پایان Bishock Infinite مشابه هیچ عنوان دیگری!

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی

در مصاحبه با یوروگیمر Ken Levine توضیح داد که با پیشروی در بازی بر جذابیت آن افزوده خواهد شد و در مورد پایان آن وی اضافه کرد پایان بازی چیزیست که تابحال در هیچ بازی دیگری تجربه آن را نداشته اید و بسیار منحصر به فرد طراحی شده است و کاملا مناسب جهان بازی و کاراکترهای آن است.وی همچنین افزود که مطمئن نیست همه از این پایان راضی رضایت داشته باشند و از آن خوششان بیاید ولی وی و تیمش از کار خود بسیار راضی هستند و به آن افتخار میکنند.
داستان بازی در شهری معلق در هوا به نام Columbia اتفاق می افتد جایی که Booker DeWitt برای نجات زنی با قدرتهای شگفت انگیز به نام الیزابت از دست clutches of the Songbird فرستاده میشود.با پیشروی در داستان تمامی شهر در آشوب فرو خواهد رفت و جناحهای مختلف در شهر برای به کنترل گرفتن آن با هم درگیر میشوند و در این بین الیزابت و Booker سعی در فرار از دست دیکتاتوری به نام Zachary Hale Comstock میکنند.
همچینین در مقایسه با بازی اصلی سری Bioshock و ضعیف بودن Act سوم و آخر بازی Levine این اطمینان را داد نقش شخصیت اصلی داستان بسیار تاثیرگذار است و اتفاق مشابه بازی اول برای Infinite رخ نخواهد داد.

منبع
 

K3l!0$

کاربر سایت
Sep 11, 2012
628
نام
کیانوش
دیگه داره لوس میشه اینهمه هایپ کردن لوین عزیز. بابا به جای این کارا یه دوتا تریلر خوب (که داستان رو اسپویل نکنه ولی آدم رو در حد لالریگا هایپ کنه) بده بیرون تا زمان عرضه. یعنی هنوز بازی سازی ها نمیدونن بعضی از این تبلیغات زیاد جواب برعکس میده. مثلا همین Sleeping Dogs همچین آدم رو هایپ کرد که با اینکه بازی خیلی خوبی بود ولی به خاطر انتظار زیادم (که خداییش تقصیر خود UFG بود با تبلیغات اضافه) حالم از بازی به هم خورد. امیدوارم این بلا سر این بازی نیاد. چون انتظاراتم از بازی لحظه به لحظه داره بیشتر میشه و نمیدونم میتونه این همه انتظارات رو برآورده بکنه یا نه؟
 

Red Dead

کاربر سایت
Jun 16, 2010
1,659
نام
سیاوش
فکر کنم لوین یک مصاحبه انجام داده و این اخباری که این چند روز میاد بخشهایی از اون مصاحبه هست،یا شاید هم جو گیر شده داره بازارگرمی می کنه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر