پشیمانی اسکوئر انیکس پس از موفقیت بازی Expedition 33

  • Thread starter Thread starter Farh@d
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Farh@d

There is no description of the situation
کاربر فعال
1000017497.jpg

با موفقیت چشمگیر بازی نقش‌آفرینی نوبتی Clair Obscur: Expedition 33، برخی تحلیل‌گران معتقدند که شرکت اسکوئر انیکس احتمالاً اکنون بابت عدم بازگشت به ریشه‌های نوبتی مجموعه Final Fantasy احساس پشیمانی می‌کند.

به گفته Rhys Elliott از مؤسسه Alinea Analytics، این بازی به لطف شخصیت‌های دوست‌داشتنی، سیستم مبارزه‌ی قوی و قیمت نسبتاً پایین ۵۰ دلاری‌اش توانسته دل بسیاری از طرفداران سبک JRPG را به دست آورد. او همچنین اشاره می‌کند که در بازار بازی‌ها، جای خالی یک عنوان نقش‌آفرینی مدرن با ظاهر واقع‌گرایانه و مبارزات سنتی احساس می‌شد.

الیوت می‌گوید: «اسکوئر انیکس نسبت به انجام این کار با مجموعه Final Fantasy مردد بود. اما حالا احتمالاً از تصمیم خود پشیمان است. Expedition 33 دقیقاً همان چیزی را به طرفداران نقش‌آفرینی داده که سال‌ها منتظرش بودند. اگر از هواداران Final Fantasy در اواخر دهه ۹۰ یا اوایل دهه ۲۰۰۰ می‌پرسیدید که نسخه ایده‌آل یک JRPG چه شکلی است، بدون شک چیزی شبیه به این بازی را توصیف می‌کردند.»

در شرایطی که Final Fantasy در سال‌های اخیر به سمت اکشن-نقش‌آفرینی حرکت کرده، موفقیت Expedition 33 نشان می‌دهد که بازار برای سبک‌های کلاسیک هنوز زنده و پویاست.
 
فقط بابت اینکه تو ریبرث گیم پلی پفکی و اینا توش ندیدی بگم که آقا پس اون تاورها چین؟:دی
هیچ خاصیتی هم ندارن .
نه چیز خاصی اضافه میکنن مثل فارکرای که مثلا محیطهای جدید رو پیدا میکردی و یا محل outpostها رو مشخص میکرد ، اسلحه جدید آنلاک میکرد یا مناطق رو از دشمنها پاکسازی میکرد و...

اما اینجا تاورها عملا بیخاصیت هستن و چیز خاصی به گیم پلی اضافه نمیکنن.
این یکی از همون مواردیه که خیلی پفکی اضافه شده و بود و نبودش هیچ خاصیتی نداره و اصلا پاداش خاصی هم به پلیر نمیده.
برجها اولا نقاط ماموریتها و... روی نقشه رو آشکار میکردن ثانیا دور و برشون دشمنای نسبتا قوی بود برای ایکس پی به درد میخورد
اینا تو زلدا BotW هم بودن با همین کارکرد پس فکر نکنم اصلا بدرد نخور بوده باشند
کلا بخش جهان باز ریبرث واقعا بد طراحی شده.
نه اینکه فارکرایها یا حتی EXP33 خیلی جهان باز خوبی باشن ولی میخوام بگم ریبرث تو یک سری از ویژگیها حتی از اونها هم بدتره.

دیگه از طولانی کردن بعضی از مراحل و تکرار اونها توسط شخصیت دیگه و... نگم.
بخوام لیست کنم گیم پلی پفکی و بیخاصیت که فقط برای اضافه کردن پلی تایم وجود دارن ریبرث دستش از این لحاظ واقعا پره.
بخش جهان باز ریبرث بد طراحی شده؟؟؟ عمرا!
من که واقعا دارم لذت میبرم در وهله اول از خود محیطهای زیبای بازی، ماموریتهای جانبیش هم عالین و چوکوبو سواری، بازی کویینز بلاد و...
این ریمیک برای فنهای فاینال فنتزی ۷ ساخته شده در وهله اول. فن باشی از لحظه لحظه ش لذت میبری، نه فکر میکنی پفکی هست:دی
یه عمر منتظر بازسازی فاینال فنتزی۷ نبوده طرف آخر سر یه بازی با پلی تایم کوتاه تحویل بگیره.
 
وقت ندارم حاجی:دی
یعنی دارم اخر هفته ها و تعطیلات، ولی قطعا نه برای بازی با متای زرد :دی
این ریبوت عجیب غریب فاینال فنتزی۱ هم انقدر مشکل داشت موقع لانچ از دهن افتاد اصلا همه فراموشش کردن نمراتش بماند.
بعد من ترجیح میدم منتظر ریمیک حسابی اینطور بازیا باشم و تجربه شون کنم:دی
ببینم تو همون cait sith خودمونی؟ گفتما چقدر شبیه اونی که بدون بازی کردن یه بازی اینقدر بهش هیت می ورزی :D
یعنی دقیقا همون حرفایی که سر silent hill remake 2 داشتیم و بعدش که تجربش کردی نظرت کلا عوض شد رو داری دوباره تکراری میکنی:D

بازی رو اول یه تجربه بکن بعد اینهمه قرص و محکم از همه جای بازی ایراد بگیر و همه چیز بازی رو عادی جلوه بده. هیچی دیگه هیچی:D - والسلام

.
 
ببینم تو همون cait sith خودمونی؟ گفتما چقدر شبیه اونی که بدون بازی کردن یه بازی اینقدر بهش هیت می ورزی :D
یعنی دقیقا همون حرفایی که سر silent hill remake 2 داشتیم و بعدش که تجربش کردی نظرت کلا عوض شد رو داری دوباره تکراری میکنی:D

بازی رو اول یه تجربه بکن بعد اینهمه قرص و محکم از همه جای بازی ایراد بگیر و همه چیز بازی رو عادی جلوه بده. هیچی دیگه هیچی:D - والسلام

.
Stranger of Paradise و هیت ورزیدن؟:|
خودشم، ولی دقیقا منظورت چی بود؟ چون جایی که کوت کردی درمورد اون ریبوت فاینال فنتزی۱ گفتم نه اکسپدیشن۳۳!
والا سر اون بازی که میگی چاره ای نداشتم اینطوری آی پی هایی که دست کونامیه هیچ وقت آزاد نمیشن. هنوز فکر میکنم پافشاریم تا آخر درست بود چون کونامی پیشرفت هم بکنه، حق و ارزش آی پی هایی که از قدیم داره خیلی بیشتر از ایناست.
آخرشم چون ریمیک کپی برابر اصل بود و دست سازنده به دردنخورم یه بار تو عمرشون ندادن که موفق شد:دی وگرنه مثل Stranger of Paradise نمیدونم ری ایمجینیشن و ریبوت اینا بود اون مثلا ۶ شد متاش این ۳ هم نمیشد:دی
فقط برای استدیو لهستانیش خوب بود نشون داد عرضه دارن با وجود اینکه بازی افتضاح هم دارن و باید بهشون فرصت و پول داد وگرنه خود کونامی که هیچ... مشکل من باهاش هرگز درست نمیشه دیگه از امضای اینجانب هم عقیده راسخم مشخصه:دی انقد حالم از کونامی بهم میخوره حد و اعلی نداره... خدا کنه روزیو ببینم متال گیر سالید و سایلنت هیل از چنگش درمیان اینطوری فقط این جنونم فروکش میکنه:دی (هیت هم نیست جنون هست از نوع برحق:دی) ولی تا اون روز دیگه میشینم کنار، مخصوصا که یاد گرفته ریمیک ۱ به ۱ میزنه خب ریمیک اینطور بازیام اول آخر موفق میشه هر طور حساب کنی.
Stranger of Paradise هم با این وضع که ریلیز شد و متایی که گرفت همون بهتره من یا هر کس که میخواد اولین FF رو تجربه کنه همون نسخه پیکسلی قدیم رو بزنه.
خیلی موقعی که اومد هایپ بودم دیدم از لحاظ فنی کلا غیر بازیه بعد اینم که درست شد متاش یادم میفتاد بیخیال میشدم.
 
آخرین ویرایش:
Stranger of Paradise و هیت ورزیدن؟:|
خودشم، ولی دقیقا منظورت چی بود؟ چون جایی که کوت کردی درمورد اون ریبوت فاینال فنتزی۱ گفتم نه اکسپدیشن۳۳!
والا سر اون بازی که میگی چاره ای نداشتم اینطوری آی پی هایی که دست کونامیه هیچ وقت آزاد نمیشن. هنوز فکر میکنم پافشاریم تا آخر درست بود چون کونامی پیشرفت هم بکنه، حق و ارزش آی پی هایی که از قدیم داره خیلی بیشتر از ایناست.
آخرشم چون ریمیک کپی برابر اصل بود و دست سازنده به دردنخورم یه بار تو عمرشون ندادن که موفق شد:دی وگرنه مثل Stranger of Paradise نمیدونم ری ایمجینیشن و ریبوت اینا بود اون مثلا ۶ شد متاش این ۳ هم نمیشد:دی
فقط برای استدیو لهستانیش خوب بود نشون داد عرضه دارن با وجود اینکه بازی افتضاح هم دارن و باید بهشون فرصت و پول داد وگرنه خود کونامی که هیچ... مشکل من باهاش هرگز درست نمیشه دیگه از امضای اینجانب هم عقیده راسخم مشخصه:دی انقد حالم از کونامی بهم میخوره حد و اعلی نداره... خدا کنه روزیو ببینم متال گیر سالید و سایلنت هیل از چنگش درمیان اینطوری فقط این جنونم فروکش میکنه:دی (هیت هم نیست جنون هست از نوع برحق:دی) ولی تا اون روز دیگه میشینم کنار، مخصوصا که یاد گرفته ریمیک ۱ به ۱ میزنه خب ریمیک اینطور بازیام اول آخر موفق میشه هر طور حساب کنی.
Stranger of Paradise هم با این وضع که ریلیز شد و متایی که گرفت همون بهتره من یا هر کس که میخواد اولین FF رو تجربه کنه همون نسخه پیکسلی قدیم رو بزنه.
خیلی موقعی که اومد هایپ بودم دیدم از لحاظ فنی کلا غیر بازیه بعد اینم که درست شد متاش یادم میفتاد بیخیال میشدم.
فک کنم منظورشون اکسپدیشن 33 بود نه SoPFFO :دی شما کلا چند روز هست در یه تلاش عجیبی هستی که این بازی رو زیر سوال ببری و بگی کار خاصی نکرده چون پری و داج قبلا هم در jrpg ها داشتیم که مشخص شد حرفتون اصلا درست نیست! بعدم کاشف به عمل اومد که اصلا خودتون حتی بازیش هم نکردید و داشتید با امثال SoPFFO مقایس میکردید که خیلی خنده دار شد:دی الانم دوستمون گفت کدوم کاربر بودید بیشتر دوزاریم افتاد که علت این قضیه چیه:دی نکن برادر!! حداقل خودت یه دو ساعت انجام بده گیم رو بعد اینطوری بپر بهش:دی
 
فک کنم منظورشون اکسپدیشن 33 بود نه SoPFFO :دی شما کلا چند روز هست در یه تلاش عجیبی هستی که این بازی رو زیر سوال ببری و بگی کار خاصی نکرده چون پری و داج قبلا هم در jrpg ها داشتیم که مشخص شد حرفتون اصلا درست نیست! بعدم کاشف به عمل اومد که اصلا خودتون حتی بازیش هم نکردید و داشتید با امثال SoPFFO مقایس میکردید که خیلی خنده دار شد:دی الانم دوستمون گفت کدوم کاربر بودید بیشتر دوزاریم افتاد که علت این قضیه چیه:دی نکن برادر!! حداقل خودت یه دو ساعت انجام بده گیم رو بعد اینطوری بپر بهش:دی
نه نخواستم زیر سوالش ببرم (از کجا اینو دراوردید؟) میگم موفقیتش بخاطر همین سبک ترن بیس بوده نه سیستم پری و داج
چون اصل گیم پلیش ترن بیس هست، این وسط پری و داج یه اپشنه تو این سبک گیم پلی گنجانده شده اگه سبک ترن بیس به اون بدی که دوستان میفرمایند هست وجود یه اپشن هم کمکی به حالش نمیکنه از این اپشنها هم بازیهای دیگه زیاد هست.
هر بازی ژاپنی مشابه دست بذارید یک یا چند مورد یونیک تو گیم پلی داره برای اینم اینطوری
ولی در اصل یه بازی نقش آفرینی ترن بیسه و اینجام خب خیلیا با این قضیه مشکل دارن بعد از این خوششون اومده:دی
مساله ای که هست انقدر مشخصه ربط به تجربه شم نداره تازه بماند من یه کلام ازش انتقاد نکردم نمیدونم از کجا حرف دراوردید:دی
بازی سبک ش نوبتیه گیر دادید به یه اپشن یا المنت که تو گیم پلیش هست میگید این باعث شده ملت سبک بد و تحمل ناپذیر نوبتی رو قبول کنن:دی
ولش کن فکر کنم اون معدود بچه هایی که مثل خودم فکر میکنن و همه جوره طرفدار این سبکن متوجه شدن
واقعا چیزیم که درمورد بازی دیگه گفت این رفیقمون ربط به این نداشت

پ.ن: درمورد خریدش من حواسم به قیمت ۵۰‌ دلاریش نبود
چک کنم اگه متافور اپدیت خاصی نگرفته گرافیکشو بهتر کنه بعد ریبرث برم سراغ همین چون آنچنان گرون نمیفته.
 
نه نخواستم زیر سوالش ببرم (از کجا اینو دراوردید؟) میگم موفقیتش بخاطر همین سبک ترن بیس بوده نه سیستم پری و داج
چون اصل گیم پلیش ترن بیس هست، این وسط پری و داج یه اپشنه تو این سبک گیم پلی گنجانده شده اگه سبک ترن بیس به اون بدی که دوستان میفرمایند هست وجود یه اپشن هم کمکی به حالش نمیکنه از این اپشنها هم بازیهای دیگه زیاد هست.
هر بازی ژاپنی مشابه دست بذارید یک یا چند مورد یونیک تو گیم پلی داره برای اینم اینطوری
ولی در اصل یه بازی نقش آفرینی ترن بیسه و اینجام خب خیلیا با این قضیه مشکل دارن بعد از این خوششون اومده:دی
مساله ای که هست انقدر مشخصه ربط به تجربه شم نداره تازه بماند من یه کلام ازش انتقاد نکردم نمیدونم از کجا حرف دراوردید:دی
بازی سبک ش نوبتیه گیر دادید به یه اپشن یا المنت که تو گیم پلیش هست میگید این باعث شده ملت سبک بد و تحمل ناپذیر نوبتی رو قبول کنن:دی
خب دیگه، شما اگه خودتون بازی کرده بودید متوجه میشدید که حرفتون اشتباهه و همین قابلیت پری و داج و QTE چقدر روی پیوستگی کامبت تاثیر گذاشته و از یه حالت نوبتی خشک و خالی خارجش کرده به طوری که پلیر باید تلاش کنه که به این مکانیک ها مسلط بشه مگرنه از پس ساده ترین فایت ها نمیتونه بر بیاد. در نتیجه هر اینکانتر برای خودش یه چالشه و صرفا یه دکمه بزن اتک بده نیستش و واقعا باید حواستون به بازی باشه مگرنه شتک میشید:دی همین چندتا المان کمک کرده کسایی که گیم پلی نوبتی هم حال نکنن بیشتر ترغیب بشن به این بازی چون خیلی درگیرکننده تر از بقیه jrpgها هستش.
بنابراین پری و داج و QTE در این بازی صرفا یه آپشن نیست و بخشی از تار و پود مکانیک های بازی شده!
بازی کن عزیز بازی کن الکی زیر سوال نبر حرف ملت رو :دی یه چیز دیدیم که داریم میگیم اینا رو:دی
 
الان متوجه شدم چقدر انعطاف به خرج ندادن توی بحث بده... تهش میشه زیر سوال بردن علایق خودت یه نمونه ش.
حتی حواسمون نیست کل بازیهای دیگه رو داریم تو این سبک زیر سوال میبریم:دی
مهم نیست البته کسی jrpg ترن بیس علاقه داشته باشه میدونه سبک خشکی نیست اتفاقا هر ip مهم تو این سبک یه سری المنت یونیک تو گیم پلی خودش داره.
 
ببینم تو همون cait sith خودمونی؟ گفتما چقدر شبیه اونی که بدون بازی کردن یه بازی اینقدر بهش هیت می ورزی :D
یعنی دقیقا همون حرفایی که سر silent hill remake 2 داشتیم و بعدش که تجربش کردی نظرت کلا عوض شد رو داری دوباره تکراری میکنی:D

بازی رو اول یه تجربه بکن بعد اینهمه قرص و محکم از همه جای بازی ایراد بگیر و همه چیز بازی رو عادی جلوه بده. هیچی دیگه هیچی:D - والسلام

.
خدا خیرت بده.
میگم خدایا این شکل کامنت دادن عجیب برام آشناست ، پس بگو:D
===========
برجها اولا نقاط ماموریتها و... روی نقشه رو آشکار میکردن ثانیا دور و برشون دشمنای نسبتا قوی بود برای ایکس پی به درد میخورد
اینا تو زلدا BotW هم بودن با همین کارکرد پس فکر نکنم اصلا بدرد نخور بوده باشند
خب مشخص شد که حتی زلدا رو هم بازی نکردی.
وجود اون برجها تو زلدا جزو نکات کلیدی بازیها بود.
باعث میشد بتونی مپ رو به خوبی ببینی و محلهای جدید رو پیدا کنی.
و حتی بتونی امکان فست تراول داشته باشی که اصلا تو ریبرث همچین خبرهایی نیست.
همونطور که گفتم کاملا به بازی زورچپون شده و بی خاصیته.
بخش جهان باز ریبرث بد طراحی شده؟؟؟ عمرا!
من که واقعا دارم لذت میبرم در وهله اول از خود محیطهای زیبای بازی، ماموریتهای جانبیش هم عالین و چوکوبو سواری، بازی کویینز بلاد و...
این ریمیک برای فنهای فاینال فنتزی ۷ ساخته شده در وهله اول. فن باشی از لحظه لحظه ش لذت میبری، نه فکر میکنی پفکی هست:دی
یه عمر منتظر بازسازی فاینال فنتزی۷ نبوده طرف آخر سر یه بازی با پلی تایم کوتاه تحویل بگیره.
اول برو 7 اوریجینال رو بازی کن بعد بیا بگو ریمیک برای فنهای 7 ساخته شده.
خیلی از پلیرها از جهان بازهای یوبیسافت مثل AC/Farcry و... هم لذت میبرن چون بازیهای خوبی هستن.
نباید که صفر و صدی دید.
بازیها میتونن خیلی خوب و خوش ساخت باشن ولی یکسری ویژگی بیخود و اضافه هم درشون باشه.
نمیشه که چون از یه بازی خوشت میاد کلیت بازی رو بدون نقص تصور کنی.

خداوکیلی من هم از ریبرث خیلی خوشم میاد.
اما تو اون بخشهایی که حقش نیست ازش طرفداری نمیکنم همونطور که بخشهای ضعیف یا متوسط EXP33 و هر بازی دیگه ای جای طرفداری ندارن.

نه نخواستم زیر سوالش ببرم (از کجا اینو دراوردید؟) میگم موفقیتش بخاطر همین سبک ترن بیس بوده نه سیستم پری و داج
چون اصل گیم پلیش ترن بیس هست، این وسط پری و داج یه اپشنه تو این سبک گیم پلی گنجانده شده اگه سبک ترن بیس به اون بدی که دوستان میفرمایند هست وجود یه اپشن هم کمکی به حالش نمیکنه از این اپشنها هم بازیهای دیگه زیاد هست.
هر بازی ژاپنی مشابه دست بذارید یک یا چند مورد یونیک تو گیم پلی داره برای اینم اینطوری
ولی در اصل یه بازی نقش آفرینی ترن بیسه و اینجام خب خیلیا با این قضیه مشکل دارن بعد از این خوششون اومده:دی
مساله ای که هست انقدر مشخصه ربط به تجربه شم نداره تازه بماند من یه کلام ازش انتقاد نکردم نمیدونم از کجا حرف دراوردید:دی
بازی سبک ش نوبتیه گیر دادید به یه اپشن یا المنت که تو گیم پلیش هست میگید این باعث شده ملت سبک بد و تحمل ناپذیر نوبتی رو قبول کنن:دی
ولش کن فکر کنم اون معدود بچه هایی که مثل خودم فکر میکنن و همه جوره طرفدار این سبکن متوجه شدن
برای خودت دشمن فرضی ساختی؟
کی میگیه ترن بیسد ضعیفه یا طرفدار نداره؟
CRPGها مثل BG3 که GOTY شد و بالای 15-10 میلیون فروخت نقش هویج رو دارن؟
کسی اینجا گفته ترن بیسد خر است و...؟

صحبت سر اینه که Sandfall به سبک مبارزه نوبتی المانهایی رو اضافه کرده یا برگردونده که جذابتر و همه پسند ترش کرده، همین.
میگم نگاهت صفر و صدیه همینجا رو میگم ، حد وسط نداری آقا :D

به پیشنهاد دوستان عمل کن و اول برو بازی کن و اینقدر ویدئو نبین که بشه باهات در مورد تجربه ای که داشتی بحث کرد.
از روی ویدئو نظر دادن و وارد بحث با پلیرهای بازی شدن به نظرم اعتماد به نفس خیلی بالایی میخواد و هم دانش بالا در مورد اون بازی و ویژگیهاش.
اولی رو مطمئنم داری ولی دومی رو شک دارم که نداری.

برو هر وقت چاق و چله شدی برگرد قلقله زن:D
 
ای خاک بر سرت نینتندو که قبل تمامی این قضایا تو سیستم QTE و داج و پری رو توی Paper Mario داشتی و این جوری اون سری رو به باد فنا دادی 8-|
دستت درد نکنه بابت معرفی این بازیا:دی این بار سوییچ خریدم جدی جدی ماریو‌ فن میشم احتمالا:دی همیشه فکر میکردم نقش آفرینی ساده ن اینا و همینم شد ماریو تنیس هم تست زدم اینا رو نه:دی
دیگه به نینتندو ایمان اوردم ناموسا:دی

خب مشخص شد که حتی زلدا رو هم بازی نکردی.
@Z-fan
:))
(احتمالا فقط خودت یادت باشه تاپیکهایی که زدم از جمله تاپیک خود بازیش و...)
بابا شما اصلا چطور متوجه شدید تو ریبرث تاورها بدرد نمیخورن بعد کل منتقدا نفهمیدن؟ عجیبه! مپ کل بازی از اول معلوم بود خوب بود یا مجبور بودیم خودمون همه جا رو بگردیم؟
بگذریم، ترمز رو بکشیم تا متهم به کلا گیمر نبودن نشدیم:دی
یکم دیگه بگذره حالا این به جهنم، کلا تو این تاپیک برائت جمعی از jrpg ترن بیس راه میفته متاسفانه.
جور دیگه اون پستو میدادی میگفتن نه jrpg نیست و چالش نداره فلان. (این چالش نداشتن مبارزه بازیهای این سبک تا قبل این بازی رو نمیدونم چطور کشف کردن دقیقا:دی)
ولی فرضم درست بود، مشکل داشتن با jrpg ترن بیس.
پ.ن: امیدوارم وقت شه همین اکسپدیشنم برم حالشو ببرم چون ریبرث چیزی نمونده تموم شه و متافورم کو تا بسته الحاقی چیزی بیاد اپگرید اساسی بگیره.
من در کل حسابم مشخصه خوره بازیهای این سبکم میخواد سازنده ش هر کی باشه اکسپدیشن هم میرم. ولی در کل دلم میسوزه برای اون افرادی که آشناییت ندارن و پستای دوستان رو میخونن فکر میکنن چیزایی که تا حالا ژاپنیا میساختن جنایت در حق بشریت بوده. یا مثلا کسایی که احتمالا یکی دو تا jrpg ترن بیس زدن خوششون نیومده نمیدونن اتفاقا چه سبک پویاییه و چقدر واریانت داره از دنجن کراولر بگیر تا آمیخته با استراتژی و...
 
آخرین ویرایش:
خب مشخص شد که حتی زلدا رو هم بازی نکردی.
آدم اگه یه گیمی هم انجام نداده بنظرم بهتره اونقدری ازش اطلاعات داشته باشه که انقد تابلو نکنه:دی نمیدونم چه اصراریه این دوستمون داره بدون انجام دادن گیمی باید دهن همه رو بسابه! اون از سایلنت هیل اینم از این:دی
 
ضمنا قضیه ریمیک سایلنت هیل۲ و موضع من درموردش چه ربطی به این بازی داره کسی فهمید بگه :))
از کونامی متنفرم دلیلش همونه چه ربطی به چیز دیگه داره چه ربط به اکسپدیشن داره:))
اصلا اون قضیه رو‌ چرا انقدر جدی گرفتید:دی کونامی کار میکنید یا سهام دارشید؟:دی غیر این بوده دستتون رو‌ از ادامه کلی ای پی حسابی کوتاه کرده؟ منم اولش میخواستم اصلا کاری کنم بن شم سر اون جریان! ولی اصلا جریانش ربط به هیچ گیم دیگه نداره خیلی واضحا بیفایده س بخوام چیزی به کسی بفهمونم در اونمورد! در ضمن بازی نکردنی نبوده عین نوار تکرار میکنید! نمرات اخرش داشت میومد نصبش کردم دیدم معجزه شده بعد n تا سایلنت هیل که بعد 2004 اومدن بالاخره یکیو داده دست استدیو آدمیزادی!
اکانت psn مم که هست البته پایرت قهاریم بوده و هستم:دی
جناب اطلاعات و همه چیز دان تروفی پلاتینوم پرسونا۵ رویال رو یه فقره چک کنند:دی
اگه البته دنبال پلات بودم و ارجینال باز خیلی آمارم بیشتر بود
تاپیک نسخه سوییچ BotW رو‌ خودم زدم و چند تا مقاله ازش نوشتم هنوز هست!
طرف خود سازنده بازیم سر تعظیم فرود اورده جلوی سلاطین ژاپنی ترن بیس، اینجا میگید نه ژاپنیا بلد نبودن و فلان!
اصلا یه کلام هم از اکسپدیشن ایراد نگرفتم! خیلیم ازش خوشم اومده! تو کدوم جهان سیر میکنید واقعا؟ :D
مشکلم با اینه میگید صاحبای سبک چیزی بارشون نیست! ادعایی که خود سازنده اکسپدیشن هم نداره! :دی
باز کسی فهمید الان اینا چی میگن من کجا با اکسپدیشن سر عناد دارم به خودم بگه:دی بخاطر سایلنت هیل؟ rofl
اینم جنگی میذارم برای دانلود اخر هفته پایرت میرم ببینم مشکلتون با چیه فقط ثابت کنم هیتر نیستم!
پ.ن: بازی نکرده:دی lol
چیزی که خود سازنده بازیم منکره منم همونو میگم و ربطی به هیت و ایراد گرفتن هم نداره چه ربط به بازی کردن نکردن داره🤣
 
آخرین ویرایش:
خبر انگلیسی میزاری لااقل یه بار با گوگل ترجمش کن ببین چی میگه🤦‍♂️🤦‍♂️

=============

@Zack.Fair
وضعیتت پیچیده تر از اونیه که فکر میکردم.
تا حدی که فکر میکنم تو یه تایم لاین دیگه ای نظرات آدمهای دیگه ای رو میخونی ولی میای اینجا جواب کامنتهاشون رو مینویسی.
چون کامنتهات در همین حد هیچ ارتباطی به نظرات بچه ها چه تو این تاپیک و چه تاپیک خود بازی و... نداره.

نمیدونم اسم این چیه ولی هرچه که هست به بازگشتت همی امیدی ندارم:دی
 
آخرین ویرایش:
ضمنا قضیه ریمیک سایلنت هیل۲ و موضع من درموردش چه ربطی به این بازی داره کسی فهمید بگه :))
از کونامی متنفرم دلیلش همونه چه ربطی به چیز دیگه داره چه ربط به اکسپدیشن داره:))
اصلا اون قضیه رو‌ چرا انقدر جدی گرفتید:دی کونامی کار میکنید یا سهام دارشید؟:دی غیر این بوده دستتون رو‌ از ادامه کلی ای پی حسابی کوتاه کرده؟ منم اولش میخواستم اصلا کاری کنم بن شم سر اون جریان! ولی اصلا جریانش ربط به هیچ گیم دیگه نداره خیلی واضحا بیفایده س بخوام چیزی به کسی بفهمونم در اونمورد! در ضمن بازی نکردنی نبوده عین نوار تکرار میکنید! نمرات اخرش داشت میومد نصبش کردم دیدم معجزه شده بعد n تا سایلنت هیل که بعد 2004 اومدن بالاخره یکیو داده دست استدیو آدمیزادی!
اکانت psn مم که هست البته پایرت قهاریم بوده و هستم:دی
جناب اطلاعات و همه چیز دان تروفی پلاتینوم پرسونا۵ رویال رو یه فقره چک کنند:دی
اگه البته دنبال پلات بودم و ارجینال باز خیلی آمارم بیشتر بود
تاپیک نسخه سوییچ BotW رو‌ خودم زدم و چند تا مقاله ازش نوشتم هنوز هست!
طرف خود سازنده بازیم سر تعظیم فرود اورده جلوی سلاطین ژاپنی ترن بیس، اینجا میگید نه ژاپنیا بلد نبودن و فلان!
اصلا یه کلام هم از اکسپدیشن ایراد نگرفتم! خیلیم ازش خوشم اومده! تو کدوم جهان سیر میکنید واقعا؟ :D
مشکلم با اینه میگید صاحبای سبک چیزی بارشون نیست! ادعایی که خود سازنده اکسپدیشن هم نداره! :دی
باز کسی فهمید الان اینا چی میگن من کجا با اکسپدیشن سر عناد دارم به خودم بگه:دی بخاطر سایلنت هیل؟ rofl
اینم جنگی میذارم برای دانلود اخر هفته پایرت میرم ببینم مشکلتون با چیه فقط ثابت کنم هیتر نیستم!
پ.ن: بازی نکرده:دی lol
چیزی که خود سازنده بازیم منکره منم همونو میگم و ربطی به هیت و ایراد گرفتن هم نداره چه ربط به بازی کردن نکردن داره🤣
حاجی وا بده! هر چی بیشتر پست میزاری بیشتر پرت بودنت از قضیه رو نشون میدی:دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or