Sunset Overdrive جدیدترین اثر استودیو سازنده بازیهای انحصاری سونی یعنی Ratchet & Clank و Resistance شبیه به هیچ بازی دیگری نخواهد بود. این ادعا از سوی رییس بخش Communityبازی آقای James Stevenson بیان شد و ادامه داد که سازندههای بازی هیچ چیزی را از دیگر سازندگان کپی نکردهاند.
"فکر نمیکنم ما هیچ چیزی را قاپیده باشیم. نمیگویم ما از هیچ بازیای الهام نگرفتیم، اتفاقا بازیهایی چون Jet Set Radio و Tony Hawk الهام بخش ما هستنند. Peggle نیز یکی از بهترین منابع ما بود زیرا ما واقعا آن صحنه هایی آتش بازی و انفجارهای شگفت انگیز و لذت بخش که بعد از دیدنش دهانمان باز میماند را میخواستیم. دیگر منابع تاثیرپذیز ما فیلمهایی چون Scott Pilgrim و I Am Legend بود. هدف اصلی Sunset نشان دادن بُعد دیگری از دنیای آخرالزمان است، آخرالزمانی به دور از تاریکی، پر از خوش گذرانی و بدون هیچ قانونی.“
دیگر الهامات را میتوان در Bill & Ted’s Excellent Adventure در بخش respawn بازی و دیگری در سری Portal اشاره کرد.
آقای Stevenson ادامه داد: "ما هیچ چیزی را کپی نکردیم بلکه تلاش میکنیم احترام خود رابه تمام این منابع نشان دهیم. همانطور که گفتم ما در نهایت اثری ساختیم که احساسی متفاوت از هرآنچه که تا به حال بازی کردید داشته باشید. درست است که ما قطعا از تمام اینها الهام گرفتیم اما همچنین قطعا هیچ کدام از آنها را تقلید نکردیم. Sunset Overdrive قطعا جشن و همایش دنیای بازی، گیمرها و تاریخ بازیسازی استودیو Insomniac است."
Sunset Overdrive بزرگترین ساخته Insomniac به صورت انحصاری برای Xbox One در تاریخ 28 اکتبر به صورت 900P و 30fps منتشر خواهد شد.
Sunset Overdrive Dev Says No One Has Ever Made a Game Like This - GameSpot
آخرین ویرایش: