گزارش هنرمند سابق ناتی‌داگ: آنچارتد، Gears of War و بسیاری دیگر از این بازی الهام گرفتیم

  • Thread starter Thread starter Farh@d
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Farh@d

There is no description of the situation
کاربر فعال
1000020305.jpg

آقای Jeremy Huxley، طراح ارشد محیطی سابق استودیو ناتی‌داگ، از تاثیر بازی Resident Evil 4 شرکت کپکام بر فرنچایزهای بزرگ از جمله Gears of War و سری Uncharted می‌گوید.
وی در گفتگو با Kiwi Talks، تاکید کرد که نمای دوربین از روی شانه در Resident Evil 4 الهام‌بخش اصلی Gears of War بوده است.
«ما در ۲۰ سال گذشته راه درازی را پیموده‌ایم. اگر به Resident Evil 4 نگاه کنید، می‌بینید که الهام‌بخش Gears of War ,Uncharted و بسیاری از بازی‌های دیگر بوده است. به یاد دارم که آن‌ها می‌گفتند Gears of War از Resident Evil 4، به ویژه نمای دوربین از روی شانه، الهام گرفته است.»

Resident Evil 4 در سال ۲۰۰۵ برای کنسول GameCube منتشر شد و از آن زمان تاکنون اغلب به عنوان یک تاثیر عمده بر شوترهای سوم شخص مدرن شناخته می‌شود.
کپکام در دو دهه گذشته Resident Evil 4 را برای پلتفرم‌های متعددی پورت کرد و در سال ۲۰۲۳ یک ریمیک کامل برای PS5، PS4، PC و Xbox Series X/S منتشر کرد.
 
اون زمان حسی که از انجام Resident Evil 4 میگرفتم این بود که در حال تجربه بزرگترین بازی جهان هستم و واقعا هیچ بازی نزدیکش نمیشد اما ریمیکش این حس رو نمیداد چون میدونستم از این بهتر هم هست .
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or