پیشنهاد Capcom برای حل مشکلات بازی RE 6 در PS3

amirsaman2

کاربر سایت
Feb 17, 2008
639
نام
سامان
طبق گفته های VG247 ، نسخه PS3 بازی Resident Evil 6 از مشکلات وحشتاکی رنج میبره که باعث میشه این بازی حتی دیگه Run هم نشه . Capcom هم زحمت کشیده و یه راه حل موقت برای اون تهیه کرده .

طبق یه بیانیه عرضه شده به IGN ، این مشکل بطور منحصر فقط در نسخه PS3 که از playstation Store لود شده وجود داره .پس از گرفتن یه Patch ، برخی از گیمرها پیام Error گرفتن و بازیشون کلا از کار افتاده.

Capcom توصیه کرده که اون کسانی که این Error رو دریافت کردن باید بازیشونو Uninstall کنن و دوباره اونو نصب کنن و دراین حالت بازی باید بصورت نرمال اجرا بشه . اما متاسفانه بعد از این کار ، مشکلات دیگه بوجود می آید . مثلا اینکه شما نمی تونید با کسانی که از نسخه disk استفاده میکنن بازی کنید .

Capcom میگه " ما برای حل این مشکل و دادن یه Patch در حال همکاری با Sony هستیم . لطفا توجه کنید که در این زمان فقط کسانی که این بازی رو از PSN دانلود کردن به Re.net دسترسی ندارن .اما این مشکل با یه Patch سریع حل میشه و ما سعی میکنیم که اونها رو هم حفظ کنیم . از همه برای صبرشون متشکریم "

20121003_resident_evil_6.jpg


Vg247
 

Zack_Fair

کاربر سایت
Mar 16, 2010
1,745
نسخه PS3 بازی Resident Evil 6 از مشکلات وحشتاکی رنج میبره که باعث میشه این بازی حتی دیگه Run هم نشه .
موندم اون 600 نفر كارمندای كپكام دقيقا داشتن چی كار می كردن؟:)
ساختن يه بازی فرستادن انسان به مريخ بوده يعنی كه با 600 نفر نتونستن يه بازی رو بسازن كه لاقل ران شه؟ اگه كه نه واقعا اون 600 نفر به درد استفاده واقعی اعضای بدنشون تو اون نمايشگاه فروش گوشت زامبی می خوردن!
به نظرم كپكام در استديوهاش رو گل بگيره سنگين تره!
 

Dark War

کاربر سایت
Jan 9, 2011
2,522
نام
امير حسين
اين بازي بازگشت به ريشه ها بوده يا تيشه به ريشه ها؟

ولي مشكل اصلي از سخت افزار PS3 هست چون انقدر حجم ريشه ها تو بازي زياد بوده PS3 و بازي با هم توش گم شدن مشكل از كپكام نيست...
 

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
اين بازي بازگشت به ريشه ها بوده يا تيشه به ريشه ها؟

ولي مشكل اصلي از سخت افزار PS3 هست چون انقدر حجم ريشه ها تو بازي زياد بوده PS3 و بازي با هم توش گم شدن مشكل از كپكام نيست...
:|بازم از این حرف های بی پایه و اساس.
what ?what?what?what?
تو اخرین خبرها خوندم سونی خودش مشکل رو حل کرده کارمندان کپکام بمیرن بهتره
 

Wrath-MaN

کاربر سایت
Jan 23, 2012
379
نام
رضا
کپکم داره فقط از اسم اش پول در میاره 1 نفر از کارکنان شرکتهای دیگه مانند ناتین داگ سازنده uncharted 1 2 3 مساویست با همه 600 نفر evil6
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر