ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
ِDirectX 12 و Xbox One!
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="MASTER OC 7" data-source="post: 3119860" data-attributes="member: 60528"><p>من نمیدونم کار ایشون چیه ولی خوب این چیزی که گفت فکتی پیش نبود منم برا همین کلا پستم پاک کردم چون فکر کردم اصلا جواب ندم بهتره که شما چون نقل قول کردی مجبورم جواب بدم</p><p></p><p>ببینید هر api که عرضه میشه با یکسری دستورالعملها توابع خاص و جدید همراهه صرفا قرار نیست همیشه با بار پردازشی بیشتر روی سخت افزار همراه باشه یعنی قرار نیست dx12 منتشر بشه بعد بقول ایشون کنسول زیرش بمونه</p><p>کما اینکه باید ببینیم چه ویژگی هایی از این api روی کنسول اعمال میشه</p><p></p><p>بعدشم بستگی داره تغییراتش چی باشه الان مثلا یه تکنیک مثل PRT اگه اضافه کنن انویدیا باید تو ماکس ول اضافش کنه اما همین الان AMD مشکلی نداره</p><p>برای همین گفتم بهترین مهندسین دنیا جرات ندارن مثل این دوستتون بیان فکت صادر کنن .. اول اجازه بدید API جدید معرفی بشه نقد بررسی دنبال کنیم یه چهارتا PDF در موردش بخونیم بعد اینجوری نظریه صادر بشه .</p><p>[SPOILER]</p><p>کلا تو مباحث نرم افزاری سمت ترول کردن ماکروسافت نرید که اصلا شوخی نداره[/SPOILER]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MASTER OC 7, post: 3119860, member: 60528"] من نمیدونم کار ایشون چیه ولی خوب این چیزی که گفت فکتی پیش نبود منم برا همین کلا پستم پاک کردم چون فکر کردم اصلا جواب ندم بهتره که شما چون نقل قول کردی مجبورم جواب بدم ببینید هر api که عرضه میشه با یکسری دستورالعملها توابع خاص و جدید همراهه صرفا قرار نیست همیشه با بار پردازشی بیشتر روی سخت افزار همراه باشه یعنی قرار نیست dx12 منتشر بشه بعد بقول ایشون کنسول زیرش بمونه کما اینکه باید ببینیم چه ویژگی هایی از این api روی کنسول اعمال میشه بعدشم بستگی داره تغییراتش چی باشه الان مثلا یه تکنیک مثل PRT اگه اضافه کنن انویدیا باید تو ماکس ول اضافش کنه اما همین الان AMD مشکلی نداره برای همین گفتم بهترین مهندسین دنیا جرات ندارن مثل این دوستتون بیان فکت صادر کنن .. اول اجازه بدید API جدید معرفی بشه نقد بررسی دنبال کنیم یه چهارتا PDF در موردش بخونیم بعد اینجوری نظریه صادر بشه . [SPOILER] کلا تو مباحث نرم افزاری سمت ترول کردن ماکروسافت نرید که اصلا شوخی نداره[/SPOILER] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
ِDirectX 12 و Xbox One!
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft