
Black Tusk Studios در ونکوور در حال ساخت بزرگترین فرنچیز AAA نسل بعد مایکروسافت است.
استدیو ونکوور مایکروسافت در پستی اعلام کرد آنان کار بر روی یک شوتر مولتی پلیر AAA را از ماه may سال 2012 شروع کرده اند.
با توجه به گفته ها Black Tusk Studios کل تمرکز خود را بر روی این عنوان AAA گذاشته است." این استدیو در کانادا در حال بزرگتر شدن است.که مرزهای پلتفرم های کمپانی مایکروسافت را وسعت خواهد داد. ما بخشی از فامیلی Microsoft Studios هستیم.
" به عنوان یک استدیو first-party در مایکروسافت ما دو دستور داریم تفکر و کاری و ساخته ای بزرگ. تمامی استدیو های مایکروسافت به همواره تعهد دارند تا بهترین کیفیت بالاترین نوآوری و ساپورت در اندازه world-class و بازریابی توزیع خوب و فروش عالی را ارائه دهند. به عنوان قسمتی از فامیلی مایکروسافت استدیو Black Tusk قادر است تکنولوژی و منابع استدیو های first-party مایکروسافت از جمله : 343 Industries, Turn 10 Studios, Rare Ltd., Lionhead Studios, Good Science Studio و Twisted Pixel Games داشته باشد و از آنان استفاده کند."
" همچنین استدیو ما امکانات و فناوری خود را با BigPark و Microsoft Studios Victoria که 2 استدیو دیگر مایکروسافت حساب می شوند و واقع در ونکوور و ویکتوریا هستند به اشتراک گذاشته است.و در نهایت ما به طور نزدیک با دیگر تیم های سازنده مایکروسافت برای خلق سرگرمی های برای پلتفرم های این کمپانی هم چون Xbox LIVE، Kinect و Xbox 360، مشارکت خواهیم داشت."
با توجه به صحبت های مدیر این استدیو Mike Crump در مصاحبه ای با Vancouver Sun می گوید: "این استدیو به دلیل این تاسیس شده است که بر روی یک بازی بزرگ به همراه یک تیم بزرگ، بودجه ای زیاد و زمانی کافی و طولانی کار کند. به بازی های چند سال آینده نگاه می اندازیم و می گویم که: این بازی بزرگترین فرنچیز نسب بعدی مایکروسافت خواهد بود. این استدیو در حال کار بر روی عنوانی است که گفته می شود امیدوارند Halo بعدی باشد.
" ما در حال کار بر روی یک فرنچیز بزرگ بعدی مایکروسافت هستیم، ما روی هیچ فرنچیز دیگری کرا نمی کنیم، ما می خواهیم ساخت Halo بعدی را در ونکوور ببینیم.ما بسیار شادمان هستیم و درحال ساخت بازیی شبیه به آن هستیم.
" مایکروسافت در این باره به ما چراغ سبز نشان داده و گفته است پروژه رو رو به جلو با موفقیت به اتمام برسانیم."
با اشاره به توییت Sten Hueble که سابقا سرپرست طراحان بازی Crysis 2 بوده این طراح هم اکنون در حال کار در Black Tusk Studios است. این استدیو در حال کار بر روی یک عنوان شوتر مولتی پلیر است که تایید شده است برای نسل بعد خواهد بود. این طراج در صفحه توییتر خود بیان کرده است که: چیزی بیش از یک IP جدید و فضایی زیاد یک شوتر با عناصر Gears و Halo .
استدیو ونکوور مایکروسافت در پستی اعلام کرد آنان کار بر روی یک شوتر مولتی پلیر AAA را از ماه may سال 2012 شروع کرده اند.
با توجه به گفته ها Black Tusk Studios کل تمرکز خود را بر روی این عنوان AAA گذاشته است." این استدیو در کانادا در حال بزرگتر شدن است.که مرزهای پلتفرم های کمپانی مایکروسافت را وسعت خواهد داد. ما بخشی از فامیلی Microsoft Studios هستیم.
" به عنوان یک استدیو first-party در مایکروسافت ما دو دستور داریم تفکر و کاری و ساخته ای بزرگ. تمامی استدیو های مایکروسافت به همواره تعهد دارند تا بهترین کیفیت بالاترین نوآوری و ساپورت در اندازه world-class و بازریابی توزیع خوب و فروش عالی را ارائه دهند. به عنوان قسمتی از فامیلی مایکروسافت استدیو Black Tusk قادر است تکنولوژی و منابع استدیو های first-party مایکروسافت از جمله : 343 Industries, Turn 10 Studios, Rare Ltd., Lionhead Studios, Good Science Studio و Twisted Pixel Games داشته باشد و از آنان استفاده کند."
" همچنین استدیو ما امکانات و فناوری خود را با BigPark و Microsoft Studios Victoria که 2 استدیو دیگر مایکروسافت حساب می شوند و واقع در ونکوور و ویکتوریا هستند به اشتراک گذاشته است.و در نهایت ما به طور نزدیک با دیگر تیم های سازنده مایکروسافت برای خلق سرگرمی های برای پلتفرم های این کمپانی هم چون Xbox LIVE، Kinect و Xbox 360، مشارکت خواهیم داشت."

با توجه به صحبت های مدیر این استدیو Mike Crump در مصاحبه ای با Vancouver Sun می گوید: "این استدیو به دلیل این تاسیس شده است که بر روی یک بازی بزرگ به همراه یک تیم بزرگ، بودجه ای زیاد و زمانی کافی و طولانی کار کند. به بازی های چند سال آینده نگاه می اندازیم و می گویم که: این بازی بزرگترین فرنچیز نسب بعدی مایکروسافت خواهد بود. این استدیو در حال کار بر روی عنوانی است که گفته می شود امیدوارند Halo بعدی باشد.
" ما در حال کار بر روی یک فرنچیز بزرگ بعدی مایکروسافت هستیم، ما روی هیچ فرنچیز دیگری کرا نمی کنیم، ما می خواهیم ساخت Halo بعدی را در ونکوور ببینیم.ما بسیار شادمان هستیم و درحال ساخت بازیی شبیه به آن هستیم.
" مایکروسافت در این باره به ما چراغ سبز نشان داده و گفته است پروژه رو رو به جلو با موفقیت به اتمام برسانیم."
با اشاره به توییت Sten Hueble که سابقا سرپرست طراحان بازی Crysis 2 بوده این طراح هم اکنون در حال کار در Black Tusk Studios است. این استدیو در حال کار بر روی یک عنوان شوتر مولتی پلیر است که تایید شده است برای نسل بعد خواهد بود. این طراج در صفحه توییتر خود بیان کرده است که: چیزی بیش از یک IP جدید و فضایی زیاد یک شوتر با عناصر Gears و Halo .
آخرین ویرایش: