پروژه Nebula در انحصار PlayStation 4

dead space 2.

کاربر سایت
Jun 22, 2012
168
نام
رحمان
خانه ای جدید برای کاربران ps4 ...

ew7i1bo5e60zi7m61jcu.jpg

استودیو انگلیسی Kovok ، در حال حاظر در حال کار بر روی یک پروژه به نام Nebula هستش که یک دنیای 3 بعدی رو برایتان به ارمغان می آورد که در اون کاربران میتوانند با هم ارتباط بر قرار کنند و با هم بازی کنند و بر یکدیگر تاثیر بگذارند.

جدا از این که این پروژه برای پلتفرم های Windows و MAC منتشر میشود ، برای کنسول نیز منتشر میشود اما در انحصار ps4.این پروژه در واقع همان پروژه ی ps home است که کاربران sony به آن علاقه ی زیادی دارند برای همین خیلی ها به این پروژه جدید جذب شدند.

یکی از اعضای هیئت رئیسه استودیو Kovok ، طی یک مصاحبه با Gamingbolt اینگونه مسئله انحصاری بودن این پروژه برای ps4 را شرح داد :

ما همان سازندگان ps home هستیم و تمام طرفداران ما زمانی ps3 داشتند و حال اکثریت آن ها ps4 دارند.پس به نظر ما انتشار این پروژه بر روی ps4 معقول تر و طبیعی تر به نظر آمد و مطمئنا این همون چیزی هست که طرفداران ما نیز انتظار داشتند.

پروژه Nebula هنوز تاریخ انتشاری ندارد اما شما میتوانید محیط و بطن بازی رو در ویدیو منتشر شده ببینید.


منبع


-------------------------------------------

پ.ن : دوستان ویدیو رو میتونید داخل منبع ببینید ولی چون از یوتیوب هست نیاز به شیلتر شکن داره.منتها من ویدیو رو دیدم و گفتم براتون شرح بدم که چجوریه.چیز خاصی نیست تقریبا میشه گفت همون ps home هستش.محیط جالبی داره.یه نمونه از بازیش رو که خیلی شبیه به بازی انحصاری ps3 یعنی starhawk هست و نشون میده که گرافیک خوبی داره و همچنین گیم پلی روون.داخل خونتون و نشون میده و میگه که میتونید توش وسایل رو جا به جا کنید یا مبل و فرش و تلویزیون بذارید و... همچنین ابزار های شخصیت سازیتون نسبت به ps home بیشتر شده و خیلی کارای بیشتری میتونید انجام بدید و خیلی میتونید روی کاراکترتون ریز شید.
پیروز باشید.
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
اگه بازم از این مرحله های مخصوص بازیها توش بذارن عالی میشه :D یه سریاش خیلی حال میداد :D
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
من موندم سونی چطور HOME ول کرد خدایش ملت مثل چی اونجا پکر بازی میکردن و پول خرج میکردن یا وسیله خونه میخریدن یکی از هابی های خودم این بود برم شطرنج بازی کنم با ملت واقعا البته چند وقت آخر پکر باز شده بودم .:d
 

Roter Jäger

کاربر سایت
Mar 17, 2009
1,750
نام
سهراب
من دوستای خیلی خوبی توی Home پیدا کردم، واقعا سرویس جذابی بود، ولی خب حدودا 3-4 سال آخر اصلا سر نزدم بهش....مشغله های فکریم زیاد شده بود دیگه وقت نداشتم نصف شب ساعت 2-3 بعد از بازی کردن بیدار بمونم و برم مهمون بازی توی Home.
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
کلا Home جای باحالی بود،ولی بین ایرانی ها به خاطر حجم دانلودهای فراوونش زیاد مورد استقبال قرار نگرفت :d
البته من خودمم زیاد نرفتم :| ولی هر دفعه رفتم،بسی شلوغ بود همه جا! هرجا میرفتی تا خرخره ملت بودن :d

خرج کردنشون هم که مشخص بود! انواع و اقسام لباس های عجیب غریب! (حالا تو خونه هاشون نرفتم ببینم چه خبره:)) ) و آپدیت های هفته ای Home ... ! برندهای معروف هم حضور داشتن و لباس میزدن برای Home :))

اون بازی هایی که احسان هم اشاره کرد،آره خیلی حال میدادن :d :x البته فکر نکنم ایندفعه دیگه مثل قبلا بشه...حداقل نه از نظر بازی ها،یا مراسم هایی که PS میگرفت اونجا...چون دیگه انحصاری نیست...
 

AMIN-1399F

خوشا فریاد زیر اب
مدیر انجمن
Oct 29, 2011
5,421
نام
امین
home عالی بود خداییش ملت هم همه پایه :d
کافی بود بری یه جا شروع به حرکات موزون کنی ظرف 5 دقیقه 50 نفر میومدن و همه مشغول حرکت میشدن :bighug:
 

old_ashkan

کاربر سایت
Jul 17, 2014
140
نمیشه اسمش رو عوض کنن؟
ادم یاد ابولا میوفته بیماریه مهلک خخ
امیدوارم مثه home باحال باشه من که به شخصه خیلی با اون حال کردم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر