پروژه جدید سازندگان Deadlight با Unreal Engine 4

Techman

کاربر سایت
Jan 12, 2010
448
75011915481762209806.jpg

پروژه جدید سازندگان Deadlight با Unreal Engine 4

استودیوی Tequila Works از زمان تاسیس خود توانسته تنها یک عنوان را بسازد و چند ماه پیش بود که ساخت Deadlight را به پایان رساند وآن را برای Xbox Live و Steam منتشر کرد.

اما اکنون گویا این استودیو تصمیم به ساخت یک عنوان جدید گرفته است. براساس آگهی استخدامی که آنها به تازگی منتشر کرده اند قرار است که با همکاری یک ناشر بزرگ دست به خلق یک IP جدید بزنند.

در متن آگهی این گونه ذکر شده است:

" شرکت Tequila Works با همکاری یک ناشر بزرگ به دنبال افراد منحصر بفرد و با استعداد در زمینه هنری می باشد؛ تا به ما در خلق تجربیات تازه در دنیای یک IP جدید کمک نمایند. کارگروهی، خلاقیت، توجه به جزئیات و علاقه بی حد و حصر از جمله ویژگی هایی است که از نظر ما یک هنرمند باید آنها را داشته باشد. اگر شما تصور می کنید که این خصوصیات را دارا هستید می توانید پا به میدان بگذارید. "

همچنین درلیست شرایط یکی دیگر از آگهی ها آنها این نکته اعلام شده است که :

" ضرورت داشتن تجربه کار با Unreal Engine و همچنین داشتن درک کافی از UE4. "

در پروژه Deadlight این شرکت با همکاری مایکروسافت به توسعه این بازی پرداخت. کسی چه می داند شاید با توجه به این که قرار است از موتور UE4 در این بازی استفاده شود، این دو کمپانی با همکاری یکدیگر قصد توسعه یک عنوان جدید برای کنسول بعدی مایکروسافت را داشته باشند.

منبع
 
آخرین ویرایش:

aryasoft2872

کاربر سایت
Nov 25, 2009
584
نام
M.P
ولی خدایی ددلایتشون باحال بود در حقشون اجحاف شد اینا...

راستی چند روز قبل سازنده blacklight گفته بود برای آنریل 4 بازی میسازه حالا هم سازنده deadlight گفته... Coincidence آیا???
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر