پیش نمایش بازی Fallout 3

سلام خدمت دوستا عزیز بازی سنتری:love:
ترجمه ای از مقاله گیم اسپات در این بازی(امیدوارم در ایم تابستان بتوانم ترجمه های زیادی از این سایت در اختیارتون بزارم) :

اطلاعات بازی :

ژانر : role-playing

پلتفرم : x360 و pc

سازنده : Bethesda Softworks

ناشر : Bethesda Softworks

قابلیت بازی انلاین : دارد

گروه سنی بازی :
1.jpg


زمان عرضه : 28-Nov-2008

باکس شات بازی :

noboxshot.gif


اسکرین شات های بازی

screen1_small.jpg


screen2_small.jpg


screen3_small.jpg



پیش نمایش بازی :

تقریبا ده سال قبل یک بازی role-playing تمام عیار پا بر عرصه بازی های کامپیوتری نهاد و توانست رضایت طرفداران این سبک از بازی ها را به سمت خود جلب کند .این بازی موفق fallout نام داشت . اولین نسخه این بازی از فضایی تاریک و داستانی تقریبا تکرار شونده بهره می برد که در زمان خود از کارهای فوق العاده به شمار می رفت .اما حالا بعد از ده سال شرکت سازنده این بازی بر روی نسخه جدید این بازی کار می کنند . این شرکت ضمن به کار گیری مدرن ترین روش های ساخت بازی های کامپیوتری در نظر دارد سبک و سوق نسخه اول این بازی را حفظ کند. شرکتی که بر روی این بازی نیز کار می کند از شرکت های معروف نرم اافزاری است که در سال های اخیر کار های جالب و قابل تحسینی از ان را شاهد بودیم .از کارهای معروف و نامی این شرکت می توان به oblivion اشاره کرد . شرکت Bethesda بر روی این بازی کار کرده است .
اما در مورد بازی : این بازی در محیطی لم یزرع (در خرابه های واشینگتن ) به وقوع می پیوندد . شما در این بازی کار خود را به عنوان یک مقیم در جایی طاق مانند اغاز خواهید کرد (جایی باقی مانده از یک حمله و انفجار بمب هسته ای ) ما حالا فرصت این را پیدا کرده ایم که اطلاعاتی در مورد این بازی در اختیار شما قرار دهیم .

918428_20080409_embed001.jpg


من این پیش نمایش را می خواهم از ته ته بازی و از همان ابتدای ان شروع کنم .شما در این بازی قادر هستید که کاراکتر خود را طراحی کنید مادر شما کاترینا و پدر شما که یک دانشمند می باشد جیمز نام دارد .( وای اینو بگم تا نمردم که صدای پدر شما یعنی جیمز رو به وسیله لیام نیسان یکی از بازیگرهای مشهور دوبله شده است .) این بازی مانند نسخه های قبل اول شخص می باشد و صحنه های ان به صورت پرسپکتیو میباشند و این مورد یعنی پرسپکتیو بودن صحنات در این بازی به خوبی رعایت شده است .همان طور که گفتم شما در این بازی می توانید کاراکتر خود در بازی را با ان ایفای نقش خواهید کرد ترسیم کنید .شما باید اول جنسیت خود (مرد یا زن بودن) و نامتان را انتخاب کنید . سپس به طرزاحی چهره تان بپردازید نوع صورت رنگ مو اگر بخوام حرف رو همین جا خلاصه کنم مانند oblivion ولی پیشرفته تر این کار اانجام خواهید داد.حوادث این بازی از زمان کودکی شما به وقوع خواهد پیوست .اما این بازی پس از صجنه های اولیه ان به یک سال بعد یعنی زمانی که شما یک کودکی هستید که تازه ده راه افتاده اید خواهد رفت . که در این بخش از بازی مثل بازی های دیگر اموزشی برای انجام دادن کارهای عادی و پیشرفته در بازی وجود دارد .در این بازی شما قابلیت هایی خواهید داشت تقریبا مانند ان چیز هایی که در بازی های در همین مشاهده می کنیم خواهید داشت . بهتر است از واژه ability که معادل ان است استفاده کنیم .شما در این بازی می توانید مهارت های فردی خود را را بهتر کنید با کشتن دشمنان و ... این قابلیت را به دست می اورید .

918428_20080409_embed002.jpg


شما در این بازی صحنه های جالبی و متفاوت از یکدیگر را خواهید دید که نشان از ان است که بر روی این بازی بسیار کار شده است . مطلب رو همین جا خلاصه تر می کنم و در مورد قسمت های حساس بازی می خوام چند کلمه بگم .
ما در این قسمت صحنه هایی که با دشمنانمان رو به رو خواهیم شد رو به اختصار توضیح میدم . دشمنان شما در این بازی goul نام دارند مانند همان اسمی که در the witcher به کار رفته بود این موجودات جانورانی وحشی می باشند که در صدد ان هستند که به شما حمله ور شوند و این جانوران از تغییرات بیوزیستی ناشی از انفجار بمب هسته ای به وجود امده اند .چیزی شبیه Stalker این جانوران در نگاه اول موجوداتی وحشی به نظر می رسند اما در واقعیت انسان هایی می باشند که عقل خود را از دست داده و دچار تغییرات این چنینی شده اند .اگر شما بازی resedent evil را بازی کرده باشید فکر می کنم تا حدودی در جریان این بازی قرار بگیرید . وای یه نکته خیلی جالب از بازی این است که زمانی که شما به طرز زیبایی به دشمن خود شلیک می کنید شاهد حرکت اهسته ان نیز خواهید بود و همان برخورد گلوله به دشمنان شما انها به شکل واقعی میمیرند مثلا سرشان یا قسمتی از ان از بدنشان جدا می شود و ...
این بازی مانند هم سبک های خود از دو نوع ماموریت تشکیل شده است مامئریت اصلی و ماموریت فرعی .زمانی که طول میکشد شما این بازی را به اتمام برسانید تقریبا در حدود 20 ساعت است البته این زمان فقط شامل ماموریت های اصلی می شود .
این بازی از لحاظ گرافیک و میکس و صداگذاری در رتبه فوق العاده ای قرار دارد و می تواند از بازی های بسیار موفق در این سبک باشد . این بازی بر روی pc و x360 و به احتمال زیاد بر روی ps3 نیز عرضه خواهد شد .

918428_20080409_embed003.jpg


ویژگی های بازی :

* قابلیت گردش ازاد در محیط بازی بدون محدودیت
*بهره بردن از موتور گرافیکی بالا و قدرتمند
*صحنه های جدید بسیار زیبا
*بالا بودن قدرت انتخاب در بازی و داستان ان
*دارا بودن صحنه های زد و خورد زیبا


امیدوارم این پیش نمایش مد توجه دوستان قرار گرفته باشد .
منبع : gamespot
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر