پروژه ی بعدی Blue Point Games متفاوت از Shadow of the Colossus خواهد بود

MOH3N_Dark

کاربر سایت
May 7, 2013
3,264
نام
محسن


104296

نسخه ی بازسازی بازی Shadow of the Colossus یکی از بهترین عناوین ساخته شده برای PlayStation 4 محسوب می گردد که وظیفه ساخت آن را استودیوی Blue Point Games بر عهده داشت.

در طی مراسم GDC، این استودیو در مورد پروژه ی بعدی خود توضیحاتی را ارائه داد. Peter Dalton مدیر فنی این استودیو در این باره گفت:

ما Shadow of Colossus را به عنوان یک ریمستر به شمار نمی‌آوریم. به دلیل پیچیدگی پروژه، ما آن را یک بازسازی می‌دانیم. و با حرکت به سمت پروژه‌ی بعدی خود، ما آن را یک برداشت و تجسم متفاوت تلقی می کنیم؛ زیرا این فراتر از چیزی است که فکر می‌کردیم می‌توانیم با Shadow of the Colossus انجام دهیم.


براساس صحبت های این استودیو در گذشته که بیان کرده بود بازی بعدی بسیار بزرگتر از عناوین قبلی خواهد بود، بسیاری معتقدند که این سازنده در حال بازسازی عنوان Demon’s Souls برای PS4 است. البته باید این را در نظر داشت که Blue Point Games یک استودیوی مستقل محسوب می‌شود و ممکن است این استودیو لزوما با سونی همکاری نکند.

منبع
 

Big boss_returns

کاربر سایت
Jan 29, 2019
965
نام
ژوبین
گرچه دوست دارم سونی اینا رو بخره(چون تمام ویژگی هایی که سونی میخواد دارن) ولی امیدوارم اون شایعه که میگفت بازیشون mgs حقیقت داشته باشه هرچند میدونم این کونامی حرکتی نمیزنه چون پولا تو پاچینکو.....
 
  • Like
Reactions: g4mer

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
یه چند وقت پیش توی پروفایل لینکدین یکی از اعضای استودیو وظیفه رو طراحی شمشیر و زره و اینا زده بود:D معلوم نیس بازی بعدیشون دیمنز سولز هست یا نه:D
 
  • Like
Reactions: mikammi

Coma BlacK

Dead Memories
کاربر سایت
Jan 28, 2013
1,290
نام
مصطفی اعتمادی
مسلما بازسازي shadow of the colossus دليل كافي براي خوب بودن پروژه ي بعدي blue point games نيست
 
آخرین ویرایش:

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
هرچه از دوست رسد نیکوست:x
انقدر پروژه قبلیشون عالی بوده که برای ریمیک بعدی لحظه شماری بکنیم
 

ADU_Tank

کاربر سایت
May 26, 2011
1,269
نام
Ali
خوشحالم در دورانی به دنیا اومدم که بتونم در کودکی شاهکاری مثل SoC رو تجربه کنم و خوشحالم که اونقدر زنده موندم تا ریمیک این شاهکار رو دوباره تجربه کنم و طعم واقعی نوستالژی رو بچشم:x
Bluepoint استودیوی با سلیقه ایه. به نظر من پتانسیل خوبی هم داره که هر چند وقت یک بار یه شاهکار رو عرضه کنه. امیدوارم همینطور مستقل بمونه و در انحصار شرکت خاصی درنیاد هر چند همکاری هاش با سونی خوب بوده تا الان.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر