هه توفان یا طوفان/WWE12

BigMafiaBoy

همه چیز آرومه :D
کاربر سایت
Mar 3, 2011
608
نام
رضا محمد میرزائی
wwe12.jpg



Game name: WWE 12 Rises
Developer(S): Yuke’s
Publisher(S): THQ

Series: WWE
Platform: PS3..X360..Wii
Release Data: november 22.25 ,2011


Gener(S):Professional Wrestling Fighting
Mode(S): Single Player..Multiplayer
[/B][/I]

سری بازی های که شبیه سازی شده مسابقات مختلف است طی چندین سال گذشته رونق زیادی گرفته است در این بین سری بازی هایی که شبیه سازی شده مسابقات کشتی کج باشد بیشتر از همه ی رونق گرفته است این بازی که 12 نسخه از سری بازی های WWE است توسط Yuke’s ساخته می شود و توسط شرکت THQ منتشر خواهد شد سیستم هایی که این بازی برای انها اماده سازی شده است PS3..X360.Wii است. این بازی بر اساس اتفاقات و کشتی گیران سال 2011 ساخته شده است و در این گیم دو Brand مختلف کشتی با نام های RAW ..Smack Down حضور دارند . این بازی در تاریخ 22 نوامبر در امریکای شمالی و 25 همان ماه در انگلستان عرضه می شود.

برای سال های متوالی WWE Smack down Vs Raw توسط شرکت THQ اماده و عرضه می شد و البته توسط شرکت Yuke’s Yokohama ساخته می شد. با همه مشکلاتی که بازی در نسخه های قبلی داشت ولی توانسته بود گیمر ها و Fan های خاصی را برای خود پیدا کند که کمتر بازی ورزشی به جز فوتبال این چنین طرفدار دارد. ولی در اواخر سال گذشته با عرضه نسخه شماره 11 بیشتر طرفدار این بازی از تکراری بودند این بازی دست به اعتراض زدند تا شاید در نسخه بعدی شرکت سازنده فکری به حال بازی خود کند . سازنده بازی و ناشر ان به نظرات Fan های خود توجه کردند و تصمیم گرفتند که نسخه های قبلی را فراموش کنند و از نو ساختار بازی را پایه گذاری کنند و انها قول داده اند که این بازی دیگر شباهتی به نسخه های قبلی نخواهد داشت حالا شما با نسخه WWE 12 رو به رو هستید . نویسندگان سایت Videogamer ..IGN به این بازی لقب Rises را داده اند از این لقب به نظر می اید که بازی تغییرات گشترده ای کرده است و ما باید منتظر انها باشیم.
حرکات بد و انیمیشن های ضعیف در نسخه 11 دیگر در این بازی وجود نخواهد داشت در این بازی حرکات نرمتر و طبیعی تر انجام خواهد شد از سیستم های جدید برای طراحی شخصیت های استفاده خواهد شد با عرضه WWE12 شما عاشق این بازی خواهید شد اگر هم از fan های این بازی نیستید حتما" باید این نسخه را بازی کنید چرا ؟ چون طراحی سیستم پایه ای بازی از نو شروع شده است و تغییرات گسترده ای را شامل می شود.

tba-wwe-12-20110530112118703_640w.jpg


توپ و تانک در دستان شما!!

چند روزی نیست که شرکت THQ از بازی جدید خود اخباری فاش کرده است مبنی بر تغییرات گسترده و باز سازی بازی . با این حال سایت های مختلف در مورد این بازی اطلاعاتی را منتشر کرده اند که در خور توجه است شرکت THQ تایید کرده است که این بازی کمترین شباهت را با نسخه های قبلی خواهد داشت اما شاید در اولین نگاهی که به بازی داشته باشید فکر کنید که این بازی نسخه ابدیت شده WWE11 است ولی این را بدانید که این بازی از ابتدا طراحی شده است . نکته ای که وجود دارد این است که شرکت سازنده بازی با وجود تغییراتی که در بازی به وجود اورده است از تغییر نام بازی خود داری کرده است و بازی را با پسوند WWE12 روانه بازار می کند. بلکه DNA بازی را تغییر داده است و ان را بهتر از قبل برای شما اماده کرده است. در این بازی سیستم انیمیشن جدیدی به کار رفته است که در طی مراحل بازی به زیبایی خود نمایی می کند . سیستم جدیدی به بازی اضافه کرده است البته بهتر این است که سیستم جدید را بهبود بخشیده است سیستمblending methods سیستمی است که به بازی اضافه شده است. جدیدترین نکته منتشر شده از بازی به تکلونوژی جدید بازی اشاره دارد Predator Technology در حقیقت این سیستم تاثیر زیادی بر روی روال و طریقه بازی ایفا می کند. سیستم هایی که در نسخه های قبلی وجود داشت به طور اساسی دوباره در این بازی ساخته شده است و طراحی های انها از ابتدا انجام شده است. سیستم قدرتی در بازی وجود دارد که کاراکتر ها خاصی از انها برخوردار هستند و می توانند از انها به شکل و شمایل زیبا استفاده کنند. البته با دخالت شخصیت دیگر در بازی امکان انجام حرکات مختلف در بازی از شما گرفته می شود.مثال زمانی که Cena در حال انجام Suplex است اگر در بازی شخصیت سومی وجود داشته باشه شخصیت سوم به راحتی می تواند شما را از انجام حرکت باز دارد در حالی که در نسخه های قبلی زمانی که کاراکتری حرکتی را انجام می داد دیگر شخصیت های جانبی نمی توانستند او را از انجام حرکت باز دارند. در این بازی Mini –game هایی وجود دارد همانند Royal Rumble Elimination که شما می توانید انها را انجام دهید البته انجام حرکت ها تمام کننده همان Finisher ها در این بازی از ابتدا طراحی شده اند و خیلی طبعی به نظر می ایند. در زمانی که حرکت شما مبنی بر این است که رقیبتان را به زمین بزنید و سپس Finisher بر روی او انجام دهید همانند واقعیت این عمل انجام می شود چگونه به طور مثال Randy Ortan برای زدن حرکت RKO ابتدا یک Back Raker می زند و بعد همانند مار منتظر می ماند تا رقیب از جای خود بلند شود تا حرکت RKO را بر روی او انجام دهد همین عمل در نسخه WWE12 انجام می شود همانند عمل واقعی . یا حرکت پایانی Undertaker که حرکت خاصی را قبل از انجام Finisher انجام می دهد بعد ضربه پایانی را می زند در این بازی هم همان عمل انجام می شود . یکی از زیباترین تغییرات بازی همین مورد خواهد بود. البته زمانی که شما در حال انجام این عمل هستید اگر شخصیت یا رقیب دیگری وارد شود دیگر شما نمی تواند حرکت را انجام دهید و مجبور می شود که با فردی که وارد رینگ شده است مبارزه کنید که در این صورت احتمال بدل شدن حرکت شما وجود دارد. نویسنده می گوید:
برای من در مسابقه سه نفره این اتفاق افتاد زمانی که randy اماده انجام حرکت RKO می شد تا حرکت را بر روی Cena انجام دهد Cena حرکت او را بدل کرد و شروع به انجام حرکت مخصوص خود که Knuckle Shiffle است کرد و من را به زمین انداخت. حالا او اماده می شد که حرکت پایانی بر روی من انجام دهد من از جای خود بلند شدم من توانستم حرکت او را بدل کنم حالا بر روی هر دوی ما Splash انجام شده است و هر دوی ما بر کف رینگ افتادیم. این نشان از این است که امکان بدل کردن Finisher ها هم وجود دارد در زمانی که هیچ کس فکر بدل کردن را نمی کند. حرکت های کاراکتر ها به زیباترین شکل ممکن طراحی شده است در زمان انجام حرکات امکان اینکه هر اتفاق پیش اید ممکن است و نمی تواند از قبل در مورد چیزی مطمئن بود. نکته ای که ناامید کننده است طراحی طناب های دور رینگ است که خیلی بد طراحی شده است نا امید کننده( غیر استاندارد. البته به احتمال به خاطر اینکه می خواستند سرهم بندی کنند این کار را انجام داده اند). سایه زنی بازی به خوبی انجام شده است بهتر از نسخه های قبل است، همان طور که گفته شد طراحی کاراکتر ها خیلی زیبا و به صورت خاصی طراحی شده است تا حد امکان سعی بر این شده است که حرکت ها و محیط بازی به واقعیت نزدیک تر باشد.

297.jpg


اخر نواوری احتمال دارد !!!

گیمپلی بازی تغییرات گسترده ای کرده است و دیگر از عناصر قبلی که در نسخه های قبلی وجود داشت در این نسخه وجود نخواهد داشت استفاده از انالوگ ها دیگر تمام شد اگر نسخه های PS1 بازی را به یاد داشته باشید بیشتر حرکت ها با دکمه های روی دسته انجام می شد در این بازی هم انجام حرکت ها بر روی دکمه های اصلی قرار گرفته است حرکت ها از جمله Grapple .. Strike..Pin..finisher با دکمه های اصلی انجام خواهد شد حرکت ها دیگر قوی یا ضعیف نیستند و هر حرکت توانایی خود را دارد و می تواند تاثیر گذاری ویژه ای بر روی کاراکتر ها بگذارد. شرکت THQ که ناشر بازی است قول داده است که در این نسخه ویژگی های خاصی را خواهید دید ویژگی هایی که علاوه بر محیط بر روی گیمپلی بازی تاثیر گذار خواهد بود شما می توانید به قسمت های مختلف بدن رقیبتان ضربه وارد کنید می توانید با پا یا مشت به سر کاراکتر مقابل ضربه وارد کنید هنگام انجام Finisher ها اگر کاراکتر مقابل بدل نکن حرکت واقعا" تمام کننده خواهد بود. البته لازم به ذکر است که شخصیت های این امکان را نیز دارند که بازی را به دست خود بگیرند به طور مثال شما در حال انجام Finisher هستید ولی ناگهان رقیبتان حرکت شما در بدل می کنم و محیط مسابقه را تحت کنترل در می اورد. البته لازم به ذکر است که کاراکتر هایی که تکنیکی یا همان High Flier هستند در انجام حرکاتی که به بدل منجر می شود سریعتر از دیگر شخصیت ها عمل می کنند. البته به مراتب هم در انجام حرکات ضعیف هستند. در بازی سیستم هایی که در واقعیت انجام می شود در این بازی تا حد امکان طراحی شده است می توان اتفاق هایی که در Monday Night Raw به وجود می اید را در این بازی به وجود اورید . سروصدایی که تماشاچی ها به پا می کنند واقعا" تماشایی است صدا گذاری بازی به خوبی انجام شده است و حس واقعی بودن را به گیمر می دهد. دوربین بازی هم همانند نسخه های واقعی و بر اساس استاندارد ها WWE طراحی شده است. زمانی که Randy Ortan در حال انجام Finisher خود است امکان دارد او را در TV های مخصوصی که در بازی وجود دارد نشان دهدومی توانید ببینید که چه اتفاقاتی در حال انجام است . همان طور که گفته شد سیستم دوربین و طراحی ها مخصوص به ان با تمام جزئیات انجام شده است. در سال های گذشته در WWE این اتفاقات می افتاد که شخصیت های برند های RAW , Smack Down برای هم در شرایط های خاصی رجز خوانی می کردند این اتفاق در این بازی هم اتفاق خواهد افتاد.
در بازی WWE12 سیستم جدیدی به نامDynamic Comebacks, استفاده شده است. که این امکان را به شخصیت ها و گیمر می دهد که ضربات سنگینی به شخصیت ها وارد کنند. زمانی که واقعا" شخصیت شما خسته شده است امکان بازگشت او به بازی با این سیستم وجود خواهد داشت. در ضمن این امکان برای شما وجود دارد که در یک زمان دو Finisher انجام دهید.

شرکت Yuke’s:

این شرکت با نام Yuke Future Media Creators کار خود را اغاز کرد و بعد ها به موفقیت های خوبی دست پیدا کرد. این شرکت در Osaka..Japan قرار دارد که در تاریخ 26 فوریه سال 1993 کار خود را اغاز کرده است. این کمپانی بیشتر به طور اختصاصی سری بازی های WWE Smack Down را طراحی و می سازد البته شهرت خود را با بازی های Exiting Pro Wrestling در Japan به دست اورده است. این شرکت بازی های مختلفی طراحی و ساخته است که در ادامه به انها اشاره خواهم کرد در ضمن این شرکت بازی هایی نیز برای Nintendo DS نیز طراحی می کند.
بازی هایی که این کمپانی طراحی کرده است عبارتنداز:
1995
 Toukon Retsuden
 Hermie Hopperhead: Scrap Panic
1996
 Power Move Pro Wrestling[1]
 Toukon Retsuden 2
1997
 Uchhannanchan no Honou no Challenge: Denryuu IraIra Bou
 Toukon Retsuden 3: Arcade Edition
1998
 Shin Nippon Pro Wrestling: Toukon Road - Brave Spirits
 Toukon Retsuden 3
 Soukaigi
 Shin Nippon Pro Wrestling: Toukon Road 2 - The Next Generation
1999
 Evil Zone
 Last Legion UX
 Toukon Retsuden 4
 The Pro Wrestling
 Sword of the Berserk: Guts' Rage
2000
 WWF SmackDown!
 WWF Royal Rumble (2000 video game)
 The Pro Wrestling 2
 WWF SmackDown! 2: Know Your Role
2001
 WWF SmackDown! Just Bring It
2002
 Edit Racing
 EOE: Eve of Extinction
 WWE WrestleMania X8
 WWE SmackDown! Shut Your Mouth
2003
 WWE WrestleMania XIX
 WWE SmackDown! Here Comes the Pain
 Finding Nemo
2004
 Haunted Mansion
 Online Pro Wrestling
 Aqua Kids
 Berserk (2004 video game)
 Finding Nemo 2
 WWE SmackDown! vs. Raw
 WWE Day of Reckoning
2005
 D1 Grand Prix
 D1 Grand Prix 2005
 WWE SmackDown! vs. Raw 2006
 Wrestle Kingdom
 WWE Day of Reckoning 2
2006
 The Dog: Happy Life
 WWE SmackDown! vs. Raw 2007
2007
 WWE SmackDown! vs. Raw 2008
 Wrestle Kingdom 2
2008
 WWE SmackDown vs. Raw 2009
 Gundam 00: Gundam Meisters
 D1GP Arcade (developer)
2009
 WWE Legends of WrestleMania
 UFC 2009 Undisputed
 WWE SmackDown vs. Raw 2010
2010
 UFC Undisputed 2010
 WWE SmackDown vs. Raw 2011

tba-wwe-12-20110530112116468_640w.jpg


تا حد ممکن سعی شده است تا بلانس در بازی رعایت شود و همانند نسخه های قبلی نباشد ولی برای اینکه مشخص شود ایا بلانس بازی به همان شکل اصلی خواهد بود یا نه باید کمی صبر کرد. شرکت THQ سعی کرده است تا حد امکان از المان های نسخه های قبلی که در بازی تاثیر گذار بوده اند استفاده کند البته باید توجه داشته باشید که این سیستم ها به صورت reboot شده خواهند بود یعنی از ابتدا طراحی خواهند شد. سیستم جدیدی به نام attach points به بازی اضافه شده است تا در طراحی حرکت ها کمکی به مسئولین باشد این قابلیت در انجام حرکت های مختلف به شخصیت ها کمک می کند تا ضربات را به محل های خاصی که از قبل مشخص شده است( توسط گیمر ) وارد کنند چندین گوینده(Announcer) برای بازی تایید شده اند این افراد چه کسانی هستند: King..Cole و گوینده اختصاصی Alberto Del Rio اقای ricardo Rodriguez.

اخر کلام:

با وجود این چنین المان ها و عناصر در بازی امید به این است که بازی بتواند بهتر از نسخه های قبلی باشد قابلیت هایی که برای این نسخه تایید شده است زیبایی کار را چندین برابر می کند از قابلیت بدل Finisher ها بگیرد تا موارد دیگر همگی دست به دست هم داده اند تا بازی را به یکی از زیباترین نسخه از سری بازی های WWE تبدیل کنند . امیدوارم که بازی موفقیت های بین المللی به دست اورد که احتمال این امر کم هم نیست. امیدوارم که از پیشنما بازی لذت برده باشید حتما" نظر خودتون رو در مورد بازی و المان هایی که به بازی اضافه شده است به همراه نکات مثبت و ضعف پیشنما بگید تا در اینده برطرف شود .

با سپاس نویسنده: سرباز بی نام (No Name Soldier)
 

гадюка

کاربر سایت
Jul 21, 2008
3,979
نام
رضا
بیان یه دستی به سروگوش گرافیک بازی بکشن بقیه نو اوریاشون پیشکش.هر سال دارن بازی با همون گرافیک سال قبل تحویل ملت میدن.:|:|
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
ممنون دوست عزیز هنوز پیشنمایش رو نخوندم فقط خواستم بگم اسم بازی WWE 12 هست و اون Rises در واقع به معنی پیشرفته که یکی از منتقدهای سایت IGN از اون استفاده کرده و جزیی از اسم بازی نیست

بی زحمت این مورد رو اصلاح کنید
 

A_LINE_DARK

کاربر سایت
May 30, 2011
130
توی عکس که هیچی تغییری نکرده نه گرافیک نه حرکت داور

البته THQ که هیچ وقت انتظاراتمو براورده نکرده اون از اخرین بازیش HOME FRONT شاید این یه چیزی از اب در بیاد
 

DeanAmbrose

کاربر سایت
Nov 9, 2010
2,939
نام
Scott
والا عکس ها همونطور که دوستان دیدن نا امید کننده بود! حالا امیدوارم واقعا یه حرکتی کنن چون واقعا اگر این هم مثل 2011 شه دیگه نسازن خیلی بهتره!
 
  • Like
Reactions: {The Phenom}

danial.wwf

کاربر سایت
May 15, 2010
2,214
بابت پیشنمایش ممنون.الان یکی از نگرانی های من هوش مصنوعی این بازی هست.اینها امکاناتی اضافه می کنند اما cpu قادر به استفاده از انها نیست.مثلا کورنر فینیشر میساختیم برای بازیکنان اما مثل احمق ها دور خودشان میچرخیدند.هیچ امیدی به این بازی هم نیست اگه کسی مخالفه به خودم بگه تا براش دلیل بیارم )x
 

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
Apr 19, 2011
6,457
نام
Amir Ho3ein
خیلی خوب بود مرسی:x
فقط
اما شاید در اولین نگاهی که به بازی داشته باشید فکر کنید که این بازی نسخه ابدیت شده WWE11 است ولی این را بدانید که این بازی از ابتدا طراحی شده است . نکته ای که وجود دارد این است که شرکت سازنده بازی با وجود تغییراتی که در بازی به وجود اورده است از تغییر نام بازی خود داری کرده است و بازی را با پسوند WWE12 روانه بازار می کند.
اسم 2011 بازی Smackdown Vs Raw بود و الان تغییر کرده و شده WWE'12:)
در ضمن دوست عزیز اسم حرکت قبل فینیشر رندی BackBreaker هست
 
آخرین ویرایش:

danial.wwf

کاربر سایت
May 15, 2010
2,214
SUPERSTARS (* - debuting in "WWE '12")


  • Alberto Del Rio*
  • Alex Riley*
  • The Big Show
  • Chavo Guerrero
  • Christian
  • CM Punk
  • Cody Rhodes
  • Daniel Bryan*
  • David Otunga
  • Dolph Ziggler
  • Drew McIntyre
  • Evan Bourne
  • Ezekiel Jackson
  • Goldust
  • Heath Slater*
  • Husky Harris*
  • Jack Swagger
  • John Cena
  • John Morrison
  • Justin Gabriel
  • Kane
  • Kofi Kingston
  • Mark Henry
  • Mason Ryan*
  • Michael McGillicutty*
  • The Miz
  • Mr. McMahon
  • R-Truth
  • Randy Orton
  • Rey Mysterio
  • The Rock (pre-order exclusive)
  • Santino Marella
  • Sheamus
  • Sin Cara*
  • Ted DiBiase
  • Triple H
  • Tyson Kidd
  • The Undertaker
  • Vladimir Kozlov
  • Wade Barrett
  • William Regal
  • Yoshi Tatsu
  • Zack Ryder

DIVAS

  • Beth Pheonix
  • Eve
  • Kelly Kelly
  • Layla
  • Maryse
  • Michelle McCool
  • Natalya

LEGENDS

  • Arn Anderson
  • Booker T
  • Demolition Ax
  • Demolition Smash
  • Eddie Guerrero
  • Edge
  • Kevin Nash
  • Ricky Steamboat
  • Road Warrior Hawk
  • Road Warrior Animal
  • "Stone Cold" Steve Austin
  • Vader

DOWNLOADABLE CONTENT

  • Jerry "The King" Lawler

NON-PLAYABLE SUPERSTARS

  • Ricardo Rodriguez
  • Justin Roberts
  • Michael Cole
 

8030

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,445
نام
mohammad
یکی میتونه یه دلیل درست وحسابی بیاره که چرا این سری بازیها برا pcنمیاد؟
البته بجز مسئله کرک!!!!!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر