پیشروی در The Evil Within به چه شکل خواهد بود؟

Turok-71

کاربر سایت
03660593231921740506.jpg


از همان روزهای ابتدایی معرفی TEW توسط پدر سبک ترس و با توجه به حضور وی در ساخت این بازی،برخی از گمانه زنی ها مبنی بر پیروی TEW از ساختار نسخه های کلاسیک سری Resident Evil شکل گرفت.

بسیاری معتقد بودند که در TEW از سیستم " Backtracking " برای پیشرفت در مراحل استفاده خواهد شد و خبری از سیستم " Liner " یا خطی مانند بازی های RE4 و RE5 نخواهد بود.

حال یکی از اعضای شرکت بتسدا(ناشر TEW)در فروم این شرکت،به این پرسش که آیا TEW از سیستم RE 1ااستفاده خواهد کرد یا سیستم RE4؟ پاسخ داده است:
" در برخی از مراحل از backtracking استفاده شده است،اما در بیشتر قسمت ها شما در حال پیشرفت و ورود به مناطق جدید خواهید بود،مرحله به مرحله! "

از این پاسخ میتوان اینگونه برداشت کرد که با ترکیبی از دوسیستم کلاسیک و مدرن روبرو خواهیم بود.از سیستم خطی،ویژگی مرحله به مرحله وام گرفته شده و در عین حال مراحل بصورت باز طراحی شده اند و قابلیت بازگشت به عقب نیز وجود خواهد داشت.

شما کدام یک از سیستم های پیشروی را می پسندید؟
evillwitin.net

توضیحات:
سیستم Liner: از نقطه A برو به B به C به D و...
سیستم backtracking: از نقطه A برو به B کلید را پیدا کن،برگرد به A ،درب نقطه ی C را باز کن،حالا درب های D , E و F را باز کنید.

پ.ن:
پیشتر در مورد سیستم ذخیره سازی TEW نیز بحث هایی صورت گرفت: تاپیک
اطلاعات بیشتر در مورد TEW: تاپیک
 
من دموی 11 دقیقه ای بازی رو دیدم. متاسفانه فکر میکنم چیزی برای ما گیمر کلاسیک ها نداشت و ناراخت شدم :-<
بازی برای گیمرهای 4 و به بعد ساخته شده. ما گیمر کلاسیک کارا همچنان حسرت خواهیم کشید. ایکاش فن های رزیدنت اویل کلاسیک میتونستن امضای اینترنتی جمع کنن و از میکامی درخواست میکردن یک نسخه به همان سبک کلاسیک ارائه بدن. من اعتقاد دارم اگر بازی به سبک کلاسیک ولی با گرافیک بهتر ساخته بشه (با همون سادگی ماشین تایپ و جوهر واکسی و دوربین ثابت) نه تنها اعتبار رو به رزیدنت اویل برمیگردونه بلکه باعث میشه گیمرهای جدید با سبکی متفاوت و جدید روبرو بشن. چرا فکر میکنن سبک کلاسیک گیمرهای جدید رو جذب نمیکنه؟ مگه جز این بود که هر چه از کلاسیک فاصله گرفتن روز به روز طرفدارانش ریزش کردن؟ والا ما جیل ولنتاین ساکت رو بیشتر ترجیح میدیم به کارکتری که هر لحظه فحش و ناسزا از دهنش بیرون میاد (اشاره به کاراکتر the evil within) .... بد میگم؟
 
من دموی 11 دقیقه ای بازی رو دیدم. متاسفانه فکر میکنم چیزی برای ما گیمر کلاسیک ها نداشت و ناراخت شدم :-<
بازی برای گیمرهای 4 و به بعد ساخته شده. ما گیمر کلاسیک کارا همچنان حسرت خواهیم کشید. ایکاش فن های رزیدنت اویل کلاسیک میتونستن امضای اینترنتی جمع کنن و از میکامی درخواست میکردن یک نسخه به همان سبک کلاسیک ارائه بدن. من اعتقاد دارم اگر بازی به سبک کلاسیک ولی با گرافیک بهتر ساخته بشه (با همون سادگی ماشین تایپ و جوهر واکسی و دوربین ثابت) نه تنها اعتبار رو به رزیدنت اویل برمیگردونه بلکه باعث میشه گیمرهای جدید با سبکی متفاوت و جدید روبرو بشن. چرا فکر میکنن سبک کلاسیک گیمرهای جدید رو جذب نمیکنه؟ مگه جز این بود که هر چه از کلاسیک فاصله گرفتن روز به روز طرفدارانش ریزش کردن؟ والا ما جیل ولنتاین ساکت رو بیشتر ترجیح میدیم به کارکتری که هر لحظه فحش و ناسزا از دهنش بیرون میاد (اشاره به کاراکتر the evil within) .... بد میگم؟
ولی کپکام جوره دیگه ای فکر میکنه وقتی میبینه که بازیش همچنان فروش میره و فروشش هم بیشتر شده به کارش ادامه میده :| خیلی کم هستن ناشر هایی که به فکر جذب گیمرن تا پول در اوردن زیادی :|
 
ولی کپکام جوره دیگه ای فکر میکنه وقتی میبینه که بازیش همچنان فروش میره و فروشش هم بیشتر شده به کارش ادامه میده :| خیلی کم هستن ناشر هایی که به فکر جذب گیمرن تا پول در اوردن زیادی :|
بله حق با شماست. کلا روند بازی های امروزی دیگه گیشه رو هدف قرار میده. آخه فقط من نیستم که گله میکنم شما این لینک رو ببینید همه گله مند هستن:
The Evil Within &bull; View topic - The Evil Within does not offer much?
به هر حال به قول شما طرف میبینه کدوم سبک پول بیشتری به جیبش سرازیر میکنه همون سبک رو ادامه میده. مثلا اویل 5 بیشترین آمار فروش بین همه اویل ها داره در حالی که به نظرم این غیرمنصفانه هست در حالی که کلا سبک سری های کلاسیک قویتر بود.
 
بله حق با شماست. کلا روند بازی های امروزی دیگه گیشه رو هدف قرار میده. آخه فقط من نیستم که گله میکنم شما این لینک رو ببینید همه گله مند هستن:
The Evil Within &bull; View topic - The Evil Within does not offer much?
به هر حال به قول شما طرف میبینه کدوم سبک پول بیشتری به جیبش سرازیر میکنه همون سبک رو ادامه میده. مثلا اویل 5 بیشترین آمار فروش بین همه اویل ها داره در حالی که به نظرم این غیرمنصفانه هست در حالی که کلا سبک سری های کلاسیک قویتر بود.


این بازی خیلی از المانهای بازی های رزیدنت اویل های کلاسیک رو داره این لینکی که دادی فروم بازی هست و اصلا مهم نیست که تو 1000 نفر 10 نفر هیتر پیدا بشه چون این بازی با همین چند تا تریلری که ازش بیرون اومده کلی ریویوهای مثبت و نقد های عالی دریافت کرده هیچ وبسایتی نیست که به بازی اعتراض کرده باشه تنها نقطه ضعف بازی گرافیکش هست که اونم احتمال زیاد تا قبل از عرضه درست میشه رزیدنت اویل های کلاسیک دیگه توی این نسل جواب نمیدن اما المانهای ترسش همیشه میتونن تو بازی های survival - horror مرود استفاه قرار بگیرن الان بازی ها هر چه بیشتر به سمت نشون دادن جزئیات بیشتر و طبیعی تر جلوه ددان بازی پیش میرن تو رزیدنت اویل کلاسیک شما شلیک میکردی ولی شلیک شما دقیق که نبود برای هت شات کردن شما باید میرفتی دو قدمی زامبی اسلحه رو رو به بالا میگرفتی و شلیک میکردی یا اینکه بعضی اوقات با مگنوم اینکارو از دور انجام میدادی اما با تغییر دوربین و هدف گیری دقیق شما میتونی از فاصله زیاد هم زامبی ها رو هت شات کنی یا به پاهاشون تیر بزنی و یا .... که خیلی طبیعی تره! اینکه بیای از تایپ رایتر و ریبون یا صندقچه تو بازی استفاده کنی خوبه در صورتی که بازی در زمان قدیم اتفاق بیفته نه اینکه بازی تو سال 2015 باشه و شما هنوز تایپ رایتر رو روی میز ببینی یا ریبون یا اون صندوقچه های قرن بوق رو این اصلا منطقی نیست! اینکه طرفدارا به کپکام اعتراض میکنن به خاطر برگردوندن تایپ رایتر و صندوقچه و .. بعضی آیتم ها ی رزیدنت اویل های کلاسیک نیست به خاطر اتمسفر ترسناک و پر تنش هست به خاطر ترس کمبود مهمات نبود پرتنر پیوسته بودن بازی و نه چپتر چپتر به خاطر زامبی هایی که واقعا زامبی هستن و نه ومپایر و سرباز و متور سوار و خلبان و تک تیانداز و بادیگارد.
 
این بازی خیلی از المانهای بازی های رزیدنت اویل های کلاسیک رو داره این لینکی که دادی فروم بازی هست و اصلا مهم نیست که تو 1000 نفر 10 نفر هیتر پیدا بشه چون این بازی با همین چند تا تریلری که ازش بیرون اومده کلی ریویوهای مثبت و نقد های عالی دریافت کرده هیچ وبسایتی نیست که به بازی اعتراض کرده باشه تنها نقطه ضعف بازی گرافیکش هست که اونم احتمال زیاد تا قبل از عرضه درست میشه رزیدنت اویل های کلاسیک دیگه توی این نسل جواب نمیدن اما المانهای ترسش همیشه میتونن تو بازی های survival - horror مرود استفاه قرار بگیرن الان بازی ها هر چه بیشتر به سمت نشون دادن جزئیات بیشتر و طبیعی تر جلوه ددان بازی پیش میرن تو رزیدنت اویل کلاسیک شما شلیک میکردی ولی شلیک شما دقیق که نبود برای هت شات کردن شما باید میرفتی دو قدمی زامبی اسلحه رو رو به بالا میگرفتی و شلیک میکردی یا اینکه بعضی اوقات با مگنوم اینکارو از دور انجام میدادی اما با تغییر دوربین و هدف گیری دقیق شما میتونی از فاصله زیاد هم زامبی ها رو هت شات کنی یا به پاهاشون تیر بزنی و یا .... که خیلی طبیعی تره! اینکه بیای از تایپ رایتر و ریبون یا صندقچه تو بازی استفاده کنی خوبه در صورتی که بازی در زمان قدیم اتفاق بیفته نه اینکه بازی تو سال 2015 باشه و شما هنوز تایپ رایتر رو روی میز ببینی یا ریبون یا اون صندوقچه های قرن بوق رو این اصلا منطقی نیست! اینکه طرفدارا به کپکام اعتراض میکنن به خاطر برگردوندن تایپ رایتر و صندوقچه و .. بعضی آیتم ها ی رزیدنت اویل های کلاسیک نیست به خاطر اتمسفر ترسناک و پر تنش هست به خاطر ترس کمبود مهمات نبود پرتنر پیوسته بودن بازی و نه چپتر چپتر به خاطر زامبی هایی که واقعا زامبی هستن و نه ومپایر و سرباز و متور سوار و خلبان و تک تیانداز و بادیگارد.
دقیقا منم با حرقت خیلی موافقم...گرافیک هم به نظر بازم خوبه...در کل استاد میکامی میتونه با این اثر خودش رو دوباره نشون بده ولی باید صبر کرد و دید که چی میشه...
من که خیلی امیدوارم...:x
خب میخواستم این رو هم بگم از اونجایی که این آخرین کار استاد در مقام کارگردانی هستش،فک کنم با این بازی میخواد یه جوری به همه بگه که:
جمع کنین بابا شما(بقیه سازندگان) اصلا بلد نیستید بازی تو سبک ترس بسازید...یه جوری میشه گفت تلنگر به بقیه استودیوها
چون از لحاظ مفهمومی این بازی میخواد یه چیزهایی رو به ما بگه مثلا اینکه دست این نقش اول داستان بازی ما یه فانوس هستش چیزی که در بازی Amensia ما دیدیم و یا غول هایی که در RE4 ما شاهد بودیم میخواد تیکه ای بندازه به استودیوی که اومد ازش بیرون و الان دارن همون ip رو ادامه میدن(کپکام) ابله!!!
در کل میخواد بگه که فک نکنن سبک ترس رو اونها دارن ریشه دار میکنن و از اینجورحرفا...
در کل امیدوارم استاد موفق باشن تو این کار...

- - -ویرایش - - -

ولی کپکام جوره دیگه ای فکر میکنه وقتی میبینه که بازیش همچنان فروش میره و فروشش هم بیشتر شده به کارش ادامه میده
:|
خیلی کم هستن ناشر هایی که به فکر جذب گیمرن تا پول در اوردن زیادی
:|
آخه برا چی کپکام اینجوری شده؟؟؟=((
:((:((:((
 
آخرین ویرایش:
امیدوارم رزیدنت اویل 7 واقعا survival horror باشه چون من داستان اونو بیشتر از داستان این بازی دوست دارم گذشته از این این بازی ترسش بیشتر از نوع Psychological horror هست (مثل ساینت هیل) تا Survival -Horror ولی فعلا تو این قحطی بازی های بقا - ترس این بازی تنها امید من هست. !
 
backtracking که واسه این نسل جواب نمیده به اون صورت ، چون ما به سرعت و اون نوع دوربین مشخص عادت کردیم مورد زیاد جالبی نمیشه در کل ؛ ولی خب میکامی ممکنه یه مواردی مثل سرعتم ( ! ) چاشنیش کنه . در هر صورت امید وارم چیز خوبی از اب دربیاد .
 
این بازی خیلی از المانهای بازی های رزیدنت اویل های کلاسیک رو داره این لینکی که دادی فروم بازی هست و اصلا مهم نیست که تو 1000 نفر 10 نفر هیتر پیدا بشه چون این بازی با همین چند تا تریلری که ازش بیرون اومده کلی ریویوهای مثبت و نقد های عالی دریافت کرده هیچ وبسایتی نیست که به بازی اعتراض کرده باشه تنها نقطه ضعف بازی گرافیکش هست که اونم احتمال زیاد تا قبل از عرضه درست میشه رزیدنت اویل های کلاسیک دیگه توی این نسل جواب نمیدن اما المانهای ترسش همیشه میتونن تو بازی های survival - horror مرود استفاه قرار بگیرن الان بازی ها هر چه بیشتر به سمت نشون دادن جزئیات بیشتر و طبیعی تر جلوه ددان بازی پیش میرن تو رزیدنت اویل کلاسیک شما شلیک میکردی ولی شلیک شما دقیق که نبود برای هت شات کردن شما باید میرفتی دو قدمی زامبی اسلحه رو رو به بالا میگرفتی و شلیک میکردی یا اینکه بعضی اوقات با مگنوم اینکارو از دور انجام میدادی اما با تغییر دوربین و هدف گیری دقیق شما میتونی از فاصله زیاد هم زامبی ها رو هت شات کنی یا به پاهاشون تیر بزنی و یا .... که خیلی طبیعی تره! اینکه بیای از تایپ رایتر و ریبون یا صندقچه تو بازی استفاده کنی خوبه در صورتی که بازی در زمان قدیم اتفاق بیفته نه اینکه بازی تو سال 2015 باشه و شما هنوز تایپ رایتر رو روی میز ببینی یا ریبون یا اون صندوقچه های قرن بوق رو این اصلا منطقی نیست! اینکه طرفدارا به کپکام اعتراض میکنن به خاطر برگردوندن تایپ رایتر و صندوقچه و .. بعضی آیتم ها ی رزیدنت اویل های کلاسیک نیست به خاطر اتمسفر ترسناک و پر تنش هست به خاطر ترس کمبود مهمات نبود پرتنر پیوسته بودن بازی و نه چپتر چپتر به خاطر زامبی هایی که واقعا زامبی هستن و نه ومپایر و سرباز و متور سوار و خلبان و تک تیانداز و بادیگارد.

اون سبک دیگه جواب نمی ده.اون زمان به خاطر محدودیت هایی که در بازیسازی بود شاهد همچین بازی های نابی بودیم.و در موازات همون محدودیت ها بازی کننده هم در بازی با محدودیت های زیادی روبه رو می شد و به احساس تنش اضافه می شد. در مورد بازی جدید اوستا هم تاریخ انتشار می خوایم.
آخه برا چی کپکام اینجوری شده؟؟؟=((
:((:((:((
گور باباش:d
اوستا خودش دست به کار شده!!!
 
اون سبک دیگه جواب نمی ده.اون زمان به خاطر محدودیت هایی که در بازیسازی بود شاهد همچین بازی های نابی بودیم.و در موازات همون محدودیت ها بازی کننده هم در بازی با محدودیت های زیادی روبه رو می شد و به احساس تنش اضافه می شد. در مورد بازی جدید اوستا هم تاریخ انتشار می خوایم.

گور باباش:d
اوستا خودش دست به کار شده!!!

فکر کنم اشتباه نقل قول کردی چون حرفایی که شما زدی در واقع تیتر حرفای منه :|
 
backtracking می تونه زمان گیم پلی رو برخلاف Liner (که یک تجربه کاملا سطحی هستش این روزا) افزایش بده منتهی بایستی دید میخواد چندتا پازل و نمی دونم ایده جالب پشتش بذاره، یا اینکه صرفا به خاطر یه کلید دو ساعت بچرخونه بیخودی!

در مورد پازل و معماهای بازی تو مراسم Q13 یکی از کارمندای بتسدا گفته:
بیشتر پازل ها متکی بر حرکات مخفیانه برای دور شدن از دید دشمنهاست و [پازل ها] شباهت زیادی به عناوین old school سبک ترس نخواهند داشت.
اگه بشه به این گفته استناد کرد خبر نسبتا بد اینه که بازی یه قدم دیگه به سمت RE4 برداشته و خبر خوب اینه که این نوع از پازل هیجان خیلی بیشتری رو القا میکنه و ریتم بازی از نفس نمیفته!

یه مصاحبه هم میکامی تو ژاپن داشته از سوال شده:
خبرنگار: اگه شما میگید که صحنه هایی با ترس بالا دارید این فقط در اکشن نیست،بایستی پازل و حل معماها هم جز این صحنه ها باشن،اینطور نیست؟
میکامی: تعداد آنها زیاد نیست،اما در بازی وجود دارند،هرچند به شخصه خیلی به پازل علاقه ندارم!
 
آخه برا چی کپکام اینجوری شده؟؟؟=((
:((:((:((

کپکام رو بی خیال..!!این کمپانی نه تنها برای من بلکه برای خیلی از فن های 2 آتیشه هم مرده...!!دلیلش اهمیت ندادن به پیشکسوتها و خواسته ی بازی بازها بود..!!وقتی میاد RE 6 رو برای رقابت با COD منتشر میکنه اسم این سبک فکر کردن رو چی میشه گذاشت..؟؟؟

- - -ویرایش - - -

در مورد پازل و معماهای بازی تو مراسم Q13 یکی از کارمندای بتسدا گفته:

اگه بشه به این گفته استناد کرد خبر نسبتا بد اینه که بازی یه قدم دیگه به سمت RE4 برداشته و خبر خوب اینه که این نوع از پازل هیجان خیلی بیشتری رو القا میکنه و ریتم بازی از نفس نمیفته!

یه مصاحبه هم میکامی تو ژاپن داشته از سوال شده:
درسته ازش سوال شده ولی شما رزیدنت اویلهای قبلی رو یه مرور بکن جوابت رو میگیری اصلا این بابا علاقه ی زیادی به پازل نداره بیشترین پازل فکر کنم تو رزیدنت اویل 3 بود تازه خیلی کم بود..!!دقیقا میکامی به ترس علاقه ی بیشتری داره تا پازل..!!سبک کاریش اینطوریه.!رزیدنت اویل 1 و 2 هم به همین طریق از داشتن پازل رنج میبردن..!!من خودم بیشتر دوست دارم تو بازی با ترس روبرو بشم تا پازل.
 
ما که به سیستم کلاسیک عشق می ورزیم واقعا هیجانش برای ما بیشتر بود مثل RE و DC های قدیمی..! اینکه گازش رو بگیری و هی بری جلو دیگه مسخره شده..
 
ما که به سیستم کلاسیک عشق می ورزیم واقعا هیجانش برای ما بیشتر بود مثل RE و DC های قدیمی..! اینکه گازش رو بگیری و هی بری جلو دیگه مسخره شده..
دقیقا میدونم منظورت چیه. منم منظورم به دوستان این بود که ایکاش یکبار به سبک کلاسیک ولی با گرافیک بهتر (من هم قبول دارم که گرافیک برای گیمرهای امروزی حساس و مهمه) بدن بیرون حتما موفق میشه. با این که سری کلاسیک برای 15 سال پیشه ولی به گیمرهای 2014 پیشنهاد میکنم برای یکبار هم که شده رزیدنت اویل 3 رو بازی کنند.متاسفانه کپکام فکر میکنه سری قدیم به موفقیت گیشه نمیرسه ولی خیلی از فن ها این فکر رو نمیکنن. وقتی من میگم استفاده از ماشین تایپ فقط یه بازیکن کلاسیک میدونه که این وسیله فضای بازی رو تغییر میده وگرنه توی اویل 3 در چند جا برای حل معما از کامپیوتر استفاده میکنیم. خب میتونستن توی همون اویل 3 از کامپیوتر برای سیو استفاده کنن اما چرا استفاده نکردن؟ به نظرم ماشین تایپ فضای متفاوتی ایجاد میکنه...من جایی هم میخوندم که ساخت سری کلاسیک به جز میکامی یک نفر دیگه نقش اصلی رو داشته (میکامی فقط کارگردان بوده) که بعد از 3 اون شخص جدا شده. به هر حال باید کنار بیاییم با این حس نوستالوژی...
 
همیجوریش حسش نیست بازیهای ترسناکو بری . مثل امسال هرکدوم از بازیها Outlast و Amnesia فقط تا اولین صحنه ترسناکشون رفتم و اصلا دوست نداشتم ادامشون بدم .
نه اینکه بترسم چون چیزی برای ترس وجود نداره اما دوسن ندارم وقتمو واسه این ژانر بذارم
برگشت به لوکیشن قبلی به نظرم تو این دوره اصلاََ خوب جواب میده . من به شخصه اینی که بری جلو رو بیشتر میپسندم اما میدونم این TEW رو هم فوقش 2-3 ساعت اولشو برم:-s
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or