
است."ساختن سرگرمی هایی(بازیهایی) بی انتها (با طول عمر بسیار بالا) که اثراتی مثبتی(از نظر روانی) را بر روی تک تک مخاطبان از سراسر جهان نهادینه کند. "
حالا آنها به اغلب سوالاتی که از سوی طرفداران از آنها پرسیده شده و آنها جواب هایی را برای آنها در نظر گرفته اند که با اتفاق هم خواهیم خواند:
بازی بعدی thatgamecompany چه عنوانی میتواند باشد؟
بازی بعدی ما عنوانیست بسیار بلند پروازانه که طیف بیشتری از بازیباز ها را نسبت به قبل پوشش خواهد داد ، ما دنبال تکنولوژیهایی جدید هستیم تا بتوانیم نسبت به تجربه هایی که از قبل گرفتیم چیزهایی نو را خلق کنیم ، تا بتوانیم به جهانیان تجربه هایی بسیار زیبا و الهام بخش را که درست کرده ایم را نشان بدهیم.
حالا بازی بعدی بر روی چه پلتفورمی منتشر میشود؟
هنوز پلتفورم خاصی را مورد نظر نداریم ولی قطعا این بازی بر روی بهترین پلتفورم ها منتشر خواهد شد و همه چیز بستگی به بازی دارد.
نقشه ای برای در انحصار بودن بازی دارید یا نه برای هر پلتفورمی منتشر میشود؟
از آنجایی که عناوین ما برای همه مردم و سنین است،هدف ما این است که به طور بسیار گسترده ای و بر روی هر پلتفورم ممکن بازی های خود را منتشر کنیم تا همه بتوانند استفاده کنند.
این عنوان در حال ساخت به هیچ وجه بر روی یک پلتفورم منتشر نخواهد شد.
آیا به دنبال ناشر جدیدی برای بازی خود هستید؟
ما به جای پیدا کردن یک ناشر دیگر خودمان این بازی را منتشر میکنیم
دلیل اینکه خودتان ناشر بازی هستید ، چیست؟
اینکه خودمان نارشر بازی هستیم به این خاطر است که نمیخواهیم بر ناشران خارجی تکیه کنیم و اینکه آنها تصمیم بگیرند که کی و کجا و چگونه بازی منتشر شود یا در ساخت بازی مداخله کنند بیشتر هدف ما این است برای همین خودمان این کار را بر عهده گرفته ایم(خلاصه اینکه دست مان باز باشد)
حالا که ناشر بازی خودتان هستید بودجه ی بازی چطور تامین میشود؟
ما بیشتر درآمدهای خود و تیم را از سال 2012 بر روی این بازی متمرکز کرده ایم تا بتوانیم به هدف ـی که داریم برسیم
روابط شما با سونی و عناوینی که با آنها منتشر کرده اید، بسیار خوب و عالی هستند برای چه دوباره با آنها کار نمیکنید؟
وقتی بازی در انحصار یک کنسول باشد، دیگر همه افراد نمیتوانند بازی که ما ساختیم را تجربه کنند و فقط دارندگان آن کنسول میتوانند بازی کنند که این با ماهیت کاری ما جور در نمی آید چون بازی های ما برای همه هست،زیرا شاید بعضی ها به هر دلیلی نتوانند آن کنسول را داشته باشند.
چه اثر و انتقال کیفیتی را در بازی های خود میبینید به خصوص در آینده؟
هدف و طراحی کلی ما فلسفی است،ما در هسته تیم خود که هرگز تغییری در آن ایجاد نخواهد شد بازی هایی را میسازیم که بسیار تاثیر گذار خواهند بود
چه تعداد از شما از اول در تیم بوده اند و نیروی جدید چطور هستند؟
نصفی از تیم ما فقط بر روی یک یا دو بازی قبل کار کرده اند ولی بقیه از اول با ما بوده اند مثلا Jenova Chen کارگردان و خالق Nick Clark طراح ارشد و برنامه نویس Jacky Ke Jiang کارگردان هنری و بقیه تیم از اول کار با ما بوده اند.
چه زمانی را برای انتشار عنوان بعدی خود در نظر گرفته اید؟
کاری که ما انجام میدهیم بسیار تکرار شونده و تجربی خواهد بود ، چون ما تجربیات و احساسات را میخواهیم به بازیباز القاء کنیم ، برای همین است که مشخص کردن تاریخ انتشار برای این بازی غیر ممکن است ، زیرا تیم کوچک ما با تلاش فراوان دارد بر روی این عنوان کار میکند تا بتواند بازی معنی دار و خالصی را برای همگان فراهم آورد.
source