ُSunset Overdrive الهامی رنگارنگ است نه یک تقلید

.Evanescence.

کاربر سایت
Oct 7, 2011
2,896
48795931790268856117.jpg

Sunset Overdrive جدیدترین اثر استودیو سازنده بازی‌های انحصاری سونی یعنی Ratchet & Clank و Resistance شبیه به هیچ بازی دیگری نخواهد بود. این ادعا از سوی رییس بخش Communityبازی آقای James Stevenson بیان شد و ادامه داد که سازنده‌های بازی هیچ چیزی را از دیگر سازندگان کپی نکرده‌اند.
"فکر نمی‌کنم ما هیچ چیزی را قاپیده باشیم. نمی‌گویم ما از هیچ بازی‌ای الهام نگرفتیم، اتفاقا بازی‌هایی چون Jet Set Radio و Tony Hawk الهام بخش ما هستنند. Peggle نیز یکی از بهترین منابع ما بود زیرا ما واقعا آن صحنه هایی آتش بازی و انفجارهای شگفت انگیز و لذت بخش که بعد از دیدنش دهانمان باز می‌ماند را می‌خواستیم. دیگر منابع تاثیرپذیز ما فیلم‌هایی چون Scott Pilgrim و I Am Legend بود. هدف اصلی Sunset نشان دادن بُعد دیگری از دنیای آخرالزمان است، آخرالزمانی به دور از تاریکی، پر از خوش گذرانی و بدون هیچ قانونی.“
دیگر الهامات را می‌توان در Bill & Ted’s Excellent Adventure در بخش respawn بازی و دیگری در سری Portal اشاره کرد.
آقای Stevenson ادامه داد: "ما هیچ چیزی را کپی نکردیم بلکه تلاش میکنیم احترام خود رابه تمام این منابع نشان دهیم. همانطور که گفتم ما در نهایت اثری ساختیم که احساسی متفاوت از هرآنچه که تا به حال بازی کردید داشته باشید. درست است که ما قطعا از تمام این‌ها الهام گرفتیم اما همچنین قطعا هیچ کدام از آن‌ها را تقلید نکردیم. Sunset Overdrive قطعا جشن و همایش دنیای بازی‌، گیمرها و تاریخ بازیسازی استودیو Insomniac است."
Sunset Overdrive بزرگترین ساخته Insomniac به صورت انحصاری برای Xbox One در تاریخ 28 اکتبر به صورت 900P و 30fps منتشر خواهد شد.
Sunset Overdrive Dev Says No One Has Ever Made a Game Like This - GameSpot
 
آخرین ویرایش:

Kavigne

کاربر سایت
Sep 16, 2007
7,940
یاد کسلوانیا: اربابان سایه و گاد آور وار افتادم صجبت های طرف رو خوندم!:D
Sunset Overdrive قطعا جشن و همایش دنیای بازی‌، گیمرها و تاریخ بازیسازی استودیوInsomniac است.
خیلی ادعای بزرگیه!!! خییییلی.
 

SON OF HEAV3N

ESTEGHLAL
کاربر سایت
Oct 31, 2011
1,830
نام
روزبه
شرکت قابل احترامی از سری رستینس و رچت یکی از بهترین بازی های بود که بازی کردم و امیدوارم این بازی هم خوب از آب در بیاد
 

Robin Hood

کاربر سایت
Feb 14, 2008
3,218
نام
امید
نمایشهاش تا الان یه چیز فوق ترکیبی و تقلیدی از همه بازیها رو نشون میده !
استودیوی Insomniac با سری R&C همیشه به عنوان یه استودیوی خلاق و کار درست شناخته میشه متاسفانه Sunset Overdrive اون چیزی که ازشون انتظار میرفت نیست (حداقل از نطر منی که طرفدار این استودیو ام ) از لحاظ نوآوری نسبت به عنوانای قبلشون افت کردن .
البته با یه نگاه به عناوین سالهای اخیرشون میشه متوجه افول این استودیو شد و این مسائل فقظ مختص به SO نیست . امیدوارم جایگاه خودشون و بازیهاشون از اینی که الان هستن پایین تر نره .
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,510
نام
محمد
عملکرد بازی قبل از عرضه که خیلی عالی بوده (نظر منتقدهایی که بازی رو تست کردن و جوایزی که تو کنفرانس های مختلف گرفته)، حالا باید دید این عملکرد موقع عرضه بازی هم تو سطح خوبی باقی می مونه یا نه. به نظر میاد تنها نکته نگران کننده واسه بازی تکراری شدن گیم پلی باشه (یه سری سایت هم گفتن تنها نگرانی ـشون از بازی همینه)، اگه این قضیه رو Insomniac حل کرده باشه میتونه یکی از بهترین بازی های امسال بشه.
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,020
نام
محمد امین
تو این همه بازی با تم های تاریک و فضایی این بازی واقعا خود نمایی میکنه امیدوارم نتیجه مهای عالی باشه که یک بازی جالب رو تجربه کنیم
 

aiat_gamer

کاربر سایت
Mar 7, 2008
4,321
نام
ayat
عملکرد بازی قبل از عرضه که خیلی عالی بوده (نظر منتقدهایی که بازی رو تست کردن و جوایزی که تو کنفرانس های مختلف گرفته)، حالا باید دید این عملکرد موقع عرضه بازی هم تو سطح خوبی باقی می مونه یا نه. به نظر میاد تنها نکته نگران کننده واسه بازی تکراری شدن گیم پلی باشه (یه سری سایت هم گفتن تنها نگرانی ـشون از بازی همینه)، اگه این قضیه رو Insomniac حل کرده باشه میتونه یکی از بهترین بازی های امسال بشه.

واقعا من این شلوغ بازی ها رو قبل از اومدن بازی نمی فهمم، هنوز کامل ارائه نشده شروع می کنن جایزه دادن نقد کردن...بعد از Destiny دیگه اصلا نباید توجهی به preview ها کرد.
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,258
نام
امیر حسین
واقعا من این شلوغ بازی ها رو قبل از اومدن بازی نمی فهمم، هنوز کامل ارائه نشده شروع می کنن جایزه دادن نقد کردن...بعد از Destiny دیگه اصلا نباید توجهی به preview ها کرد.
!!!!!
بعد اون وقت هدف از نمایشگاه ها و کلا تریلر دادن و دعوت از منتقدین برای بازی کردن و اصلا وجود سایت های بازی چیه؟ :d
 

Eury

کاربر سایت
Jul 13, 2008
4,050
نام
Afshin
واقعا من این شلوغ بازی ها رو قبل از اومدن بازی نمی فهمم، هنوز کامل ارائه نشده شروع می کنن جایزه دادن نقد کردن...بعد از Destiny دیگه اصلا نباید توجهی به preview ها کرد.
دستینی و شلوغ بازی؟ بیشتر جوایز رو TF و Evolve گرفتن.بقیه هم بین بازیهایی مثل دستینی و دویژن و سانست و اینا تقسیم شده بود یعنی اکثریت نسبی رو دستینی نبرده بود که بگیم شلوغش کردن.
 

aiat_gamer

کاربر سایت
Mar 7, 2008
4,321
نام
ayat
!!!!!
بعد اون وقت هدف از نمایشگاه ها و کلا تریلر دادن و دعوت از منتقدین برای بازی کردن و اصلا وجود سایت های بازی چیه؟ :d
تبليغات فرق داره با اينكه اومدن شروع مي كنن يه جوري از بازي تعريف كردن كه انگار بدون شك بازي قراره شاهكار بشه. وظيفه سايت بازي اگاه كردن من و شماس نه اينكه يه جوري تعريف كنه به فروش بازي كمك بشه اونم وقتي بازي هنوز نيومده. چقدر ادم بودن كه فقط رو حساب اين كارا مثلا destiny رو جلو جلو خريدن و حالا ديدن كه ارزش نداشته. من واقعا فلسفه جايزه دادن به بازي ها رو قبل از اومدنشون نمي دونم. مي دونيدهنوز destiny براي تبليغ بازي داره از quote هاي preview بازي استفاده مي كنه؟!

- - -ویرایش - - -

دستینی و شلوغ بازی؟ بیشتر جوایز رو TF و Evolve گرفتن.بقیه هم بین بازیهایی مثل دستینی و دویژن و سانست و اینا تقسیم شده بود یعنی اکثریت نسبی رو دستینی نبرده بود که بگیم شلوغش کردن.

والا مني كه اينجا اروپا هستم اونقدري كه destiny رو ديدم بقيه رو نديدم، همه جا فقط حرف اين بازي بود! حالا حرف شما هم درست باشه در مورد اون بازي ها هم اين كار درست نيست، اومديم و خوب در نيومدن، اين همه ادمي كه تحت تاثير اين كارا بازي رو پيش خريد كردن سرشون كلاه ميره.
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,020
نام
محمد امین
تبليغات فرق داره با اينكه اومدن شروع مي كنن يه جوري از بازي تعريف كردن كه انگار بدون شك بازي قراره شاهكار بشه. وظيفه سايت بازي اگاه كردن من و شماس نه اينكه يه جوري تعريف كنه به فروش بازي كمك بشه اونم وقتي بازي هنوز نيومده. چقدر ادم بودن كه فقط رو حساب اين كارا مثلا destiny رو جلو جلو خريدن و حالا ديدن كه ارزش نداشته. من واقعا فلسفه جايزه دادن به بازي ها رو قبل از اومدنشون نمي دونم. مي دونيدهنوز destiny براي تبليغ بازي داره از quote هاي preview بازي استفاده مي كنه؟!

- - -ویرایش - - -



والا مني كه اينجا اروپا هستم اونقدري كه destiny رو ديدم بقيه رو نديدم، همه جا فقط حرف اين بازي بود! حالا حرف شما هم درست باشه در مورد اون بازي ها هم اين كار درست نيست، اومديم و خوب در نيومدن، اين همه ادمي كه تحت تاثير اين كارا بازي رو پيش خريد كردن سرشون كلاه ميره.

دستینی مال اکتیوژن هست و شک نکن مارکتینگ این کمپانی یک چیز وحشتناکه شما یک نگاه به COD بکن تازه به غیر از اکتی سونی هم داشت به شدت براش تبلیغ میکرد

در کل با توجه به نقد های که ازش بیرون اومد به نظر من این همه تبلیغ فقط هایپ بود برای قبولاندن بازی به گیمرها
 

aiat_gamer

کاربر سایت
Mar 7, 2008
4,321
نام
ayat
دستینی مال اکتیوژن هست و شک نکن مارکتینگ این کمپانی یک چیز وحشتناکه شما یک نگاه به COD بکن تازه به غیر از اکتی سونی هم داشت به شدت براش تبلیغ میکرد

در کل با توجه به نقد های که ازش بیرون اومد به نظر من این همه تبلیغ فقط هایپ بود برای قبولاندن بازی به گیمرها
درسته، ولي من يه بار ديگه بگم كه منظورم برخورد سايت ها هست كه انگار خودشون هم بدتر از ما ميرن تو جو تبليغات!
 

Eury

کاربر سایت
Jul 13, 2008
4,050
نام
Afshin
والا مني كه اينجا اروپا هستم اونقدري كه destiny رو ديدم بقيه رو نديدم، همه جا فقط حرف اين بازي بود! حالا حرف شما هم درست باشه در مورد اون بازي ها هم اين كار درست نيست، اومديم و خوب در نيومدن، اين همه ادمي كه تحت تاثير اين كارا بازي رو پيش خريد كردن سرشون كلاه ميره.
بودجه بازی 500m دلار بوده یعنی دوبرابر هزینه ساخت و تبلیغات GTAV طی پنج سال..معلومه وقتی انقدر خرج تبلیغ بازی میکنن هرجا آدم میره بیلبورد دستینی میبینه.
اگه کسی هم نگران کلاه سررفتنه بهتره بازی پیشخرید نکنه و منتظر نقدای روز اول بمونه.
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,184
نام
ماکان
نمایشهاش تا الان یه چیز فوق ترکیبی و تقلیدی از همه بازیها رو نشون میده !
استودیوی Insomniac با سری R&C همیشه به عنوان یه استودیوی خلاق و کار درست شناخته میشه متاسفانه Sunset Overdrive اون چیزی که ازشون انتظار میرفت نیست (حداقل از نطر منی که طرفدار این استودیو ام ) از لحاظ نوآوری نسبت به عنوانای قبلشون افت کردن .
البته با یه نگاه به عناوین سالهای اخیرشون میشه متوجه افول این استودیو شد و این مسائل فقظ مختص به SO نیست . امیدوارم جایگاه خودشون و بازیهاشون از اینی که الان هستن پایین تر نره .

کلا Ins از بعد Crack in Time تقریبا هیچ بازی خوبی نساخته و خیلی نسبت به چیزی که قبلا بود افت کرده. SO هم درسته که نوآورانه نیست و بیشتر کلاژی از ایده های موفق دیگه محسوب میشه اما با این حال حداقل دوتا خصوصیت اصلی بازی های این استدیو رو که بخاطرش عاشقش هستم رو به ارث برده، فان بودن محض و رنگ بندی ها شاد! SO از نظر بدیع بودن با Spyro و یا Going Commando قابل مقایسه نیست. حتی نزدیک هم نمیشه بهشون. اما بازی بینهایت فانی بنظر برسه. تنها ایرادی که من در بازی میبینم اینه که ممکنه عین این R&C آخریا به سرعت تکراری بشه. اگه این مورد رو حل کرده باشن بازی خوبی میشه.

در کل من که SO رو خیلی دوست دارم! برای PS4 میومد حتما بازی میکردمش!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر