرام است ولی هجوم عده ای به او باعث می شود او دست به اسلحه شود و آنها را از پا در بیاورد ... کریس جلوتر جنازه ماموری که به اینجا فرستاده شده است را می بینید.و فردی که در حال صحبت است :" هیچ کس نمی تواند از این شهر عبور کند اینجا شهر ماست این سفیدها قصد خانه خراب کردن دوباره ما را دارند" ... جلوتر با هجوم بیشمار این افراد روبه رو می شود ولی آیا وحشی بودن این افراد ربطی به سیاه بودن آنها دارد در جواب باید بگوییم خیر آنها تشنه هستند آن هم نه تشنه گوشت کثیف کریس بلکه تشنه خون او هستند ؟؟و می خواهند باخوردن آن آرام بگیرند. اطلاعاتی در دست نیست که چرا این انسانها(بهتر بگم موجودات) به این حالت وحشی هستند ولی یک پیش بینی می تواند آزمایشاتی باشد که در آفریقای جنوبی اتفاق افتاده و این بلا بر سر این مردم آمده است.کریس این بار فکر نکنم برای نجات کسی آمده باشد چون همین که بتواند جان خود را از این معرکه سالم به در کند خود یک کار بزرگ است.(این اطلاعات اصلا توسط سازنگان تایید نشده اند ولی...)

گیم پلی:باز هم سبکی با حالت اویل4 را خواهید دید این موضوع را موقعی بیشتر متوجه می شوید که عکسها و تریلر های بازی را کمی به دقت نگاه کنید حتی برای نشانه گیری و تیر اندازی هم باید از همان نور تفنگتان استفاده کنید... ولی آیا یک نقص است که از بازی اویل4 برای گیم پلی این بازی کمک گرفته شود ؟ باید گفت خیر زیرا بعد از عوض شدن حالت گیم پلی بازی اویل با آمدن اویل4 همه و همه از این گیم پلی راضی بودند و از ان لذت بردند پس دلیلی برای این نبود که سازندگان دوباره از همان گیم پلی سری قبلی البته با تغییراتی در جهت بهبود آن استفاده نکنند. دوربین دید شما را مانند اویل4 را بقل شخصیت اول بازی نشان می دهد که علت این موضوع این است که شما بهتر بتوانید محیط بازی را زیر نظر بگیرید.چیز جالب حتی اگر شلیک هم نکنید باز کریس مانند لیون در اویل4 تفنگ خود را به همان حالت و در بقل سر خود با دو دست می گیرد،حالتی که یک فیگور عالی را به شخصیت بازی می دهد.کنترل بازی نیز همان حالت عالی اویل4 را خواهد داشت...در بازی مشت زدن یا لگد زدن وجود دارد این حالت نیز مانند سری قبل است یعنی اول باید دشمن را گیج بکنید و بعد آنها را با لگد زدن از خود دور کنید البته این حالت نیز پیشرفت هایی کرده است و باید گفت از اویل4 یک سرو گردن بهتر شده است. شما دارای اسلحه های زیادی هستید که باز هم مانند سری قبل قابل آپگرید می باشد ولی هنوز معلوم نیست به چه طریقی باید این کار را انجام دهید در سری قبل پیرمردی در جای جای بازی وجود داشت که فروشنده بود ولی در این سری هیچ چیز معلوم نیست؟؟
2000422772283845458_rs.jpg
سبک گیم پلی به صورت سری قبلی بازی است و تفاوت ظاهری نکرده است و نور لیزری تفنگ کریس را هم می بینید.

دشمنان غیر عادی: دشمنان در بازی از سری قبل واقعا وحشی تر هستند. در اویل4 اونها فقط قصد کشتن شما را داشتند تا شما به آن دختررئیس جمهور نرسید ولی در این سری دشمنان حریص تر از قبل شده اند و به خاطر خون شما می خواهند شما را ناقص کنند!!!دشمنان از هر وسیله برای کشتن شما استفاده می کنند و کمتر می توانید دشمنی را بدون اسلحه و دست خالی ببینید ... در دست دشمنان تا دلتان بخواهد قمه و چاقو و داس وتبر هست که می خواهند به جان و ریه و کلیه شما فرو کنند ولی اینبار مثل <<چهارخونه>> نیست که فقط به قلوه طرف فشار بیارند بلکه قلوه طرف رو به دهن می کشند!!!قیافه دشمنان هم که ترسناکتر از قبلی ها است و از هر سنینی در دشمنان می بینید .
2001753950783973405_rs.jpg
2001747826227228902_rs.jpg

2001723855336617816_rs.jpg

قیافه ها واقعا متفاوت و ترسناک درست شده اند.

از هر سنی و از هر شکلی که بخواهید در بازی دشمن دارید و اصلا نمی توانید دشمنان را تکراری نامید و مانند اویل4 نیست که مثلا در هر قسمت فقط تعداد محدودی اصلی وجود داشت و بقیه مثل هم بودند،البته تکراری هم خواهید دید ولی نه به نسب سری قبل بازی.چیز جالب اینجاست شما اگر از دور دشمنان را ببینید دشمنان مشغول کار و کاسبی خود هستند و زندگی خود را می کنند ولی بعد از دیدن شما انگار که شیطان در وجود آنها رخنه کرده باشه تمام کار و زندگی خود را رها می کنند و به سمت شما هجوم می آورند!!! در هر مرحله و قسمتی که بالاتر می روید دشمنان سخت تر و زرنگ تر خواهند شد.
2001742513979100794_rs.jpg

دشمنان کاری ندارید به چه علتی به اینجا آمدی !!! تبره که میاد سمتت؟؟
2001764660678028179_rs.jpg

فیگور کریس در بازی کاملا شبیه به لیون در اویل4 است

محیط بازی:محیط بازی کاملا برای شما تر و تازه است و در کمتری بازی محیطی در آفریقای جنوبی و در روستاهای عجیب و غریب ان دیده بودیم ولی شاید فکر کنید با محیط اویل4 کمی مشابه باشد ولی باید گفت محیط کاملا متفاوت و عالی طراحی شده است.زمین بازی بیشتر حالت کویری خود یعنی حالتی خشک و بی آب و علف دارد ولی واقعا در آن تکسچرهای عالی به کار رفته است طوری که همیشه هموار و تکنواخت نیست و تفاوتهای گوناگونی در گوشه گوشه آن خواهید دید، در گوشه و کنار زمین سنگریزه ها یا سنگ های بزرگ نیز دیده می شوند. درختهای کویری و بعضی علفهای مخصوص نیز در بعضی قسمت های بازی مشاهده میشوند ولی اوج محیط بازی در جایی در درون بازی است...جایی که در آنجا زندگی در جریان است محیط عجیب که در انجا محیطی مانند روستا دارد در آنجا وسایل مختلفی وجود دارد و حتی حیوانات اهلی را نیز در این محیط خواهید دید این بار حتی خانه ها را هم متفاوت خواهید دید خانه هایی که با سقفی نیمه کاره و یا کامل و یا بدنه با گونی پوشیده شده... در بعضی قسمت های بازی جعبه ها و بشکه های را خواهید دید و بهتر بگویم در محیط بازی همه چیزی که در یک روستا است وجود دارد و همه خانه ها هم بعد داخلی دارند و همه هم پر از دشمن و وسایل مختلفی هستند. در محیط از کوچکترین جزئیات چشم پوشی نشده است مثلا آنتن تلوزیون را هم در سقف بعضی خانه ها می بینید و در همان خانه می توانید تلوزیون را ببینید.همه خانه ها سالم و صحیح نیستند و بعضی خانه هایی با درهای شکسته یا پنجرهای درب و داغون در بازی خواهید دید.
2000410423964864922_rs.jpg

افراد روستا به زندگی خود مشغول هستند و محیط بازی را هم می بینید

ترس از نوعی جدید: وقتی حرف از ترس می شه حتما یاد تاریکی شب و زیر زمین خونتون می افتید!!هر چیز ساده ای در تاریکی ممکن است برای شما ترسناک باشد، ولی فکر کنید باید به چه درجه ای برسید که در روشنایی روز هم از ترس به خود بلرزید؟؟شاید این را باید بگویم که شاید سازندگان بازی اویل4 فقط قصد داشتند که شما را با این سبک اشنا بکنند و شما را زیاد نترساندند زیرا در بازی اویل4 هیچ شوک و هیچ ترسی به این حالت در بازی وجود نمی آورد و فقط ترس روی صداگذاری و آهنگ بازی می گردد. اما این بار در اویل5 چیزی دیگری را می بینید، چیزی که برای اولین بار درست شده است ... شما در زمین ساکت و صاف جلو می روید و ناگهان دشمنان به سمت شما هجوم می آورند، البته نه آرام و با صبر و طمعنینه بلکه به سرعت به سمت شما هجوم میاورند و با سر و صدای زیاد شما را تعقیب می کنند ولی همیشه این طور نیست دارید می روید آهنگ هم ملایم و آرام است هیچ صدایی نمی شنوید ناگهان از پشت شما یک نفر به سمت شما با سر و صدای زیاد هجوم میاورد اون موقع است که شاید حتی از ادامه بازی هم منصرف شوید.ترس در آهنگ و صدای بازی نیز محصوص است و در مواردی شما را وادار می کند که حتی اسپیکر خود را قطع کنید. در کل ترس حالت و نوعی جدید است که در هیچ بازی دیگری ندیده اید پس اگر از سبک ترس خوشتان نمی آید به هیچ وجه به این بازی فکر هم نکنید چه برسد به خواندن ادامه این پیش نمایش!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2001704650387851685_rs.jpg

این افراد خوشحال نیستند... چون خون می خوان
2001734325242308134_rs.jpg

این کریس واقعا چه دلی داره؟؟ می خواد بره تو اینجا؟؟

هوش مصنوعی: در سری قبل یعنی اویل4 دیدیم که چقدر هوش مصنوعی سری اویل به یکباره بالا رفته و پیشرفت کرد. این بار هم همان هوش مصنوعی ولی این بار در سطح بالاتری از آن را می بینید.این بار دشمنان بیش از پیش گروهی به سمت شما هجوم میآورند یعنی بیشتر سعی می کنند گروهی و در جهات مختلف به سمت شما هجوم بیاورند تا تک تک و فقط از یک ناحیه . چیزی که در اویل4 دیدید که دشمنان از یک سمت و به صورت جدا جدا به شما حمله می کردند ولی این بار شاهد این خواهید بود که سه چهار دشمن به صورت هم زمان به سمت شما بشتابند و بعد آنجاست که خدا باید به داد شما برسد؟؟هوش مصنوعی با رفتن به قسمتها و مراحل بالایی مانند سری قبل اویل بالاتر و بهتر می شود زیرا سازندگان با افزایش مراحل به شما امکانات بیشتری می دهند و همچنین خود شما هم مهارتتان بالا تر می رود و در مقابل بازی دشمنان را مجهز تر و باهوش تر به مصاف شما می فرستند تا بازی حالت این به اون در داشته باشه و هیچ موقع جذابیت خودشو از دست نده . در کل هوش مصنوعی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است ولی بی رحمانه نیز سخت نشده است تا شما را اذیت کند.
2000422772283845458_rs.jpg

گروه دشمنان عجیب سر رسیدند لطفا فرار را برقرار کنید!!!!

اطلاعاتی بیشتر از شخصصیت اول بازی و گروه B.S.A.A:شخصیت اول بازی کریس رد فیلد نام دارد او ابتدا در نیروی هوایی آمریکا کار می کرد او فردی زرنگ و باهوش بود و به عنوان خلبان نظامی در خدمت این اورگان بود ولی به خاطر اینکه محیط نظامی با او ساگار نبود و او قصد اطاعت بدون چون چرا از بالایی های خود نداشت از آنجا اخراج شد.او بعد از اخراج به خانه رفت ولی دست از تمرینات تیر اندازی و بدنی برنداشت بلاخره گروهی مرموز با نام S.T.A.R.S (تکنیکهای ویژه و سرویس های عملیات نجات)اونو خواستن و اون در اونجا گروهی رو با نام گروه آلفا پایه ریزی کرد و تلاش زیادی برای رسوایی مسئولان آنبرلا (در نسخه اول:برای اطلاعات بیشتر تاریخچه را بخوانید) در آن زمان کرد ولی در آزمایشگاهای زیر زمینی آنبرلا گیر افتاد ولی با هزار زحمت خود را از دست این زامبی ها نجات داد و بلاخره گروه آنبرلا را متلاشی کرد. در سال 2002 کریس را در مقابل رئیس سازمان S.T.A.R.S یعنی آلبرت وسکر دیدید ولی این بار و بعد از مدت ها او به گروهی جدید پیوسته و به احتمال زیاد باز هم بحث یک ویروس خطرناک در میان است و این بار کریس را با قیافه ای واقعا طبیعی و عالی می بینیم.... او کاملا پیشرفت کرده است و یک فرد بالغ شده است، او دارای یک کلت پیشرفته و یک چاقوی بزرگ در پشتش است.


گروه جدید B.S.A.A نام دارد :BSAA مخفف کلمه ای است که فقط دو کلمه Business Software Association Australia و British South American Airways می تونه معنی این کلمه باشه که البته به اولی که معنی اون انجمن کار نرم افزاری استرالیااست که فکر نکنم به بازی و به شخصیت کریس بخوره ولی دومی با عقل جور در می یاد که به معنی شرکت هوایی انگلیسی شمال آمریکا است که با سابقۀ کریس شاید بخورد که برای این شرکت باشد ولی شایدم یک اورگان غیر واقعی باشه که خود مسئولان کپکام که از این چیزا خیلی بلدن درست کردن ولی در هر صورت شاید معنی دوم رو بده ولی اگه معنی دوم رو بده داستان بازی به این شکل تغییر میکند:کریس در شرکت هوایی کار می کند که در یک همچین جایی گیر کرده و باید خودشو نجات بده !! البته داستان بالایی قطعی تره تا این ولی در کل هیچ داستانی فعلا تایید نشده؟؟
2001791281045724806_rs.jpg

کریس جوان را که در گروه STARS بود را می بینید
2001707095585468567_rs.jpg
قیافه شخصیت اول بازی کریس رد فیلد که نسبت به نسخه اولی اویل بسیار تغییر کرده و موهایش بلندتر شده و هیکلی تر شده

2000406483937008183_rs.jpg

وجود بچه در بازی:بازی عالی است و همه چیزش خوب است ولی .... چرا در دشمنان شخصیتهایی با سنین پایین می بینید عکس پایین را نگاه کنید به نظر شما چند سال دارد؟

2001723855336617816_rs.jpg
2000435084334789568_rs.jpg

می بینید اینا بچه هستن؟؟؟ آیا در بازی باید اینا رو بکشیم؟؟واقعا بازی زیباست ولی دیگه می خواهد تا کجا ما رو ببره!! جایی که حتی به بچه ها هم رحم نکنیم ! البته بازم این منتقدین بازی جو نگیردشون چون مطمئنا با اطلاعات کمی که دارند بهتره اصلا برنامه ای نسازن(منظورم همون برنامه شبکه دو بودا !!!)تا حالا چرا فکر می کردید اصلا بچه ای در بازی مثل جی تی ای وجود نداره علتش اینه که اصلا وجود همچنین افرادی در بازیهای خشن غیر قانونی و غیر انسانی است. نمی شه به بازی گفت که داره نژاد پرستانه عمل می کنه چون در سریهای قبل سفید پوستان غیر عادی و در بعضی موارد زامبی بودن حالا سیاه پوستان ولی می شه گفت داره زیاد از حد کار می کنه البته من فقط در همین حد می تونم بگم بقیشو خودتون کلاتونو قاضی کنید.


انسانهای ویروسی!!: از کجا این حرف رو می زنم خوب باید بگم عکس زیر رو نگاه کنید تا بهتون بگم چرا این افراد عادی نیستند!! و به احتمال زیاد ویروسی هستن!!
2001790254643416480_rs.jpg

خون از چشم فرد بیرون زده است

می بینید از چشم های این فرد خون زده بیرون پس می بینید اینا افرادی هستند که حتما با ویروسی مصموم شدند یا نمی دونم چه دردی گرفتن که به این حالت در اومدن بلاخره در بازی معلوم می شه ولی الانم بلاخره می بینید.. در اینجا پس معلوم می شه پس این موجودات به عنوان انسان به سمت شما هجوم نمی یارن بلکه به عنوان حیوانات وحشی، حیواناتی بدون اراده، احساسات... آنها فقط قصد پاره پاره کردن شما را دارند.
2000460347670385649_rs.jpg

جو اینا رو هم گرفته ها...

گرافیک(فیزیک و نورپردازی هم شامل می شود): گرافیک در یک کلام هلو است.فیزیک بازی که در همه جا دیده می شود وقتی که دشمنی روی زمین می افتد و لیز می خورد و گرد و خاک بلند می شود شما حس یک افتادن واقعی را می کنید . زمانیکه دشمنان زوزه کشان به سمت شما با داس و تبر هجوم می آورند شما خود را در میدانی می بینید که بیش از پیش ترس وجود شما را می لزراند و علت آن صورت هایی با دندانهای کثیف بیرون زده از آن است که بیش از پیش طبیعی جلوه می کند.صورتها با آنکه همه سیاه هستند ولی باز در بین آنها حالتها و تکسچرهای متفاوتی را می بینید مثلا یکی واقعا آفتاب سوخته شده ولی دیگری سطح پوست عادی دارد. در بعضی صورت ها ریش و سیبیل را نیز خواهید دید و حتی از عرق های روی پیشانی که از معرض آفتاب قرار گرفتن صورت پدیدار می شود نیز گذشت نشده است.دست ها ماهیچه ای و رگها بیرون زده و طبیعی و روی پوست صورت و دست موهای ریزی دیده می شود که البته بسته به زمان گذشته از اصلاح قبلی فرد موهای صورت بلندتر هستند.پارچه هایی که در بازی می بینید در بعضی موارد نخ ریس شده هستند و حتی تک تک آن نخ ها نیز تکسچر خاصی دارند.لطفا تعجب نکنید ولی هر موی صورت به گفته سازندگان بازی در روی صورت ریشه دارد و با گذشت زمان می بینید موی صورت کریس یا موهای سر او بلند و بلندتر شده است.نورپردازی که عالی و حیرت انگیز است و باعث به وجودآمدن سایه های عالی برای همه چیز می شود طوری که همه و همه چیز سایه دارند حتی تنابی که برای بستن چوبی به سر تبری استفاده شده است هم سایه خوب را دارا است؟؟ و این باز به فیزیک ویژه بازی بر می گردد.آسمان با ابر و خورشیدی تابان پوشیده شده است و در بعضی موارد پرندگانی را می بینید این پرندگان بعد دارند و مانند دیگر بازیهایی که تصویری هستند که عبور می کنند نیستند. وقتی لباس یک دشمن را می بینید در حال راه رفتن او لباس چروک و به هم ریخته می شود و آن هم بسته به سرعت دشمن است اگر دشمن به سرعت هجوم بیاورد لباسش نیز چروکیده تر می شود.تیر لباس را سوراخ می کند و بعد از آن به گوشت دشمن می رسد و خون نیز که به صورت عالی و انگار از دل همانجایی که زده اید بیرون می ریزد. انگار سازندگان به هر شخصیت اندامی خاص داده اند که این واقعا زیبا است .موها در روی سر مثل ماسک عمل نمی کنند و تکان می خورند این موضوع در مورد دشمنان هم صدق می کند و در مورد زنان که موهای بلندتری دارد نیز به همین صورت است. در کل گرافیکی چیزی نیست که به چند خط تمام شود ولی باز هم می شود در یک کلمه خلاصه کرد گرافیک هلو است.






صداگذاری:آهنگهای گوناگون برای نواحی متخلف بازی تعبیه شده است که بسیار عالی و زیبا روی آنها کار شده است. در ضمن صدا گذاری نیز بسیار زیرکانه و دقیق طراحی شده است و باید گفت مثل سریهای قبل واقعا یه چیز دیگست. صداهای تیر های تفنگهای مختلف متفاوت و بسته به تکسچری که بر روی آن شلیک می کندنیز متفاوت است ، هر جایی که پا می گذارید صدایی خاص دارد و به هر چیزی که لگد می زنید یا شلیک می کنید صدای دقیق تولید می کند.البته این اتفاقات را در تریلر شنیده ایم و در بازی هنوز هیچ چیز معلوم نیست.
2001470008408177702_rs.jpg



2001482740977236795_rs.jpg

2001490987696404416_rs.jpg
نتیجه گیری:فقط بگم این بازی هنوز معلوم نیست برای کامپیوتری بیاد ولی فکر کنم مثل اویل4 بعد از یه مدتی برای کامپیوتر هم بیاد پس من هم به همین امید این پیشنمایش رو برای شما پی سی بازها نوشتم و البته برای افرادی که به کنسول های xbox360 و ps3 دسترسی دارند این بازی یه بازی عالی است البته اگه نترس هستن و کمی هم به فکر کردن در بازی اهمیت می دن خیلی جالبه و یک انتخاب خوبه!! زمان انتشارم که بالا نوشتم که البته گفتم اون زمان انتشار اولیه بود ولی الان فکر کنم دیگه تا وسطای 2008 باشه ولی هنوز هیچ چیز معلوم نیست .


 
آخرین ویرایش:

Reza Modanloo

کاربر سایت
Mar 25, 2007
1,231
نام
Reza
البته بيشتر شبيه Background هست .. ، و کاملاً مشخص هم هست Preview که از الان واسه يه عنوان که TBA هست نوشته شه همين ميشه ديگه ..
به هر حال دست نويسندش درد نکنه D:
 
آخرین ویرایش:

funboy

کاربر سایت
May 29, 2007
300
نام
Amin
بد نیست منبعشم بگید؟؟

بدبخت نویسندشو من می شناسم که خودشو کشت این مطلب رو جمع جور کرد بعد شما مطلب رو می زارید با عکس های ویرایش شده بدون ذکر منبع؟؟

http://sims47.mihanblog.com

نامردی حدی داره:-"
البته قانون بازیسنتر حکم می کنه که منبعشو ذکر کنید اگر غیر اینه من لال می شم:cheesygri
 

samanwqv

کاربر سایت
Sep 16, 2006
380
نام
سامان ا.
پيش نمايش خوبي بود خسته نباشيد
 

TOP Game

کاربر سایت
Feb 4, 2008
2,332
نام
Mohamad®eza
بدبخت نویسندشو من می شناسم که خودشو کشت این مطلب رو جمع جور کرد بعد شما مطلب رو می زارید با عکس های ویرایش شده بدون ذکر منبع؟؟

http://sims47.mihanblog.com

نامردی حدی داره:-"
البته قانون بازیسنتر حکم می کنه که منبعشو ذکر کنید اگر غیر اینه من لال می شم:cheesygri

100 در صد تایید میشه
 

TOP Game

کاربر سایت
Feb 4, 2008
2,332
نام
Mohamad®eza
خدا نکنه یکی یه پیشنمایش از یه بازی بنویسه بعد همه میاند از اون ادم بیچاره که زحمت کشیده کپی برداری میکنند ...

حالا این دوست ما نه منبعش رو نوشته نه نویسندش !!

این 60مین سایتی است که من این پیشنمایش رو میبینم...

مدیران حتما پیگیری کنند...
 
آخرین ویرایش:

reza9

کاربر سایت
Feb 24, 2008
103
کی میدونه تهیه کننده واقعی مطلب کیه ؟!
پس بی خودی بحس نکنید، فقط استفاده کنید و تشکر
 

Death Proxy

مدیر انجمن
Mar 7, 2006
3,685
نام
محمد طالبیان
کی میدونه تهیه کننده واقعی مطلب کیه ؟!
اگه یه ذره دقت کنی تو اینجا معلومه
http://sims47.mihanblog.com/
پس بی خودی بحس نکنید،
شما وقتی اینقدر.......... فقط من اینو میتونم بهت بگم که بد نیست به زحمت دیگران احترام بزاریم و کپی کردن همچین مطلبی به نظر من کار با ارزشی نیست
 

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
این مطلب مال 6 ماه پیشه سرچی بحث می کنید؟!
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر