هیولایی که توانست Battlefield 4 را اجرا کند!

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

black guard

کاربر سایت
Jun 1, 2012
42
نام
مهدی
battlefield_4_mostrado_prin.jpg


درود.

همانطور که مطلع هستید شرکت DICE دموی 17 دقیقه‌ای را پیرامون بازی جدید خود یعنی Battlefield 4 منتشر نمود. این بازی که از با کیفیت 3K یا همان (3200 در 2000 پیکسل) و با 60 فریم پخش شد و تحسین همگان را در بر داشت با چه سیستمی اجرا شد؟ در همین راستا سایت bf4central در طی جدیدترین خبری که منتشر نموده است ابعاد این هیولایی که تانسته است بازی اجرا کند را در اختیار ما گذاشته است. DICE پیش‌تر اعلام کرده بود گرافیک به کار رفته در این سیستم برای اجرا بتلفید 4 ، مدل Radeon HD 7990 است و پردانزده آن نیز quad-core Intel i7 می‌باشد. ولی اگر فکر می‌کنید این کارت به تنهایی توانسته این بازی را رندر نماید و یا سرعت و قدرتش مشابه سیستم‌های فعلی است، باید بگوییم سخت در اشتباهید. همانطور که در عکس زیر مشاهده می‌کنید در این سیستم از دو کارت گرافیک Radeon HD 7990 که دارای چهار GPU و با قدرتی باورنگردنی 12 گیگ GDDR5 است، استفاده شده؛ بله درست شنیدید گرافیک این دستگاه 12 گیگ بوده است.

طبق سخنانی که سازندگاه بازی اعلام کرده‌اند، دموی منتشر ده از singleplayer این بازی هنوز بهینه سازی نشده بوده و به همین دلیل آن‌ها برای اینکه این دمو را با بهترین کیفیت ممکن اجرا کنند مجبور شدند همچین سیستم بسیار قوی را برای اجرایش استفاده نمایند.
در آخر نیز شایان ذکر است دو شرکت AMD و Nvidia در حال حاضر مشغول ساخت و بهینه کردن درایورهای کارت‌ها خود برای BF4 می‌باشند.


Monster PC

battlefield-4-pc.jpg

 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
جل الخالق ! الآن به جای اینکه بگم از سایر سایت ها چیزی کپی نکنین ، باید بگم لطفاً از خود بازیسنتر چیزی کپی نکنین !!!
البته این بار اول و دوم نیست که خبرهای اینجا بدون منبع وارد بعضی سایت ها میشه و دست به دست میچرخه. یکی دو بار دیگه هم پیش اومده بود که خبری اینجا گذاشته شده بود ، وارد یه سایت دیگه شده بود و دوباره برگشته بود اینجا !!
لطفاً دیگه تکرار نشه.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر